Kluskippies wannabe moms!!

Aaaaaaaaah, Esseltje...nee toch???Wat vervelend meid! Ik hoop heel
erg voor je dat het wat anders is...toch een cyclus van 26 dagen? Nog
kort, maar niet zo kort als 20...wel rot hoor, want het wordt natuurlijk
allemaal moeilijker tellen! Ik wacht met spanning af!

Bolle, wat lief dat jullie zo meeleven...het wordt inderdaad weleens tijd
nu...het duurt ook allemaal zo lang tijdens de wachtdagen, volgens mij
heeft iedereen dat gevoel! Wat fijn dat er bij jou geen vervelend nieuws
over bloedverlies enz is geweest!

Meiden, nu even wat anders...er stond op zo'n site een online zwanger-
schapstest, die nathalie ook heeft gedaan en daar 'vroegen' ze of je
temperatuurverhoging had...ik dacht, laat ik dat even checken, normaal
(de laatste paar keren dat ik getempt had) had ik rond de 36.2/36.3
maar nu kwam ik ineens op 36.8...bedoelen ze dat met een steiging??

Ik ga eten koken, m'n mannetje heeft honger (niet dat hij het zelf niet
kan/doet, maar ik had belooft vandaag te koken!)

Doeidoei...

Esseltje, ik denk aan je!!!!!!!!!

Liefs Joepie

Hey Bolle,

Ik hoop zo dat je gelijk hebt, en dat het een innestelbloeding!!! In principe zou ik afgelopen zondag mijn innesteldag moeten hebben... dus tja en gisteren was ik zo ziek.... Dat het zou kunnen, maar ik denk van niet. Want de vorige twee rondes was het ook zo dat er roze afscheiding kwam een week voor mijn NOD... Ik heb net ff gesnikt, want ik snap der niks meer van. En weer zo'n teleurstelling.. Ik ga morgen met de huisarts bellen, want ik weet het ook niet meer... Misschien hoort het allemaal wel bij het ontpillen...!!! Geen idee???? Maar ik wil nu zekerheid wat betreft mijn eileiders, want heb vroeger een infectie gehad. En wil nu zeker weten of het goed zit. Dan heb ik wat meer moed denk ik...!!! Als dit zo doorgaat trek ik die onzekerheid niet!!! Dus ik hoop dat ik morgen ook meteen terecht kan en dat hij mij doorstuurd naar de gyn..!!!

Bedankt voor je lieve woorden, ik hou jullie op de hoogte.... En weer niet op het wachtbankje... Ik heb er nog niet op gezeten!!! Volgende ronde wil ik er ook op!!! Potverdorie    Ik ben kwaad en verdrietig tegelijk.

Liefs Esseltje

Joepie ook bedankt voor je lieve woorden.

Ik ga nu koken, want de aardappels heb ik al weg kunnen gooien, aangebrand!!!!

Liefs Esseltje

NOD lijstje:

Spring                                        5e ronde 1e kindje                           27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                          29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   08-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????

Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde  1e kindje                           15-05-08 toch cyclus 25 dagen!!

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                           25-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           19-04-08        

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

NOD lijstje:

Spring                                        5e ronde 1e kindje                           27-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde  1e kindje                           15-05-08 toch cyclus 25 dagen!!

DE WACHTBANK :

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                           25-04-08

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           19-04-08        

*** GLITTERS!!! !!!

R

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

HELP>>>>>!!!!

Ik snap der niks meer van...!!!  Nu heb ik 38,1 graden verhoging vanmorgen was dat 38 graden... Net wat gegeten, en weer misselijk!! Heb net op babybrabbel de test gedaan er die was positief 80%... Misschien zit ik wel in hetzelfde schuitje als jou Joepie.... Normaal gaat je temperatuur omlaag als je ongi wordt. Ik geef de hoop toch nog niet op, omdat mijn vriendin ook een lichte bloeding heeft gehad, en dat moet toch vrij normaal zijn, als je zwanger bent... We wachten toch nog maar even af op de oorspronkelijke NOD dag...

Sorry hoor dat ik jullie zo lastig val, maar ik was daar strakkies ff helemaal van slag... Er is nog helemaal niks aan het handje.... Ga vanavond ook voor mijzelf maar een kaarsje aansteken...!!! hihi...

Zo genoeg ego verhalen, hoe staat het bij jullie???

hahahaha, lief Esseltje toch!

Je maakt je veel te druk zie ik al wel! Goed dat je nu even afwacht
en dat je het nog even in de gaten houdt...

Heb het even opgezocht en als je in de 2e week na je eisprong
temperatuurstijging had en die ook een paar dagen aanhield dan
kon het zijn dat je zwanger bent! Ik ga morgenvroeg maar even
beginnen...(er stond, meteen als je wakker wordt, nog voor het
plassen, want als je opstond ging je temp. weer omhoog) en
hou het wel even een paar dagen bij...tot m'n NOD...we zien
het wel....

(ondertussen weer stiekem naar de wc geweest, want dacht net,
oh, nu ben ik ECHT ongesteld...maar niks dus)

Heb trouwens steeds zo'n vreemd gevoel in m'n onderbuik (bijna in
m'n vagina...sorry, maar jullie zijn ook dames...) net of het kriebelt
ofzo...bij de baarmoederhals...ook nooit eerder gehad...ik wilde
dat ik met een cameraatje in m'n lichaam kon kijken wat daar
allemaal gebeurde!!!hihi!!!

ach, weer genoeg gezemelt en gezeurt...ga er zo maar eens achterweg!

Tot vanaaf!

Knuffel Joepie

Ja zo krijgen we ons topic wel vol....
Sorry dat ik zo haastig onze lijst veranderd heb, ik heb mijn NOD dag maar ff teruggezet, wie weet!!! We hebben nog moed.

NOD lijstje:

Esseltje                                   3e ronde 1e kindje                           29-04-08

DE WACHTBANK :

*** GLITTERS!!! !!!

R

Verloskundige bezoek :

Terug
Bovenaan