kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hhahah nee hoor mamoetje, ik ben er wel.
Maar moet nu gaan omdat ik ga zwemmen.
Ben later wel terug!

Liefs Nathalie

he meiden,

oww mamoetje jij loopt ook al iets over tijd he!!! spannend wanneer ga je testen?? ik ben benieuwd.
ook naar de andere overtijd meiden ihihihi wat zakken we toch steeds ver naar beneden!!!!
gister zijn we een dAGJE weg geweest naar een pretpark ( je) maar was erg leuk, ik was wel helemaal kapot dus vanmorgen heeft man lief me heerlijk laten liggen hij is ook zo lief!!! ihhiih
mijn rdtjes zijn weer weg, gelukkig en gisteravond meteen geklust, heeft nog niet echt zin maar toch blijven jullie trouwens allemaal met de billen om hoog liggen als jullie hebben geklust?? ik doe dat alleen waneer mijn ovulatie plaats vind ben benieuwd of jullie dat ook doen.
wat een regen trouwens vandaag echt een binnen hang dagje ihihih dochter lief is op haar kamertje aan het spelen en mn manneke die klust wat in huis ik ben al even bezig geweest gezogen en gestreken pfff
we hebben een heel lief hondje maar wat verhaard die zeg het is ongelofelijk!!!! ik moet echt elke dag stof zuigen.
gister belde ze trouwens ook van het kliniek in amsterdam dat ik inplaats van donderdag dinsdag mag komen en die tijd sprak me ietsje beter aan want donderdag zouden we om half tien er moeten zijn dus heel vroeg weg hiero helemaal met de files en dinsdag mag ik om 1 uur dus we gaan mooi dinsdag.
Tharia gaat dan naar mijn vriendin die blijft daar dan ook lekker logeren leuk voor der.

nou meiden ik ga maar even hier weer verder dikke knuff petra

Hi Petra, moet je dan ivm a.s donderdag volgende week dinsdag?
Wel fijnere tijd idd. Wel spannend hoor. Wat moest je daar ook alweer doen?

Ik lig ook vaak met mijn bekken gekanteld na het klussen.
Eigelijk doe ik dit nu een beetje automatisch, hihih
Wij hebben toen de rd-tjes weg ware ook meteen geklust
Bij mij waren ze er niet veel dagen. En wij klussen gewoon wanneer we zin hebben
Ik wil vanmiddag ovulatietest proberen, ben benieuwd.

Ik heb om 15.00 uur therapie afspraak, dus ben dalijk weer ff weg.
Hoe is het met alle meiden hier?

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                               08-08-08 (32 dgn)
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                             ???

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                               10-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Maureen                                    4e ronde -  1e kindje                   29-06-08
Kimmie                                        2e ronde -  1e kindje                   30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                  07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar         7e ronde 1e kindje                      09-07-08      (33 dgn)  

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
1e bezoek       14-07-08
MamaJM
1e bezoek        18-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur
Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    
MamaJM
1e echo          21-07-08

Hoi hoi lieve meiden

Ja ja ik ben er weer en op topic nr 4!!!!!!!!
Heb een tijdje niet achter de   computer gezeten omdat ik op vakantie was.
We zijn lekker een paar dagen naar engeland geweest.
Het was in een woord geweldig maar liefst 27 graden was het
Dus het was zweten dat begrijpen jullie.
Maar we kunnen er weer even tegen, nu willen we in het najaar nog een paar daagjes weg.
Verder gaat het prima met me, alleen ben ik wel vorige week zaterdag ongi geworden helaas
Ik was een week overtijd dus we hadden hoop met ze tweeen en toen we thuis kwamenuit engeland hebben we ook meteen getest maar negatief
wij balen met ze tweeen omdat je je er elke keer weer op verheugd en als je dan overtijd bbent heb je zoiets van zal het nu dn toch ech raak zijn maar niet dus

De volgende ochtend kramp in mijn buik en chagerijni dus ik naar beneden naar de wc en ja hoor daar lagen de rode duivels in de wc
Kon wel janken, maar gelukkig was me mannetje lief voor me.
Ik had echt zoiets van warom nou niet en iedereen om je heen maar zwanger worden, maar dat zal somige van jullie meiden ook wel hebben
En nu is het gelukkig weer over en gaan we gewoon weer verder met waar we gebleven waren en oefenen is ook erg leuk maar zwanger zijn is nog veel leuker natuurlijk.
Volgens mij wil mijn schoonzusje ook weer zwanger worden, dus ik had echt zoiets van mischien wat egowistisch van me ik wil eerst.
Zij heeft al een kleine die 30 juli 3 word dus ik wil nu graag.

Nou meiden het is erg veel tekst maar dan hebben jullei wat te lezen.
Tot de volgenderonde.

Dikke kus vgan Maureen

Hey meiden,

Hier was ik weer even! Had net al op onze nieuwe site gezegd dat ik even onze website weer ging noemen voor degene die het nog niet had gezien, hier komt ie!

groups.msn.com/newmommies

Als je je daar aanmeld (mamaJM, Geerline dus) is beheerder, vermeld even wie je bent op het topic, dus je nickname en dan laat ze je toe! Het is heel gezellig daar en nog hechter!! Want daar kunnen we echt ALLES kwijt!

Maureen, balen dat de rd-tjes zijn gekomen, ik weet echt precies hoe je je voelt! Balen hoor! Voor jou ook een vruchtbare volgende ronde! Fijn dat je het leuk hebt gehad in Engeland!

Ik ga m'n bannertje plaatsen op de andere site!

Liefs Joepie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                               08-08-08 (32 dgn)
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                             ??-??-??
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                              10-07-08
Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde - 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                  07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar         7e ronde 1e kindje                      09-07-08      (33 dgn)  

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
1e bezoek       14-07-08
MamaJM
1e bezoek        18-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur
Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    
MamaJM
1e echo          21-07-08

Ahhhh jammer Maurreen dat je ongi bent geworden meis.
Gelukkig niet tijdens jullie vakantie dat is dan wel weer een pluspunt
Maar het blijft gewoon heel erg balen. Zeker als je een week overtijd bent
Dan hoop je toch hè. Wanneer is je nieuwe nod meis?
Zo te lezen hebben jullie het heerlijk gehad in Engeland.
Ik en mijn vriend zijn daar in 2006 geweest, echt super!

Ben benieuwd hoe het Miranda, Kimmie & Mamoetje is.
Zou leuk zijn iets van ze te horen. Mamoetje komt regelmatig langs
Maar Miranda en Kimmie al hele tijd niet gezien, erg jammer.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan