Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Heeeej meiden, wat is hier ook weer gezellig gekletst..hihi veel vragen aan mij..nou weet niet meer precies wie alles vroeg. maar ik werk dus in de thuiszorg nog zo'n 12uur per week(avonden en weekenden dus) en ik doe ook nog in Tupperware sinds dit jaar en probeer ik zo 1party per week te doen. afgelopen maand was ff hectisch en druk dus heb ik het niet meer gedaan, maar deze maand is ook de verjaardagsmaand van Tupper en heb ik weer gezellig wat avondjes gepland!! vanavond en morgen avond ook en dan do en vrijdag aaf weer in de thuiszorg. dus echt extreem druk ff deze week, dat probeer ik meestal wel te voorkomen, maar ja heb je soms... volgende week weer wat rustiger en aankomend weekend vrij omdat ik nu het weekend werkte...dus is wel weer lekker, kan ik weer bijkomen..hihi
Maar Mosa mooi werk ook hoor in de psyche.. knap joh! en goed dat je als er evt kleine komt het al allemaal zo goed geregeld hebt! fijn!
hej en Nathalie, wij willen hier misschien ook een aardbei aan de schutting. wil ik volgend jaar gaan doen..lijkt me zo handig en dan alst mooier weer is netje erover tegen de vogels. we hebben hier achter niet heel veel tuin zeg maar, meer straat en wel klein stukje tuin en daar staan bramen in. hebben mn ouders veel en daar hebben we vorige jaar hier stekken van gepoot en toen zaten er zo'n 50braampjes aan maar nu echt enorm veel bloementjes, dus ik kan dit jaar wel jam of sap maken denk ik!! hihi heerlijk! het zijn bramen zonder prikkels en dus zuur dus ideaal want komen de vogels er ook niet aan! hihi vinden ze vies..whahaha.. maar wil dus ook nog wel aardbeien, lijkt me gewoon grappig, lekker paar zelf in de tuin!! nog tips welke lekker en goed zijn soms Nathalie? of moet ik me maar tzt gewoon in de winkel laten adviseren.....??!
Nou ik ga zo lekker met zoonlief in de tuin..heerlijk, hij lekker op zn hempje en kort broekie en mama ook..haha alleen wel in de schaduw want in de zon is echt niet uit te houden nu zeg...
Nou volgens mij heb ik iedereen zo weer n beetje op de hoogte gebracht.... ohja nog verhaal bij maartmeiden neer gezet..maar geen zin omdat ook weer hier neer te zetten, over hoe   bepaalde mensen op mn miskraam enzo reageren..pff maar lezen jullie evt daar maar..
Meiden allemaal succes deze week, ik zal hier iets minder actief zijn omdat ik dus aardig druk ben maar ik leef met jullie mee! Dikke knuf, ff nog n leuk bannertje...en de groetjes maar weer....xxx

Ohja Kimmie nog vergeten..hihi ohoh.meid op zich idd wel lekker dat je rd'tjes gekomen zijn, weet je waar je aantoe bent he, nou als ze weg zijn er flink tegenaan...hihi sterkte en succes! liefs mij

Poehhhhhh: laat ons zsm weten hoe het was bij de vk he?? ben benieuwd en hopelijk was alles oke!! succes!
Ik heb gevoelige borsten..hihi interressant he ff tussendoor, ja pff heel rottig, viel me opeens op net, prikkelen..toch de hormonen nog niet helemaal uit mn lijf denk ik???
Nou doegie hihi zo kom ik hier nooit weg...blijf maar reageren op iedereen....

Hahha ja en nu ben ik terug van therapie dus kan je weer reageren. Kweet niet wat ze allemaal met me van plan zijn, maar tis volgens mij heel wat. Allemachtig zeg, volgens mij ben ik hier wel een tijdje zoet mee. Mijn hersentjes moeten steeds kraken en nadenken. Maar pff ben eindelijk thuis naar lang dagje. Nu ff bijkomen hoor, want hem meteen weer steken in mijn hoofd enzo. Vanavond nog eten koken en tegen 20.15 uur ff lekker zwemmen. Beetje ontspanning en vast voorproefje voor therapie van morgen, dan kan ik er dan beter tegen, hihih.

MamaJm met mijn aardbeitjes gaat het goed hoor. Heb hele grote pot, zaten al bloemetjes in, vandaar dat ik gisteren ook al 1tje kon eten. Zal dalijk nog eens ff kijken of er vandaag alweer 1tjes rijp is,hihih. Maar net een hoosbui hier. Zo schijnt het zonnetje lekker en ik stapte uit de auto en paar drupjes dus ik dacht hè vreemd, maar voor ik het wist kwam het ineens met bakken uit de hemel. Nu is het weer droog, gek hè, hihih.

Kimmie 'fijn dat je nu duidelijkheid hebt meis. Al is het natuurlijk wel dubbel gevoel. Maar je kunt nu teministe verder. Ik had de 1e ronde 22 en 2e ronde 36 en nu moor 28 dus heeft ff tijd nodig. Maar hoeft niet bij iedereen zo te zijn, kijk maar naar de meiden die ik ronde 1 of 2 zwanger raakte. Dus tja, maar denk wel dat ons lichaam ff moet wennen hoor. Heel veel geluk in de volgende ronde!

Ik ga maar eens ff kijken waar ons nodlijstje is gebleven. Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    
Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mosa                                         1e ronde 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                  5e ronde 1e kindje                                18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08
Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie                                4e ronde 1e kindje                               26-06-08
Maureen                               4e ronde 1e kindje                              29-06-08
Kimmie                                 2e ronde 1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                 2e ronde 1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Vlinder                                   10e ronde 2e kindje                          25-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Elmoo                          1e bezoek                             09-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Mamoetje hoe is ie met jou? Je nod is bijna meis, spannendddd, kom je ons ff op de hoogte brengen hoe je je voelt enzo?

Ik was vanmiddag ff in het ziekenhuis voor therapie. En ik was ook nog ff op de kinder en kraam afdeling geweest. Niet kindjes kijken hoor, hihih. Nee voor mijn werk informatie ophangen over babyzwemmen en ouder&kind zwemmen. Heel veel ouders weten niet dat wij dat doen, en er is wel veel animo voor horen we. Echt heel veel leuke reacties enzo. Heb geen kindjes gezien wel heelll veel dikke buiken, hihih. Ik moest wel ff denken hoor, jeetje hoe past dat met zo'n buik als ik dan in de rolstoel weg moet, hihih

Ik ga zo ff lekker zwemmen. Hoop nog wel wat kippies te spreken hoor vanavond, tis hier zo rustig.

Liefs Nathalie

Hey ladies.

Kimmie fijn voor je dat de rd's zijn gekomen, beter rd's dan steeds negatief testen dat lijkt me zo vervelend.

Elmoo hier gaat het goed hoor ben alleen ontzettend moe en geen zin in eten en misselijk. Las ik dat nou goed dat jij uit Groningen komt want dan zijn we niet alleen op dezelfde dag uitgerekend maar dan komen we ook nog eens uit dezelfde mooie stad.

Verder weet ik niet meer wat iedereen geschreven heeft ik moest ook zoveel doorlezen. O ja iemand vroeg nog naar mijn telefoon. Nou die is besteld de nokia n73 cool white ik vind hem echt super mooi. Maar nou ben ik ook een nokia fan, das gewoon de enige telefoon waar ik goed mee over weg kan.

Heb vandaag mijn eerste vakantie dag gehad en moest dus naar de stad om een nieuw paspoort aan te vragen. Heb dus gewoon een uur moeten wachten echt lang maar sommige mensen zaten daar nog langer echt erg. Maar goed is ook weer gelukt kan hem volgende week maandag   ophalen en dan kan ik weer 5 jaar mee. Was nu bijjna over datum. Ik geloof dat mijn eten er aan komt.

Tot laterz

Fijn zeg Dotje dat je nu vakantie hebt. Weekje? Jeetje ja lang duurt dat altijd bij de gemeente hè. Naar dat je je zo zwak voelt op het moment. Hopelijk kun je de komende dagen een beetje tot rust komen.

Ohhh lekker eten die eraan komt, hiih. Ik moest vandaag zelf koken na een lange drukke dag. Ga nu nog ffies naar mijn ouders, een pan terugbrengen naar ons mam, en dan lekker ff zwemmen. Tot later, dan kom ik nog wel ff bijbabbelen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan