Hoi meiden, ik reageer hier inderdaad ook niet zo heel veel meer, maar lees ook nog steeds mee! Heb me de laatste weken heel erg bezig gehouden met sollicitaties. Was uiteindelijk ook zelfs aangenomen na twee gespreksrondes, ze wilden me erg graag hebben, maar er viel niet over de uren te onderhandelen. Ze wilden dat ik 36 uur kwam werken, ook na de bevalling. Na heel veel gepeins en moiete heb ik de baan daardoor toch af moeten wijzen. Ik zie het echt niet zitten om met een baby 36 uur te werken, dan komt ons kind de hele week bij de opvang en dat willen we niet, dan missen we veel te veel van de eerste jaren van onze uk. Mijn man heeft ook net een vast contract en kon ook niet minder werken. Ook verdient hij veel meer dan mij, dus dat zou financieel ook niet gunstig zijn. Dus nu moet ik weer op zoek naar wat anders. Ik heb hier in ieder geval wel van geleerd en wil alleen nog maar solliciteren op banen onder de 32 uur. Maar het was wel een opsteker dat ik wel uitgekozen was uit tientallen sollicitanten, en dat terwijl ik zwanger ben. Is wel goed voor mijn zelfvertrouwen!
Wat vind ik het jammer dat er nog maar zo weinig zwangeren bij zijn! Ik gun het iedereen zo van harte. Dat is ook wel een reden dat ik hier niet zo veel meer reageer. Ik word er best verdrietig van en vind het zo sneu en oneerlijk tegenover jullie. Maar dat neemt niet weg dat ik wel mee blijf lezen en heel hard met jullie meehoop!
Voor Esseltje en Joepie is het nu wel heel spannend zeg! Essel al een paar dagen over tijd! Ik hoop zo dat als je morgen gaat testen de test wel positief zal zijn! Blijf erin geloven hoor! Ik las op het zwangerforum zoiets absurds van ene n58 ofzoiets. Haar thuistesten en bloedtesten waren negatief, maar zelf vertrouwde ze het niet, omdat ze maar twee dagen per maand bloed verloor en dat voor een menstruatie veel te weinig vond. Maar omdat zelfs de bloedtest aangaf dat ze niet zwanger was had ze zich er maar bij neergelegd. Nu voelde ze de laatste weken ineens heel veel plopjes in haar buik en vond dat toch vreemd. De huisarts zei eerst nog dat dat vast haar darmen waren, maar na aandringen hebben ze toch een echo af weten te dwingen. Wat bleek: ze was al 21 weken zwanger! Echt bizar hoor! Zit je al over de helft voordat je het weet! Maar het is wel leuk dat ze toch zwanger is!
Jolie lijkt me leuk om je zwangerschapsdagboek te bekijken! Wij hebben er ook aan getwijfeld, maar het uiteindelijk niet gedaan. Met onze bruiloft hadden we er ook een, maar dar werd nauwelijks naar gekeken.
Nathalie jij bent toch ook een van de ouwe rotten op dit forum, ik hoop zo dat je nu ook eens positief zal testen, zeker na alles wat je mee hebt gemaakt!
Met mij verder alles goed hoor, het buikje begint nu ineens te groeien en ik voel al een paar weken plopjes. Vorige week voelde ik het zelfs voor het eerst echt schoppen (of stompen ) toen ik mijn hand op mijn buik legde! Zo mooi om dat voor het eerste te voelen! Ik heb sinds vorige week ook positiekleding aan, sommige die een echte buikband hebben die vast zit aan de broek zijn nog wel te groot, maar mijn normale broeken knellen te veel, dus dan maar liever iets wat te wijd zit.
As donderdag dus de 20 weken echo, vind het erg spannend en hoop uiteraard dat alles wat ze kunnen zien goed is!
Nou genoeg geschreven weer, wat een verhaal haha!
Groetjes en sterkte iedereen en inderdaad hopelijk dat juli niet overgeslagen wordt!