Kluskippies wannabe moms!!

Goedeavond meiden, ik doe het ff in delen want ben net thuis en ff eten en dan hup weer zwemmen. Kom tijd te kort, hihih. Dus reageer ff in delen. Zodat ik al wat berichtjes afgehandeld heb en dan vanavond de rest ff doe, hihih.

Gezellig dat je weer mee kletst Elmoo, het werkt hier heel verslavend en tis leuk om te merken dat we met zijn allen zo met elkaar meeleven. We zijn onze naam idd dubbel en dwars waard, hihih.

Ik weet niet of mijn vriend een verrassing voor me heeft of dat hij ergens mee bezig is. Ik zal maar gewoon moeten afwachten. Hij is wel beetje aan het slijmen vandaag, hihih.

Ik ga ff mijn gebakken aardappeltjes eten en nog ff zwemmen. Ff ontspannen na lang middagje werken. Wens jullie fijne avond en tot later.

Liefs Nathalie

Hey Miranda, gewoon lekker doorklussen meis. Stel dat je ei later komt, je weet maar nooit. En anders gewoon lekker oefenen kan ook geen kwaad toch, hihih. Ik denk dat wij ook een maand verder zijn hoor. Natuurlijk heb ik liever geen rode duiveltjes op bezoek. Ben ook wel erg benieuwd naar mijn cyclus dit keer eigenlijk.

Fijn weekend meis! En tot later!

Liefs Nathalie

Hai lieve kluskippies allemaal.. ik ben er ook weer ff...snel bijgelezen....maar helaas lees ik nog geen zwangeren?? balen hoor en spannend voor diegen opt wachtbankje!!

Nathalie..wat maf dat je man zo vaag doet..zou ik ook wel willen weten dan, wat hij in zn schild voert..hihi..
Poeh je hebt een leuke hond. leuke foto's!
Hier nu heerlijk vrij weekend! pffff mocht wel na zo'n drukke week..inclusief rd'tjes...pfff maar ja. die zijn sinds vandaag ook weer heerlijk vertrokken!!! dus we kunnen weer gaan klussen..hihi..Ben niet zo met n zwangerschap bezig hoor..maar lijkt me wel weer heerlijk!
Vant weekend dus heerlijk genieten hier..morgen hopen we op mooi weer..jullie ook he? dan willen we ff met ons gezinnetje naar het Kootwijkerzand..is hier in de buurt (grote zandvlakte met bos enzo)Heel mooi!..kan Matthieu lekker ravotten en spelen int zand en lekker wandelen zitten enz... gaan we relaxxxxxeeeeee!!! Heb er al zin in.
Nou ja en zondag avond gaan we bij vrienden eten..dus wordt heerlijk weekend!!
vanavond lekker bankhangen en voor de rest geen gek nieuws...
Jaaaa mn rd'tjes zijn dus weg!!! dat vind ik al HEERLIJK;)!

Lieve meiden allemaal goed weekend...sterkte en succes als je opt wachtbankje zit... klusze, sterkte met evt. rd'tjes...enz enz enz.. Ik kom nog wel keer omt hoekie kijken van t weekend hoor!
Liefs mij..totgauw..

Was ik weer!!! Lekker ff gezwommen, spiertjes ff beetje los gemaakt.
Maar ben er nu weer en weer ff tijd om een gezellig bij te kletsen.

Was gebleven bij Joepie! Hier nog een onzeker kluskippie hoor. Was niet voor niks de laatste dagen dat ik zo iets had van wat is er met hem, maar nu is ie wel weer wat liever, hihih. Dus ik snap er allemaal niks van, maar het blijft vreemd allemaal. Ik wacht maar rustig af. Kweet niet of hij verrassing heeft of dat ik spoken zie. Vind zijn gedrag maar vreemd in elk geval. Is het goed gekomen met opruimen? Wat vonden ze van jullie huis? Veel plezier morgen en we zien je wel weer verschijnen meis.

Wie volgd, hihih. Oeps ik had geen venstertje geopend dus kon niet meer lezen wat er gezegd was. BLOND! hahah ben ik niet eens maar goed.

Gezellig dat je er weer bent MamaJM, fijn dat je rd-tjes weer weg zijn. Hoeveel dagen had je het? Volgens mij viel het wel mee of nie. De dagen gaan zo snel. Je al paar dagen niet gesproken. Soms is het allemaal zo druk dat je denkt pff hallo een dag heeft maar 24 uur. Ik was na mijn werktijd ff thuis en toen hup weer terug om te zwemmen. Had voor de baas gebakken aardappeltjes met frikandel en kroket meegenomen, want bedacht me ineens dat hij waarschijnlijk nog niet eens gegeten had. Als ie dat nou ff had gezegd was ik wat patatjes gaan halen van de snackbar en hadden we daar samen kunnen eten, nu was het echt vliegen. Mijn vriend heeft een game avondje geloof ik. Nou ik plof wel lekker op de bank. Tv aan, laptop erbij om met jullie te kunnen kletsen en dalijk maar ff knuffel brengen aan mijn mannetje. Ohh wat heerlijk zeg dat jullie morgen naar strand en bossen gaan. Word er echt helemaal jaloers op.

Vanmiddag werd door een mama van zwemkindje gevraagd of ik binnenkort ff half uurtje op haar kleine meid wil passen. Haar zoontje zwemt en binnenkort mogen ouders meezwemmen. Maar ze heeft dus een dochtertje nog in de maxi cosi te slapen. Dus dan zet ze haar ff bij mij neer, leukleuk, hihih.

Verder rustig aan het front. Vanmiddag heel erg buikkrampen en aan diaree enzo. Maar gaat nu gelukkig weer beter. Meiden ik ga nog ff verder neuzen en tv kijken.

Liefs Nathalie

Hoi meiden.
Alles goed? Ik heb nog steeds geen RD's! Morgenvroeg ga ik testen. Maar ik voel me helemaal niet zwanger hoor. Volgens mij is mijn cyclus in de war. Ik heb heel veel stress van mijn werk vandaar. Echt ik kan er soms niet van slapen.
Mamoetje, regelmatig misselijk klinkt hoopvol... suc6 ik duim voor je
Esseltje, leuke glitters waren dat.
Joepie, fien dat je weer beter bent.
Poeh, lieve hond heb je echt een scheetje, ik heb altijd een hond gehad. Maar nu heb ik een kunffelkat.
Nathalie, lijkt me leuk om even op een babytje te mogen passen. Wat ik al eerder zei is dat niemand in mijn omgeving kinderen heeft. Kan zo geen ervaring opdoen.
Ik heb vandaag tegen een vriendin verteld dat we bezig zijn. En zij wil in juli gaan beginnen. Maar ze reageerde helemaal niet leuk. Ze zei, ik dacht dat je een half jaar zou wachten ermee. Ach ja, kan ook.
Ga nu even naar mijn manneke.

groetjes,
Antoinette

Hey kluskippies,

Heerlijk weekend, ben ik wel aan toe. Mijn vriend en ik hebben net de boel op geruimd dus gaan we morgen lekker uitslapen. Mijn nichtje van 6 komt morgen slapen dus de logeerkamer   moest ook opgeruimd. Maar alles is nu klaar dus krijgen we morgen een lekker rustig dagje. Doen jullie nog iets leuks dit weekend?

@joepie Ik ga een weekend naar Engeland met een groepje vrienden en daar valt juist mijn NOD in. Zal het eigenlijk niet erg vinden als die rd's dan later komen (liever helemaal niet natuurlijk)  heb er een hekel aan om tijdens de vakantie daar last van te hebben.

@antoinet suc6 morgen.

Ik zal maar weer naar beneden gaan. Kunnen we nog ff een filmpje kijken voordat we naar bed gaan.

Tot morgen

Hallo was ik ook weer ffies. Ik lig nog steeds heerlijk op de bank een beetje bij te komen en te lezen. Net hele tijd gekletst met een vriendin die ik ken uit revalidatiecentrum. Ze is nu 3,5 maand zwanger en weet niet dat wij gestopt zijn met de pil, maar het is zo moeilijk om niks te zeggen als je zo gezellig met elkaar aan het kletsen bent.

Ohh spannend Antionette, morgenochtend al testen. Dan ben je 10 dagen overtijd toch? Hoop echt voor jullie dat er dikke vette strepen te zien zijn! We blijven duimen en met glitters strooien hoor! Het is maar voor een half uurtje dat oppassen, verder heb ik ook geen kans op ervaring op te doen, hihih.

Gezellig dat je weer ff mee komt kletsen Dotje. Leuk dat je logee krijgt. Wens je heel gezellig weekend. Hier verder geen speciale plannen. Mijn oma is alleen zondag jarig.

Liefs Nathalie

Lieve lieve Antoinette,

een berichtje speciaal voor jou op dit late uur!!!
Ik hoop echt op goed nieuws morgen!!! Hou je ons niet te lang
in spanning???Ik ga in m'n slaap heeeeeeeeeee hard voor je
duimen...

Meiden, morgen ben ik er weer voor de rest!

Slaap lekker allemaal!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan