Hi meiden, ik heb het toch onverwacht druk gehad vandaag. Van alles gedaan eigenlijk. In huishouden, wat ik echt in delen moet doen anders red mijn lichaam het niet, en tussentijds dus rusten. En toen kwam mijn paps ook nog, die is in de tuin bezig geweest. Dus ik voor koffie zorgen e.d. en geholpen waar ik kon. Maar verneem het nu behoorlijk in mijn lichaam. Ik lig nu lekker in bed, maar wou toch nog ff hier kijken om te vragen hoe het met jullie is?
Collie spannend meis nog steeds geen rd-tjes. Hopelijk blijven ze ook vannacht weg.
Vlinder wat naar dat je naaimachine stuk is. Wel goede deals maakt je mannetje, hihih. Morgen komt dus je nieuwe? En ga je dan ook weer beginnen met roken of probeer je het toch vol te houden. Hahhaha sorry das flauw van me.
Corina sorry ik was druk vandaag meis. Enmorgen ook kei druk, maar dan ben jij gezellig naar pretpark/sprookjesbos leuk hoor. Tuurlijk klets ik hier nog wel. Alleen dat is het weekend wat makkelijk dan door de weeks merk ik. Omdat ik veel revalidatie therapie heb en veel geregel en gedoe, pfff.
Meiden ik ga nu proberen te slapen. Morge om 8.30 uur alweer hydrotherapie.
Fijne nacht en hopelijk dalijk nog meer glitters hiero.
Liefs Nathalie