Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Ha meiden!

Naat, ik had je al een berichtje gestuurd, maar ben zo superblij voor jullie!!

Nicole, wat rot dat je je niet lekker voelt, maar misschien heb je je eisprong rond deze tijd wel! Omdat je temp omhoog gaat! Dan zou je een mooie cyclus hebben deze maand, van rond de 28 dagen!
Ik voel me zeker wel gerust, al begint het nu pas. Ik ben pas heel gerust als we volg. week een telefoontje krijgen dat het zaad van vriendje goed is...want daar ben ik het bangst voor! Ik heb een duidelijke cyclus, voel mijn eisprong enz, dus mocht er met mij wat zijn, dan is daar waarschijnlijk genoeg aan te doen, maar wat als vriendje niet genoeg of geen levende zaadcellen heeft...Maar ik moet me daar nog niet druk over maken, dat komt wel als het echt zo blijkt te zijn!

Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Hoi allemaal!

Ben best zenuwachtig voor vanmiddag. ergens heb ik er wel een goed gevoel over, maar toch sturen ze me niet voor niets voor een extra echo. Zal me dus pas gerust voelen als alles goed is. Ik laat het uiteraard nog even weten.

Joepie, wat spannend allemaal zeg die testen. Even afwachten of de zaadjes van je vriend goed zijn. Hopelijk wel en hopen dat verder ook alles goed komt. Fijn dat de dokter naar jullie luistert en gelijk actie onderneemt. Soms sturen ze je wel eens naar huis met de boodschap, probeer het nog maar eens een half jaar en dan komen jullie maar weer terug. Ik heb ook al vaak gehoord/ meegemaakt dat er door zo'n dokterbezoek zoveel spanning van de vrouw afvalt dat ze spontaan ineens die maand zwanger raakt, dus laten we dat maar hopen dan!

Nathalie, mooi he je eerste echo en gefeliciteerd dat alles goed was! Kon je al echt duidelijk een mensje zien, of was het nu nog meer een boontje? (niet lullig bedoeld hoor) wat fijn he om het hartje te horen kloppen, dat is echt het mooiste wat er is! Nu kun je volop genieten en iedereen het vertellen aan wie je dat nog niet hebt gedaan!

Collie balen dat je ziek bent meis. Ik had het vorige week ook en ben 5 dagen ziek geweest. Helaas heerst het. Lekker je bed in kruipen en dan ben je van het weekend met het mooie weer helemaal fris en beter!

Gisteravond ben ik voor het eerst wezen zwangerschapszwemmen. Omdat ze die les in ons dorp alleen op dinsdagochtend geven en mijn zusje dan niet kan zijn we naar een naastgelegen dorp geweest. Het was wel lekker om bezig te zijn, maar ik had het heel anders verwacht. We hebben vooral baantjes gezwommen, de ene keer op je rug, de andere keer zonder armen, dan op een soort drijfstang. Pas op het laatste gingen we even het warme kinderbad in en daar hebben we even vijf minuten wat ontspanningsoefeningen gedaan. Ik ga nu toch volgende keer even kijken hoe het er bij ons aan toe gaat. Alleen dan kan mijn zusje niet mee, maar hier is het gelijk in het warme bad, dus het zal wel heel anders zijn.

Tot later!

Bolle hoe is je echo gegaan meis. Ben erg benieuwd
Ohh zwemmen in verwarmd water is echt heerlijk meis
Vind het wel vreemd hoe ze dat zwangerschapszwemmen daar doen idd

Collie wat vervelend dat je niet lekker bent. Misschien idd wel eerder eisprong meis
Ik was toen ook niet lekker, en kijk nu, hihih. Hoop zo dat deze ronde je heel veel geluk mag brengen.

Joepie volgende week vrijdag krijgen jullie de uitslagen meis of vergis ik me?
Spannend, ik denk aan je.

Hoe is het met de rest van de kippies?

Liefs Nathalie

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08
Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08
(37 dgn)

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                               01-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                 06-10-08
Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:

R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Mickje
14 okt.   controle bij de HA om 9.10
Nathalie
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Bolle
9 okt             extra controle echo ivm groei baby (32.1 weken)
Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje  
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Ha meiden,

Bolle, hoe is het gegaan vanmiddag?!?! Ik hoop dat alles goed is met jullie kleine en dat je gerust je zwangerschap af kan maken! Leuk dat je hier weer wat vaker komt! Ik blijf er gewoon bij dat ik geniet van jullie verhalen! Kom je straks ook met een leuk verhaal??

Nathalie, we krijgen inderdaad volg. wk vrijdag de uitslag. We kunnen dan bellen. Wel een beetje onpersoonlijk als er echt iets aan de hand blijkt te zijn, maar goed...misschien dat ze ons dan wel laten komen, maar dan weten we ook genoeg. Vriendje gaat zometeen na z'n werk naar het ziekenhuis om het potje op te halen en morgenvroeg om 8.00 is het lab weer open en dan wil hij ook meteen zijn zaad weer inleveren...spijkers met koppen slaan...hij wilde het eerst morgenvroeg alleen in de badkamer doen, maar is daar nu wel een beetje van terug gekomen. Misschien kan ik hem een handje helpen (letterlijk, hihi) maar goed, hij moet het zelf weten, hij is degene die op de vroege morgen moet presteren!
Je moet ook op dat formulier aangeven hoeveel dagen onthouding je hebt gehad (in ons geval was afgelopen vr. de laatste keer...) of je gemeenschap hebt gehad en je hebt terug getrokken of dat je gemasturbeerd hebt, of je sperma hebt gemorst en zo ja, aan het begin of aan het eind van de zaadlozing! Jaa....het heeft er allemaal invloed op! Ik hoop dat het allemaal goed is!

Nicole, wat vervelend dat je ziek bent!? Hoe is het nu meis? Wij hebben idd een leugentje om bestwil verteld hoor...dat we al een jaar bezig waren...kan hij toch niet nagaan...ik had er gewoon geen goed gevoel meer over, dus wilde graag zekerheid. Alleen dat zou al een heel stuk kunnen schelen. Vanaf dat we begonnen zijn, was ik al bang dat het bij ons heel lang ging duren, omdat er iets mis zou zijn. En dat gevoel werd elke ronde sterker. Dus wilde niet langer meer wachten!
Misschien word ik wel 'spontaan' zwanger als ik weet dat er niks mis is! Al die stress tenminste weg!

En inderdaad, hoe is het met de rest van de kippies!!??

Fijne dag!

Liefs Joepie

Ha meiden,

heb er ook even in gezet wanneer wij de uitslag krijgen. Op de dag van het concert van Marco Borsato!! Bleeh, straks is het niet goed?! Wat een klote-avond zou ik dan hebben!

Liefs Joepie

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08
Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08

(37 dgn)

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 02-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                10-10-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                 06-10-08
Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:

R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Mickje
14 okt.   controle bij de HA om 9.10
Nathalie
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Bolle
9 okt             extra controle echo ivm groei baby (32.1 weken)
Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje:
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Joepie:
17 oktober 's ochtends de uitslag van de bloedtest en het spermaonderzoek

Nou goed nieuws hoor!
Alles was goed, er was voldoende vruchtwater en de baby was gewoon op gemiddelde grootte! Ik ben zo opgelucht! Liep voor de echo nog onwijs te stressen, omdat mijn mannetje nogal laat was om me op te halen en uiteindelijk was het heel druk op de weg. we kwamen daardoor ook 5 min te laat, maar het liep daar allemaal wat uit, dus uiteindelijk hebben we nog een kwartier in de wachtkamer gezeten.

we konden niet echt duidelijk meer iets herkennen. De echoscopiste moest echt zeggen wat wat was. Vooraf nog gezegd dat we het geslacht niet wilden weten, dus ze ging daar weer heel snel en deed zelfs even het 'licht'van de echo wat zachter, want ze moest wel de buikomtrek en de beentjes meten. We hebben trouwens wel allebei het gevoel dat we een piemeltje hebben gezien, dus wie weet. Maar mijn buurvrouw dacht dat ook en die heeft een meisje gekregen. Het schijnt dat de navelstreng nog wel eens voor piepje kan worden aangezien>

Hoe dan ook ik ben erg opgelucht en blij dat alles normaal is! De echoscopiste denkt dat als alles goed blijft gaan en ik rond de uitgerekende datum beval het een zevenponder zal zijn, dus dat is netjes!

Ik ga nu lekker eten en even genieten!
Groetjes!

Lieve lieve Bolle,

wat ontzettend goed nieuws!!! Ik ben heel blij voor jou en je mannetje! Geniet er lekker van, ga het maar lekker vieren!

Een hele fijne avond!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan