Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Hoi meiden,

Ben lekker een weekendje weg geweest (voor het laatst samen weg!) dus vandaar mijn late reactie. We zijn naar Drenthe geweest, Borger. Koste maar 45 euro voor een weekend alles inclusief! Dat konden we dus niet laten lopen.

Joepie wat ontzettend balen dat je test negatief was. Ik kan me voorstellen dat je je nu heel onzeker voelt en teleurgesteld, zeker als je vriend ook nog zo reageert. Ik kan het me wel een beetje voorstellen dat hij baalde, blijkbaar leeft hij zo mee dat hij ook dat soort belangrijke dingen als testen samen wil doen. Dat zou mijn mannetje ook hebben. Volgende keer dus lekker samen testen en genieten van de drie minuten spanning. Ik hoop echt dat de rd wegblijven en de volgende test positief is! Ik heb er wel een goed gevoel bij, weet niet waarom. Laat even weten hoe het afloopt!

Nathalie, mooi he zo'n echo. En leuk dat je nu alles goed kon zien en het een echt mensje is! Is wel wat anders dan een boontje. Straks met de 20 weken echo kun je helemaal alles goed zien, en die heb je ook nog tegoed, dus dubbel genieten dan. Ik kan me voorstellen dat je moeder in tranen was. Het blijft een wonder zo'n groeiend ukje in je buik!

Met mij verder alles wel aardig. Slaap nog steeds slecht. Rug doet steeds meer pijn. Maar denk nu ook dat het voor een deel door mijn matras komt. Die op vakantie lag zoveel lekkerder! Ik zou hem bijna meepikken!! Verder echt de laatste loodjes nu. Nog vier weken te gaan! Vandaag is de kraamzorg langs geweest. Niet veel bijzonders gehoord eigenlijk en het enige wat ze heeft gedaan is de hoogte van het bed opgemeten om te kijken of ik klossen eronder moet doen of bierkratten. Maar het worden dus gewoon de klossen van de thuiszorg. Ze heeft verder niet eens het opgemaakte bedje gecontroleerd ofz, terwijl ik wel eens hoor dat ze alles eraf halen en kijken of het wel goed opgemaakt is. Verder vragen ze of je een stagiair wilt, of je huisdieren hebt en mantelzorgers hebt, dus familie die kan helpen als het nodig is. Ik heb gezegd dat er vast wel mensen kunnen helpen met kofiie zetten en boodschapjes doen etc. Maar nu hoor ik net van mijn moeder dat als ze mensen tekort hebben je dan minder uren kan krijgen! Ik had het dus beter niet kunnen zeggen! Nou ja we zien wel hoe het gaat lopen!
De komende weken vind ik wel erg spannend hoor! Mijn man houdt vanaf nu ook altijd zijn mobiel bij zich, ook tijdens vergaderingen staat ie aan, voor het geval dat! Hij werkt op anderhalf uur afstand, dus moet hem gelijk bellen mocht er wat gebeuren, vliezen breken of weeen etc. Maar hoop eigenlijk dat het ´s nachts begint en hij gewoon ´s ochtends thuis kan blijven. Zal afwachten worden!

Ik ga eten koken!
Groetjes!

Ha meiden,

Bolle, spannend hoor!!! Het eerste kluskippiesbaby'tje!!! Geweldig! Ik ben benieuwd!
Fijn dat je nog soms komt kletsen!

Ik ben vannacht ongesteld geworden, helaas...maar had niet anders verwacht! Vriendje schrok zelf ook van zijn reactie, maar hij was ook heel teleurgesteld. Kon het ook wel weer begrijpen...verder nog wat nieuws hier...

de huisarts heeft ons gebeld...de chlamydiatest was bij beide negatief...HOERA...had wel een schimmelinfectie, maar daar kon ik een antibiotica voor slikken en dat was niet ernstigs! Had ook geen invloed...
Vriendjes zaad was iets vermindert vruchtbaar...Er waren iets minder zaadcellen dan normaal. Maar iets minder is toch helemaal niet erg?? Daar kun je echt nog wel zwanger mee raken...Dus we waren wel heel erg opgelucht. Ook waren de zaadjes goed beweeglijk! Mijn zus zei al, je hebt er maar één nodig...en dat is ook zo! Wij waren zo bang dat het echt heel slecht zou zijn, dat we nu weer helemaal met goede moed er tegenaan gaan! We hebben nu nog zoveel kansen! (Ga er een beetje vanuit dat er bij mij niet heel veel mis is)

Meiden een fijne avond!

