kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Ohhh nu krijg ik helemaal kriebels in mijn buik   Jolie, hihih.
Hoop dat jou voorgevoel gelijk heeft meis, maar ik zou echt mega verbaasd zijn! Echt goed hè meiden dat Mickje nu zwanger is. Dan is juli in elk geval gered. April hebben we al over geslagen, dus nu willen we geen 1 maand meer missen. Elke maand zowiezo 1 zwangere, het liefst natuurlijk meer!

Meiden ik duim gewoon allemaal voor jullie door en natuurlijk ook stiekum een beetje voor mezelf!

Liefs Nathalie

Hallo Lieve Kippies!!

Ben ik weer eens!! Lees wel mee!! Maar reageer niet zo vaak!! Omdat ik ook op msn zit met een aantal van ons!! Maar omdat ik rond mijn nod zit, laat ik ff wat horen.
Normaal komen de rd snachts. Nu is alles nog rustig. Maar heb niet het gevoel dat het raak is. Dus wachten nog even af!

Liefs Collie.

Mickje: Ook hier:

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!SUPER!!!!GENIET ERVAN!!!!

Liefs Collie!!

wouww mickje wat goed zeg!!!!
van harte gefeliciteerd, eindelijk hier weer eens een zwangere geniet er van meid!!!

en collie voor jou word het ook weer spannend, hopelijk blijft het vanacht rustig, ik ben beniewd.

ik ben vandaag mega chagerijnig, het weer word je niet goed van en als ik een hobby heb is het wel naaien maar nu heeft mn naai machine het begeven, en de afspraak met man lief was als ik zou stoppen met roken krijg ik een nieuwe, dus pfff nu ben ik gestopt moeilijk!!!!! de vorige keer was het makkelijker echt waar, maar goed waarschijnlijk word morgen de naai machine bezorgd.
nou meiden ik ga maar weer even verder

liefs petra

hey dames,

wat is het stil hier!
ik had wel verwacht dat het juist met dit weer hier drukker zou zijn op de topic.
of is iedereen nu in eens op de msn aan het kletsen?nou hoor gezellig weer
nou morgen ben ik er niet dan gaan we(zoon ,partner en ik) gezellig een half dagje of een hele dag(hangt er vanaf hoelang zoon lief het volhoudt)met nog een stel die ook een kindje heb naar een pretpark,nou ja pret park het is een sprookjes park,dus dat is voor ''de kleintjes'' altijd leuk,en voor ons als volwassenen is het ook nog steeds leuk,tenminste vind ik hahahaha

hey collie wel goed van je hoor dat je gestopt bent met roken.
heb je het er moeilijk mee,of valt het wel mee??
ik ben zelf al zo'n twee jaar gestopt,in 1keer van uit het niets,had nog 10 sigaretten over en die heb ik zo aan mijn vriend gegeven,helaas rookt hij nu echter nog steeds maar ja kan hem moeilijk verplichten om te stoppen.

fijne dag verder morgen allemaal!

Hi meiden, ik heb het toch onverwacht druk gehad vandaag. Van alles gedaan eigenlijk. In huishouden, wat ik echt in delen moet doen anders red mijn lichaam het niet, en tussentijds dus rusten. En toen kwam mijn paps ook nog, die is in de tuin bezig geweest. Dus ik voor koffie zorgen e.d. en geholpen waar ik kon. Maar verneem het nu behoorlijk in mijn lichaam. Ik lig nu lekker in bed, maar wou toch nog ff hier kijken om te vragen hoe het met jullie is?

Collie spannend meis nog steeds geen rd-tjes. Hopelijk blijven ze ook vannacht weg.

Vlinder wat naar dat je naaimachine stuk is. Wel goede deals maakt je mannetje, hihih. Morgen komt dus je nieuwe? En ga je dan ook weer beginnen met roken of probeer je het toch vol te houden. Hahhaha sorry das flauw van me.

Corina sorry ik was druk vandaag meis. Enmorgen ook kei druk, maar dan ben jij gezellig naar pretpark/sprookjesbos leuk hoor. Tuurlijk klets ik hier nog wel. Alleen dat is het weekend wat makkelijk dan door de weeks merk ik. Omdat ik veel revalidatie therapie heb en veel geregel en gedoe, pfff.

Meiden ik ga nu proberen te slapen. Morge om 8.30 uur alweer hydrotherapie.

Fijne nacht en hopelijk dalijk nog meer glitters hiero.

Liefs Nathalie

Hee meiden,

Natalie :Je moet wel een beetje opjezelf letten hoor meissie, je meot je niet voorbij gaan lopen! Daar krijg je alleen maar later de klappen van. Hoe is het verder met je meis?!?

Mickje: GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP MEID !!! Ga er lekker van genieten!! BEn echt blij voor je! En ik ga 4 aug. op kraambezoek bij een vriendin van mij die nooit kwaaltjes heeft gehad en het is echt een poppetje en voor zover ik weet kerngezond!

VlindeR: Heb je je nieuwe naaimachine al binnen? Knap hoor dat je gestopt ben.. Ik ga ook stoppen maar hoop wel dat het me lukt! Je betn al een keer eerder gestopt zei je, mag ik   vragen waarom je weer begonnen bent!?!

Nou zoals naat al door had gegeven.. Had ik een heel druk weekend.. En ook nog een een hele drukke maandag.. nu weer rust.. totaan eht volgende weekend.. hihi..

Ga weer even verder met werken! Meiden misschien tot vanmiddag!

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan