Kluskippies wannabe moms!!

Fijn avond Poeh, geniet er maar lekker van saampjes.
Hhaha idd goed excuus om niet te kunnen drinken
Ik sprak met die vriendin op msn, we wonen niet echt bij elkaar in de buurt
Heb haar helaas al hele tijd niet gezien. Dus een rode kop krijgen kan ik niet
Ik kan ook zo slecht liegen. Gelukkig is het bij mijn ouders thuis nog niet ten sprake gekomen want dan val ik door de mand. Die zien het echt aan me dan.
Maar goed zover is het nog niet. Hier nog een paar dagen tot mijn NOD, teministe volgens mijn bannertje. Ik verwacht wel dat mijn cyclus langer is.

Liefs Nathalie

Goedemorgen meiden,

Ik heb net getest.. en er verscheen al vrij snel, niet zwanger.. Dan hoop ik dat ik nu snel ongesteld mag worden want hier schiet ik ook niets mee op..

Ik kom straks nog wel even.. maar vanmiddag ben ik er niet!

xxx Mamoetje

Dag lieve meiden,

Hier ben ik even heel snel, want gaan zo naar de voetbal, mijn zwager
moet de 2e helft nog uitspelen van de kampioenswedstrijd en daarna
gaan we naar m'n ouders, want m'n vader gaat met vriendjelief naar
de wedstrijd Heracles-NAC...dan ga ik even lang zus met haar mooie
kindjes en daarna gezellig naar mams!

Antoinette, wat balen zeg dat je negatief getest heb...zat je nu wel
over je langste cyclus heen? Kan me voorstellen dat je even flink teleur-
gesteld bent! Hopelijk gauw ander nieuws!

Poeh, iedereen vond het huis heel mooi, mag ook wel, want we hebben
er flink wat aan verbouwd, het was een zooitje hier! Gister zijn ze dus
in de tuin bezig geweest en het terras en het pad naar achter ligt erin!
Nog best veel werk hoor! Ik ben met m'n moeder lekker naar de intratuin
geweest, want we hadden nog cadeaubonnen van onze house-warming
en daar heb ik een mooi waterornament en stoelkussens voor gekocht!
Toch lekker, dat je dat gewoon van andermans geld kan doen!

Ik had gister m'n eisprong moeten hebben, maar ik heb niks gevoeld...
heb wel waterige afscheiding, maar ook niet zoiets waar je een draadje
van kunt trekken, zoals ze zeggen...ben bang dat ik hem dus nog niet
gehad heb...als dit maar niet betekent dat m'n cyclus ook zo lang
gaat duren...maar goed, misschien komt hij vandaag...we hebben gister-
ochtend even lekker geklust en dan mogen we vanavond weer!

Dames, ik ga vanavond op iedereen uitgebreid reageren, maar moet
nu echt weg!

Fijne dag allemaal!

Liefs Joepie

Oh Mamoetje,

wat rot zeg! "t zit hier ook niet mee he!
Hoop dat je snel wat meer weet! We duimen voor je!

Liefs Joepie

Goeiemorgen..!!!

Hey mamoetje wat vervelend dat de  test negatief was, hoop dat je snel zekerheid hebt en dat je alsnog toch zwanger bent..!! Zal extra hard voor je duimen ...
En antoinette voor jou natuurlijk ook, wat balen om nog steeds geen zekerheid te hebben, denk dat ik zelf gek zou worden daarvan... Ik hoop zo voor je dat heel snel bevestiging krijgt dat je toch echt zwanger bent!!! Zal ook voor jou natuurlijk nog even extra hard duimen..

Joepie, wat heerlijk dat je tuin is aangelegd, kun je mooi genieten van het mooie weer in je eigen tuin, lekker!! Altijd goed he die bonnen, shopt erg lekker...

Nathalie, moet steeds erg om je lachen.. Je hebt overal wel een reactie op, zie vaak je naam bij meerdere forums staan...  en dan ook reactie na reactie... haha...

Iedereen een hele fijne zondag gewenst..!!

Hmmm had net een hele tekst geschreven na het berichtje hieronder druk ik op verzenden heb ik geen verbinding meer, weg tekst ..
Zal straks een nieuwe poging doen... Maar eerst even ontbijten...

Hoi hoi!!

Jeetje hoe kan het nou dat jullie negatief getest hebben???  Allebij al ffies overtijd toch?? Maar wat ik al eerder zei k heb op i-net veel gelezen dat somige vrouwen pas na twwe weken, een maand of soms wel drie maanden positief teste!! Echt heel vaag dat dat kan maar ja het zal wel dan he.
Ik heb me vanacht weer eens lekker misdragen!!! We hadden eerst een feestje van een collega van manlief echt super gezellig ze gaven het in een soort schuur bij een boerderij life band en gratis drank!!! K heb me ei wel al gehad maar kan gewoon zo oed als niet zwanger zijn dus heb lekker aan de wijn gezeten!! Echt ook weer te overdreven gedanst met andere collega's van leon hahaha (leon ook met collega's van hem hoor) Je kent het wel iedereen drinkt te veel en begint erg sexy te dansen en dan moet je ze vervolgens op maandag weer normaal onder ogen komen hahaha!!! Wat ben ik blij dat ik die vernedering niet aan hoef te gaan haha, nou ja t was echt super gezellig! Daarna met twee collega's nog ff wezen stappen daar was het minder leuk dus maar naar huis gegaan lag er om vijf uur in  een ur was ik wakker en moet zo naar me schoonouder joepieeee!!!! Bah   dus echt geen zin in he haha maar ja we gaan met de hele familie uit eten omdat ze zoveel jaar getrouwd zijn. Opzich wel leuk maar ik ben echt een beetje brak van vanacht!!
Nou lady's geniet nog even van de laatste uurtje weekend (wat vliegt dat voorbij he) K kom morgen weer langs!!
Kussie!!!

Ohw ja vergeten..... vriendje vertelde vanacht na het klussen  dat hij heel graag kindjes wilde maken (heel verhaal hoor t was niet een zin ofzo wel heel lief) Dus toen zei ik orry schat maar deze maand gaat niet meer lukken t ei is al geweest dus we moeten het volgende maand weer proberen. En tot mijn grote verbazing was het gewoon heel teleurgesteld!!! Dat gaf mij toch wel weer een goed gevoel zo na het begin van deze week vond het echt niet leuk dat hij er niks over wilde horen maar blijkbaar houd hij zich gewoon groot en ja als iemand gedronken heeft komt zijn ware gevoel naar boven he!!! Nou dat wilde ik nog even kwijt!!
xxxxxxxx

Terug
Bovenaan