Kluskippies wannabe/gonnabe moms nr. 5!!!!!!!!!!!!

Lieve meiden,

Na lange tijd ben ik er weer ff. Heb gekletst bij NEW MOMMIES voor diegene die het kennen.

Ik ga van het weekend zoveel mogelijk weer bijkletsen. Helaas zijn er geen kipkes toegevoegd op de zwangere lijst... Meiden dit moet echt veranderen!!! Het wordt tijd dat er weer wat meiden bijkomen...!!!

Hier nog geen  te zien, ik hoop dat dit zo blijft.. Heb ongeveer morgen/overmorgen NOD, mochten duiveltjes wegblijven dan wil ik dinsdag gaan testen... dus ik duim duim duim... heeeeellll hard... En hoop dat we eindelijk zwanger mogen zijn...!!!

Meiden, tot snel ik hou je zekers op de hoogte..

Liefs Esseltje

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08
Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08

(37 dgn)

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 02-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                11-10-08   (meiden ik mag weer eens op het bankje, jippie!!! DUIMEN!!!

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                 06-10-08
Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:

R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Mickje
14 okt.   controle bij de HA om 9.10
Nathalie
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Bolle
9 okt             extra controle echo ivm groei baby (32.1 weken)
Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje:
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Joepie:
17 oktober 's ochtends de uitslag van de bloedtest en het spermaonderzoek

Esseltje:
3de dag van de eerstvolgende menstruatie, inwendige echo, controle voor de start van clomid

Bolle meid, wat een super nieuws zeg... Gelukkig is alles goed met de baby en het vruchtwater enzo... Helemaal toppie.... Ohw meid, je zal denk ik een van de eerste zijn die gaat bevallen... Jeetje wat gaat de tijd snel...

Ik hoop zo voor alle meiden die al zo lang bezig zijn dat deze ook snel mogen aantellen...

Begrijp me niet verkeerd hoor, wat ik gun het iedereen!!!!

Iedereen fijne avond en tot snel,

Knuffss Esseltje

Ohhh Bolle wat fijn meis. Ben erg moe, maar dacht MOET nog ff kijken hoe het met onze Bolle is. Wat fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en de kleine.

Joepie hopelijk krijgen jullie volgende week vrijdag hele leuke dag.
Ik ga morgen naar Marco Yippieeeeeeeeeeeeee!

Esseltje gezellig dat je hier ook ff komt kletsen meis. Voor jou is het ook onwijs spannend. Hoop zoooo dat jij volgende zwangere kluskippie mag zijn.

Ik ben ff met mijn oma de stad in geweest (paar winkels) en nu bekaf.
Ga lekker een warme douche nemen en dan lekker in bedje liggen tv kijken.

Meiden fijne avond nog en weltrusten voor strakkies!

Liefs Nathalie

Hallo!

Fijn Joepie, dat er nu actie ondernomen wordt. Voor je vriend inderdaad wel raar! Maarja, dat moet maar even dan.

Gelukkig dat alles goed is, Bolle. Je kan je zo onzeker voelen over alles he!

Leuk Nathalie, Marco Borsato! Veel plezier vanavond!

Hier gaat alles goed, we weten ook het geslacht al van onze baby. Wel moeilijk om dat geheim te houden! We hebben het wel verteld aan de ouders en broers en zussen. Iedereen probeert erna te vissen.

Nou meiden, zet hem op! Ik kom binnenkort wel weer even spieken hier!

Gezellig dat je weer ff langs kwam Gerdien. Fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie! Ben erg benieuwd. Hoe staat het met onze Poule eigenlijk?

Liefs Nathalie

Zwangere meiden ~POULE~ uitgerekend & geslacht

Bolle
Joepie denkt                          1 december        jongetje (dacht bolle zelf ook...)
Collie denkt                          30 november        jongetje
Nathalie denkt                 29 november        meisje
Bolle denkt                           25 november       meisje (dus dan maar iets heel anders ;)

Nod lijstje                         Kluskippies ~

Corina                                             9e ronde - 2e kindje                                16-10-08
Mamoetje,  19 jaar        11e ronde - 1e kindje                                26-10-08

(37 dgn)

Joepie, 25 jaar                   9e ronde -  1e kindje                                 02-11-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje,   30 jaar               9e ronde - 1e kindje                                11-10-08   (meiden ik mag weer eens op het bankje, jippie!!! DUIMEN!!!

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mosa, 26 jaar                       4e ronde - 1e kindje                                 06-10-08
Miranda26, 28 jaar        5e ronde - 2e kindje                                07-10-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:

R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008

Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Antoinette                        3e ronde 1 kindje                uitgeteld op 19 januari 2009

Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 10 februari 2009

Juli:
Mickje, 29 jaar   5e ronde 1e kindje               uitgeteld op 28 maart 2009

Augustus:
Nathalie, 24 jaar      6e ronde   1e kindje          uitgeteld op  3 mei 2009

Verloskundige bezoek :

Mickje
14 okt.   controle bij de HA om 9.10
Nathalie
28 okt            controle om 16.00 uur

Echo's, ahhh wat lief en mooi  

Bolle
9 okt             extra controle echo ivm groei baby (32.1 weken)
Mickje
12 nov         20-weken echo om 16.30 uur
Nathalie
15 dec          20  weken  echo om  16.00 uur

Afspraken in de medische molen ~Veel Geluk~

Mamoetje:
31 okt 2e afspraak gyn. 08.45
uitslagen van bloed, sperma en krijg een inwendig onderzoek

Joepie:
17 oktober 's ochtends de uitslag van de bloedtest en het spermaonderzoek

Esseltje:
3de dag van de eerstvolgende menstruatie, inwendige echo, controle voor de start van clomid

Hoi kluskippies,
Ik ben een kluskippie van het eerste uur, voor de mensen die dat niet wisten. Leuk de echo Nathalie. Ik had eigenlijk een vraagje aan jou. Ga je als de baby er is nog werken of blijf je thuis. Ikzelf was een tijdje niet op dit forum voordat ik wist dat ik zwanger was omdat ik ziek ben geworden. Ik zit nogsteeds in de ziektewet thuis. En aangezien jou gezondheid je ook parte speelde (ik weet niet of dat nu al beter is, hopelijk wel) vroeg ik me af of je ook stopte met werken. En misschien stoppen anderen ook met werken. Ik vind het wel moeilijk maar wat moet dat moet.
groetjes,
Antoinette

Terug
Bovenaan