kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Joepie, we staan weer bovenaan..... spannend voor ons!!

Groetjes, Mickje

Hey Mickje!

Ik wil nie bovenaan, ik wil op het zwanger-lijstje! Hihi!
Maar zal ons even op het wachtbankje zetten, want heb overmorgen m'n NOD, (2 juli eisprong, + 14 dagen is de 16e) en jij hoeft ook nog maar 4 daagjes, dus dat verdienen we. Meiden, ik haal de mensen waar we niks meer van horen eraf hoor...sommige komen even binnen om hun NOD te vertellen en zijn dan weer weg, dat vind ik een beetje jammer. Als iemand het er niet mee eens is, moet je maar even weer een oud lijstje kopieren met die dames erop!

ZIe dat Jolie haar eerste echo heeft vandaag! Laat je even weten hoe het was meid!!?

Liefs Joepie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               25-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                             ??-??-??
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 ???????

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               16-07-08
Mickje, 29 jaar                   5e ronde - 1e kindje                              18-07-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                      10-07-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur
Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur

Hee Joepie,

Hoe weet jij nou weer dat ik ongie ben geworden??? hihi grappig.. zou wel op de msn site staan zeker? haha..

Mickje, wou trouwens even iets zegen, had ergens gelezen dat je zei dat ovulatie testen niet betrouwbaar waren, en tempraturen wel heel erg. Ik denk adt het juist andersom is.. Temp. is niet altijd te vertrouwen.. als jij 1 x ipv 10 uur om 11 uur naar bed gaat is je temp niet meer goed.. alles moet elke dag hetzelfde zijn wil je een compleet betrouwbare tamp. lijst.  en de ovulatie testen reageren echt puur alleen op HCG en het eiwit wat je uitstoot met je eisprong. Alleen doen deze het niet bij iedereen..

Nou ik heb mijn nieuwe NOD weer erop gezet.. Kom vanmiddag of   morgen weer even buurten, zit nu op   me werk en hebhet heel druk;)

xxx Mamoetje

Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               25-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                             ??-??-??

Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               16-07-08
Mickje, 29 jaar                   5e ronde - 1e kindje                              18-07-08

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                      10-07-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
1e bezoek       14-07-08

Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur
Bolle      

Ja hallooo gaat er nou nog eens een kluskippie zwanger worden in Juli of hoe zit dat. We gaan niet juli overslaan hoor! Daar doen we niet aan.
Dus Miranda, Esseltje, Joepie & Mickje vechten jullie er maar om wie het eerst in Juli zwanger gaat zijn. Maar niet wagen om allemaal door te gaan naar volgende ronde. Daar neem ik GEEN genoegen mee. Hahhah en en en en en werkt het?

Hey Meiden, ik ben weer terug van revalidatietherapie en ben best bekaf dus ga zo ff uurtje rusten. Ben dan vaak geneigd om laptop erbij te pakken, maar moet ff op mijn lichaam letten merk ik. Heb geen zin om de hele dag me zo te voelen namelijk. Dus maar ff kijken of dat wat helpt. Mijn lichaam moet erg aan therapie wennen dat weet ik wel.

Hier gaat het verder zijn gangetje. Drukke week voor de boeg. Met verjaardagen, therapieen en weer eens keuringen. Ben vanmorgen alweer gebeld. Nou ze keuren me maar hoor, ik doe wel mee. Vreet alleen zoveel energie, en moet met mijn hele hebben en houden bloot, om maar beetje hulp te krijgen, dat vind ik erg moeilijk op het moment. Nog ff en ik moet smeken op mijn knieen.

Vanmorgen is mijn temperatuur gezakt van 36,70 naar 36,54 en nog steeds mijn ei niet gevonden. Vanmiddag maar ff weer een ovulatietest gebruiken, kijken wat die vandaag aangeeft. Volgens predictor.nl had ik het weekend al mijn eisprong moetn hebben. Nou geen ei gezien, ook een slijm of krampjes.
Dus we wachten nog maar ffies af.

Wens jullie fijn dag. Hier in Drenthe schijnt de zon gelukkig.

Liefs Nathalie

Meiden, wat is dit nou? Nog steeds geen zwangere erbij? Wat jammer zeg, ik gun het jullie ook zo!

Straks moeten jullie gewoon lekker op vakantie gegaan en het gebeurd heel vaak dat het dan ineens wel raak is! Als je in een andere omgeving bent enzo. Bij ons was dat ook zo!

Morgen ben ik 12 weken zwanger. Woensdag moet ik weer naar gyneacoloog.

Hoi meiden,

Ik schrijf de laatste tijd niet meer op JG, maar lees nog wel trouw mee hoor. Ben ff druk met andere dingen aan mijn hoofd, dus had even iets minder behoefte.
Ik wil jullie natuurlijk niet onthouden hoe onze echo vandaag is gegaan. Ik vond het erg spannend, had af en toe zo'n naar gevoel. Heb dit ook aangegeven en gelukkig ging de verloskundige meteen kijken. Vrijwel meteen zag ze een klein beweeglijk ukje zitten en dat zei ze ook. Ik was erg opgelucht. Het kindje was 3,3 cm groot en bewoog er op los. Hartje niet gezien, maar dat hoefde ook niet. We zagen wel een piepklein handje en een beentje voorbij komen. Wat fantastisch weer om mee te maken! Het leeft en het groeit in mij, we zijn zo blij! Onze zoon keek verwonder naar het scherm en zei: broertjezusje....
Nou dat was even mijn mooie verhaal van vandaag. Volgende bezoek is 21 augustus, dan ben ik 15 weken. Ben morgen 10 weken en mijn datum is bijgesteld, ik ben 10 februari uitgerekend.
Meiden, ik hoop dat er in juli weer wat zwangere meiden bij komen om het lijstje aan te vullen, Joepie, ik hoop dat je snel toch positief test! En de anderen natuurlijk ook.
Liefs Jolie

ps: over 2 weken gaan we het wereldkundig maken en gaat onze babysite in de lucht. Jullie horen het nog....

Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08

Februari:
Maart:
Mei :

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Bolle      
Jolie
2e echo         21-08-08

Wat onzettend fijn meiden dat alles zo goed met jullie gaat.
Jolie wat lief dat je ons zo op de hoogte houd van je echo, wat een mooi en fijn gevoel moet dat geweest zijn. Ben benieuwd naar jullie site, nog ff paar weekjes wachten dus.

Bolle heeft ook bijna weer echo las ik.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?
Is iedereen op vakantie of hebben jullie andere dingen aan jullie hoofd?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan