kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!

Hey Mamoetje, gezellig weekend gehad meis? Vooruit we vergeven je het dat je gisteren niet bent komt kletsen  Hier vandaag druk dagje, maar nu ff rustig zitten. En dacht ff bij de Kippies kijken. Dalijk ff broodje eten dan dan alweer naar fysio. Ik heb het er maar druk mee.

Verder weinig nieuws aan het front. Mijn temperatuur was vamorgen 37,01 dus gaat de geode kant op. Maar ja zegd natuurlijk nog niks. Als ie het weekend ook nog maar zo hoog is. We zullen zien.

Ik heb op die engelse site (vind die naam zo moeilijk) ff een temperatuur kaartje gemaakt. En als ik daar tijd, temperatuur, klussen & ovulatietest in vul zonder de rest, kom ik uit op een eisprong van wo 16 juli dus als ik daar 14 bij op moet tellen is 30 juli pas mijn nod. Pfff dat duurt me eigenlijk te lang, hihih.

Mieden ik ga nog ff rustig zitten. Ben vanmiddag druk, dus denk ik vanavond pas terug.

Fijne dag ondanks dat het zonnetje nog ver te zoeken is.

Liefs Nathalie

Hee natalie, haha ja ik had gisteren een beetje een dipdagje, lees maar bij de klusbabes voor de uitleg.. en daarbij was het op me werk nog eens wat drukker ook.. en gisteren avond huisje schoongemaakt en hadden we visite..

Ik weet neit of ik het hier al had doorgegeven maar 12-9 is onze eerste afspraak bij de gyn..

WElke site was dat waar je op zit?

xxx Mamoetje

Hey Meis, fijn dat je er in elk geval nu weer bent meis. Ik zal zo ff daar gaan lezen.
Hahah heel uitleg was je me niet verschuldigd hoor (herken het wel hoor, ik leg ook altijd verantwoording af)

Ik ben gaan kijken op http://www.fertilityfriend.com
Daar kun je temperatuur kaartjes invullen. En die geeft dan aan wanneer je WELLICHT je eisprong hebt gehad. Was wel ff puzzelen hoor, want ben helemaal niet goed in Engels. Maar Mosa heeft me geholpen.

Liefs Nathalie

Haha,.. nou je had mij ook kunnen vragen om hulp hoor.. Ik ben engels, teminste mijn vader was engels.. en dat was eigenlijk onze taal thuis.. hihi! Ga e ven kijken!

xxx Mamoetje

Ohhh kijk aan, das handig om te weten, hihih
Er staat namelijk ook een hele waslijst met allemaal dingen die je kan aanvinken
Maar kweet niet alles wat het is. Dus als je je eens verveeld

Meiden, ik heb me daar toch steeds een honger. Zelfs vannacht voelde ik me zo gammel dat ik naar beneden gegaan ben om een koekje te eten. En vanmorgen grote bak youghurt met muesli, terwijl ik helemaal niet zo'n ontbijttype ben. En nu alweer erge honger. Is dit normaal?

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              5e ronde -  1e kindje                               25-07-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   29-07-08 (28 dgn)
Vlinder, 29 jaar                12e ronde -  2e kindje                              02-08-08 (30 dgn)
Corina                                            7e ronde - 2e kindje                                03-08-08
Maureen                                    5e ronde -  1e kindje                                 06-08-08
Miranda26, 28 jaar     3e ronde - 2e kindje                                 07-08-08
Esseltje, 30 jaar               7e ronde - 1e kindje                               11-08-08
Joepie, 25 jaar                 6e ronde -  1e kindje                               12-08-08
Mosa, 25 jaar                    2e ronde - 1e kindje                                   13-08-08 (43 dgn)
Mamoetje,  19 jaar      8e ronde - 1e kindje                                 16-08-08
Collie 24 jaar                     7e ronde- 1e kindje                                    21-8-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08  

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Verloskundige bezoek :

Jolie
2e bezoek       21-08-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Goeie morgen lieve meiden,

(Voor mij niet zo goed) Heb een verschrikkelijke nacht achter de rug. De rd  zijn in alle hevigheid gearriveerd. Veel pijn gehad. Heb nu lekker uitgeslapen en nu gaat het redelijk. Heb ons nod lijstje al ff aangepast..

Allemaal een hele fijne dag vandaag!!

Liefs Collie

He verdorie de 3e van vandaag al met rot nieuws over rd-tjes. Meiden kom op!

Collie meis wat naar voor je! We kunnen goed relativeren nieuwe ronde - nieuwe kansen, maar dat neemt niet weg dat het gewoon ontiegelijk #&^^*# is!

Dikke knufff van mij!

Terug
Bovenaan