Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Ahhhh Joepie, daarom was je vriend zo sjaggie. Helemaal zenuwachtig. Voor hem is het ook niet makkelijk. Wel schatje hoor dat hij nu wel zijn emoties toont. Ik duim heel erg voor jullie dat over een week er een goede uitslag mag zijn. Wie weet wat het weekend of volgende week voor moois brengt. Esseltje & Mamoetje zijn goed voorbeeld.

Hier vanmiddag lekker middagje vrij gehad. En morgen gaan fysio niet door. Ahhh wat jammer nou. Dus ik heb al weekend. Nou dat kan ik ook wel gebruiken hoor.

Meiden fijne avond en tot snel.

Liefs Nathalie

Ha meiden,

ga niet heel uitgebreid reageren, maar kwam even zeggen dat mijn ongi er aan komt. Had vanavond een tampon in gedaan en toen ik die er net uit haalde zat er heel iets roze afscheiding aan...daar begint het bij mij altijd mee...dus we weten hoe laat het is.
Ga dus door naar ronde 10!!! Grrr...

Ben wel teleurgesteld, maar had eigenlijk niet anders verwacht.

Fijne avond meiden...

Liefs Joepie

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Miranda26, 28 jaar        6e ronde - 2e kindje                                 12-11-08
Collie 25 jaar                     10e ronde- 1e kindje                                   23-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 01-11-08

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 06-11-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Momenteel zijn er geen kipkes over tijd, duim duim duim

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009
(1 dag voor mijn verjaardag)
Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Verloskundige bezoek :

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
3 november uitslag kweekje
5 november uitslag spermaonderzoek

Hey meissies...

Het is hier toch nog erg spannend, want het heeft nog niet doorgezet!!! Sterker nog, er is nog helemaal niks te zien!!Had op dag 27 ongesteld moeten worden (heb op dag 13 mijn eisprong goed gevoeld) maar zit nu op dag 29 en helemaal niks!!! Zelfs geen roze afscheiding ofzo en dat begint toch normaal 2 dagen van te voren bij mij!
Mijn darmen gaan als een razende tekeer, hergroeperen ofzo, krampjes en steekjes onderin mijn buik, mijn borsten zijn gevoelig, moet veel kleine beetjes plassen, mijn eetlust is weg, heb oprispingen en soms lijkt m'n eten heel hoog te zitten (sorry) Dus je zou denken....

MAAR IK DURF NIET TE TESTEN!!!!
In de vorige rondes stond ik bij wijze van spreken al op dag 1 met een test klaar, maar nu ik echt overtijd ben durf ik het niet.Ben zo bang voor een negatieve test, omdat ik er daar al zoveel van heb gehad! En schuif het elke keer voor me uit...oh, ik word dan vast vandaag ongesteld en anders vanavond wel...en dat doe ik al vanaf vrijdagavond! Ik slaap zoooooooooo slecht, ben ontzettend moe, maar ben zo aan het malen! Niet normaal! Hoe erg kun je ergens mee bezig zijn!

Ik hou jullie op de hoogte!!

Fijne zondag!

Liefs Joepie

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Miranda26, 28 jaar        6e ronde - 2e kindje                                 12-11-08
Collie 25 jaar                     10e ronde- 1e kindje                                   23-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 06-11-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 31-10 / 01-11-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009
(1 dag voor mijn verjaardag)
Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Verloskundige bezoek :

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Joepie:
3 november uitslag kweekje
5 november uitslag spermaonderzoek

Heb mezelf even op het overtijdbankje gezet...daar heb ik nog nooit op gestaan!!! Spannend!!!

Liefs Joepie

Toch getest...negatief...hoe kan dat nou? Toch een langere cyclus? Ik snap er niks van.

Vriendje was nog boos ook toen ik in de slaapkamer kwam...had het toch wel even kunnen overleggen...sorry hoor, als hij positief was geweest had hij daar ook niet moeilijk over gedaan! Hij slaapt in die ontwetendheid wel rustig door, ik niet!!! Ben heel kwaad wegggelopen, ben al teleurgesteld genoeg en dan wordt hij nog boos ook!!!!!! Moet dat toch zeker zelf weten, ik kan niet tegen die onzekerheid!!!

Afwachten dan maar weer...maar heb er nu geen goed gevoel meer over!

Hou jullie op de hoogte.

Liefs Joepie

Goedemiddag, Ahhh Joepie meis, wat jammer dat de test negatief was. Kan dus nog alle kanten op gaan. Geduld, pfff dat moeten we hebben. Maar hebben we dat nu nog? Ik denk dat je mannetje ook heel teleurgesteld was en daarom zo reageerde. Is ie inmiddels beetje bijgetrokken. Dikke knufff!

Gisteren hebben we onze eerste grote aankoop voor onze kleine uk gedaan.
Allemaal heel nieuw en spannend hoor. Maar ben helemaal blij met onze Quinny Buzz
We hebben complete set gekocht met kinderwagen, reiswieg, maxicosi, parasolletje, tas, muggennetjes & regenhoezen, zelfs nog met de boekjes erbij. Ideaal met lopen als mijn vriend met de
kleine gaat lopen. En ik ga morgen stappen ondernemen bij de welzorg & gemeente voor Freewheeler add.

Vandaag hebben uk & ik lekker een lui dagje gepland. Ik wou eigelijk heel graag naar de
jongen gezinnen beurs. Maar ik ben vrijdag middag ook al weg geweest naar Hengelo
Geneusd bij de Prenatal & de Ikea. En daarna nog naar een vriendin in Almelo die een zoontje
hebben van bijna 6 weekjes jong. Dus wel druk allemaal, maar kei gezellig.
Ik merk dat ik nu gewoon ffies moet bijtanken. Gisteren lange rit om onze kinderwagen
te gaan ophalen. Was echt moe gisteren toen we thuis waren tegen 18.30 uur
Daarom nu maar ff lekker luieren. Morgen weer een dag hè.

Wens jullie allemaal hele fijne zondag!

Liefs Nathalie

Hallo allemaal, hier een verslagje van hoe het vanmorgen gegaan is met de echo.
Ik ben helemaal blij, want het is allemaal goed met onze kleine Uk. We mochten uitgebreid kijken en zijn mooie foto's gemaakt. Onze Uk is nu 8,4 cm tegenover 3,6 cm van 3,5 week geleden. Echt zo'n verschil! Hebben nu handjes & voetjes mogen zien. Schedeltje, oogkast, zelfs twee hersenhelfden. Alles zag er allemaal heel goed uit. En nog steeds is de verwachte uitrekendatum 3 mei 2009. Mijn mams was mee en helemaal in tranen. Echt zo onwerkelijk allemaal. Nu is het echt een mensje. Echt onwijs mooi. Ruggegraadje, ribbetjes, alles erop en eraan. Placenta lag aan de achter zijde dat scheeld om de kleine te kunnen voelen. De vorige keer lag de kleine met het hoofdje links en nu rechts. Het lag lekker te slapen, maar als ik ging hoesten werd het wakker. Die meneer nam echt goed de tijd om alles te laten zien en heb het hartje weer mogen horen. Echt zo bijzonder dit. Ik ga lekker ff wegzwijmelen vanmiddag. Ben best wel een beetje moe.

Wens jullie nog hele fijne dag en tot snel!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan