kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hi Meiden, hier was ik ook weer.
Vanmiddag geslapen, maar voel me nog steeds kei moe!
Vanavond verjaardag, maar dacht kom hier nog ff spieken.

Ik kom ook uit het Noorden Corina. Hier weet ook niemand van onze kinderwens
Ja wel van onze kinderwens maar niet dat we gestopt zijn met de pil en al vanaf maart aan het oefenen zijn voor het eggie!

Fijne avond allemaal!

Liefs Nathalie

hallo dames hoe is het met iedereen?
met mij gaat wel,ik ben affentoe de moed aan het opgeven,nu al,maar ik zit nu wel in mijn klus periode dus we zijn al volop aan de gang,hahaha.
waar komen jullie verder allemaal vandaan?
ik moet eigenlijk deze topic even helemaal opnieuw gaan lezen om jullie ook even wat beter te leren kennen maar dan ben ik wel even bezig hahaha.

ps;het kan zijn dat ik even niet reageer,mijn pc heeft sinds vanmorgen problemen het is volgens mijn vriend waarschijnlijk de ventilator (ofzoiets)waar het aan ligt,ik ben al blij dat ik nu even kan reageren.

liefs corina

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               25-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                              02-08-08 (30 dgn)
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                03-08-08
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Esseltje, 30 jaar               7e ronde - 1e kindje                               11-08-08
Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Collie                                                6e ronde -  1e kindje                              21-07-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08  
Mickje, 29 jaar                5e ronde - 1e kindje                       18-07-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur
Jolie
2e echo         21-08-08

Hi Corina, fijn dat je vriend ff naar jullie pc kijkt.
Hier ook uit het Noorden des land!
Wij gaan al paar topics mee, dus als je dat allemaal wil lezen dan heb je nog ff te gaan
Hahaha, klets maar gewoon gezellig mee dan leer je ons vanzelf een beetje kennen.

Fijn weekend en hopelijk tot snel!

Groetjes Nathalie

En en en Mickje & Collie hoe voelen jullie je?
Hier vanmorgen temperatuur van 36,93 dus erg netjes
Het was gisteravond echt een feestje in mijn buik pff zeg
Geloof dat de innesteling geweest is. En nu rommeld er ook van alles
Maar gelukkig lekker weekend nu! Ben ik ook wel aan toe.

Gaat er iemand nog iets leuks doen?
Al meiden met vooruitzicht op heerlijke vakantie denk ik of niet?
Hier nog niet! Wij gaan 1 augustus wel een weekendje naar Luxemburg.
Maar pas halfverwege/eind augustus een weekje of miscshien iets langer.

Volgende week is ook mijn nod alweer, al verwacht ik wel dat ik wat langer moet wachten.

Liefs Nathalie

Ff ons weer op pagina 1 schoppen hoor!
Tis hier zo stil!

Liefs Nathalie

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Ik ben ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Had vanmorgen om 8u een positieve test in mijn handen!

Ik kan het zelf nog niet echt bevatten, het is zoooooo onwerkelijk en ik voel me gewoon zoals normaal... Maar misschien verandert dat nog, hihi.....

Ik zal ons lijstje even aanpassen!!!!

Groetjes van een helemaal blije Mickje + vriend

Ooowww, en natuurlijk een heleboel glitters voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

***********************************************************************************************
***********************************************************************************************

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan