Kluskippies wannabe moms!!

Antoinet SUC6 vandaag met testen. Verder allemaal een hele fijne dag. Ik zal vanavond iets meer vertellen moet nu heel snel naar mijn werk. Wordt een hele drukke dat vandaag.

Bye bye

Antoinet heel veel succes, zal voor je duimen...!

Verder iedereen natuurlijk een fijne dag...

Oh, ik dacht ook: misschien heeft onze antoinet al getest, maar helaas nog niets van haar vandaag! Hou je ons op de hoogte meis? Veel succes en plezier met testen! Nog 1 keer voor jou **********GLITTERS*********
Ik kan vandaag helaas niet veel achter de computer,mijn mannetje heeft de computer de hele dag hard nodig!
Maar ik probeer af en toe even heel lief te kijken met grote poezenogen en een pruillipje en misschien laat ie me dan wel even kijken op het forum.
Kan dus helaas ook niet uitgebreid reageren op iedereen. Ik las dat iemand vroeg naar onze kat en de immuniteit voor toxoplasmose. Ik ben dus niet immuun. Ik kan het dus altijd nog kregen, maar heb gelukkig de laatse weken geen besmetting opgelopen. Dat je vroeger dus al katten hebt gehad zegt niets over of je immuun bent of niet. Ik let nu gewoon heel goed op dat onze kitten (nou ja zeven maanden al bijna) niet meer krabt. Zodra ik denk dat ie dat doet trek ik mijn handen terug. Tot nu toe gaat dat goed. ook verschoont mijn mannetje de kattebak nu elke dag, dan is de kans ook kleiner. Maar we doen hem dus niet weg, we zijn veel te veel aan hem gehecht. Volgende maand moet ie gecastreerd! Best wel gek idee, maar wel beter.
Ik ben volgens de verloskundige vandaag exact 6 weken zwanger. Volgens mezelf 6 weken en twee dagen. Ik heb het idee dat ik al maanden zwanger ben! Echt gek, maar ik ben wel blij als ik mijn eerste bezoek aan de verloskundige heb gehad, dan wordt het pas echt echt! Dat is op 24 april. Tuurlijk voel ik me nu ook superzwanger hoor, maar omdat je het nog aan niemand kan (of wil) vertellen en het leven verder gewoon doorgaat is het nog allemaal zo onwerkelijk.
Het solliciteren staat op dit moment even stil, omdat er geen vacatures zijn voor me. Uiteraard kijk ik wel elke dag op diverse sites of er iets voor me is, maar dat valt dus vies tegen. Ik ben nu wel druk bezig met het aanvragen van een uitkering enzo, dat kost ook veel tijd en is een heel papierwerk, maar ja dat moet dan maar.
Verder ga ik vandaag lekker van het zonnetje genieten! Ik hoop dat jullie ook een leuke dag hebben en hoop dat het voor Antoinet, Mamoetje en Maureen raak is!

Doei!!

Hoi meiden.
Het nieuws is dat ik  negatief testte.  Maar ik heb nog steeds geen RD's.
Nu twijfel ik, heb ik de test wel goed gedaan, het was geen ochtendurine.. (Ik kon vandaag  op mijn vrije dag niet uit mijn nest komen, sorry voor de meiden die zo vroeg inlogde) Is die goedkope kruidvattester wel goed...
Nee Antoinette  je bent  waarschijnlijk niet zwanger...

Dank allemaal voor jullie medeleven!!!!!!!! Ik baal wel enorm, ik wil of zwanger zijn of ongi. Dit is niets...
Als ik vrijdag nog niet ongi ben geworden test ik opnieuw.

Voor de mensen op de wachtbank, heel veel succes!!!! We gaan voor weer een zwanger in ons midden!!!!!!!!!!

Joepie, fijn voor je moeder dat alles zo goed is afgelopen. Lekker he zo'n dagje vrij hihi.

Nathalie, je bent idd een trouw 'kluskippie'. Altijd gezellig.

groetjes,
Antoinette

Hartstikke lief dat je zo vroeg bent gaan kijken, de andere meiden zijn ook hartstikke lief voor hun medeleven hoor!!!!!!!!! Dank je wel.
groetjes
Antoinette
quote: Miranda5286 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2008 07:13:20'));

Geen primeur voor mij dus  Nou ja ik lees het vanaaf wel moet nu echt gaan ben al een beetje laat omdat ik hier nog wilde kijken hihihi!!!

Kussie van mij!!

Hier is jullie trouwe kluskippie weer hoor, hihih. Zit ik de hele ochtend in spanning, is de test negatief, beetje jammer Antionette, hihi. Nee vervelend meis, want je hoopt het toch zo. Nu moeten we met zijn allen maar rustig wachten tot vrijdag, hihih.

Zo deze is nog ff voor de rode duiveltjes, dat ze gewoon weg moeten blijven, in de hoop dat je zwanger bent. Met de glittertjes van Bolle erbij, nou dan moet het wel goed komen, hihih

Hier is heerlijk zonnetje en merk dat het me erg goed doet. Iedereen is ook veel vrolijker. Vanmiddag weer middagje werken in het zwembad. Weer heerlijk genieten van die enthousiaste kindertjes. Ik heb vorige week een steen gekregen van dat lieve jongetje, kijken wat ik deze week krijg, hihi.

Ik zou maar zo kunnen dat ik gisteren idd mijn ei heb gehad, maar vandaag heb ik wel waterige afscheiding. Dat had ik vorige maand helemaal geen last van. Dus misschien is dit ook wel een teken. Volgens mijn bannetje dag 15 van mijn cyclus, dus als ik een normale cyclus heb dit keer zou mijn ei misschien vandaag ofzo wel komen, hihi. Tis wat met die eieren. Krijg spontaan zin in gekookt eitje, hihih.

Meiden ik ga ff broodje eten, voordat ik strakkies moet werken.
Wens jullie fijne dag en tot later!

Liefs Nathalie

goedemiddag allemaal,

Heb maar even nog een pagina geopend, zodat ik jullie verhalen kan lezen en gelijk kan reageren, anders kan ik het allemaal niet onthouden hoor!!

@miranda, wat erg van je buurman. Is altijd toch wel schrikken als er iemand overlijd waar je het niet van verwacht, ook al had je er niet zo een goede band mee. En nog geklust?? Was er wel erg vroeg bij vanmorgen zeg, ben je altijd zo vroeg wakker.
@antoinette, wat jammer he die onduidelijkheid, maar je weet het zolang de RD er nog niet zijn kun je altijd zwanger zijn, ik zal voor je duimen dat de volgende test wel positief is!!!
@mammoetje, en hoe staat het bij jou ermee, hebt vandaag ook NOD he, voel je al iets?
@joepie, Wat fijn dat de uitslag voor je moeder goed is dat is weer een zorg minder.
En ook aan de tuin bezig? Wij ook we hebben gisteren het beton gestort voor de fundering, dus er komt eindelijk schot in. Dit weekend beginnen ze met metselen. Zou wel fijn zijn als de tuin voor de zomer klaar is, dat we lekker buiten kunnen zitten.
@nathalie, heeft je vriend misschien wel gelijk in, maar het is toch ook wel erg leuk om het met iemand te delen dat je zwanger wilt worden.
@Essel mijn cyclus is 29 dagen, dus iets langer als die van jou. Ik ga nog niet tempraturen of zo, ga er gewoon vanuit dat ik mijn ei rond 16 april heb. We gaan gewoon flink klussen, hoop wel dat t deze ronde raak is.

Hoop dat t straks als ik thuiskom nog zo'n goed weer is, dan gaan we lekker weer een uurtje met de hond wandelen.

Allemaal een fijne dag gewenst!!

Groetjes poeh

Hey allemaal!!

Jeejtje antionet ik had echt gedacht dat jij ook met glitters kon strooien, maar idd zolang de rd's er niet zijn nog kans!! Je kan ook een bloedtest doen. En ik heb ook veel gelezen over vrouwen die pas heel laat een positive test hadden terwijl ze al die tijd gewoon zwanger waren :s We blijven hopen!!!
Jaja poeh ik sta met een vroege dienst om vijf uur op en met een late dienst half zes. nou heb ik sóchtends wel echt even de tijd nodig voor mezelf en de hond, ook moet ik  ong drie kwartier rijden naar me werk!
Hoe gaat het met de andere wachtbankers? ben erg nieuwschierig!!!  Ik heb niet meer geklust denk dat het hem vanavond ook niet gaat worden. Allebei moe en heb me er deze maand al bij neergelegt. Ik heb echt het gevoel dat ik me ei maandag al had dus die is wel dood nu hahaha we zullen het zien mischien is me cyclus dan weer 27 dagen nou ja ffies wachten nog!!
Nou das ook fijn leon moest weer even shagerijnig tegen me doen  vanavond dus helemaal zeker dat er niet gekust wordt hij is gewoon super moe van al dat geklus en nu moet hij dat op mij afreageren!!! Mannen!! K wordt de afgelopen paar dagen echt ek van hem en dan is hij eindelijk thuis gedraagt hij zich echt als een klootzak!!

Ok dat ter zijde... ik sluit weer even af voor vandaag ben er morgen vast weer

Knufels!!!

Terug
Bovenaan