Kluskippies wannabe moms!!

En dan nog iets...
Is het ook zo dat je minder honger hebt als je zwanger bent??
Word niet gauw misselijk van een geur, want door een operatie
is mijn geurvermogen heel sterk verminderd, dus ruik ook bijna
niks...maar ik heb vanmorgen nog maar een half pakje crackertjes
gehad...en nog steeds geen honger...kan wel wat eten, maar
het gaat niet van harte!

Meiden, haal me mee even terug op aarde, want ik sta straks
echt voor lul als ik ongesteld ben! Ik ga me van alles inbeelden
volgens mij! HELP!

Knuf Joepie

Ashhh wat een lief vriendje. Die van mij vroeg gisteren of ik nog niet ongi was geworden, beetje verlegen, hihi. Kregen beide de kriebels ervan. Toen waren we zo een beetje aan het kletsen en ik zei stel het is raak, er meteen achter aan vast niet, dan krijgen we een kerstkindje. Wat zegt die grappenmaker, oh leuk dat word dan drukke maand. Ja sinterklaas moet dan ook gevierd worden hè en dan kerst en in januari ik jarig en zegt ie dan is HET ook nog jarig, hihih lief. Maar ik kreeg weinig emoties of reactie van hem vanmorgen. Ik was uit bed gegaan en de bijsluiter van de test gelezen en test gedaan, mijn hand erop en toen in bed gekropen, durfde niet te kijken. Dus ik zei tegen hem: Ik heb hier iets en hij keek en ging meteen rechterop in bed zitten. Maar niks te zien! Dacht nog ff wachten en later nog weer eens gekeken, maar nee hoor kan er geen extra streepje bij kijken ben ik bang. Volgens mij heeft mijn vriend vannacht ook liggen piekeren in bed. Want hij kon amper zijn bed uitkomen vanmorgen. Had gehoopt op wat meer reactie, maar misschien komt dat nog.

Liefs Nathalie

Ach  meisje toch...

Wat moet iemand nog meer voelen om zwanger te zijn???
Maar het zegt nog niks hoor, want vaak kun je na je NOD pas
positief testen en je moet uitgaan van je langste cyclus...dus
je hebt nog alle kans op een positieve test! Dus nog niet gelijk
in een dipje gaan zitten dat je al zeker niet zwanger bent, want
er is nog heel veel hoop!
Ik zou nu ook idd een paar dagen wachten...ook mischien tot
vrijdag/zaterdag ofzo! Dan ben je toch alweer wat verder!

Laatst las ik op internet...de 4e week (das dus de week van je NOD)
het is nu vaak nog niet mogelijk om positief te testen, ook al wil je
graag dat je vermoedens bevestigd worden!!!
DUS HET KAN NOG!!!

Ik hoop het zo voor je!!

De kids zijn klaar, komen steeds vaker bij me, dus ik stop er ff mee!

Liefs Joepie!

Hahha Joepie, precies dezelfde gedacht als ik! Nou om je een plezier te doen:

NATHALIE PAKT JOEPIE STEVIG BEET EN SLEURT HAAR MET BEIDE BEENTJE OP DE GROND!!! rustig nu!

En helpt het, hahaha. Nou volgens mij zweef ik zelf ook nog een beetje hoor. Ben wel wat rustiger dan gisteren, maar ik voel me zo RAAR!

Liefs Nathalie

Werkse meis! Ik denk ook niet dat er nu helemaal geen hoop meer is op positieve test hoor, want waarom voel ik me dan zo vreemd? Heb de hele periode nergens last van gehad en sinds een week dat ik loop te klungelen en sinds deze week dat er steeds meer dingen bij komen. Dus ja we wachten maar rustig af. Jij ook ff dimmen nu hè, hihih!

Liefs Nathalie

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

Toennet naar de WC en bij het afvegen een beetje bruin bloed.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Ook deze maand ga ik weer ongesteld worden.

Jammer, maar ik dacht het al wel hoor.

Voor jullie hoop ik echt dat jullie zwanger zijn!

Ohhhhh jammerrrrrrrrrrrrr Gerdien! Tis nog ff afwachten of het doorzet natuurlijk meis. Hou je ons op de hoogte? Echt balen voor je dat de rd-tjes in aantocht zijn. Welke dag van je cyclus is dit nu?

Knuffffff Nathalie

Hey meiden....

sorry dat ik er de afgelopen week niet ben geweest!! Heb nu ook even geen tijd om bij te lezen, hoop dat ik dat vanmiddag even heb!! Manlief heeft een week geleden zijn teen gebroken met het verhuizen van die vriend van ons!! Breuk was niet zo ernstig maar hele teen lag open dus hij kon niks meer alleen maar omhoog met dat been!! Echt zo irri want nu moest ik werken, het huishouden doen, boodschappen doen, de hond uitlaten en hem verzorgen. Normaal doe je alles samen maar ja dat kon nu niet en aangezien ik heel snel moe ben trok ik het nu echt ff niet meer en ging ik vroeg naar bed, geen tijd voor de pc dus je wl niet weten hoeveel mail ik net had :s maar ja dat ter zeide hoop nu wel tijd te hebben om wat meer mee te lezen en te reageren.
Zag net een hoop mensen overtijd!! spannend! Ik sta op de wachtbank maar ben al sinds zaterdag ongi, kwam niet als een verassing want had de maand toch als verloren beschouwd. Me nieuwe nod is dan geloof ik ongeveer 17 mei vorige maand cyclus van 28 dagen nu van uhhh 25 dus weet niet percies waar ik nu rekening mee moet houden.
Lady's hoop vanmiddag even bij te kunnen lezen wilde even een teken van leven geven!! Fijne dag ik moet nu ff naar de fisio doegies!!

xxxxxxx (me banner is gebazeerd op 27 dagen)

Terug
Bovenaan