Kluskippies wannabe moms!!

Huh snap er niks van, had ik laats ook al zo'n lege reactie, nog eens een poging:

HALLO ALLEMAAL!!!

Heb weer heel wat leesvoer zie ik, dus ga maar weer eens op mijn gemak op alles reageren.
Ik heb vandaag mijn innesteldag, maar heb nergens last van. Hoor je dit normaal eigenlijk te voelen??

@Maureen, wat fijn meid dat je nu tenminste wel duidelijkheid hebt, want die onzekerheid is het ergst. Dan kun je tenminste weer door naar de volgende ronde.
@Elmoo, inderdaad jou tijd komt ook nog wel, en misschien wel sneller dan je zou denken. Ik ben ook wel een beetje jaloers als ik hoor dat er iemand in mijn omgeving zwanger is. Maar toch ook wel blij voor ze. Is toch een dubbel gevoel omdat je zelf ook graag zwanger wilt zijn.
@Joepie, wat kan jij leuk fantaseren zeg, nu maar hopen dat het ook allemaal uitkomt he. Dat je lekker over een tijdje kunt vertellen dat je zwanger bent. Hou ons op de hoogte, als je toch stiekem een test doet, ben benieuwd!!!!
@Bolle, wat duurt dat toch lang dat wachten voor die echo. Maar over een paar maanden denk je vast, dat is allemaal snel gegaan. Maar als je je echo hebt gehad ben je er  denk ik wel wat geruster op dat alles goed is.
@Essel, is inderdaad wel verstandig om wat meer afstand te nemen, doe ik nu ook en ik merk dat je er dan niet zo obsessief mee bezig bent. En daar voel ik me veel beter bij. Natuurlijk hoop ik wel dat we so snel mogelijk zwanger zullen zijn.   Dat draderige slijm, dat had ik vanmorgen!! Maar als het goed is heb ik mijn ei allang gehad. Jij toch ook of niet? Onze hond heeft gehoorzaamheid 1,2 en 3 gedaan. Wouden eerst ook nog behendigheid doen. Maar wij hebben een berner senner en die is nogal log. Dus dat hebben we maar niet gedaan.
@Jolee, heel veel plezier op vakantie, geniet er maar van. Maar dat zal wel lukken met dit weer lijkt me.
@Mammoetje, spannend spannend!!!!! En heb je de uitslag al? Ik ben erg benieuwd.
@MamaJ, wat een leuke foto's, altijd lief he zo'n kleintje....
@Elmoo, inderdaad een goede vraag. Maar ik heb altijd zoiets als je ander werk wilt zou je t moeten proberen anders krijg je er straks spijt van. Bij ons op t werk is er iemand aangenomen terwijl ze zwanger was, dus t kan wel dat je toch mag blijven.
@Nathalie, jammer dat je negatief getest hebt, maar is denk ik gewoon te vroeg. Zal voor je duimen dat je zwanger bent!!
@Gerdien, wat jammer dat je waarschijnlijk toch ongi bent, je hoopt zo van niet en toch ben je t. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen he.

Volgens mij heb ik nu zo'n beetje iedereen gehad, maar sorry als ik iemand ben vergeten want het was zoveel dat mijn ogen nog draaien. Zal wat vaker kijken want nu kan ik het niet echt niet meer bijhouden.

Met mij is alles nog prima, kan niet wachten tot mijn NOD is, duurt allemaal veeeeel te lang!!
Heb gisteren geshopt voor babycadeautjes en hele leuke dingen gekocht. Echt leuk al die babykleertjes en het speelgoed!! Ben nu weer aan het werk, helaas want het is zo'n lekker weer.

Ben benieuwd of er toch iemand zwanger blijkt te zijn, er zijn zoveel meiden overtijd!! Zou toch wel eens tijd worden he.

Allemaal nog een hele fijne dag.

Groetjes poeh

Hoi meiden,
Goh, wat moest ik veel bijlezen zeg. We kletsen wat af zeg. Ben net terug van mijn werk en nu even forumen.
@Joepie: Je lijkt toch zwanger, wie weet. Dat je steeds iets voelt lopen had ik ook. En dan was er niets..
@Jolie: welkom op ons kluskippiesforum
@Poeh: geen klusperiode meer
Waar halen jullie dieleuke plaatjes vandaaan????
Elmoo: Heerlijk klagen over jaloesie, geweldig. Zou ik nooit hardop zeggen. En over die baan, als je het echt niet naar je zin hebt moet je weggaan. Je gezondheid en geluk zijn echt belangrijker. Maar is het uit te houden dan kun je natuurlijk overwegen om te blijven.
@Bolle: gaathet goed met soliciteren. Niet zeggen dat je zwanger bent hoor! Ik heb al zovaak gehoord dat mensen wegens zwangerschap afgewezen worden.
Mamoetje: Egoberichtjes zijn heel begrijpelijk, want we typen soms wat af hoor.
@Mamam:lieve foto's!!!!!!!!
@Nathalie:ben over de teleurstelling van mijn rd's heen hoor. Maar nu leef ik echt met al die wachtbankers mee. WantNegatief testen is altijd k*t. Prachtige zin trouwens"Geluk creeer je immers zelf" Ik heb ook heel wat meegemaakt, en dat is ook altijd mijn motto geweest. Ook als ik er even niet in geloofde, toch maar ervoor gaan.
 @ Essel: Ik snap dat je bang bent dat het niet meteen lukt, ivm ontstoken eierstokken. Maar waar baseer je die 30% op. Leeftijd is dd een probleem boven 30 maar dan nog raakt 89% zwanger. En we zijn net bezig. Ik ken het gevoel wel heel erg hoor.
Ik klus trouwens terwijl ik niet eens vruchtbaar ben. Dan zeg ik tegen mijn man, ik lijk wel gek. Straks duurt het een poos voordat we zwanger zijn. Dan n... ik me helemaal suf. Maar ik doe dat ook gewoon als ik zin heb. Maar in de vruchtbare periode klussen is toch leuker.
Alle andere meiden die ik even vergeten ben te noemen, ook alle goeds en vruchtbaarheid gewenst.

groejes,
Antoinette

Hey Poehbeer,....

Dat draderig slijm had ik zondag en mijn ei (volgens de berekeningen) zou vorig week dinsdag zijn geweest. Maar ja je weet maar nooit. Ik heb ns ergens gelezen dat het ook korter kan dan dan 14 dagen voor je nieuwe NOD dag. Dus we hebben voor alle zekerheid toch maar lekker geklust. Moet ik zeggen dat ik er dit weekend ook meer zin in had dan vorige week rond mijn berekende eisprong. De meeste vrouwen hier zeggen dat ze rond hun eisprong meer zin hebben om te klussen. Maar ja we halen ons vanalles in ons hoofd, hoe meer je leest hoe meer je ga suggereren...!!!! hihi...  Rare kipjes zijn we toch... haha...

Ik voel ook nog weinig hoor, alleen maar de normale kwaaltjes, pijn in onderbuik, ontzettend pijn aan mijn borsten, en af en toe dizzy...!!! Dit had ik de vorige 2 rondes ook, en de laatste ronde erger dan de eerste ronde, dit zal ook wel allemaal te maken hebben met het lichaam dat aan het ontwennen is van de pil.  

Meiden tot vanavond maar...

Liefs Esseltje

Ff kort bericht van mij om te vertellen hoe het bij de chiropractie ging. Ik had zo gehoopt dat zij me meer kon vertellen wat er allemaal in mijn buikje gebeurd, maar helaas. De kans is aanwezig dat ik zwanger ben, ja duhh dat wist ik ook al, hihih. Ze vroeg of ik pijnlijke borsten had, maar nee die heb ik niet. Hoeft ook niet altijd zegd ze. Ik heb net eens ff bekeken en kan niet echt extreem zeggen dat mijn aders duidelijker zichtbar zijn. Chiropractie zei dat na het jaren slikken van de pil je lichaam nu zo veranderd, echt alles staat met elkaar in verbinding. De werking van je nieren, milt, lever e.d. Ik ben behoorlijk onder handen genomen. Ik las op mijn buik, toen mijn nek helemaal gekneed en geknepen werd en dingen in mijn rug anders. Toen moest overeind, maar dat lukt dus niet. Dus ik beetje op mijn zij draai, lag ik met mijn knieen op de grond, hahah. Vraag ze ook nog gaat het. Nou heb me beter gevoeld. Ze heeft me hele ruggewervel nu ingesmeerd met spul. Ben bekaf na vandaag. En de kwaaltjes heb ik nog steeds meiden.

Ik ga nu ff rustig. Ga vanavond voor ons allemaal kaarsjes aan doen en dan ga ik ff reageren op jullie lieve berichtjes hieronder.

Liefs Nathalie

Nou meiden, ik word er stapel gek van ............. Ga ik net naar de wc, roze dikke afscheiding, beetje korrelig.... Volgens mij wordt ik weer ongi, vandaar dan ook dat ik gisteren en vandaag zo'n hoofdpijn had, en misselijk!! Dit had ik voordat ik aan de pil ging vroeger ook, vandaar mijn moeder me toen ook aan de pil heeft gezet. Omdat ik altijd moest overgeven de dag van te voren...

Nu snap ik er niks meer van hoor... dit is pas dag 20!!!! GRRRRRRRRRRRR>>>>>
toch maar naar de ha denk ik... kijk het nog een paar dagen aan. Vorige keer precies hetzelfde 1 week voor mijn ongi doorbreekt roze afscheiding.. Ik ga maar ns tellen vanaf de dag de roze afscheiding begint. Omdat mijn lichaam de dag van te voren zo heftig reageerd. Gelukkig heb ik tabel bijgehouden, dus kan ik makkelijk terug kijken wanneer de vorige rondes mijn roze afscheiding begon. Ns kijken op wat voor cyclus ik dan uitkom. SUPER BALEN, kan wel janken....!!!!!!!!!!!

Zijn er nog meer die dit herkennen????????????

Liefs Esseltje

Wooh, wat is er vandaag en gisteravond veel getypt zeg! Nog ff en dan gaan we naar ons derde forumtopic!
Maar wat laten jullie me in spanning zeg, al die kwaaltjes, overtijd en dan toch weer voortekenen van ongesteld worden. Maar vooral die vervelende negatieve testen! Ik heb zo'n hoop dat er deze ronde toch minstens eentje zwanger zal zijn, maar we zullen dus nog even geduld moeten hebben. Ik ga me nu wel steeds meer realiseren dat wij toch echt super veel geluk hebben gehad! Direct zwanger in de eerste ronde en bij 1 dag over tijd gelijk een positieve test! Oh wat gun ik jullie dat ook! Zelfs mijn mannetje vraagt telkens of er al iemand aan het zwangerenlijstje is toegevoegd, maar moet hem steeds teleurstellen. We leven in ieder geval heel erg met jullie allemaal mee!
Vandaag is onze enige hoop Mamoetje nog! Ik hoop zo dat het raak is voor je! Misschien dat je vandaag niet achter internet kan, want als het goed is heb je vanmorgen de uitslag gehad! Maar ik ben ook een beetje bang dat je teleurgesteld bent en daarom even niet wilt reageren. Maar ik hoop dat je wel zwanger bent!

Het word weer even een egoverhaaltje hoor, sorry, maar jullie hebben zoveel getypt dat ik er duizelig van wordt als ik nu alles weer na moet lezen . En het zonnetje schijnt ook zo heerlijk, dus wil nog even op het balkon zitten! hopelijk kunnen jullie ook nog even van het zonnetje genieten vandaag na je werk.

