Kluskippies wannabe moms!!

Hoi meiden, hier ben ik ook weer ff. Kom net van verjaardag van mijn oma. Pfff wat een lange middag zeg. Van 15.00 tot 19.00 uur in een zaaltje. Op gegeven moment weet je niet meer wat je elkaar moet vertellen. Mijn oom en tante zijn namelijk niet van die hele erge gezelschap praters, dus als je paar uur bij elkaar aan tafel zit houd het wel eens op hè, hihih.

Nu weer lekker thuis, helemaal moe en je weet op het laatst niet meer hoe je moet zitte op dit stoelen. We kregen om 18.30 uur nog kop koffie en broodje. Maar als je vanochtend ontbeten heb lus je toch wel wat meer dan paar hapjes en een broodje. Dus heb nu lekker ff lasagne in de oven staan.

Gisteren ben ik idd flink actief geweest hiero Elmoo, hihih. Dan valt het meteen op hè, want was hier nog erg laat te vinden. In de topic maart 2008 stoppers hebben we namelijk gisterenavond te horen gekregen dat boeffieboh al zwanger is na 1x klussen. Dus we waren ff hyper daar. Zal zo eens ff lezen hoe het daar gaat, hihih

Lekker genieten dalijk Joepie. Ik hoor geluiden dat we binnenkort 18 graden krijgen. I hope so!  Echt heerlijk! Verder gezellige middag gehad meis? Weer helemaal uitgesnotterd of nog niet helemaal fit?

Heerlijk zeg Miranda, die bevestiging dat je mannetje er toch wel heel erg mee bezig is. Hier vannacht ook lekker geklust. Hoe is je dag vandaag? Beetje doorgekomen met het etentje, of nog helemaal brak van vannacht? hihih

Meiden wens jullie fijne avond en kom strakkies nog wel ffies langs!

Liefs Nathalie

NOD lijstje:

Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08   Spannend!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08   Spannend!!!
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08      Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Jeetje wat een drukte op het wachtbankje, hihih. Ik heb mezelf er ff opgezet dames. Vorige maand kwamen de rd-tjes een week te vroeg dus kon ik niet op het wachtbankje. Dus nu ff genieten van de wachtstand, hihih.

Mamoetje, wat vervelend dat je negatief getest hebt. Hoe was je cyclus de voorgaande keren? Was je dan ook paar dagen overtijd of is er helemaal geen touw aan vast te knopen? Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid. En Antoinette en Maureen laten ons ook nog steeds in spanning. Maureen hopelijk laat je snel iets van je horen hoe het dara gaat. Meiden we duimen voor jullie!

Liefs Nathalie

Hey allemaal,

Antoinet en Mamoetje balen dat de test negatief was hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Lijkt me helemaal niks als je niet weet waar je aan toe bent.

Lekker weekend gehad, wij hier wel. Zaterdagmiddag mijn nichtje opgehaald, we moesten oppassen want mijn broer en schoonzus gingen naar een concert. Dus zijn we zaterdagavond lekker met z'n drietjes uit eten geweest op het pannekoekschip. Heb haar vanmorgen weer terug gebracht en toen direct oma opgehaald want die zou gezellig bij ons eten. Mijn broertje kwam ook nog langs dus na het eten stonden we gezellig met z'n viertjes te bowlen op de nintendo Wii. Oma (80) vond de Wii super leuk. Nu zijn we gezellig met z'n tweetjes en natuurlijk wordt er ook nog even geklust. Mijn vriend houdt het netjes bij vind ik wel lachen. Hij heeft me net ook geholpen met een cyclusbanner uit te zoeken. Kan hij het beter bijhouden wanneer het klussen zeer belangrijk is. We gaan nu nog ff onze serie terminator the sarah conner chronicles kijken. Is een super serie.

Mischien dat ik straks nog weer terug kom en anders tot morgen.

Dotje: Leuk dat je zo'n gezellig weekend heb gehad.. Ik probeer ook telkens en Wii te behandigen maar nog niet gelukt..

Natalie': Mijn cyclussen waren 21, 33, 32, 34 en nu zit ik op dag 38.. Ik hoop dat het nu doorzet.. of volgende week positief test.. ik verwacht dat ik van de week ongesteld worden maar zoniet.. ga ik vrijdag pas weer testen.. ook al ben ik al 5 rondes bezig.. 't is nog niet helemaal uit me lichaam zo te blijken.. had ik niet verwacht!!

De rest weet ik niet meer.. Ga voetbalvrouwen kijken!

xxx Mamoetje

Hey Dames, we vermaken ons allemaal wel dit weekend geloof ik. Is het niet met verjaardagen, feestjes dan wel gezellig met familie of vrienden. Weekend gaat altijd zo snel.

Jeetje Mamoetje dus jij had de 1e ronde maar cyclus van 21 en toen ineens van over de 30. Nou dat beloofd voor mij wat, hihih. Ik heb namelijk zo'n voorgevoel dat het deze maand bij mij ook lekker onzeker gaat worden. Maar goed we wachten af. Meer kunnen we niet doen hè. Maar heb liever kortere cyclus dan dat lange gewacht. Dan maar rd-tjes dan weet je teministe weer je aan toe bent en kun je nog ronde mee. Maar hopelijk is dat allemaal alleen maar positief meis. Eenmaal zal het weg blijven en dan kun je lekker genieten van je zwangerschap. Hopelijk kun je binnenkort wel die twee dikke strepen zien!

Liefs Nathalie

Ik denk niet dat het deze maand raak zal zijn, zit er ook lichtjes een beetje doorheen.. kan her niks mee.. wil gewoon doorgaan.. dit vind ik eigenlijk alleen maar vervelend.. En inderdaad ik had daarna ineens 33 dagen.. en de afgelopen maanden is het dat eigenlijk ook geweest.. Maar hoop echt dat het nu een deze dagen komt want dan kan ik ten eerste gewoon weer verder en ten 2e hoop ik niet boven de 40 dgn te komen.. dan benje langer niets, als iets aanhet doen..

meiden ga er weer vandoor..

xxx mamoetje

Zo ff knuffelen hoor! Tis allemaal niet niks. Het is of het een of het ander
Maar wie weet meis, ben je wel zwanger. Kun je anders niet eens langs de ha gaan voor een bloedtest en je verhaal uitleggen? Of zeg ik nu iets stoms?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan