Kluskippies wannabe moms!!

Hay lieve meiden, jeetje wat is het allemaal wat. Het is al Pasen geweest en wij zijn nog onze eieren aan het zoeken.

Sttt Joepie niet te hard verklappen dat we nog zweven, dalijk gaan ze ons vangen, hihih

Ohh spannend Esseltje, hopelijk komt er iets goeds uit die sollicitatie. Het klinkt in elk geval goed qua opleidingen en doorgroeimogelijkheden en dat het uitdagend voor je is. Ik zal voor je duimen meis. Ik denk dat ik ons hele huis vanavond maar eens vol gooi met kaarsjes en heerlijk op de bank plof met dekentje. Laptop erbij, gezellig met jullie kletsen, tv kijken, met mijn mannetje knuffelen. Ja dat lijkt me wel strak plan.

Jeetje ja eerst bruine afscheiding en dat het dan pas doorzet. Ze zeggen altijd dat je de dag moet nemen dat het doorzet en je helder rood bloed ziet. Wat is gemiddelde cyclus, als je alles opteld en deeld? Het gaat er om dat je globaal weet wanneer je eisprong ongeveer is. Misschien is het idd een idee om temperatuur bij te houden.

Oh trouwens Esseltje wel rot van je schoonmoeder dat ze dat zo hard roept. Beseft ze niet dat ze daar wel eens mensen mee pijn kan doen of is het meer sacrastisch bedoeld omdat ze zich dan oud gaan voelen? Nou hier zullen de opa's en oma's wel blij zijn denk ik. Kreeg met kerst van mijn zwagertje al een boek: ouderschap voor dummies. Met de boodschap erbij dat hij graag een neefje wil, hahaha. Toen waren we nog helemaal niet bezig met kids en hebben we hem verzekerd dat hij daar nog wel ff op kon wachten. Wat zal het dan speciaal zijn als ik nu met kerst met dikke buik zit, hihih. Of mocht ik zwanger zijn, dan krijgen we misschien wel kerstkindje, hihih.

Maar meiden ik bedenk me nu net dat ik de gedachten dat ik misschien al langer zwanger zou zijn vanaf mijn opgezette buik enzo, nu wel uit mijn hoofd kan zetten. Want mocht dat zo zijn, dan had ik vanmorgen zeker positief moeten testen natuurlijk. Maar goed ik geef de hoop nog niet op. Jullie riepen gisteren zo hard je bent vast zwanger en ik ging steeds harder nee roepen, maar nu begint het bij mij stiekum toch een beetje te kriebelen hoor.

Nou ik brij er ff weer een eind aan. Esseltje beterschap! Joepie werkse! En de rest allemaal fijne middag en tot strakkies.

Hey lieverds...

Nou het schiet aardig op met ons forum he! we zieten alweer bijna op
de helft! Over een paar minuutjes moet ik de kids weer ophalen van
de gym dus ff kort!

Esseltje, ik kan me voorstellen dat het je soms bang maakt! Je kan dan
echt de kriebels krijgen he! Ik heb dat ook weleens en dat is niet eens
ergens op gebasseerd...dus ik begrijp je volkomen! Maar probeer je pas
druk te maken als er echt wat aan de hand blijkt te zijn (niet dat dit niks
is), want misschien heb je je dan wel al die tijd voor niks druk gemaakt
en dat zou ook zonde zijn! Ik zal vanavond ook voor ons allemaal een
kaarsje aansteken (ben een kaarsenmens, dus zoveel heb ik er vast
wel thuis,hihi)

Naath, heb je ook maar even een ander forum erbij gehaald, kijken of
iemand herkent wat je allemaal voelt??Ik dus ook!!haha, de dag kruipt
werkelijk voorbij, hoewel ik over een uurtje alweer vrij ben...maar toch!
Heb ook zooooo het gevoel dat ik hier even lekker in slaap kan vallen!
M'n ogen vallen zowat dicht, maar dat kan ook komen omdat ik door de
hooikorts en verkoudheid slecht geslapen heb vannacht!
Ik heb echt nog goede hoop voor je hoor! Ik duim nog steeds!
En misschien is die opgezette buik wel van de harde ontlasting wat ook
een kwaaltje is...of je bent gewoon wel zwanger, maar je hebt nog
niet zoveel hormoon...het kan allemaal, want waar ik al wel achter ben
is dat een vrouwenlichaam raar in elkaar zit!

Ik ga de kids halen! Tot gauw!

Liefs Joepie

Lieve Nathalie,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je weer stiekem hoopt krijgt... Ik zag dat je op een ander topic je kwaaltjes omschreef, nou, zoals het daar door jou omschreven wordt, denk ik echt "die is zwanger", vooral harde ontlasting, misselijk, en pijn in de buik, zijn toch echte kwaaltjes, hoe zit het met de aders op je borsten??? Zijn die beter zichtbaar??? Dat is een kwaaltje wat je niet in je hoofd kunt printen.....!!!! Meid, ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. TOI TOI TOI....

En nog bedankt voor je reactie, het is ook zeker niet leuk om dit te moeten aanhoren iedere keer... Ik weet niet precies waarom ze het niet wil, ik denk inderdaad dat zij zich nog te jong voelt om oma te worden, of omdat mijn mannetje haar jongste zoon is... Want mijn schoonbroer is ook nog niet papa.... en dat zal denk ik ook nog een hele poos duren, want hij wil samen met zijn vriendin naar Australie emigreren, en zij is nog helemaal niet toe aan kids...!!!  Mijn schoonbroer heeft zelfs al tegen zijn moeder gezegd, dat hij zeker weet dat wij eerder aan kinder zullen beginnen als hij met zijn vriendin....!!! Dus ze is al voorbereid...!!! Lekker ego, maar ik hoop dat we toch deze maand zwanger zullen zijn...!!!

Liefs Esseltje

Dank je Joepie, ook ik zal voor ons alle een kaarsje aansteken. Want niet alleen diegene die overtijd zijn zitten in spanning, ook de andere meiden hier gun ik van harte een mooie zwangerschap toe...

Dus kippies, vanavond met z'n alle kaarsjes opsteken voor elkaar....!!!   Dat worden in totaal 18 kaarsjes, pfff dat zijn er nog al wat, maar die hebben we in huis dus dat komt helemaal goed....!!!!

Dikke kus aan jullie allemaal...

Hallo,

ff kort, want ik heb zo een gesprek, maar denk toch dat ik gewoon
ongesteld ga worden hoor...had net ook weer wat meer afscheiding
en lees veel dat ze niet snel daarna ook ongesteld ga worden...
we wachten het nog even af,maar ben wel van m'n wolkje af hoor...

Hoop dat ik er snel weer op mag klimmen, maar probeer het nu even
een beetje te relativeren allemaal!

Fijne middag en vast nog wel tot vanavond!

Liefs Joepie

kromme zin...

bedoel dus dat je heel veel leest van vrouwen die eerst wat meer
afscheiding hadden en dat het niet lang meer duurder voordat ze ongesteld
werden...

Liefs

ik lul wel een topic vol...ik bedoel duurde...niet duurder!!!

Echt juf hoor, maar dan met een typediploma, weinig geduld
en daardoor met fouten, hihi!

Liefs

HALLO ALLEMAAL!!!

Heb weer heel wat leesvoer zie ik, dus ga maar weer eens op mijn gemak op alles reageren.
Ik heb vandaag mijn innesteldag, maar heb nergens last van. Hoor je dit normaal eigenlijk te voelen??

@Maureen, wat fijn meid dat je nu tenminste wel duidelijkheid hebt, want die onzekerheid is het ergst. Dan kun je tenminste weer door naar de volgende ronde.
@Elmoo, inderdaad jou tijd komt ook nog wel, en misschien wel sneller dan je zou denken. Ik ben ook wel een beetje jaloers als ik hoor dat er iemand in mijn omgeving zwanger is. Maar toch ook wel blij voor ze. Is toch een dubbel gevoel omdat je zelf ook graag zwanger wilt zijn.
@Joepie, wat kan jij leuk fantaseren zeg, nu maar hopen dat het ook allemaal uitkomt he. Dat je lekker over een tijdje kunt vertellen dat je zwanger bent. Hou ons op de hoogte, als je toch stiekem een test doet, ben benieuwd!!!!
@Bolle, wat duurt dat toch lang dat wachten voor die echo. Maar over een paar maanden denk je vast, dat is allemaal snel gegaan. Maar als je je echo hebt gehad ben je er  denk ik wel wat geruster op dat alles goed is.
@Essel, is inderdaad wel verstandig om wat meer afstand te nemen, doe ik nu ook en ik merk dat je er dan niet zo obsessief mee bezig bent. En daar voel ik me veel beter bij. Natuurlijk hoop ik wel dat we so snel mogelijk zwanger zullen zijn.   Dat draderige slijm, dat had ik vanmorgen!! Maar als het goed is heb ik mijn ei allang gehad. Jij toch ook of niet? Onze hond heeft gehoorzaamheid 1,2 en 3 gedaan. Wouden eerst ook nog behendigheid doen. Maar wij hebben een berner senner en die is nogal log. Dus dat hebben we maar niet gedaan.
@Jolee, heel veel plezier op vakantie, geniet er maar van. Maar dat zal wel lukken met dit weer lijkt me.
@Mammoetje, spannend spannend!!!!! En heb je de uitslag al? Ik ben erg benieuwd.
@MamaJ, wat een leuke foto's, altijd lief he zo'n kleintje....
@Elmoo, inderdaad een goede vraag. Maar ik heb altijd zoiets als je ander werk wilt zou je t moeten proberen anders krijg je er straks spijt van. Bij ons op t werk is er iemand aangenomen terwijl ze zwanger was, dus t kan wel dat je toch mag blijven.
@Nathalie, jammer dat je negatief getest hebt, maar is denk ik gewoon te vroeg. Zal voor je duimen dat je zwanger bent!!
@Gerdien, wat jammer dat je waarschijnlijk toch ongi bent, je hoopt zo van niet en toch ben je t. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen he.

Volgens mij heb ik nu zo'n beetje iedereen gehad, maar sorry als ik iemand ben vergeten want het was zoveel dat mijn ogen nog draaien. Zal wat vaker kijken want nu kan ik het niet echt niet meer bijhouden.

Met mij is alles nog prima, kan niet wachten tot mijn NOD is, duurt allemaal veeeeel te lang!!
Heb gisteren geshopt voor babycadeautjes en hele leuke dingen gekocht. Echt leuk al die babykleertjes en het speelgoed!! Ben nu weer aan het werk, helaas want het is zo'n lekker weer.

Ben benieuwd of er toch iemand zwanger blijkt te zijn, er zijn zoveel meiden overtijd!! Zou toch wel eens tijd worden he.

Allemaal nog een hele fijne dag.

Groetjes poeh

Terug
Bovenaan