A
Anoniem
Guest
Hay lieve meiden, jeetje wat is het allemaal wat. Het is al Pasen geweest en wij zijn nog onze eieren aan het zoeken.
Sttt Joepie niet te hard verklappen dat we nog zweven, dalijk gaan ze ons vangen, hihih
Ohh spannend Esseltje, hopelijk komt er iets goeds uit die sollicitatie. Het klinkt in elk geval goed qua opleidingen en doorgroeimogelijkheden en dat het uitdagend voor je is. Ik zal voor je duimen meis. Ik denk dat ik ons hele huis vanavond maar eens vol gooi met kaarsjes en heerlijk op de bank plof met dekentje. Laptop erbij, gezellig met jullie kletsen, tv kijken, met mijn mannetje knuffelen. Ja dat lijkt me wel strak plan.
Jeetje ja eerst bruine afscheiding en dat het dan pas doorzet. Ze zeggen altijd dat je de dag moet nemen dat het doorzet en je helder rood bloed ziet. Wat is gemiddelde cyclus, als je alles opteld en deeld? Het gaat er om dat je globaal weet wanneer je eisprong ongeveer is. Misschien is het idd een idee om temperatuur bij te houden.
Oh trouwens Esseltje wel rot van je schoonmoeder dat ze dat zo hard roept. Beseft ze niet dat ze daar wel eens mensen mee pijn kan doen of is het meer sacrastisch bedoeld omdat ze zich dan oud gaan voelen? Nou hier zullen de opa's en oma's wel blij zijn denk ik. Kreeg met kerst van mijn zwagertje al een boek: ouderschap voor dummies. Met de boodschap erbij dat hij graag een neefje wil, hahaha. Toen waren we nog helemaal niet bezig met kids en hebben we hem verzekerd dat hij daar nog wel ff op kon wachten. Wat zal het dan speciaal zijn als ik nu met kerst met dikke buik zit, hihih. Of mocht ik zwanger zijn, dan krijgen we misschien wel kerstkindje, hihih.
Maar meiden ik bedenk me nu net dat ik de gedachten dat ik misschien al langer zwanger zou zijn vanaf mijn opgezette buik enzo, nu wel uit mijn hoofd kan zetten. Want mocht dat zo zijn, dan had ik vanmorgen zeker positief moeten testen natuurlijk. Maar goed ik geef de hoop nog niet op. Jullie riepen gisteren zo hard je bent vast zwanger en ik ging steeds harder nee roepen, maar nu begint het bij mij stiekum toch een beetje te kriebelen hoor.
Nou ik brij er ff weer een eind aan. Esseltje beterschap! Joepie werkse! En de rest allemaal fijne middag en tot strakkies.