Hoi hoi allemaal...wat spannende dag vandaag voor Anoinette en Mamoetje oa.... wie gaan er nog meer testen??? leuk!! ik hoop echt positief voor jullie en voor mezelf en de rest dan ook de volgende ronde...pfff heerlijk weer om zwanger te zijn lijkt me! voor de meesten hier voor t eerst natuurlijk, maar ik weet waar ik naar uit kan kijken....

hihi
Vanmorgen heerlijk uitgewaaid met mn mannetjes in de bossen en zand..was genieten. wel frisjes.. zon was beetje weg hier.. maarja niet getreurd nu schijnt de zon weer vol op!!
En Nathalie ik was idd niet zo heel lang ongesteld. best lekker. van zaterdag tot donderdag ongeveer. was wel op maandag en dinsdag even heel heftig zeg maar.... hihi ik kon toen net zo goed op de wc blijven zitten want het bleef lopen...bakkie...bahbah..hihi.. maar ja ze zeggen dat dat normaal is he? als je net weer stopt met de pil en dan voor t eerst weer rd'tjes hebt?? weet ik niet meer hoor.... maar ben er weer doorheen!! heerlijk...
Manlief is nog steeds niet helemaal fit hier.. best sneu. hij is donderdag weer gaan werken en vrijdag ook, maar toen voelde hij zich nog niet helemaal fit. veel buikkrampen en raar gevoel in zn maag dus.. heel vervelend. maar met een paracetamolletje ging het wel... maar net voelde hij zich weer echt niet fit dus zei hij: ik ga ook ff naar bed tegelijk met zoonlief...hihi mannen hier dus in diepe rust!.
Ik de was gedaan, ff wat gebeitst! Had tijdje terug tafeltje met 2stoeltjes bij Ikea voor Matthieu gekocht en de stoeltjes had ik al donker teak gebeitst alleen het tafeltje moest nogsteeds.. speelt hij natuurlijk veel aan dus vond zo sneu om weg te halen..maar ja moet toch ff. dacht doe ik t weekend wel. dan vermaakt hij zich ook wel zonder tafeltje...hihi.. Dus dat is mooi ook bijna af..en gaan we door aant volgende project....
Ik hou trouwens erg van schilderen en klussen en weet ik wat allemaal hoor voor diegene die dat nog niet weten...hihi doe echt alles zelf hier in huis. wonen hier nu zo'n 2jaar en heb alles zelf geschilderd toen we er in gingen!! heerlijk... en nu ben ik dus op zolder beetje aan de slag gegaan. zijn 2 kamertjes en zolderverdieping dus. en dat moet allemaal nog een verfje hebben...want heeft nu een afgrijselijk lelijke kleur nog van de vorige bewoners...ik vermaak me dus wel hoor!!
Pffff wat een zwam verhaal he..hihi.... heb je als de zon schijnt...dan krijg je inspiratie!! hihi...
Nou ja heeeeej dames die gaan testen vandaag of dit weekend ik duim echt voor jullie....spannnennnnd!! laat ons niet te lang meer in spanning he......!!
Liefs mij doei doei