Hallo Schatten....
@ Nathalie:
Meid erg jammer dat je negatief getest hebt vanmorgen... Maar geef de moed niet op, want het is immers dag 27, dus nog niks aan het handje... Misschien ben je wel zwanger maar is het hormoon nog niet voldoende aanwezig in je bloed. Mijn vriendin had ook op de dag van haar NOD getest en was ook negatief, en een paar dagen later toch positief getest.... DON'T GIVE UP GIRL.... Ik zal de komende dagen extra voor je gaan duimen. En ik heb nog niet gebeld voor mijn sollicitatie, omdat ik bericht kreeg van een ander bedrijf waar ik solliciteerd heb, dus wacht dat eerst ff af. Ik wil namelijk ook liever daar werken, omdat ik daar meer uitdagingen heb en dat ik door kan groeien nadat ik mijn opleiding af heb. Ook kan ik daarna nog verder leren en doorgroeien. Dus qua toekomst perspectief is dit beter... Maar geduld is een schone zaak.
@ Joepie: Muts dat je bent... hihi.... Roze afscheiding kan idd een teken van zwangerschap zijn.... DUS RUSTIG BLIJVEN.... want zoals ik al jou kwaaltjes lees zou jij goed ns zwanger kunnen zijn... Ben bijna jaloers want ik heb nog geen kwaaltjes, tja alleen de normale, pijnlijke borsten (weer vreselijk erg) onderbuik die zeurt. Gisteravond had ik last van migraine en was daarbij ontzettend misselijk heb bijna moeten overgeven... ik heb boven het potje gehangen, maar het zakte gelukkig. Ik lag om 7 uur al in bed, en vandaag ben ik maar niet gaan werken... Ben nog steeds wel misselijk maar ik denk dat dat nog van de migraine komt... want ook die is nog niet helemaal over... Ik durf ook niks in te nemen, want overal staat op niet innemen tijdens de zwangerschap, tja en je weet maar nooit... Dus daar baal ik wel van! Maar ook voor jou zal ik extra hard duimen, en ja ik zal voor alle meiden vanavond een kaarsje aansteken, hihi... kom ik weer met m'n kaarsjes en bijgelovigheid.
@ Mickje: OEHHHHH SPANNEND ALLEMAAL HE, ook voor jou, ik weet niet wat het is deze cyclus maar iedereen is bijna overtijd.... Ja wij zijn ook aan het verbouwen, het huis is bijna af, op want kleine dingetjes na, maar wij zijn eind vorige zomer begonnen met de tuin, en we willen het dit voorjaar toch wel graag afhebben. Dus ik hoop dat ik dit jaar kan gaan genieten van ons tuintje... hihi... Ik ben ook ontzettend blij dat alles klaar is, mijn god wat een troep en rotzooi... blegh... Voorlopig ff geen verbouwingen meer... hihi... Maar de baby kan komen. Alles in huis is klaar.
@ Miranda: Ook voor jou is de spannend NOD dag aangebroken, hoe ziet het uit, zijn er RD opkomst? Of ga je vandaag testen? . Ik zag dat je mij hebt toegevoegd op hyves... Leuk, kunnen we strakkies mss babyfoto's uitwisselen... hihi...
IEMAND MOET TOCH WEL TOEGEVOEGD KUNNEN WORDEN BIJ BOLLE!!!!!!!!!!!!!!!! COME ON GIRLS, anders wordt het dadelijk inderdaad desperate wannabe moms...!!! Nou ja na 5 rondes is dat ook niet eerlijk ten opzichte van de meiden die idd heel moeilijk aan kunnen tellen. Maar ik ga toch mocht ik ongi worden naar de huisarts, omdat ik een kleine kans zou hebben waardoor ik moeilijk zwanger zou kunnen worden, en aangezien ik al bijna 30 word, is het verstandig om mij eerder te melden bij de ha, dan als ik bijv. 24 was geweest. Ik heb namelijk een infectie gehad aan mijn eierstokken. En die zouden verkleefd kunnen zijn... maar daar is nooit echt een onderzoek naar geweest, als alleen een klein onderzoekje bij de ha. Maar dat is al jaren geleden en toen was ik nog niet met mijn kinderwens bezig... Maar zou ik de medische molen in moeten dan ben ik er liever op tijd bij dan over een jaartje pas gezien mijn leeftijd.... En mijn schoonmoeder maar roepen dat ze nog geen oma wil worden, soms denk ik dan bij mezelf "roep het maar niet te hard, want in het ergste geval zou het best kunnen want ik heb 30% kans dat het niet lukt", daar kan ik dan zo boos om worden soms, dat ze dat de hele tijd roept. Mijn schoonvader maakt het niks uit. En mijn ouders en vriend weten dat ik die infectie heb gehad en zij hopen natuurlijk dat ik zo snel mogelijk aantel, want zij willen heel graag opa en oma worden, vooral mijn pa die roept het al een x aantal jaren.... hihi..... Maar goed, laten we maar hopen dat alles gewoon goed is en dat ik op een normale weg zwanger kan worden. Ik ga er eigenlijk ook wel van uit, maar hoe langer het nu duurt hoe banger ik word....
@ MamaJM: Wat een scheetjes op die foto's, echt super!!!!! En we zien nu ook wie jij bent, echt leuk... om een gezicht achter de letters hebben... hihi..
@ Gerdien: Niet te geloven dat het deze maand enorm spannend is... bijna iedereen die van het wachtbankje afkomt gaat het overtijd bankje op... hopelijk ook voor jou door naar het zwangerbankje... hiiiiihiii... morgen testen, spannend!!! En idd ontzettend knap dat je nog niet getest hebt... Zou ik ook doen, ik zou ook wat langer wachten... We hopen er het beste van...
Zo lieve kluskipjes, tot strakkies en nog een fijne dag vandaag... En maak jullie maar niet te druk, het komt vanzelf allemaal goed...
XX Esseltje