Er was iemand die twijfelde of ze een nieuwe baan moest aannemen. Was het Elmoo? Weet het even niet meer, sorry. Wat ik je wil zeggen is dat je echt moet doen waar je je goed bij voelt, wat zegt je hart! Als je nu een baan hebt waarin je het niet naar je zin hebt is de kans groot dat je het over een jaar zo zat bent en misschien na (hoop ik) je zwangerschapsverlof er helemaal geen zin meer in hebt. Kies altijd voor het leukste werk. Ik kan me voorstellen dat je het wel een risico vind om van een vast contract naar een tijdelijk contract te gaan. Heb je al gevraagd hoe groot ze de kans schatten dat het daarna omgezet wordt naar een vaste functie? Dat is namelijk heel belangrijk!   Ze mogen je niet ontslaan vanwege een zwangerschap, ik weet dat het bij een tijdelijk contract helaas wel kan, maar dan nog heb je gewoon recht op je zwangerschapsverlof en krijg je een uitkering. Kijk anders even op het uwv.nl hoe dat precies zit. Vraag aan je nieuwe baas ook hoe flexibel ze zijn met je werktijden. Bij sommige banen is het niet mogelijk om bijv na je zwangerschap minder te gaan werken. eventueel kun je dat bij collega's die daar werken polsen. Ik weet dat hte een hele grote stap is, maar het belangrijkste is dat je werk doet waar je het naar je zin in hebt! Een vast contract komt vanzelf wel weer. Heel veel succes ermee en laat even weten wat je gaat doen!
Ik heb nog steeds niets anders gevonden. Zelfs nog geen geschikte vacature gezien. Bij mij was het probleem dat ik een erg leuke baan had en erg leuke collega's, maar de baas mocht me niet. Ik ben daarom ook een tijdje heel erg boos geweest over de manier waarop ik het bedrijf ben uitgewerkt, maar nu besef ik (ondanks dat ik het werk en de collega's wel erg mis) dat het nooit goed had gekomen tussen mij en de baas en dat ik mezelf dan alleen maar had lopen pesten. Ik weet hoe moeilijk is om nu weer een geschikte baan te vinden, maar ik weet ook in mijn achterhoofd dat het allemaal wel goed komt. Bovendien heb ik nu zoiets moois om naar uit te kijken, naar de kleine, dat ik besef dat er in ons leven veel belangrijkere dingen zijn dan werk. wanneer ik weer wat anders vind en of ze me wel aan gaan nemen met een dikke buik zie ik dan wel weer. Ik ga over een maand of wat wel via het uitzendbureau kijken of er iets in een ander vakgebied is, om toch bezig te blijven. Van thuis zitten word je namelijk ook niet vrolijk. Ik ben echt een sociaal persoon en ben graag onder de mensen. Nu zit ik vaak alleen thuis, af en toe komt mijn moeder of kan ik op bezoek bij een zus, maar al mijn vrienden en mannetje zijn gewoon de hele week aan het werk. Oh ik heb alweer een veel te lang verhaal geschreven. Wat een egoist ben ik ook...En het gaat helemaal niet meer over zwanger worden, dus ik stop er mee.
Ik hou jullie in de gaten en hoop dat er straks een paar namen onder mijn naam staan!

Groetjes en geniet allemaal nog even lekker van het zonnetje!

FF snel, toch weer n cyclus van 26 dagen... vanaf het begin roze afscheiding...

Esseltje

Essel, lees net je nieuwste berichtje. Ik hoop dat het innestelafscheiding is. Zou wel kunnen zes dagen na je ei. Anders zou ik het ook niet weten.
Maar het is wel heel vervelend voor jou. Je zult denk moeten afwachten tot je nod ben ik bang. Ik geef je een dikke en hoop dat het van het innestelen is!

Terug
Bovenaan