Jeetje wat is het hier rustig zeg! Is iedereen lekker op vakantie?
Joepie wat balen dat je rd zijn gekomen, en ik dacht nog wel dat je zwanger was, omdat je het over bultjes op je tepels had. Echt balen!
En hoe staat het met Essel? Ik hoop dat je nog langs komt om te laten weten hoe met je is en of de RD er zijn. Misschien dat je gewoon zo enorm baalt van de negatieve testen?
Nathalie het loopt weer lekker langs elkaar heen allemaal. Proberen je nu toch te regelen dat je je autootje mag houden? Ik maak er in ieder geval uit op dat je daarom contact zoekt met de Mee etc? Wel klote dat ze nog steeds niets hebben gedaan om te bekijken of je huishoudelijke hulp nodig hebt of niet. Ik hoop dat er nu in ieder geval mensen om je heen zijn die je kunnen helpen?
Ik weet niet of ik nog iemand vergeet, sorry daarvoor dan, maar ik kan zo snel niet verzinnen wat ik nog meer gelezen heb...
We hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad! Het was zo leuk om ons kindje weer te kunnen zien! Voor zover de echoscopiste kon zien was alles goed! Ze bekijken echt heel veel, waardoor je je kindje lang kan bekijken! Echt mooi! Op een gegeven moment ging het duimen! Daar hebben we nu ook een fotootje van
Ze kijken naar de hersentjes, het hartje, of de kamers goed werken enzo, naar de ingewanden, of de verdeling boven middenrif enzo goed is. We zagen ook de aorta en de niertjes goed. Het heeft in ieder geval geen gespleten gehemelte of open ruggetje, dus dat is een geruststelling. Wel wees de echo weer uit dat we al een week verder zijn. Dat was bij de 12 weken echo ook al zo, maar onze vk wil zich daar niet aan houden, best wel jammer. Maar de echovrouw zei wel: het komt wanneer het wil, dus op zich is het geen probleem. Alleen als we overtijd gaan lopen gaan we er bij de vk wel op wijzen dat we volgens de echo al een week verder lopen en dat we dus niet pas 14 dagen na 3 december worden ingeleid maar eerder. Maar dat is nog zo'n eind weg! Eerst nog 20 weken zwanger lopen en er moet nog zoveel geregeld worden. We gaan nu langzaamaan met het babykamertje beginnen. We hebben het kamertje vorige week helemaal leeg gehaald!
We weten het geslacht trouwens nog niet, we wilden het niet weten. Die vrouw zei dat tegenwoordig 90% van de stellen het wel wil weten! Dat is echt veel! Dat had ik eigenlijk niet verwacht. Blijkbaar zijn er toch een hoop stellen die het stiekem zelf wel willen weten, maar dan tegen familie zeggen dat ze het niet weten. Het maakt ons toch niet uit, dus dan vinden we de verassing met de geboorte des te leuker! Die vrouw had het overigens wel gezien zei ze, haha das wel grappig dat zij gewoon weet wat het is en wij nog 20 weken moeten afwachten!
Nou dat was het wel weer zo'n beetje! Ik ga even plantjes kopen om het huis wat op te fleuren!
Groetjes,
Bolle!