Kluskippies wannabe moms!!

Hee neiden,

Ik schrijf nu even een ego bericht.. vanavond of morgen avond ga   ik bijlezen want zo alweer weg..

Laten we bij het begin beginnen.. Zeer leuk weekend gehad.. Echt lekker genoten.. Wel druk (wat wil je met 16 man) maar zeker gezellig.. Ook lekker gefeest Vrijdag avond karaoke en zat. Apres Ski.. gister was er een dj maar niet echt leuk.. Toen ging ik gisteren avond naar de wc en na al een paar kleine vlekjes te hebben gezien in mijn onderbroek.. dacht ik dat de ongie eraan kwam.. maar op een sliert met heel oud (heel bruin) bloed is er sinds gisteren avond niets meer gekomen.. toen ik vanochtend mijn tampon uitdeed was hij nog helemaal (spier)wit.. vond het ook gek want heb nog nergens last van..

Net langs de HA gereden en gelijk door naar het labratorium voor een urine test.. Morgenochtend om 8 uur kan ik bellen.. Ow.. ben beetje zenuwachtig.. Nog steeds last van de "kwaaltjes" die ik al had..

Ga zo de hond van me moeder evne uitlaten.. Misschien even lekker op scheveningen.. even lekker uitwaaien en verstand op 0! want hier in rijswijk mag hij haast nergens meer loslopen,..

Meiden.. spreek jullie snel weer!!

xxxx Mamoetje

ps; Maureen eindelijk ongesteld!! Gelukkig maar op naar de volgende ronde!!

x

Ohhhhhhhhhh jeetje wat spannend Mamoetje, pff nog wachten tot 8.00 uur morgen ochtend. Ga maar lekker uitwaaien met de hond, ff gedachten verzetten. Dan vanavond hier gewoon ff gezellig kletsen, tv kijken met je mannetje en vroeg naar bed, dan is het voor je het weet morgen ochtend. Ik duim voor je meis!

Liefs Nathalie

Oooh Mamoetje idd spannend zeg! hou ons op de hoogte! ik duim voor je!!!

En Maureen, balen hoor de rd'tjes, maar ja hopelijk volgende ronde RAAK!!! ook voor jou duim ik!!

En dan Nathalie..echt meis. volgens mij ben je gewoon zwanger hoor, misselijkheid, moe,gevoelige buik..pffff spannend zeg!!!! ik duim ook enorm voor jou. ook vind ik het erg knap dat je nogsteeds niet test. maar kan het me wel iets voorstellen...zou zo'n enorme teleurstelling zijn..pfff ik hoop echt dat de rd'tjes bij jou niet komen...wacht....ZO! ff heel boos gekeken...hihi.. ik gun het je...

Alle andere kluskipjes natuurlijk ook he.... iedereen heel veel succes..ik ben benieuwd of hier al een zaadje door het eitje is gebroken??...maar dat is nog ff 2weekjes afw88....
Ik ga nu zo heerlijk naar het dorp wandelen. met zoonlief. zulk schitterend weer!!! heerlijk...
kreeg net trouwens schattige foto's van mn vriendin..ikku met zoonlief en haar kleintje van zo'n 3maandjes....zal ze hier zo us plaatsen!! krijg ik echt weer kriebels van hoor. als ik die nog niet genoeg had....
Fijne middag allemaal en dikke knuf van mij

kijk dit is ikku, met zoonlief en dochtertje van mn vriendin:

Zo lekker op mn arm te slapen:

Krijg ik echt weer kriebels van hoor.... hihi jullie ook?! Sterkte en succes!!
Ik ga nu heerlijk naar het dorp. zoonlief is weer wakker van zn middagslaapje!
laterssssssss liefs mij

Oooooh, wat een schattige foto's!!!

Nathalie, je vroeg over de dochter van mijn vriend. Ze is in november 10 geworden (vriendjelief is 33) en een schat van een meid. Er is geen omgangsregeling, maar ze mag altijd komen en ze is ook altijd welkom uiteraard! Het is gewoon geweldig om dingen van mijn vriend in haar terug te zien! Echt mooi is dat.
Ik vind het wel bijzonder dat als wij een kindje krijgen, die dan een halfzusje heeft!

Ga gauw weer verder hier. Ik hoop dat ik thuis snel internet heb!

Groetjes, Mickje

Ahhh wat een lieve foto's! Hahah dank je MamaJM ik zit hier weer met een big smile achter mijn lappie, hihih. Hopelijk blijven de rd-tjes weg! Maar dan wel graag een positieve test aub, geen zin om zo lang in spanning te zitten van wel of niet zwanger en dan alsnog rd-tjes! Respect voor Mamoetje!

Hopelijk heb je snel thuis Mickje, dan kun je onze verhalen beter volgen, want we kletsen wat af de afgelopen dagen, hihih. Leuk zeg een meid van 10! Geniet er lekker van en hopelijk krijgt ze er zelf een halfbroertje of zusje bij!

Liefs Nathalie

Gatsie dakkie dames sorry..maar ik moet ff melden dat hier alweer een vlieg in huis zit..pff..dat is het nadeel van zomer in aantocht..maarja, ik wen er maar vast aan he. ff de achterdeur open gestaan en ja hoor, meteen zo'n vies beesie op bezoek die heletijd om je heen zoemt....
doegie ik ga eten. waarschijnlijk wel totvanavond. want manlief gaat bij vrienden van ons helpen de keuken verder plaatsen. is hij zaterdag ook hele dag geweest..moet natuurlijk zsm af! dus aafje voor mezelfen om hier te zijn..hihi
Liefs mij

Oh inderdaad wat een schattige foto's ... Ook leuk om te zien wie je bent want we kennen elkaar natuurlijk allemaal niet... Grappig zo...

Hey ik heb ook een klein beetje een probleempje, tenminste weet niet zo heel goed nog wat ik ermee aan moet..
Ik heb een baan waar ik een vast contract heb voor 32 uur, alleen dat werk vind ik niet zo heel leuk (tenminste weinig uitdaging) bovendien heb ik daar ook altijd de auto voor nodig en kan mijn vriend daardoor de auto haast nooit gebruiken...
Maar nu heb ik net een orienterend gesprek gehad voor een andere baan die en dichtbij mn huis is en veel meer uitdaging biedt... Die man zei na afloop dat hij me eigenlijk wel heel geschikt vind voor  een baan bij hun en bood me de kans aan om per 1 mei (of iets later) daar te beginnen.. Maar het probleem is dat het eerst sowieso een half jaar contract wordt. Dat doen ze altijd... Maar waarschijnlijk krijg ik dan een contract tot 1 januari... Maar wat nu als ik ondertussen wel zwanger wordt?  
Ik ben bang dat mijn contract dan niet verlengd wordt. Tja en dan kan ik eventueel mocht het wel zover zijn, niet echt genieten van mn zwangerschapsverlof..
Moet ik dit nu wel gelijk al bespreekbaar maken? Wat zouden jullie doen?

Terug
Bovenaan