kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Gaat het om hulp in huishouding of ook op persoonlijke verzorging?
Ik heb niks stopgezet. Ik kreeg per 01-01-08 geen nieuw budget
Nu bleek achteraf dat door de overgangsregeling ik van 01-01 tot 18-05 nog hulp had mogen houden, maar dat werd pas eind februari bekend. Maar in januari en februari heeft onze hulp ons wel een paar keer geholpen (uit eigen zak betaald) maar dus haar uren niet gemaakt. Nu komt ze ons dus af en toe helpen voor die uren van toen. Maar heb nu een maand zonder hulp gezeten is voor de grote dingen en alles goed goed schoon is dat gewoon niet te doen. Maar goed dit krijgt dus nog een vervolg. Bezwaar is ingediend.

Hallo Kluskippies!!

Nathalie: wat een vervalende situatie!! helaas weet ik er weinig vanaf dus kan je niet helpen.Wel fijn dat je hulp nog wel af en toe wil komen om jullie te helpen. Maar als je alles uit eigen zak moet betalen, houdt het een keertje op.
Je vroeg of wij nog op vakantie gaan?
Wij hebben nog geen plannen, was eerst ook moeilijk met mijn vriends baan (contract niet verlengd) Hij heeft gelukkig weer werk. We hebben ook pas in september vakantie. Dus we zien het wel.

Wat een goed idee van de newmommies site!!
Heb me net even aangemeld.
Weet alleen net of ik al te vaak kan kijken, probeer het wel. Vind het nu soms al moeilijk laat staan dat ik er twee bij moet gaan houden.
Maar lijkt me leuk om jullie wat beter te leren kennen!!

Hier weinig nieuws: Als het goed is gisteren mijn ei gehad. Gisteravond gewoon spontaan geklust. We wachten gewoon af... Zoals altijd.

Liefs Collie.

Ja financieel redden wij het niet om hulp in de huishouding te betalen. Anders was het probleem ook opgelost hè. Maar ik heb op dit moment zoveel extra ziektekosten. Bijv. vanmiddag naar fysio, maar moet je wel 1,40 tot 2 euro parkeergeld betalen. En als je dat gaat uitrekenen over meerdere dagen ziekenhuisbezoek en dan gaat doortellen wat alleen dat al in de maand kost. En zag vanmorge het lampje van mijn auto ook alweer branden dus dat word tanken met die leuke bezine prijzen. Maar goed laten we het fijn over iets leukers hebben!

Trouwens Collie je kunt het ook zo instellen dat je een emailtje krijgt als er een nieuw bericht is geplaatst of dat je elke dag een update krijg wat er die dag is geplaatst. Dan hoef je niet steeds online te kijken of er al iets gezegd is. Misschien heb je wat aan die tip.

Liefs Nathalie

Ja dat is vooral voor zorghulp.. maar ze is nu ook 15 dus dan voor eht opruimen van haar kamer en dat soort dingen meot ze dan ook iemand inhuren toch?

Ik zou toch kijken als ik jou was of ze der wel gelijk mee hadden..

xxx mamoetje

Hallo!!

Wat is het rustig hier!! Iedereen is verplaatst naar de msn site??

Nathalie thnks!! Ik heb het idd even aangepast. Dacht eerst ik kijk wel online wil niet zoveel berichten in mijn postvak. Maar een update per dag is wel handig!!

Liefs Collie.

Heeej meiden, ben druk met mn site uitvinden...haha maar zal hier ook nog ff reageren..
maar jullie weten waar ik zit he.
ik reageer hier gewoon niet meer echt over mezelf ivm meelezers...
Heb vanochtend voor t eerst overgegeven..was heel vervelend, maar het lucht wel heerlijk op.
Ben ook minder moe, maar dus vaker misselijk. eet regelmatig tussendoortjes dan gaat t nog wel.
we moeten ff doorbijten he...

Elmoo gefeliciteerd voor je mannetje zeg!! stoer!!
geniet ervan!
Liefs mamaJM en allemaal nogmaals welkom op mn nieuwe forum he voor als je prive wilt kletsen!! heb nu al zo'n 10 leden maar  er kunnen er nog meer bij hoor!!

Nee hoor meiden ik ben hier ook nog gewoon, maar moest vanmiddag naar fysio dus tja dan moet ik jullie ff in de steek laten hè, hihih
Mocht maar half uurtje fysio, omdat mijn lichaam nogal heftig reageerd op het moment. Soms lijkt het gewoon of signalen niet goed door komen of juist te goed. Beetje moeilijk uit te leggen hoe ik dat voel. Maar het voelt bijvoorbeeld op dit moment zo dat als ik iets doe ik niet echt een rem ken. Dus dan dat nog zie liggen en dat nog wil doen en regelen. Dus tig dingen tegelijk ook al weet ik met mijn verstand wel van hey dat moet ik niet doen, rustig verdelen allemaal. Tis niet dat ik door het huis geslingerd word hoor, hihih. Ben ook geen wervelschoonmaakwind ofzo. Maar er eigenlijk dus te laat achter komen dat je teveel hebt gedaan zeg maar.

Ik ga nog ff naar de winkel, want ons katje wil morgen denk ik ook wel eten hebben. En ikke als verstrooide muts ben vergeten kattenvoer te halen. En dan zal ik ook meteen wc blokjes en groente mee nemen. Heb het nu hier getypt dus hopelijk vergeet ik het niet, hihih.

Kom jullie alvast een fijne avond wensen. Kom dalijk zeker nog ff kletsen.

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                             ???

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje,  19 jaar         7e ronde 1e kindje                                   09-07-08      (33 dgn)  
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                                10-07-08
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Maureen                                    4e ronde -  1e kindje                   29-06-08
Kimmie                                        2e ronde -  1e kindje                   30-06-08      (28 dgn)
Miranda26, 28 jaar      ?? e ronde - 2e kindje              06-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                  07-07-08      (35 dgn)

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
1e bezoek       14-07-08
MamaJM
1e bezoek        18-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur
Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    
MamaJM
1e echo          21-07-08