Liefs Joepie

Hi Meiden, ik kwam ook weer ff om het hoekje kijken.

Ohhh Bolle wat spannend nu voor jullie. Echt de laatste loodjes. Grappig dat jullie in Borger zijn geweest, dat is hier niet eens zover vandaan, hihih. Misschien tijd voor ander matras? Want goed slapen is wel belangrijk natuurlijk. Hou je ons beetje op de hoogte van de laatste loodjes?

Joepie meis, we spreken elkaar natuurlijk al op New Mommies, wat onzettend balen dat je weer ongi bent geworden meis. Gelukkig kwam de uitslag van de onderzoeken eerder. En best positief nieuws. Hopelijk geeft dit een beetje geruststelling.

Hoe is het met de andere kluskippies, zwanger of niet?

Liefs Nathalie

Nod lijstje                         ~ Kluskippies ~

Miranda26, 28 jaar        6e ronde - 2e kindje                                 12-11-08
Collie 25 jaar                     10e ronde- 1e kindje                                   23-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 06-11-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!      

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 31-10 / 01-11-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Oktober:
Esseltje, 30 jaar  9e ronde 1e kindje             uitgeteld op 19 juni 2009
(1 dag voor mijn verjaardag)
Mamoetje,  19 jaar      11e ronde - 1e kindje        uitgeteld op ???

Verloskundige bezoek :

Nathalie
24 nov        control om 15.50 uur
Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Er staan momenteel geen afspraken meer gepland

Miranda26, 28 jaar        6e ronde - 2e kindje                                 12-11-08
Collie 25 jaar                     10e ronde- 1e kindje                                   23-11-08
Joepie, 25 jaar                  10e ronde -  1e kindje                                 30-11-08

DE WACHTBANK :

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 05-11-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:

Augustus:

Oktober:

Verloskundige bezoek :

Nathalie

Mickje
Nathalie

Nou meiden, ik ben al een tijdje niet meer hier geweest, maar als eerste wil ik natuurlijk Mamoetje feliciteren, GEFELICITEERD meid... zo zie je maar, ook na wat langer proberen kan het dan toch zomaar ineens lukken, nu de rest ook nog en dan zijn we allemaal GONNA BE MOMS!!!!

Joepie meisje wat balen weer dat je weer ongi bent geworden, maar ik heb goede hoop voor de volgende ronde (de 3de ronde van de pendel ) Dus meid hou de moed er in, en geeft niet op!!!!

Mosa, ik ga zo ff kijken hoe het met jou staat bij new mommies! Ik hoop dat je je mag bijvoegen bij de zwangeren onder ons, want je bent inmiddels al enkele dagen overtijd.

Miranda en Colli, ook voor jullie heb ik kaarsjes aangestoken, ga nog eens extra hard duimen....!!!

Liefs Esseltje

Joepie, 25 jaar                  10e ronde -  1e kindje                                 30-11-08

DE WACHTBANK :

Mosa, 26 jaar                       5e ronde - 1e kindje                                 05-11-08

Maart:
Mei :

Juni:          

Juli:

Augustus:

Oktober:

Verloskundige bezoek :

Nathalie

Mickje
Nathalie
Esseltje
14 nov          8,3 weken echo om 10.15 uur

Hier ook kaarsjes aangestoken, hopelijk helpt het. Ik denk aan jullie!

Dikke knuff Nathalie

Onze Joepie heeft ff geen beschikking over laptop en pc boven heeft kuren en ff geen internet. Ze heeft me gevraagd om dit ff te melden en jullie fijn weekend te wensen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan