Goedeavond allemaal!! Heb weer een hoop bij te lezen want het internet op het werk lag er weer eens uit.
Heb allemaal leuk babynieuws. Bij mij 2 deuren verder is er een meisje geboren, ze hebben haar fay genoemd, we hebben er met de buurt al flink versiert. Ook heeft de dochter van mijn baas vanmiddag een babytje gekregen (om 12uur). Dus dat was op het werk ook weer feest. Hij wist dat ze al bezig was met bevallen s morgens maar hij is toch komen werken. Hij dacht dat het een meisje werd dus had al roze taart meegenomen, maar het werd toch een jongen genaamd keano.
@joepie, en nog lekker opgeruimd gisteren, vond je bezoek het huis ook mooi? Wij hebben dat ook iedereen wil altijd het hele huis zien. Op zich wel leuk, maar dan moet je wel zorgen dat alles gepoetst is en dat is wat minder, want ik hou niet zo van poetsen.
@mamajm, wat lekker is dat he lekker een dagje eruit met je gezin, zeker als het lekker weer is. En heb je een leuke dag gehad?
@antoinette, jammer dat je negatief getest hebt, maar zolang je geen RD hebt kan het nog altijd raak zijn he meid. Ik zal voor je duimen.
@Dotje, is inderdaad niet fijn om je RD op vakantie te hebben, maar nu we niet meer aan de pil zijn is dat niet zo makkelijk meer te regelen he. Ik heb het ook uitgerekend met mijn zomervakantie en waarschijnlijk heb ik net op vakantie de RD en dat zou toch wel erg jammer zijn. Dus gewoon zorgen dat we voor die tijd zwanger zijn he.
@Nathalie, lijkt mij inderdaad erg moeilijk om niet te zeggen dat je gestopt bent met de pil als je met een vriendin praat die zwanger is. Ik heb altijd het idee dat ik dan gelijk een rode kop krijg.
@mamoetje, je laat ons wel allemaal in spanning zeg. Ben echt benieuwd of het bij jou raak is. Zal zeker voor je duimen. Want er mag ondertussen toch wel weer iemand zwanger worden he.
Ik ga weer even onder bij mijn vriendje op de bank zitten en vanavond lekker op stap. Maar ik drink niks hoor, ik ben gewoon lekker de bob, dat is een fijn excuus om niks te hoeven drinken zonder dat mensen vragen gaan stellen.
Allemaal een heel fijn weekend!!!............Gr Poeh