kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ohh Corina ik lees net dat je ook al miskraam gehad hebt.
Hoeveel weken was je toen zwanger? Is het vanzelf op gang gekomen?
En dat was voordat je jullie 1e wondertje kregen?

Liefs Nathalie

he meiden,

ik schrik helemaal van esseltje, meid misschien valt het wel heel erg mee?? waarom denken ze aan verkleving??   ik hoop echt dat het mee valt meid!! ik denk aan je,

oooww en joepie verdorie weer niet raak bha bha bha het zit je ook niet mee he!!

en nathalie jij komt al weer in de buurt he!!! hiihihh blijft spannend altijd

nou ik ga heel erg snel liggen want het is erg laat had vanavond ff geslapen kan ik nu ietsje langer opblijven hihihih maar nu is het echt tijd

dikke knuff petra

Hi meiden, hier was ik ook weer ffies
Lekker geslapen Vlinder? Hoe is ie met je meis?
Vandaag is de dag van Mickje en de nod van Collie is ook al in zicht
Spannend hoor *duimduimduimduimduimduim*

Hier fysio er al op zitten vanmorgen om 8.30 uur moest ik er al zijn
Pff ik kan nog welpaar uurtje slapen meiden, ben kei moe en mijn lichaam is beetje brak
Om 11.30 uur huisbezoek/keuring van de gemeente, daarna hapje eten en denk dat ik dan ff ga rusten. Want vanavond verjaardag van mijn vriend zijn kameraad dus kan ik ook niet rustig aan doen. Ja tuurlik wel rustig aan, maar niet rustig ff ligge als ik het niet meer gaat ofzo.

Hoe is het weer bij jullie? Hier regen en grauw. Ik dacht dat we zomer zouden krijgen? Zonnetje waar ben je nouuuu!

Liefs Nathalie

Ik doe erg mijn best om te wachten tot zondag.....

groetjes, Mickje

Net is die mevrouw van de gemeente geweest. Ze hebben nu eindelijkkkk ons badkamerprobleem duidelijk voor ogen. En denk dat die schuine wand idd weg gehaald gaat worden yes! Ook heeft ze rapport met betoog/pleidooi gemaakt voor mijn individuele vervoersvergoeding, dat ligt nu bij beleidsmedewerker die beslissing moet nemen dus *duimduimduim*

Het is in elk geval weer een klein lichtpuntje. Ik gooi het strijdbijltje voor vandaag ff neer. Ben zo moe nu! Ik moet ff rusten, want vanavond ook nog verjaardag. Als ik daar heen wil moet ik wel fitter zijn dan nu. Zelfs mijn paps hoorde het aan de telefoon dat het ff niet zo lekker ging. Ben kapot van fysio en dan als die huisbezoeken en gedoe en geregel van deze week. Dat breekt je wel op hoor. En tis toch rot weer hier, hahah

Liefs Nathalie

quote: mickje_m reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2008 20:51:56'));

Hoi Corina

Dan zijn jullie best snel na de 1e weer begonnen, of niet? Na een half jaar ofzo.
Is ook wel te begrijpen als het bij de 1e ook al zo lang duurde. En nog een mk ook... vervelend zeg!
Sja, dat is het "nadeel" van een zwangerschap... die kan je niet plannen... het komt wanneer het komt!

Groetjes, Mickje

ja we zijn al vrij snel weer begonnen ja,en dat hebben we indd ook een beetje bewust gedaan..tja kon je indd een zwangerschap maar zelf plannen,dan waren we tenminste met z'n allen zwanger,ahahhaha

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2008 21:41:33'));

Ohh Corina ik lees net dat je ook al miskraam gehad hebt.
Hoeveel weken was je toen zwanger? Is het vanzelf op gang gekomen?
En dat was voordat je jullie 1e wondertje kregen?

Liefs Nathalie

die mk is vanzelf opgang gekomen toen,maar het ergste was nog dat ik niet eens wist dat ik zwanger was,achter af bleek ik zo'n zes weken geweest te zijn..
en dat was indd voor dat we onze 1e wondertje kregen,
maar soms denk ik ook wel eens;mischien was dat ook maar beter zo dat het in een vroeg stadium gebeurd is,moet er niet aandenken als je al een maand of 7 zwanger bent bijwijze van spreke en je dan nog eens een mk krijgt,maar goed leuk is het nooit natuurlijk.

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2008 21:39:39'));

Ohhh ik had je berichtje hier nog helemaal niet gelezen Esseltje.
Ik had je al via hyves gesproken om je een hart onder de riem te steken.

Ik ben toch wel erg benieuwd hoe het met Miranda is.
Meis wil je aub iets van je laten horen. Hoe het met je gaat?

Waar kom je ongeveer vandaan C..... (ik weet je naam niet meer sorry)

Liefs Nathalie

ik vergat nog even te zeggen dat ik in het noorden woon,ik wil best de plaats zeggen maar mischien zijn er wel bekende hier en de meeste weten niet dat we voor een tweede wonder gaan,
en jullie waar komen jullie vandaan?als jullie dat ook niet willen zeggen is ook prima hoor

Terug
Bovenaan