Kluskippies wannabe moms!!

Zo verjaardag 1 achter de rug!!

Antoinette: En wat was de uitslag?!?!? spannend!!

Joepie: Heel veel succes met de tuin!!

Natalie: Ben je jarig binnenkort dan ofzo.. omdat ej verwacht dat ie ee verrassing voor je heeft?!?

ELmo: Zo voel ik het ook hoor.. Ook al weet ik af en toe niet waar ik de tijd vandaan meot halen om te posten.. hihi maar zodra het gaat doe k het gelijk

Morgen ga ik testen,.. dus laat jullie dan wel weer wat meer weten..

xxx Mamoetje

Hallo allemaal,

Hier ook redelijk druk we hebben altijd wel wat te doen en als we ff niks hebben dan gaan we ff naar het park met de hond wandelen, heerlijk!!!

Elke keer als ik kom hoop ik te lezen dat er weer positieve testen zijn gedaan maar jullie laten ons wel heel erg in spanning hoor!!! Dit weekend weer drie testen.... hoop zo dat jullie ook bij de glitters kunnen!!!

Tja verder weinig te melden voel helemaal niks en w8 gewoon f op de rd's en dan weer opnieuw proberen!!

Fijn weekend allemaal! xxxxx

Oh wat spannend Antoinet en Mamoetje! Ik zal deze hele dag even kijken wat de uitslag is van Antoinet en morgen van Mamoetje. En Maureen hoe is het met jou? Ik voel gewoon dat er minimaal een van jullie zwanger is!!! Laat het alsjeblieft ook echt zo zijn en uiteraard het liefst voor jullie alledrie!

Verder weinig te melden, heb het druk gehad afgelopen dagen, dus niet veel kunnen reageren/ lezen. Ben nu wel weer helemaal bij, maar er valt op zoveel te reageren, dat ik dat maar even achterwege laat.
Verder heb ik gewoon de standaard kwaaltjes die ik al eerder genoemd heb, ook al heb ik er de laatste dagen wat meer hoofdpijn bij, maar dat kan ook komen omdat ik teveel in de zon heb gezeten en te weinig drink. Dus ik probeer nu echt ieder uur een glaasje sap of water te drinken. Moet ik wel veel naar de wc, hihi.. Maar goed ik hoef gelukkig niet bang te zijn voor de RD. Weetje dat ik dat nog steeds vreemd vind, zo gek, elke keer als je naar de wc gaat denk je, oh misschien zijn er wel RD. Misschien omdat je dat al vanaf je twaalfde hebt elke maand en nu voor het eerst sinds die tijd zijn ze er niet meer elke maand. Echt heerlijk! Ik hoop dat dat straks voor iedereen van dit forum geldt!
Ik ga even wat huishouden doen, want het is een zooitje in huis!

Groetjes en voor degene op de wachtbank, veel succes en plezier met testen en hou ons op de hoogte! Ik duim voor jullie!

Bolle

Hoi hoi allemaal...wat spannende dag vandaag voor Anoinette en Mamoetje oa.... wie gaan er nog meer testen??? leuk!! ik hoop echt positief voor jullie en voor mezelf en de rest dan ook de volgende ronde...pfff heerlijk weer om zwanger te zijn lijkt me! voor de meesten hier voor t eerst natuurlijk, maar ik weet waar ik naar uit kan kijken....:D hihi
Vanmorgen heerlijk uitgewaaid met mn mannetjes in de bossen en zand..was genieten. wel frisjes.. zon was beetje weg hier.. maarja niet getreurd nu schijnt de zon weer vol op!!
En Nathalie ik was idd niet zo heel lang ongesteld. best lekker. van zaterdag tot donderdag ongeveer. was wel op maandag en dinsdag even heel heftig zeg maar.... hihi ik kon toen net zo goed op de wc blijven zitten want het bleef lopen...bakkie...bahbah..hihi.. maar ja ze zeggen dat dat normaal is he? als je net weer stopt met de pil en dan voor t eerst weer rd'tjes hebt?? weet ik niet meer hoor.... maar ben er weer doorheen!! heerlijk...
Manlief is nog steeds niet helemaal fit hier.. best sneu. hij is donderdag weer gaan werken en vrijdag ook, maar toen voelde hij zich nog niet helemaal fit. veel buikkrampen en raar gevoel in zn maag dus.. heel vervelend. maar met een paracetamolletje ging het wel... maar net voelde hij zich weer echt niet fit dus zei hij: ik ga ook ff naar bed tegelijk met zoonlief...hihi mannen hier dus in diepe rust!.
Ik de was gedaan, ff wat gebeitst! Had tijdje terug tafeltje met 2stoeltjes bij Ikea voor Matthieu gekocht en de stoeltjes had ik al donker teak gebeitst alleen het tafeltje moest nogsteeds.. speelt hij natuurlijk veel aan dus vond zo sneu om weg te halen..maar ja moet toch ff. dacht doe ik t weekend wel. dan vermaakt hij zich ook wel zonder tafeltje...hihi.. Dus dat is mooi ook bijna af..en gaan we door aant volgende project....
Ik hou trouwens erg van schilderen en klussen en weet ik wat allemaal hoor voor diegene die dat nog niet weten...hihi doe echt alles zelf hier in huis. wonen hier nu zo'n 2jaar en heb alles zelf geschilderd toen we er in gingen!! heerlijk... en nu ben ik dus op zolder beetje aan de slag gegaan. zijn 2 kamertjes en zolderverdieping dus. en dat moet allemaal nog een verfje hebben...want heeft nu een afgrijselijk lelijke kleur nog van de vorige bewoners...ik vermaak me dus wel hoor!!
Pffff wat een zwam verhaal he..hihi.... heb je als de zon schijnt...dan krijg je inspiratie!! hihi...
Nou ja heeeeej dames die gaan testen vandaag of dit weekend ik duim echt voor jullie....spannnennnnd!! laat ons niet te lang meer in spanning he......!!
Liefs mij doei doei

Hoi meiden,
Moet zo weg maar even vertellen dat ik weer negatief getest heb en niet onig...
Bedankt voor jullie steun.
Mamoetje suc6.
groetejs,
Antoinette

Heej meis, wat vaag dan nog he. negatief en niet ongi...vervelend en spannend..succes ermee joh! sterkte! liefs mij

Hey Meiden, hier ff een berichtje van mij. Net ff met mijn mannetje na Groningen geweest daar ging hij iets voor zijn auto halen. Ik ben niet jarig ofzo, ben begin januari al jarig geweest en weet ook niet wat hij in zijn schild voert, zal wel spookjes zien, hihih.

Ahhh jammer Antionette dat je nog steeds niet positief kunt testen. Misschien kan je volgende week bij de HA een bloedtest doen om zekerheid te hebben. Hoop niet voor je dat je cyclus zo heel lang is. We blijven duimen meis.

Mamoetje jij morgen heel veel succes. Hou ons op de hoogte hè meis. Ik vind wel dat jullie ons lang in spanning laten hoor. Maureen hoe is het met jou? Een van jullie (het liefst alle 3) moet wel zwanger zijn hoor. Anders voelt Bolle zich zo alleen.

Wens jullie allemaal fijne dag, ik ben best moe en kweet niet meer wat ik allemaal wou zeggen. Tot later. Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Goedeavond allemaal!! Heb weer een hoop bij te lezen want het internet op het werk lag er weer eens uit.

Heb allemaal leuk babynieuws. Bij mij 2 deuren verder is er een meisje geboren, ze hebben haar fay genoemd, we hebben er met de buurt al flink versiert. Ook heeft de dochter van mijn baas vanmiddag een babytje gekregen (om 12uur). Dus dat was op het werk ook weer feest. Hij wist dat ze al bezig was met bevallen s morgens maar hij is toch komen werken. Hij dacht dat het een meisje werd dus had al roze taart meegenomen, maar het werd toch een jongen genaamd keano.
@joepie, en nog lekker opgeruimd gisteren, vond je bezoek het huis ook mooi? Wij hebben dat ook iedereen wil altijd het hele huis zien. Op zich wel leuk, maar dan moet je wel zorgen dat alles gepoetst is en dat is wat minder, want ik hou niet zo van poetsen.
@mamajm, wat lekker is dat he lekker een dagje eruit met je gezin, zeker als het lekker weer is. En heb je een leuke dag gehad?
@antoinette, jammer dat je negatief getest hebt, maar zolang je geen RD hebt kan het nog altijd raak zijn he meid. Ik zal voor je duimen.
@Dotje, is inderdaad niet fijn om je RD op vakantie te hebben, maar nu we niet meer aan de pil zijn is dat niet zo makkelijk meer te regelen he. Ik heb het ook uitgerekend met mijn zomervakantie en waarschijnlijk heb ik net op vakantie de RD en dat zou toch wel erg jammer zijn. Dus gewoon zorgen dat we voor die tijd zwanger zijn he.
@Nathalie, lijkt mij inderdaad erg moeilijk om niet te zeggen dat je gestopt bent met de pil als je met een vriendin praat die zwanger is. Ik heb altijd het idee dat ik dan gelijk een rode kop krijg.
@mamoetje, je laat ons wel allemaal in spanning zeg. Ben echt benieuwd of het bij jou raak is. Zal zeker voor je duimen. Want er mag ondertussen toch wel weer iemand zwanger worden he.

Ik ga weer even onder bij mijn vriendje op de bank zitten en vanavond lekker op stap. Maar ik drink niks hoor, ik ben gewoon lekker de bob, dat is een fijn excuus om niks te hoeven drinken zonder dat mensen vragen gaan stellen.

Allemaal een heel fijn weekend!!!............Gr  Poeh

Terug
Bovenaan