kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               25-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                              02-08-08 (30 dgn)
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                03-08-08
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Esseltje, 30 jaar               7e ronde - 1e kindje                               11-08-08
Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Collie                                                6e ronde -  1e kindje                              21-07-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08  

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo       17-07-08   om 8.30 uur
Jolie
2e echo         21-08-08

quote: mickje_m reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2008 09:39:37'));

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Ik ben ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Had vanmorgen om 8u een positieve test in mijn handen!

Ik kan het zelf nog niet echt bevatten, het is zoooooo onwerkelijk en ik voel me gewoon zoals normaal... Maar misschien verandert dat nog, hihi.....

Ik zal ons lijstje even aanpassen!!!!

Groetjes van een helemaal blije Mickje + vriend

wow,van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als ik het goed gelezen heb ben je dus zwanger van je eerste?leuk joh!
en dat je nog geen kwaaltjes heb dat is toch geweldig,wees blij,ik had bij mijn zoontje toen ook NERGENS last van,ik voelde me gewoon net zoals anders en toen dacht ik ook steeds van;onee als er maar niks aan de hand is,laat me nou gewoon misselijk worden ofzoiets dan voel ik me tenminste zwanger.maar vond het ook wel weer heerlijk dat ik nergens last van had!
heb je last van je borsten of valt dat nog mee?
fijne dag vandaag,dat zal nu zeker wel lukken he?hahahaha

Mickje van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap Meis!
Echt toppie! Geniet er leker van meis! Hele fijne zondag!

Liefs Nathalie

Hi Meiden, hier dan nog ff een berichtje van mij!
Ik sprak Mamoetje op msn en ze vroeg of ik ff wou zeggen dat ze er maandag weer is, want ze heeft heel druk weekend!

Corina je hoeft niet steeds te quoten hoor meis, je mag gewoon je berichtje typen. Hoe gaat ie met je? Nog plannen voor vandaag?

Hier vanmorgen een temperatuur van 37.03 volgens mij mijn hoogste ooit
Als ik zaterdag nog hoge temperatuur heb dan zit het misschien wel goed. Maar ik verwacht wel gewoon ongi te worden eigenlijk. Vrijdag is mijn nod, dus spannend weekje. Collie voor jou ook spannend morgen meis *duimduimduim*

Hier rustige zondag, beetje huishoudelijke dingen doen e.d.

Liefs Nathalie

Oh Mickje gefeliciteerd!!!!!!!!!! Ik kreeg een heel grote glimlach om mijn mond toen ik het forum opende en zag: zwanger in Belgie! Ik dacht...is het nu gelukt? En ja hoor, je bent echt zwanger!!!!! Geweldig voor jullie, geniet er lekker van. Gewoon de dokter bellen, die weet wel wat je allemaal moet doen.
Nathalie: Ik heb nu toch echt een voorgevoel bij jou...maar ja, wat zegt het he? Ik duim met je mee tot de NOD!
Corina, welkom op het forum, je gaat ook voor de tweede? Ik ben nu 11 weken zwanger van de tweede, helemaal super.
Ik zou nog ff zeggen dat ik de 21ste geen 2de echo krijg, zou iemand dat willen veranderen? Er wordt wel naar het hartje geluisterd. Helaas krijg je er normaal gesproken maar 2 he, en de tweede zal zo eind september zijn, dan ben ik 20 weken zwanger. Zoals sommigen hebben gezien, is het nu aardig bekend voor iedereen, op de hyves staat het ook. Ik kan mijn buikje al bijna niet meer verbergen.
Ik moet nog een week werken tot mijn vakantie, maar ben helemaal kapot. Het was erg druk op mijn werk en heb me veel moeten inzetten. Nu heb ik veel last van mijn rug en bekken (steken) en ben heel moe, lichamelijk en geestelijk. Ik denk dus   dat   ik volgende week toch even een paar dagen ziek ga zijn, want ik moet goed voor mezelf en mijn kindje zorgen. Dan weet mijn teamleider het ook meteen, ben benieuwd hoe ze zal reageren!
Dat was t weer even...lees alles mee, maar reageer niet zo vaak.

Liefs Jolie

Jippie!!! we hebben eindelijk weer een zwanger kluskippie! Mickje van harte gefeliciteerd meis, ook voor je mannetje! Wat ontzettend leuk! En dat je het nog niet helemaal kan bevatten is heel logisch hoor, had ik ook! Maar geniet ervan en hopelijk krijg je niet te veel vervelende kwaaltjes!

Gelukkig word juli nu in ieder geval niet overgeslagen! Maar het zou leuk zijn als er nog meer volgen!

Groetjes,

Bolle

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               25-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                              02-08-08 (30 dgn)
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                03-08-08
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Esseltje, 30 jaar               7e ronde - 1e kindje                               11-08-08
Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Collie                                                6e ronde -  1e kindje                              21-07-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08  

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Momenteel zijn er geen data bekend

Terug
Bovenaan