kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Vlinder, 29 jaar                11e ronde -  2e kindje                           05-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                                18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                                21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                             26-07-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Mosa, 25 jaar                    1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Esseltje,30 jaar                5e ronde - 1e kindje                    21-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

och nathalie nu zie ik net dat ze toch gekomen zijn brrr lekker dan op vakantie ik moest wel lachen hoe je het schreef... ik ga op vakanitie en ik neem mee de RDTJES klinkt wel grappig, ik vind het knap van je hoe je altijd maar weer positief met alles omgaat knap hoor!!!
nou nu ga ik echt ihihih dikke knuff

Dank je Vlinder, ja misschien omdat me gevoel me niet in de steek laat. En ik eigenlijk al qua gevoel in ronde 5 zat. Alleen rd-tjes lieten op zich wachten. We bijzondere kwaaltjes gehad deze ronde, en me anders gevoeld. Misschien heeft het gewoon op het laatst niet zo mogen zijn. Tuurlijk baal ik wel ff, en juist op de camping ook nog rd-tjes. Maar het verzacht de pijn een beetje dat ik nu een mooie cyclus heb waar ik misschien wat meer van op aan kan en het lekker ff er tussen uit zijn doet me ook ff goed. Ik heb je berichtje niet meer gelezen meis. Want ik moet zo weg om te werken dus red ik helaas niet meer. Maar wou je nog ff knufff komen geven en voor alle meiden hier!

Liefs Nathalie

hoi meiden,

Nathalie, wat balen dat de rd-tjes toch gekomen zijn vandaag! Is misschien een schrale troost, maar in ieder geval wel een mooie cyclus! En dan netjes je temperatuur bijhouden, misschien weet je bij je volgende nod dan meer waar je aan toe bent! Als je dit nog leest, een heel fijn weekend toegewenst!!

maMaJM: lekker geslapen? En ik hoop zeker dat het een zonnig weekend wordt! Volgende week wordt het in ieder geval erg lekker en warm weer!

Vlinder: lekker hoor, de schoolvakantie. Hier begint hij pas half juli, maar ik werk in Amsterdam en daar begint het ook vandaag. De komende tijd is het dus rustig op mijn werk, veel collega's met kinderen hebben nu al vakantie.

Wat ontzettend zielig voor  je schoonzusje (en je broer/zwager) zeg! Verschrikkelijk om te moeten wachten tot het eruit komt. Was het hun eerste kindje?
En wat erg dat je op een site over abortus heb gekeken! Dat soort dingen kun je ook beter niet doen natuurlijk. Ik hoop dat je het snel weer kan vergeten!

Ik heb inmiddels mijn bestelde zwangerschapstesten binnen, dus ik kan het morgen gaan proberen. Ik kan me echt niet voorstellen dat hij morgen ineens wel positief zal zijn maar 100% zeker kan ik het natuurlijk niet weten! Ik heb alleen nog totaal niet het idee dat de rd-tjes snel gaan komen. Inmiddels zit ik al op dag 39 dus al een lange cyclus!

Liefs Mosa

Heeeej Nathalie wat ontzettend jammer dat de rd'tjes toch zijn gekomen meis. maarja je voelde ze zelf al n beetje aankomen he..
nou neem jij ze maar lekker mee op vakantie, hihi klinkt wel grappig hoe je dat zegt! ik had ze liever thuis gelaten maar goed heb je niks over te zeggen he..
hopelijk volgende rond meer geluk meis. nieuwe ronde nieuwe kansen!!
Fijne vakantie in iedergeval!! ga lekker genieten!
Ik hoop op mooi weer want wij hebben als het mooi weer familie dag van mn mannetje zn kant. hebben we meestal 1x in het jaar en dan bij een meer ofzo dus moet het wel lekker weer zijn anders gaan we niet. want in de regen zitten is niet echt heel erg lekker.
aan de ene kant heb ik er wel zin in, maar aan de andere kant zal ik t ook ff niet erg vinden als het niet doorgaat, het is altijd aardig eindje rijden en dan moet ik steeds vertellen van ja pas mk gehad, nu gaat wel weer....en de rest willen we nog ff niet zeggen. dus dat is dan ffies moeilijk. gaat wel lukken alst moet hoor..maar toch....?!! hihi
Vlinder heerlijk zeg: je dochtertje schoolvakantie!
Kan je lekker sochtends uitslapen! geen verplichting!
ga ervan genieten he.
hier duurt nog zo'n 2weekjes volgens mij voordat de vakanties beginnen...
andere regio he..
maar lekker hoor meis.
nog ff ook klussen deze week en volgende week je NOD!?! spannend.
voel of verwacht je iets deze keer? of heb je er geen gevoel ofzo van?
Ik duim voor je hoor!!
Akelig dat je zoiets ergs op google gevonden had over abortussen...
ik vind   dat ook zo vreselijk, dat mensen dat kunnen doen he... gruwelijk meis.
Hopelijk kan je het snel weer vergeten...
Mosa spannend hoor, nu de testen in huis. en morgen dus testen meis??
ik duim voor je al verwacht je er zelf misschien niet veel meer van?
heb je wel kwaaltjes ofzo??
sterkte ermee!!
Nou meiden zoonlief wil ook aandacht.
die voelt heel goed dat mama niet zo is als normaal zeg maar en eist veel aandacht... vermoeiend maar goed, moeten we ff doorheen.....
Fijne middag en totlaters maar weer...
Liefs mij

he ben ik weer even... hoezo ik verveel me ihhhhih kom ik hier lekker kleppen,
maar mosa, schiet ook niet op bij jou he pffff wat duurd het dan lang he laat ze dan maar komen als je toch niet zw bent maar ja... je ziet het veel bij het ontpillen he niks aan meid!!!

Ik heb joepie trouwens helemaal niet meer gezien, lees je nog wel mee meid??? ik hoop niet dat je weg blijft omdat je je aangevallen voeld, blijf daarom niet weg hoor echt niet doen!!! maar als je je even niet lekker voeld na wat er met jou is gebeurd snap ik dat je ff geen zin hebt. wat kan je ;lichaam je toch voor de grek houden he pffff vind het echt heel rot voor je nog steeds!!! weet dat ik wel aan je denk!!!

iemand vroeg of ik al iets voelde ( wie weet ik ff niet meer ihihih sorry) maar tja ik weet niet, moe ben ik altijd al dus daar veranderd niets aan en als ik iets voel, dan ga ik er maar vanuit dat het niet vsn een mogelijke zwangerschap is ( wat wel kan natuurlijk) maar ik wil mn hoofd niet gek maken als ik nu allerlei dingen ga benoemen zou je kunnen zeggen van nou... maar tja het is maar net hoe je het wilt zien. al hoop ik giga dat ik nu ook in het vliegtuig mee mag

zou er nog iets leuks op tv komen vanavond??? ik was echt een gtst fan dus ik mis mn halfuurtje wel hoor

nou meiden tot latersss dikke knuff

Even ons topic weer wat naar boven halen

Wanneer is die familiedag dan maMaJM? Dit weekend al? Volgende week wordt het in ieder geval mooi weer.
Ik ga idd morgen testen. Wat betreft kwaaltjes  ben ik vooral erg moe en heb veel sneller honger dan normaal. Verder heb ik af en toe ineens erge buikpijn, dan denk ik dat ik ongesteld ga worden maar dan komt het niet. Ik snap het zelf ook niet! Dus ik ga er morgen niet vanuit dat het positief zal zijn, maar zolang ik nog niet ongesteld ben weet ik het natuurlijk niet zeker.  Even afwachten dus!

Fijne avond allemaal en ik hoop dat er straks nog iemand anders komt kletsen! Ik ga nu even de ramen buiten lappen. Morgen wil ik ze ook binnen doen en van alle ramen achter elkaar word ik zo snel moe dus doe ik het maar in etappes  

Liefs Mosa

Zozo Mosa, jij maakt je nog druk op de late avond...pff de ramen lappen.
kom het hier ook maar even doen..hhaha heb ik echt geen puf voor!
Wel goed van je hoor. kan je vant weekend weer lekker naar buiten kijken he..hihi Super bezig meid, en je moet wat he om maar niet steeds te denken van wanneer komen die rd'tjes nou us ofzo.. pff wat rottig meis.
ik denk aan je.
En de familiedag is morgen. is altijd van zo'n half 11 tot half4 en dan gingen we eerder ook nog met zn allen naar een pannekoekenhuis. heel erg gezellig hoor, maar omdat ik zo moe ben zag ik er beetje tegen op.
ik zou   natuurlijk kunnen zeggen dat t nog van mn mk is, maar ja liegen is wel heel moeilijk. en omdat ze nu toch niet echt heel lekker weer hebben voorspeld voor morgenochtend hebben we maar besloten niet te gaan.
Het is ook geen verplichting en die fam. woont allemaal niet zo dichtbij. allemaal beetje ri Zeeland, dus hebben we ook niet echt band mee omdat we ze toch niet zo vaak zien en het contact met onze schoonfam. toch al moeizaam is zeg maar..
En manlief zei ook dat hij morgen wel een goeie klus voor zn werk kon doen met n collega. dus zn baas ook weer blij dat hij dat doet! extra zakcentjes zijn ook leuk he.
Nu gaat manlief zondag middag wel ff met zoon naar mn schoonouders.
Ik moet morgenavond en zondagavond werken dus moet echt smiddags rust nemen, ik ben anders savonds echt totallos...maar goed ik doe het voor n goed doel zullen we hopen he! dat alles goed gaat.
vermoeidheid is wel goed teken dus...pfff maar goed..
ik ga dus morgen rustig daggie dr van maken, boodschappen doen en beetje in huis, wasje en smiddags echt ff weer slapen omdat ik het savonds anders niet redt met werken...
Net heerlijk in bad geweest en straks niet te laat naar bed dan kom ik er wel door hoor!!

Vlinder leuk dat je ons zo mist...haha we moeten wel goed met zn allen kletsen dit weekend want als Nathalie dan terugkomt moet ze lekker heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
veel bijlezen , vind ze zo leuk!!! hihi
net of we dr helemaal niet gemist hebben...hihi
flauw he!
Khoop dat ze lekker geniet en beetje tot rust komt, op naar de volgende ronde!
Joepie, meis ik hoop dat je wel met ons mee blijft lezen en kletsen.
ik denk dat je je erg aangevallen voelde, en dat begrijp ik op zich ook wel.
maar ik vind niet dat je me het kan kwalijk nemen en nu weg blijven meis.
kom op. we hebben zo allemaal onze prive moeilijkheden, maar zolang we die hier niet beschrijven kan een ander dat ook niet ruiken en daar dus rekening mee houden!
We zijn hier uiteindelijk om allemaal zwanger te raken! jij ook meis!!
echt het komt goed!!
Ik denk steeds veel aan je! en mis je hier!

Meiden allemaal fijn weekend alvast en we horen wel weer!!
liefs mij

Terug
Bovenaan