Hoihoi,
hier ben ik ook weer een keertje!
Esseltje, wat jammer nou meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat de echo straks goed is, en dat je niet al te veel in de medische malle molen terecht komt!!
Het is helemaal niet erg om je nu even behoorlijk rot te voelen, huil maar goed uit! Veel sterkte de komende tijd, het is allemaal niet niks.
Bolle, wat leuk dat alles goed was met de echo! Wat lijkt me dat toch bijzonder zeg.
Je bent alweer op de helft joh, dat schiet op. Ik denk dat je nu je naam wel eer aan doet, of niet dan??? (lekker bol buikje)
Ik zou ook niet willen weten wat het is, dat maakt toch ook helemaal niks uit?
Ja, je kan misschien het kamertje er op aan passen. Nouja, voor een baby maakt dat toch niks uit, al ligt ie in een pimpelpaarse kamer!!!
Ik zou alleen maar de hele tijd bang zijn om mezelf te verspreken. Vrienden van ons wilden het niet alleen zelf graag weten, die maakten het ook wereldkundig na de pretecho (is dat ook met 20 weken?). Zou ik al helemáál niet doen (alhoewel, hoef je niet steeds op je woorden te letten, haha)
Ach, iedereen moet dat toch voor zichzelf weten he.
Genieten jullie maar lekker van dromen over een zoontje of dochtertje!! (is dus dubbel zoveel genieten)
Corina, welkom!
Wat leuk, een tweede! Hoe lang zijn jullie nu bezig?
Veel succes met zwanger worden!
Fijne avond allemaal!
groetjes, Mickje
Het wordt spannend.....: