kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ik heb inmiddels mijn eerste berichtje geplaatst! Was even om uit te proberen, morgen ga ik verder rondsnuffelen.

Jeetje, dus je krijgt nu helemaal geen hulp meer Nathalie, en dat alleen omdat je een vriend hebt! Wat is dat toch krom geregeld zeg! Door alles zelf te willen doen ga je je toch ook niet beter voelen, daar heb je ook niets aan! Balen zeg, hopelijk doen ze wat met je bezwaar!

Tot morgen!
Liefs Mosa

Hoi meiden

Nou, wat ik toch vanmiddag had!??!?!?! Ik was wezen lunchen met een vriendin, lekker broodje gegeten. Had zij daarna nog een kop thee en ik een koffie verkeerd (drink nooit koffie, maar dat vind ik zo nu en dan wel eens lekker).... loop ik daarna terug naar de auto... word ik  me toch een partij misselijk zeg!!!! PFFFFF!!!!
Heeft echt wel een half uur ofzo geduurd voor het begon te zakken.
Vananvond heb ik weer een ovulatietest gedaan en gisteren was het streepje alweer lichter, maar nu was ie weer donkerder?!?!

Beetje vaag..... maar 95% van mijn verstand zegt: dat heeft niks te betekenen.
En 5% hoopt: oooowowoww, misschien is het deze ronde wel raak!

We wachten af!!!

Mamoetje, even nog reageren over de klusbabes.
Ten eerste hoef je je bij mij niet te verontschuldigen hoor en er zijn ook helemaal geen hard feelings en je mag hier natuurlijk gezellig blijven kletsen!!!!
Ten tweede weet ik helemaal niks van dat verhaal over Yvon en wat er allemaal gezegd is, dus daar heb ik verder ook niks over te zeggen.
Maar die Corina  die gaf wel ergens aan dat ze  zich niet welkom voelde bij jullie groepje, en ik wilde eigenlijk alleen maar aangeven dat ik dat wel herkende. Omdat ik in het begin  toen ook meteen "afgewimpeld" werd, zeg maar. En ik begrijp de reden wel die erachter zit, maar aan de andere kant vind ik ook wel dat als je echt met een groepje apart wilt blijven kletsen, dat je dan niet op een  openbaar forum moet gaan zitten kletsen. Want in principe zou je niet echt iemand mogen  "verbieden" om mee te doen.
Is mijn mening dan in ieder geval.
Maar nogmaals, ik ga daar geen ruzie om maken, maar ik kan me wel voorstellen dat dat misschien bij iemand  verkeerd valt (misschien in combi met hormonen, haha).
Snappie?
Dus verder niks aan de hand hoor meis, gewoon lekker gezellig mee kletsen  en  hopenlijk snel aantellen!!! (of misschien ben je dat al, hihi, ik hoop het voor je!)

Nathalie,  wat is de zorg  in Nederland toch af en toe SLECHT geregeld he?!?!? Slaat toch gewoon helemaal nergens op, dat jij zoveel moet inleveren! Daar kan ik me nou echt kwaad om maken. (helpt alleen niet zo veel)
En sommigen mensen profiteren zich helemaal rot, en anderen, die echt iets nodig hebben, die krijgen het niet of moeten hemel en aarde bewegen voor het zover is! Bah! Ik kan echt niet tegen oneerlijkheid!!!
Zo, dat moest er even uit!  

