Kluskippies wannabe moms!!

Goedemorgen Kluskippies, hier is het zonnetje een beetje kwijt. Het was zo lekker de afgelopen dagen, nu vind ik het maar kil. Als het maar droog blijft, vind ik het goed.
Vanmorgen uitgeslapen, kwist niet wat me overkwam. Om 11.30 uur werd ik wakker gebeld en schrok ineens wakker. Ik kan anders nooit uitslapen zonder wel 5x in die ochtend wakker te worden. Maar nu ben ik sinds mijn vriend is gaan werken amper wakker geweest en als roosje geslapen. Ik had het blijkbaar ffies nodig.

Vanmiddag werken vanaf 15.15 uur dus dan ben ik weer ffies niet hier, maar kom dan vanavond wel ff kijken wat jullie allemaal gekletst hebben. Nou ja als het net zo rustig was als gisteren hoef ik weinig bij te lezen.

Joepie hoe ging je dag werken vandaag? Beetje kunnen volhouden? En nu alweer weekend joh, lekker lekker.

Hebben de kluskippies nog plannen voor het weekend?

Hopelijk blijft het mooie weer een beetje. Want volgens mij zijn we met zijn allen flink aan het klussen geslagen. En dat niet alleen in de slaapkamer, hihih. Hier is het gras helemaal omgeploegd, maar mag hopen dat het nog niet klaar is, want ziet er niet uit zo. Heb die man niet gesproken, want was er gisteren niet, dus wacht maar ff rustig af. Misschien dat ik morgen ff ga kijken voor wat ideeen voor een hek. En moet zowiezo na de garagebouwer, want die heeft onze tekening klaar. Zondag is mijn oma jarig en daar hebben we zondag middag een feestje van. En dan zit het weekend er alweer op joh. De tijd gaat echt snel.

Nou meiden verder weinig zwangere nieuws. Volgens mijn bannertje nog 5 dagen, dus we wachten af.

Hoe is het op het wachtersbankje? Heb je vanmorgen nog getest Antionette? En andere meiden nog geen rd-tjes HOOP ik? Dikke knuff en we blijven duimen!

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!!

!!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

was 30-03 jarig.. maar was druk afgelopen weekends... dus vier het dit weekend.. vandaag voor   vrienden morgen voor familie.. xxx

Oh ja is ook zo, toen heb ik je ook al gefelcitieerd, hihih
Ach dat geheugen van mij. Doe het gewoon nog een keertje
Wens je een fijn weekend in elk geval. Hoe is ie daar meis?

Liefs Nathalie

goed hoor.. nog niet ongie en nog regelmatig misselijk..

Ik heb ook lekker uitgeslapen.. was oook rond half 12 wakker.. hihi..

EN hoe is het met jou? xxxx

Mijn vriend kreeg net een pakketje. Dus ik helemaal benieuwd wat erin zat.
Maar mocht het niet zien. Het was niet voor mij zei hij. Uiteindelijk zei hij dat het over wezentjes ging. Dus ik dacht oh heeft ie babyboek ofzo gekocht, spannend spannend.

Komt ie net naar beneden heeft ie een wow (world of warcarft) boek gekocht. Pffffffffff nou zeg! hahahahah Ik dacht dat is misschien de link waarom hij steeds zo apart doet, maar niet dus. Maar heb het idee dat ie wel iets voor me verzwijgd. Kweet niet waar hij mij bezig is. Gisteravond toen ik boven kwam steeds de site waarop ie aan het kijken was wegklikken enzo. Wat zou hij aan het regelen zijn?

Hier is het rustig wat betreft zwangere nieuws hoor. Nergens last van en beschouw deze ronde eigenlijk een beetje als verloren. Denk dat mijn cyclus ook langer zal zijn. Maar we wachten rustig af. Volgens mijn bannertje nog 5 dagen tot mijn NOD dus!

Ben benieuwd meis, wanneer wil je weer gaan testen? En heb je al inzicht in je cyclus? We blijven duimen hoor

Liefs Nathalie

ik ga zondag testen.. maar ga ff douche en opruimen ng,..

Wel gek dat ie zo doet.. hopelijk kom je er snel achter!!

sterkte meis

xxx Mamoetje

Ja ben erg benieuwd. Hij houd iets geheim voor me. Misschien doet ie daarom ook zo ''raar'' de laatste dagen. Maar hij is nu wel weer wat liever hoor, hihih. Jeetje dacht  dat mannen altijd klaagde over dat ze  niks van vrouwen snappen. Nou ik snap af en toe ook niks van mannen hoor. Geloof dat mijn schoonmoeder de gebruiksaanwijzing kwijt heeft gemaakt of moet herschrijven, hahaha.  

Ik ben nu uurtje vrij en dan ga ik weer ff paar uurtjes werken.  
Fijne dag nog en hopelijk zondag een positieve test!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan