kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hi Vlinder, de tijd gaat zeker snel meis!
Goed dat nu alles word uitgezocht zeg.
Jolie is al zwanger hoor meis, hihih
Kom je weer gezellig met ons mee kletsen?

Liefs Nathalie

Goedenavond allemaal!

Jolie, wat fijn dat alles goed was met de echo! Lijkt me heerlijk om zo'n klein ukje te zien! Zal wel een apart moment geweest zijn!

Bolle, kun je natuurlijk wel als compliment opvatten dat ze evengoed jou voor de baan wilden! Maar 36 uur is wel erg veel natuurlijk! Ik denk dat het verstandig is dat je het niet gedaan hebt! De tijd gaat evengoed al zo snel en het is ook zonde als je later spijt hebt dat je zoveel hebt gewerkt. Dan mis je zoveel van je babietje! Ga je nu nog wel op zoek naar een andere baan voor je bevalling?
Wat leuk dat je buikje begint te groeien en dat je af en toe wat voelt!
Veel plezier donderdag bij de 20 weken echo!

Petra, spannend dat je naar de CVS-kliniek moest! Hopelijk komen ze erachter waar die vermoeidheid vandaan komt! En het is te hopen dat je in ieder geval voor september weer zwanger bent! Dus heel veel succes met klussen!!

Ik zit nu op dag 14 van mijn cyclis, maar omdat ik geen flauw idee heb hoelang mijn cyclus deze keer duurt (de vorige keer 43). We klussen vrolijk verder, maar het is wel vervelend dat ik het niet weet. Ik temperatuur wel, gisteren ging hij ineens flink omhoog dus ik dacht dat mijn eisprong misschien al geweest was maar vanochtend was hij weer wat lager. Ik hoop maar dat hij de komende dagen alsnog omhoog gaat.

Fijne avond nog allemaal!
Liefs Mosa

hihihi ik bedoelde joepie hahhaha lekker dom.
ja nathalie ik probeer weer wat vaker tekomen dat is wel zo gezellig he!!!!
idd ik hoop echt dat ik voor die 29 sept. zwanger ben, dan komen die onderzoeken daarna wel hoor mn manneke zei heel lief... of wil je nu even wachten met zwanger worden nou dat was niet moeilijk dat kwam lujid en duidelijk over NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE we gaan gewoon door ben je mal hihhhi wel lief van hem!!
vanavond geklust ik ben weer benieuwd, ik had dik slijmerige afscheiding brrrr maar ik zit ook rond de ovulatie dus ik dacht we beginnen vast ahahhaha vanaf nu gewoon om de dag en dat een wweek ongeveer dus man lief krijgt veel eitjes bij zijn eten hahaaha

liefs petra

Hahhaha goed zo Petra. Hier vanavond hopelijk ook weer aan de klus.
Gisteren al positieve ovulatietest, maar vandaag blijkt ie nog meer dan gisteren positief te zijn. Ik heb nog geen krampjes of steekjs gevoeld. Maar we klussen hopelijk nog ffies door.

Liefs Nathalie

Goedemorgen dames...

De spanning is weer voorbij...de test was negatief vanmorgen, m'n temp. was gedaad naar 36.5 en toen ik net naar de wc's gingen, snapte ik waarom...de RD-tjes zijn weer gearriveerd!!!

Had de test enz. al tegen 4.00 gedaan...ik kon niet meer slapen en wilde ook niet dat als hij positief of negatief zou zijn, dat  vriendjelief dan direct weer weg moest...heb nog wel een paar traantjes gelaten...je wilt er niet vanuit gaan, maar je voelt je zooooo rot, ik ben nu bang dat ik dit elke ronde ga krijgen een paar dagen voor m'n NOD...wil best misselijk zijn, maar laat het dan ergens voor zijn en niet dat je niks slikt enz, en de hele dag op de bank ligt lamlendig te zijn, terwijl je toch gewoon ongesteld bent...

Maar goed, zondag zijn de rode duivels weer verdwenen, dus ga lekker op vakantie zonder (en dan voel ik me ook vast beter) en we gaan lekker genieten...van de ene kant denk ik, ik laat dat temperaturen ook een maandje zitten, helemaal tijdens de vakantie en van de andere kant wil ik wel graag weten hoe m'n cyclus loopt, want ben nu precies op dag 28 ongesteld, dus 14 dagen na m'n eisprong...maar dan wil ik wel graag weten wanneer die is...hihi!

Bolle, goed dat je niet voor die baan gekozen hebt, maar wel balen dat het graag is wat je wilde! Nu moet je weer op zoek...wel een opkikker he, dat je als zwangere vrouw bent gekozen!! Je gaat alweer op de 20 weken aan, wat gaat dat supersnel!
Laat je even weten hoe de echo was...en ik ben echt niet jaloers op jullie hoor...we zitten hier allemaal met hetzelfde doel en voor de een heeft het wat meer tijd nodig!
We horen ook graag leuke verhaaltjes!!

Vlinder, wat lief van je mannetje, maar kan me voorstellen dat je gewoon lekker door wilt gaan! Je bent een toppertje!

Ik ga nog even naar de MSN-site, daar spreek ik de rest wel!

Fijne dag meiden!

Liefs Joepie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Collie                                                 6e ronde -  1e kindje                              21-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               25-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                              02-08-08 (30 dgn)
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mickje, 29 jaar                   5e ronde - 1e kindje                              18-07-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                      10-07-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur
Jolie
2e echo         21-08-08

Ahhhh verdorie wat jammer Joepie! Pff tis toch wat al die kwaaltjes en dan niet eens voor het goede doel. Voordeel is dat je mooie cyclus hebt en op aan kan van je temperatuur en niet ongi bent tijdens jullie vakantie. Maar balen balen balen dat het niet raak is deze ronde meis.

Dikke knuffff, Nathalie

Joepie, ik kom vanavond even uitgebreid reageren (ben nu op m'n werk), maar wat ontzettend balen voor je zeg!! Het zag er deze keer ook weer zo goed uit.
Ik vind het heel jammer voor je! Succes weer in de volgende ronde, en vakantie kan inderdaad wonderen doen natuurlijk!

Liefs Mosa

Terug
Bovenaan