kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Esseltjeeeee, hoe is ie met jou meis? Wat zei de test vanmorgen?

Liefs Nathalie

Ben blij dat mijn dagje erop zit meiden. Nou ja tis natuurlijk nog geen avond
Maar wat een geregel, gebel en verdediginswerk zeg vandaag. 10x alles uitleggen, argumenten geven, nog eens uitleggen, machteloosheid, afwachten, kop zorgen, het valt allemaal niet meer. Vanmorgen huisbezoek(keuring) gehad, vanmiddag gesprek met Mee Drenthe betreft mijn auto in de hoop dat hun mij kunnen helpen met mijn hulpvraag. Dus dagje met veel praten en veel nadenken e.d. Morgen krijg ik waarschijnlijk weer telefoon van MEE. Ze gaan overleggen. Ben benieuwd of de mevrouw van de gemeente ook nog terug beld eind van de middag of morgen. Tis al bijna 16.30 uur dus dat zal wel morgen worden (als ze het niet vergeet) Nog steeds geen keuring gehad voor hulp in de huishouding. Het loopt lekker allemaal langs elkaar heen.

Als ik meer weet hou ik jullie op de hoogte okay? Ik ga in elk geval nog rond de tafel om te kijken of ik geld op welke manier dan ook bij elkaar kan krijgen.

Spreek jullie snel weer!

Liefs Nathalie

Jeetje wat is het hier rustig zeg! Is iedereen lekker op vakantie?

Joepie wat balen dat je rd zijn gekomen, en ik dacht nog wel dat je zwanger was, omdat je het over bultjes op je tepels had. Echt balen!
En hoe staat het met Essel? Ik hoop dat je nog langs komt om te laten weten hoe met je is en of de RD er zijn. Misschien dat je gewoon zo enorm baalt van de negatieve testen?
Nathalie het loopt weer lekker langs elkaar heen allemaal. Proberen je nu toch te regelen dat je je autootje mag houden? Ik maak er in ieder geval uit op dat je daarom contact zoekt met de Mee etc? Wel klote dat ze nog steeds niets hebben gedaan om te bekijken of je huishoudelijke hulp nodig hebt of niet. Ik hoop dat er nu in ieder geval mensen om je heen zijn die je kunnen helpen?
Ik weet niet of ik nog iemand vergeet, sorry daarvoor dan, maar ik kan zo snel niet verzinnen wat ik nog meer gelezen heb...

We hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad! Het was zo leuk om ons kindje weer te kunnen zien! Voor zover de echoscopiste kon zien was alles goed! Ze bekijken echt heel veel, waardoor je je kindje lang kan bekijken! Echt mooi! Op een gegeven moment ging het duimen! Daar hebben we nu ook een fotootje van
Ze kijken naar de hersentjes, het hartje, of de kamers goed werken enzo, naar de ingewanden, of de verdeling boven middenrif enzo goed is. We zagen ook de aorta en de niertjes goed. Het heeft in ieder geval geen gespleten gehemelte of open ruggetje, dus dat is een geruststelling. Wel wees de echo weer uit dat we al een week verder zijn. Dat was bij de 12 weken echo ook al zo, maar onze vk wil zich daar niet aan houden, best wel jammer. Maar de echovrouw zei wel: het komt wanneer het wil, dus op zich is het geen probleem. Alleen als we overtijd gaan lopen gaan we er bij de vk wel op wijzen dat we volgens de echo al een week verder lopen en dat we dus niet pas 14 dagen na 3 december worden ingeleid maar eerder. Maar dat is nog zo'n eind weg! Eerst nog 20 weken zwanger lopen en er moet nog zoveel geregeld worden. We gaan nu langzaamaan met het babykamertje beginnen. We hebben het kamertje vorige week helemaal leeg gehaald!
We weten het geslacht trouwens nog niet, we wilden het niet weten. Die vrouw zei dat tegenwoordig 90% van de stellen het wel wil weten! Dat is echt veel! Dat had ik eigenlijk niet verwacht. Blijkbaar zijn er toch een hoop stellen die het stiekem zelf wel willen weten, maar dan tegen familie zeggen dat ze het niet weten. Het maakt ons toch niet uit, dus dan vinden we de verassing met de geboorte des te leuker! Die vrouw had het overigens wel gezien zei ze, haha das wel grappig dat zij gewoon weet wat het is en wij nog 20 weken moeten afwachten!

Nou dat was het wel weer zo'n beetje! Ik ga even plantjes kopen om het huis wat op te fleuren!

Groetjes,
Bolle!

Hi meis, wat onzettend fijn dat alles zo goed gaat zeg! Lijkt me zo bijzonder om weer te zien dat de kleine in je buik steeds meer en meer groeit en echt mensje is nu (was het natuurlijk al eerder, maar nu steeds meer compleet zeg maar) Weet je al welke kleuren jullie in de babykamer willen?  

HIer weer heel veel telefoontjes vandaag. Allemaal gedoe rond mijn auto.
En helaas heb ik geen naaste familie die me kan ondersteunen in huishouding
Gezien mijn schoonouders ver wonen en mijn ouders beide beperkingen hebben.
Maar goed we proberen er maar het beste van te maken en niet gillend gek te worden.

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               25-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                              02-08-08 (30 dgn)
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mickje, 29 jaar                   5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                6e ronde -  1e kindje                              21-07-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Esseltje, 30 jaar              6e ronde - 1e kindje                      10-07-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur
Jolie
2e echo         21-08-08

Hoi piepeloi lieve kipkes,

Hier zijn helaas de rodeduivels toch komen opdagen.... HELAAS... Nu morgenvroeg om 8 uur bloedprikken en volgende week vrijdag een echo om te kijken of mijn eierstokken en eileiders verkleefd zijn...

Ben er behoorlijk van ondersteboven.... ben erg verdrietig en helemaal van de kaart...

Meisjes ik hoop dat jullie wel geluk hebben, en mogen aantellen een dezer dagen...!!!

Heel veel liefs en knuffss Esseltje

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               25-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                              02-08-08 (30 dgn)
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Esseltje, 30 jaar               7e ronde - 1e kindje                               11-08-08
Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mickje, 29 jaar                   5e ronde - 1e kindje                              18-07-08
Collie                                                6e ronde -  1e kindje                              21-07-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur
Jolie
2e echo         21-08-08

Terug
Bovenaan