Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Collie 25 jaar                     10e ronde- 1e kindje                                   23-11-08
Joepie, 25 jaar                  10e ronde -  1e kindje                                 30-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda26, 28 jaar        6e ronde - 2e kindje                                 12-11-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 05-11-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009
(1 dag voor mijn verjaardag)
Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Verloskundige bezoek :

Nathalie
24 nov        control om 15.50 uur
Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur
Esseltje
14 nov          8,3 weken echo om 10.15 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Er staan momenteel geen afspraken meer gepland

Hi Meiden, hoe is ie hier? Het is zo rustig aan het front
Bolle hou je het allemaal nog een beetje uit met je dikke buikie meis?
Miranda hoe voel je je? Voor Mosa is het nog steeds spannend want ze is overtijd. Het kan zijn dat ze nu of 2 of 5 dagen overtijd is als ik me niet vergis. Ze gaat waarschijnlijk woensdag testen. Dus ik duim nog ff verder.

Hoe is het met de rest van de kippies? Zitten jullie allemaal winterslaap te houden?

Liefs nathalie

Hey meiden,

Kan niet meer op NM, mijn eigen computer hield er gisteren ineens mee op en doet niks meer ... Kan dus ook niet meer bij mn favorieten. Vandaar even snel een berichtje vanaf mn werk...

Mosa wat spannend, hoop zo dat als je morgen gaat testen je een positieve test in je handen zult krijgen... Heb je verder kwaaltjes? Hoe voel je je verder? Meid ik duim heel hard voor je..!!!

Miranda ook voor jou morgen een spannende dag, hoe voel jij je? Ga je morgen ook testen of wacht je er liever mee? Ook voor jou hoop en duim ik net zo hard mee...

Hoop hier morgen te lezen dat er 2 nieuwe zwangere kluskippies bij zijn..

Liefs Elmoo

http://groups.msn.com/newmommies

Even de link van new mommies. Moet het ff kort houden, want hier komen nog sint maarten kindertjes aan de deur. Vorig jaar maar 2 en nu al bijna 30. Dus mag volgens jaar wel voldoende snoep in huis halen. Ben er nu bijna door, hihih.

Word bij jullie ook sint maarten gelopen?

Liefs Nathalie

Ook ik hou het even kort.
Mosa succes morgen met testen, spannend!
Hier doen ze niet aan St Maarten nathalie, lijkt me best leuk al die kindertjes aan de deur. Je zal maar aan het bevallen zijn bedenk ik me nu ineens, hihi, dan word je echt gek van die deurbel!
Ik weet even niet zo snel wie er nog meer gereageerd hebben laatste dagen. Daar kom ik nog wel op terug.

Bij mij alles verder goed. Vandaag bij vk geweest. Alles was in orde. Ik ben het nu alleen wel echt zat aan het worden. Vanaf vandaag mag ik thuis bevallen en wat mij betreft mag de baby dus ook wel komen. We rekenen op laatste week van deze maand of eerste week van december. Hoop echt niet dat het nog langer duurt!

Het wordt nu wel heel spannend allemaal! Straks hebben we eindelijk een babytje in onze handen. Hoop zo dat het gezond is en de bevalling voorspoedig zal verlopen! Jongen of meisje maakt me echt niets meer uit. Ook al zijn we wel nieuwsgierig ;)
We twijfelen trouwens ineens over de meisjesnaam, zo stom. Maar dan is het vast een jongetje en alles wijst daar tot nu toe ook op. Vooral de lage hartslag telkens (130 p/m) en de laatste echo, waar we denken een piepje te hebben gezien!
Nog even afwachten dus, ben benieuwd of iemand in de poll het goed raad!

Groetjes allemaal!

Zwangere meiden ~POULE~ uitgerekend & geslacht

Bolle
Joepie denkt                          1 december        jongetje (dacht bolle zelf ook...)
Collie denkt                          30 november        jongetje
Nathalie denkt                 29 november        meisje
Bolle denkt                           25 november       jongetje

Ik heb ff onze Poule weer opgezocht hoor Bolle, ben benieuwd. Ik hou het lekker eigenwijs op een meisje. Heb geen voorgevoel ofzo. Maar wie weet ben ik de enige die het geslacht goed heeft, hihih. Willen de andere kluskippies nog gokje wagen?

Mosa is nog steeds niet ongi en test was negatief helaas. We spannen er allemaal niks meer van, want temperatuur is ook nog steeds hoog.

Willen er nog meer meiden op de poule? Hebben jullie voorgevoelens?
Ik begin wel heel nieuwsgierig te worden naar de 20 weken echo. Twijfel nog steeds of ik het wel of niet wil weten. Maar nu ik sinds gisteravond een beetje ideeën over de babykamer heb denk ik ach het is ook wel leuk als het een verrassing blijft, hihih.

Hoe is het met iedereen? Joepie is je laptop alweer gemaakt meis?
Esseltje hoe voel jij je? & Mamoetje, gaat alles goed meis?
Ik weet inmiddels al niet meer wat ik nog meer wou vertellen en vragen dus brij er maar weer een eind aan.

Meiden fijne avond en tot snel!

Liefs Nathalie

Ik zag op de site van NM dat Miranda helaas op 7-11 de rd op bezoek heeft gekregen. Heb even het nod lijstje aangepast.

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Collie 25 jaar                     10e ronde- 1e kindje                                   23-11-08
Joepie, 25 jaar                  10e ronde -  1e kindje                                 30-11-08
Miranda                                         9e ronde- 2e kindje                                     05-12-08 (29 dgn)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Helaas niemand op het wachtbankje...

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 05-11-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009
(1 dag voor mijn verjaardag)
Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Verloskundige bezoek :

Nathalie
24 nov        control om 15.50 uur
Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur
Esseltje
14 nov          8,3 weken echo om 10.15 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Er staan momenteel geen afspraken meer gepland