Mosa, wat een ellende voor je schoonzus zeg!! Het is te hopen dat er niks ernstigs met haar aan de hand is, en dan idd ook maar hopen dat er iets uitkomt mbt  het moeilijk zwanger worden.  
Je vroeg naar onze verbouwing. Wij zitten nu vanaf april in een woonunit achter in de tuin (beetje vakantiehuis-idee) en ons huis wordt van top tot teen helemaal gerenoveerd. Heel groot nieuw stuk eraan (lees: keuken, bijkeuken, toilet, douche, hal en dubbele garage. En bove: badkamer, toilet en een hele grote slaapkamer) en bij het bestaande deel is ook vanalles gebeurd: kozijnen eruit, nieuwe isolatie en buitenmuur eromheen. Ze zijn nu bezig met een heel nieuw dak. En als dan de nieuwe kozijnen erin zitten dan kunnen we binnen aan de slag! Alles nieuw; electriciteit, verwarming, vloeren, keuken, badkamer, schilderen enz.enz.
Dus eigenlijk hebben we straks een totaal nieuw huis!! Leuk vooruitzicht, hihi.
We hebben voor het metselwerk en het dak enzo wel een aannemer maar we regelen wel alles in eigen beheer. (dus zelf een electricien zoeken, een stucadoor (in België noemen ze dat een "plakker") enzovoort).
Ook heeft mijn vriend zelf veel gedaan met de afbraakwerkzaamheden en helpt hij, zodra het even kan (en dat kan, want hij werkt in ploegen dus overdag ook vaak vrij), mee met werken. Met de afwerking gaat hij ook zelf veel doen.
Dus we hebben nog genoeg te doen hier! Vandaar dat we in de bouwvak wel effies er tussen uit willen!

Collie, knap van je om het zwanger worden wat meer los te  laten! Is ook eigenlijk het beste!! Ik heb de ovulatietetsen wel gebruikt, maar eigenlijk ook meer uit nieuwsgierigheid omdat ik zo weinig voel van mijn eisprong.  
Maarja, echt veel wijzer ben ik nog niet geworden, want als het steeds schommelt weet ik nog steeds niets zeker. Ik DENK dat mijn  ei vandaag is, want ik heb wel wat ongi-achtige krampen (is een groot woord hoor, soms voel ik wat).
Ik wil het gewoon een beetje gaan  bijhouden de komende tijd (maar hopenlijk is dat dan niet meer nodig, haha).

MamaJm, ik zal eens op je msn-pagina gaan kijken!

Oei, heb weer een heel verhaal bij elkaar gekletst zie ik!! Achja, vriendje is werken dus dan kan het wel he!
Morgen heeft ie ook nachtdienst en dan komt ons nichtje van 8,5 een nachtje logeren! Gaan we lekker eerst chips eten, spelletjes doen en tv kijken en dan blijft ze  slapen. Gezellig!!

Alvast welterusten allemaal!

Groetjes,Mickje

Ja het is idd moeilijk Mosa en die wet zich heel krom in elkaar. Ik had hier thuis een gesprek over die indicatie. En heel wat vragen moeten beantwoorden. Laatste vraag was is uw vriend goed gezond. Antwoord ja gelukkig wel. Conclusie dan krijgt u geen hulp mevrouw.

Maar goed ik ga het berichtje van Mickje eens ff lezen. Want die heeft gezellig zitte babbelen. Ben benieuwd!

Liefs Nathalie

Dat is zeker een gezellig kwebbelverhaaltje gewoorden Mickje. Leuk hoor. Alleen wel ff schrikken dat je zo ineens zo misselijk werd. Smaakte de koffie je wel? De komende 14 dagen zal blijken hoe je je verder gaat voelen hè meis. Misschien omdat je nu ook druk bent me zoveel andere dingen, en jullie vakantiehuisje achtige iets in de tuin ook stukje romantiek mee brengt dat er juist wel hele mooie dingen gebeuren. Maar jeetje meis wat moet er nog veel gebeuren zeg. Dalijk zit je met een dikke buik in je vakantie huisje, hihih. We blijven gewoon duimen en hopen met zijn allen.

Zou leuk zijn als je ook gezellig mee komt kletsen op het andere forum. Ik heb het gewoon zo ingesteld dat ik een berichtje krijg als er een nieuwe post is. Das wel handig, hoef ik niet steeds te kijken zoals hier, hihih. Tis nog wel ff wennen en uitvogelen hoor, maar we komen er vast wel uit.

Tja meis het is idd heel krom allemaal. En niet altijd ff makkelijk. Als ik alleen al denk aan wat er de afgelopen tijd gebeurd is. Ik snap soms echt niet waar ik dit aan verdien. Maar ooit zullen er betere tijden komen. Heb woensdag weer keuring, huisbezoek van ergotherapeut die ik gelukkig al jaren ken. Dus misschien helpt dat wat. Maar het vreet wel veel energie allemaal hoor. En tja dan ben ik een dagje vrijaf in mijn agenda, ga ik mijn lichaam overvragen, das ook niet slim van me hè, hihih.

Maar ik lig inmiddels al lekker in bedje. Beetje hier en daar rond neuzen en toen zag ik jou gezellige berichtje. Denk dat nu iedereen wel lekker aan het slapen is.

Dus weltrusten voor strakkies dan maar. Morgenvroeg heb ik weer hydrotherapie van 8.30 tot 9.30 uur. Daarna lekker thuis broodje kunnen eten en gezellig met jullie kletsen want heb pas 's middags weer fysio. Dus dat is wel lekker.

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Wensjertr, 25jr               4e ronde - 1e kindje                               13-07-08     (28 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Mickje                                             5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               26-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                             ???

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje,  19 jaar         7e ronde 1e kindje                                   09-07-08      (33 dgn)  
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                                10-07-08
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Maureen                                    4e ronde -  1e kindje                   29-06-08
Kimmie                                        2e ronde -  1e kindje                   30-06-08      (28 dgn)
Miranda26, 28 jaar      ?? e ronde - 2e kindje              06-07-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                  07-07-08      (35 dgn)

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
1e bezoek       14-07-08
MamaJM
1e bezoek        18-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur
Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur    
MamaJM
1e echo          21-07-08

Ff snel wat ik moet zwemmen en ben al laat, oeps!

Fijne dag! Liefs Nathalie

Goedemorgennnnn, ik was weer terug. Jeetje wat weer lekker veel kippies op het bankje zeg! Hoop echt dat er toch zeker een paar doorstromen naar het zwangerenbankje hoor. Natuurlijk het liefst allemaal, maar laten we inzetten op zowiezo 1 minimaal! En dan   hou ik het nog laag aan. Voor minder doe ik het niet, hihi.

Hoe is ie hier vandaag? Ik heb al lekker gezwommen vanmorgen. Heb er een blauwe knie aan over gehouden, was een beetje te fantiek mijn elleboog naar mijn knie aan het brengen en toen ging het boem! Maar overleefd ie wel hoor. Vanmiddag met fysio krijgt mijn lichaam het nog wel zwaar te voorduren. Ik ga gewoon nu lekker rustig aan doen. Want merk dat als ik iets doe dat ik weer teveel ga doen en dan moeilijk een stop ken. Dus ik doe maar ff niks! hahah. Mijn lichaam moet nog herstellen van gisteren geloof ik.

Wens jullie allemaal fijne dag. Wat gaat iedereen doen? Werken of leukere plannen zo in de vakantie tijd? Hoe is het weer daar bij jullie?

Ik heb vannacht gedroomd, maar kweet alleen niet meer wat. Het gaf me alleen wel rustig gevoel, heel apart. En iedereen doet ook heel vrolijk tegen me vandaag enzo. Geen idee wat er in de lucht hangt, hihi. Mijn temperatuur vandaag was weer eens 36,72. Heel apart! Ik temperatuur om 8.00 uur en ga tegen 0.00 uur naar bed de laatste tijd. We wachten rustig af! Nou ja doen een poging, hihih.

Liefs Nathalie

Goedemorgen dames,

Ga weer even proberen te reageren..

Ow naat: Had je je verslapen? Is er al iemand op de msn group online?? Of gebruiken we die nog niet..

Er zijn inderdaad weer veel meiden overtijd.. Succes meiden..!

Mickje: Ben blij dat er geen hard feelings zijn.. en dat ik hier gewoon mee kan blijven kletsen.. maar wou het toch even rechtzetten..

Natalie: Heb je een PGB? Daaruit kan je ook zorg betalen hé.. maar neem aan dat je dat wel weet.. ZO niet geef een gil en ik leg het je uit.

Dat was iedereen alweer.. pff.. ben kapot. ben echt moe..

xxx Mamoetje

ps.. spannend nog 1 dagje:)

Terug
Bovenaan