goedemiddag allemaal,
Heb maar even nog een pagina geopend, zodat ik jullie verhalen kan lezen en gelijk kan reageren, anders kan ik het allemaal niet onthouden hoor!!
@miranda, wat erg van je buurman. Is altijd toch wel schrikken als er iemand overlijd waar je het niet van verwacht, ook al had je er niet zo een goede band mee. En nog geklust?? Was er wel erg vroeg bij vanmorgen zeg, ben je altijd zo vroeg wakker.
@antoinette, wat jammer he die onduidelijkheid, maar je weet het zolang de RD er nog niet zijn kun je altijd zwanger zijn, ik zal voor je duimen dat de volgende test wel positief is!!!
@mammoetje, en hoe staat het bij jou ermee, hebt vandaag ook NOD he, voel je al iets?
@joepie, Wat fijn dat de uitslag voor je moeder goed is dat is weer een zorg minder.
En ook aan de tuin bezig? Wij ook we hebben gisteren het beton gestort voor de fundering, dus er komt eindelijk schot in. Dit weekend beginnen ze met metselen. Zou wel fijn zijn als de tuin voor de zomer klaar is, dat we lekker buiten kunnen zitten.
@nathalie, heeft je vriend misschien wel gelijk in, maar het is toch ook wel erg leuk om het met iemand te delen dat je zwanger wilt worden.
@Essel mijn cyclus is 29 dagen, dus iets langer als die van jou. Ik ga nog niet tempraturen of zo, ga er gewoon vanuit dat ik mijn ei rond 16 april heb. We gaan gewoon flink klussen, hoop wel dat t deze ronde raak is.
Hoop dat t straks als ik thuiskom nog zo'n goed weer is, dan gaan we lekker weer een uurtje met de hond wandelen.
Allemaal een fijne dag gewenst!!
Groetjes poeh