Goedemorgen dames...
De spanning is weer voorbij...de test was negatief vanmorgen, m'n temp. was gedaad naar 36.5 en toen ik net naar de wc's gingen, snapte ik waarom...de RD-tjes zijn weer gearriveerd!!!
Had de test enz. al tegen 4.00 gedaan...ik kon niet meer slapen en wilde ook niet dat als hij positief of negatief zou zijn, dat vriendjelief dan direct weer weg moest...heb nog wel een paar traantjes gelaten...je wilt er niet vanuit gaan, maar je voelt je zooooo rot, ik ben nu bang dat ik dit elke ronde ga krijgen een paar dagen voor m'n NOD...wil best misselijk zijn, maar laat het dan ergens voor zijn en niet dat je niks slikt enz, en de hele dag op de bank ligt lamlendig te zijn, terwijl je toch gewoon ongesteld bent...
Maar goed, zondag zijn de rode duivels weer verdwenen, dus ga lekker op vakantie zonder (en dan voel ik me ook vast beter) en we gaan lekker genieten...van de ene kant denk ik, ik laat dat temperaturen ook een maandje zitten, helemaal tijdens de vakantie en van de andere kant wil ik wel graag weten hoe m'n cyclus loopt, want ben nu precies op dag 28 ongesteld, dus 14 dagen na m'n eisprong...maar dan wil ik wel graag weten wanneer die is...hihi!
Bolle, goed dat je niet voor die baan gekozen hebt, maar wel balen dat het graag is wat je wilde! Nu moet je weer op zoek...wel een opkikker he, dat je als zwangere vrouw bent gekozen!! Je gaat alweer op de 20 weken aan, wat gaat dat supersnel!
Laat je even weten hoe de echo was...en ik ben echt niet jaloers op jullie hoor...we zitten hier allemaal met hetzelfde doel en voor de een heeft het wat meer tijd nodig!
We horen ook graag leuke verhaaltjes!!
Vlinder, wat lief van je mannetje, maar kan me voorstellen dat je gewoon lekker door wilt gaan! Je bent een toppertje!
Ik ga nog even naar de MSN-site, daar spreek ik de rest wel!
Fijne dag meiden!
Liefs Joepie