Ha meiden,
Bolle, hoe is het gegaan vanmiddag?!?! Ik hoop dat alles goed is met jullie kleine en dat je gerust je zwangerschap af kan maken! Leuk dat je hier weer wat vaker komt! Ik blijf er gewoon bij dat ik geniet van jullie verhalen! Kom je straks ook met een leuk verhaal??
Nathalie, we krijgen inderdaad volg. wk vrijdag de uitslag. We kunnen dan bellen. Wel een beetje onpersoonlijk als er echt iets aan de hand blijkt te zijn, maar goed...misschien dat ze ons dan wel laten komen, maar dan weten we ook genoeg. Vriendje gaat zometeen na z'n werk naar het ziekenhuis om het potje op te halen en morgenvroeg om 8.00 is het lab weer open en dan wil hij ook meteen zijn zaad weer inleveren...spijkers met koppen slaan...hij wilde het eerst morgenvroeg alleen in de badkamer doen, maar is daar nu wel een beetje van terug gekomen. Misschien kan ik hem een handje helpen (letterlijk, hihi) maar goed, hij moet het zelf weten, hij is degene die op de vroege morgen moet presteren!
Je moet ook op dat formulier aangeven hoeveel dagen onthouding je hebt gehad (in ons geval was afgelopen vr. de laatste keer...) of je gemeenschap hebt gehad en je hebt terug getrokken of dat je gemasturbeerd hebt, of je sperma hebt gemorst en zo ja, aan het begin of aan het eind van de zaadlozing! Jaa....het heeft er allemaal invloed op! Ik hoop dat het allemaal goed is!
Nicole, wat vervelend dat je ziek bent!? Hoe is het nu meis? Wij hebben idd een leugentje om bestwil verteld hoor...dat we al een jaar bezig waren...kan hij toch niet nagaan...ik had er gewoon geen goed gevoel meer over, dus wilde graag zekerheid. Alleen dat zou al een heel stuk kunnen schelen. Vanaf dat we begonnen zijn, was ik al bang dat het bij ons heel lang ging duren, omdat er iets mis zou zijn. En dat gevoel werd elke ronde sterker. Dus wilde niet langer meer wachten!
Misschien word ik wel 'spontaan' zwanger als ik weet dat er niks mis is! Al die stress tenminste weg!
En inderdaad, hoe is het met de rest van de kippies!!??
Fijne dag!
Liefs Joepie