kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ohhh Gerdien woensdag jij echo meis? Fijn zeg!
Morgen alweer 12 weken, wat gaat het snel zeg.

Ik vind ook dat er wel een zwanger bij mag komen hoor! Dus meiden kom op, hihih
Wij gaan vanavond aan de klus, want had vanmiddag positieve ovulatietest in handen YIPPIE!

Liefs Nathalie

Sniksnik ik kom New Mommies niet meer op. Hij heeft steeds foutmeldingen als ik berichtje wil posten.

Liefs Nathalie

Volgens mij hé, zitten jullie allemaal op new mommies??? TIs hier zo rustig de laatste tijd.. Ga toch maar even reageren op degene die hier wel gekletst hebben..

Jolie: Wat fijn dat jullie zo'n goede echo hebben gehad.. Hoop dat je volgende keer weer een mooie echo heb,..

Bolle bijna weer naar de echo.. dies hier al een hele tijd  niet geweest..

Nou dat was het alweer.. Nog even bij een andere topic reageren en dan weer ff kijken of er nog werk is voor mij..

xxx Mamoetje

Hey meiden!

Jolie, wat fijn zeg, zo'n mooie echo, gefeliciteerd!!! Ben superblij voor jullie!

Mamoetje, we zitten idd veel op newmommies, jammer dat je er nog niet op kunt komen, heb je je alweer aangemeld??

Hier gaat het z'n gangetje...heb net een heel verhaal getypt op mijn topic over de rode bultjes op m'n borsten, hihi, dus als je nieuwsgierig bent...de honden moeten er namelijk uit (heb er nu 3, 1 van mezelf en 2 te logeren)

Fijne dag meiden!

Liefs Joepie

even nog een nieuw bannertje, want deze telt overtijd ook...mocht het zover komen!

Liefs

Hoi meiden, ik reageer hier inderdaad ook niet zo heel veel meer, maar lees ook nog steeds mee! Heb me de laatste weken heel erg bezig gehouden met sollicitaties. Was uiteindelijk ook zelfs aangenomen na twee gespreksrondes, ze wilden me erg graag hebben, maar er viel niet over de uren te onderhandelen. Ze wilden dat ik 36 uur kwam werken, ook na de bevalling. Na heel veel gepeins en moiete heb ik de baan daardoor toch af moeten wijzen. Ik zie het echt niet zitten om met een baby 36 uur te werken, dan komt ons kind de hele week bij de opvang en dat willen we niet, dan missen we veel te veel van de eerste jaren van onze uk. Mijn man heeft ook net een vast contract en kon ook niet minder werken. Ook verdient hij veel meer dan mij, dus dat zou financieel ook niet gunstig zijn. Dus nu moet ik weer op zoek naar wat anders. Ik heb hier in ieder geval wel van geleerd en wil alleen nog maar solliciteren op banen onder de 32 uur. Maar het was wel een opsteker dat ik wel uitgekozen was uit tientallen sollicitanten, en dat terwijl ik zwanger ben. Is wel goed voor mijn zelfvertrouwen!

Wat vind ik het jammer dat er nog maar zo weinig zwangeren bij zijn!   Ik gun het iedereen zo van harte. Dat is ook wel een reden dat ik hier niet zo veel meer reageer. Ik word er best verdrietig van en vind het zo sneu en oneerlijk tegenover jullie. Maar dat neemt niet weg dat ik wel mee blijf lezen en heel hard met jullie meehoop!
Voor Esseltje en Joepie is het nu wel heel spannend zeg! Essel al een paar dagen over tijd! Ik hoop zo dat als je morgen gaat testen de test wel positief zal zijn! Blijf erin geloven hoor! Ik las op het zwangerforum zoiets absurds van ene n58 ofzoiets. Haar thuistesten en bloedtesten waren negatief, maar zelf vertrouwde ze het niet, omdat ze maar twee dagen per maand bloed verloor en dat voor een menstruatie veel te weinig vond. Maar omdat zelfs de bloedtest aangaf dat ze niet zwanger was had ze zich er maar bij neergelegd. Nu voelde ze de laatste weken ineens heel veel plopjes in haar buik en vond dat toch vreemd. De huisarts zei eerst nog dat dat vast haar darmen waren, maar na aandringen hebben ze toch een echo af weten te dwingen. Wat bleek: ze was al 21 weken zwanger! Echt bizar hoor! Zit je al over de helft voordat je het weet! Maar het is wel leuk dat ze toch zwanger is!
Jolie lijkt me leuk om je zwangerschapsdagboek te bekijken! Wij hebben er ook aan getwijfeld, maar het uiteindelijk niet gedaan. Met onze bruiloft hadden we er ook een, maar dar werd nauwelijks naar gekeken.
Nathalie jij bent toch ook een van de ouwe rotten op dit forum, ik hoop zo dat je nu ook eens positief zal testen, zeker na alles wat je mee hebt gemaakt!

Met mij verder alles goed hoor, het buikje begint nu ineens te groeien en ik voel al een paar weken plopjes. Vorige week voelde ik het zelfs voor het eerst echt schoppen (of stompen ) toen ik mijn hand op mijn buik legde! Zo mooi om dat voor het eerste te voelen! Ik heb sinds vorige week ook positiekleding aan, sommige die een echte buikband hebben die vast zit aan de broek zijn nog wel te groot, maar mijn normale broeken knellen te veel, dus dan maar liever iets wat te wijd zit.
As donderdag dus de 20 weken echo, vind het erg spannend en hoop uiteraard dat alles wat ze kunnen zien goed is!

Nou genoeg geschreven weer, wat een verhaal haha!

Groetjes en sterkte iedereen en inderdaad hopelijk dat juli niet overgeslagen wordt!

Bolleeee wat fijn iets van je te lezen meis. Ik heb er persoonlijk helemaal geen moeite mee om te lezen hoe het met je gaat hoor. Of je zwangere kwaaltjes. Vind het juist leuk om te lezen. Jeetje wat een verhaal zeg over die mevrouw. Ik heb er laatst eens over gedroomd dat ik toch idd zwanger bleek. Al kan ik me soms niet voorstellen dat ik positief test hoor. Lijkt me zo onwerklijk dat er een kleine in je buik groeit. En jij al bijna 20 weken. Meis wat gaat de tijd snel zeg. Fijn dat je buik nu ook wat dikker groeit. Kan je lekker pronken hè. En wat super dat je de klein hebt gevoeld. Je gaat ons toch wel vertellen hoe de echo was hè? Ik ben namelijk erggg nieuwsgierig. Hhaha ja idd in ben ook al een trouw kluskippie en klets hier nog steeds hoor Mamoetje.

Ik heb het best wel druk met revalidatietherapie en andere afspraken. Word af en toe kei moe van al die gesprekken en keuringen. Maar tja het zal er allemaal wel bij horen. Hoop in elk geval dat ik snel wat duidelijkheid krijg over mijn auto e.d.
Mijn therapieën voor vandaag zitten er gelukkig alweer op. Vanmiddag verjaardag van een vriendin die nu 9 weken zwanger is en zoontje van bijna 1,5 heeft. Dus lekker ff wegzwijmelen en uitkijken dat ik mijn mond niet voorbij praat.

Hier gistere positieve ovulatietest. Gisteravond geklust dus wie weet wat voor moois er uit voort komt. Mijn temperatuur is nog niet echt gestegen. Vanmiddag nog maar ff een ovulatietest doen om te kijken of ie vandaag misschien nog positever is. Ik heb ook nog niks gevoeld ofzo, dus we wachten nog ff af.

Esseltje hoe is ie met jou meis? Morgen testen ohh spannend.
Voor Joepie word het ook steeds spannender. Het zou toch wel fijn zijn als we hier weer met glitters kunnen strooien hè meiden.

Ik moet nu weer gaan, spreek jullie snel!

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               25-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                               2-08-08 (30 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie, 25 jaar                 5e ronde -  1e kindje                               16-07-08
Mickje, 29 jaar                   5e ronde - 1e kindje                              18-07-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                      10-07-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur
Jolie
2e echo         21-08-08

------------- --------------- --------------------- ------------------- ------------------------ ------------ -------------

HE MEIDEN,

HIER WEER EVEN EEN KRABBELTJE VAN MIJ.
WE ZITTEN WEER IN DE KLUSTIME HIHIIHIH GAAT BEST SNEL VOOR JE HET WEET IS HET WEER ZOVER.
WAT LEUK BOLLE DAT JE DE KLEINE AL VOELD SUPER IS DAT HE!!!
EN JOLLIE VOOR JOU WORD HET OOK WEER SPANNEND!!!! HOPELIJK BEN JIJ 1 VAN DE GELUKKIGEN MAG WEL WEER HE HIER.
IK BEN NU FF BIJ MIJN OUDERS EN IK HEB NIET ALLES GELEZEN ( SORRY)
STRAKJES MIJN DOCHTER OPHALEN DIE WAS LOGEREN BIJ MN VRIENDIN OMDAT IK VANDAAG NAAR DAT VCS KINIEK MOEST. WE GAAN VAN OP DE BODEM UITZOEKEN HOE HET NU ZIT MET DIE VERMOEIDHEID DUS PEET WELKOM IN DE MEDICE MOLEN  MAAR GOED WE ZIEN WEL, ALS IK 29 SEP. NOG NIET ZWANGER BEN DAN MOET IK TERUG KOMEN VOOR DE FIETS RONDE IK HEB VAN DAAG EEN HARTFILPJE GEHAD MAAR DAT WAS GELUKKIG WEL GOED.
NOU MEIDEN DOE HET RUSTIG AAN EN TOT SNEL,

LIEFS PETRA

Terug
Bovenaan