Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Dank je voor je lieve woorden. Heb idd al het nodige meegemaakt. Maar tis in de loop der jaren een deel van mij geworden. Mijn gevoel is er dubbel over, dat is ook het moeilijke, hihih.

Ga maar lekker slapen meis, ga ik ook zo proberen te doen! Weltrusten meis, hopelijk morgen zonder hoofdpijn en fijne dag alvast.

Liefs Nathalie

Ff snel goedemorgen zeggen, voordat ik naar mijn werk moet
Wens jullie en hele fijne week! Hopelijk blijft het weer mooi
en kunnen er een aantal meiden deze week eindelijk positief testen
We gaan er weer voor!

Liefs Nathalie

Goeie morgen lieve kippies!!

Grr had ik een berichtje getypt en foetsie...

Dan maar even opnieuw:

Nathalie en Mosa wat hebben jullie gistereavond wat afgetypt!!
Nathalie: een hangende plant, ideaal!! Die van ons staan in de grond. Niet echt handig als ze een beetje rood zijn worden ze aangevreten door iets. Bedankt voor je advies over het bannertje! Ik had het vorige week al een aantal keer geprobeerd maar het wilde ook niet lukken. Dus probeer het zo ff.
Mosa: Je hoofdpijn weer weggtrokken?? Je hebt idd een moeilijk beroep. Je moet het diepste in de mens naar boven halen. Vaak zijn het geen leuke dingen. Ik heb zelf een aantal consulten bij een psycholoog gehad. Ben er alleen maar sterker door geworden!! Ben dus blij dat jullie er zijn!!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe!!
Ik ga nu een beetje in huis doen en dan om 12.30 weer werken tot 21 uur. Ga een druk weekje tegemoet: Veel werken 5 dagen, morgenavond sporten,  vrijdagavond mee lopen met bewoners met de avond 4 daagse, een avond de buurt versieren voor het ek.(Al geef ik niet om voetbal het is altijd wel erg gezellig!!  ) Druk maar wel erg leuk!!

Veel liefs Collie

Oh ja Poeh! Je eerste bezoek vandaag aan de vk! Spannend! Ben benieuwd hoe het is gagaan!! Succes en geniet ervan!!
Je laat vast nog wel weten hoe het is gegaan?!

Liefs Collie.

Poeh heel veel plezier met je eerste afspraak bij de verloskundige, spannend hoor!!

Hoi allemaal,

Ik dacht k kom even een kleine up-date geven. Geloof dat ik eergister me ei heb gehad, k voel hem wel vaker maar niet zo hevig!!! K had een onwijze pijnscheut rechts onderin en die bleef de hele avond aanhouden!!! Echt niet leuk want ik zat op een verjaardag en daarna moest ik naar het theater maar gelukkig hadden we die ochtend nog goed geklust:D gister heb ik de hele dag gevoellige borsten gehad en vanochtend s het eigelijk al weer zo goed als over!! Nou dat wilde ik graag even kwijt!!
Poeh have fun vandaag!!!!

Dikke knuf Miranda!

Hey Dames, ik kom ook ff babbelen voordat ik dalijk weer weg moet.
Miranda, gezellig dat je ff liet weten hoe het met je gaat. Breekt weer een spannende tijd aan voor jullie. Wachten wachten wachten en heel veel hopen en duimen natuurlijk

Collie, jij ook al een drukke week. Hier ook meis. Ook wel beetje tijd voor jezelf nemen hè. Aan welke sport doe je?

Poeh hoe was het vandaag bij VK? En hoe is ie verder met je, al tijdje niks van je gehoord meis, we zijn wel nieuwsgierig hoor.

En hoe is het met de rest van de kippies, jullie zijn zo rustig. Winterslaap kan het niet zijn, want tis heerlijk weer, hihih.

Liefs Nathalie

Hey meiden,

Nou ik ben gisteravond ongi geworden!! Ik mag het hier natuurlijk bijna niet zeggen maar ik was gewoon blij! Had natuurlijk al twee testen gedaan en die waren negatief.. Ik had gelezen dat het bij sommige vrouwen soms wel 70 dagen duurt voordat ze weer ongi zijn en daar had ik echt geen zin in!!
Ik kan dus weer op het lijstje worden bijgeschreven had nu een cyclus van 35 dagen dus valt nog mee na het stoppen met de pil!

Nu genoeg echo gekletst meiden hoe is het met jullie??
Nathalie: Moeilijke keuze of je daar wel of niet heen moet gaan.. Je moet echt naar je eigen gevoel luisteren!   Bij zulke zaken bestaan geen foute beslissingen is mijn mening!!

Mosa: Ik dacht ook altijd dat ontpillen is onzin maar blijkbaar is het toch echt zo haha
Mijn lichaam was helemaal van slag en nu nog steeds maar ben blij dat de RD's toch gekomen zijn en nu kunnen we deze maand lekker aan het klussen hihi
Jij veel succes en jij hoeft daar natuurlijk helemaal geen last van te hebben!!

Vlinder: hoe is het bij jou?? Nog steeds geen RD's?

Nou allemaal een fijne dag ik ga lekker genieten van de zon!!

Kussiesss

Terug
Bovenaan