Kluskippies wannabe moms!!

Ik heb alleen een zeurende baarmoeder, geen kriebels. Ook ben ik misselijk en had vanaf mijn ei idd verhoogde temperatuur, en vanmorgen was die 38 en 38,1.

Ik doe altijd voor ik opsta temperaturen, dit vanwegen mijn rare cyclus. Anders word ik er helemaal gestoord van. Dit is de enige manier om het een beetje bij te houden. Ik voel me anders dan anders, maar ja, ik durf het niet te hopen! Ik hoop dat de lichte roze bloeding morgen weg is...!! Want dan durf ik weer wat meer te hopen...

En ja Joepie, je hebt helemaal gelijk, ik maak me veel te druk....!!! Maar dat heb ik sowieso al een beetje in me...!!!

Tot vanaaf.

Hej meiden wat een tegenslagen hier zeg..allemaal negatieve testen..pff wordt je ook niet vrolijk van zeg...pff echt balen..nu de rd'tjes dan maar snel komen dan kunnen jullie weer verder he..al dat wachten is maar niks!
Lekker genoten van het weer vandaag?? wij wel...

Ik heb  alleen geregeld  stekende buikpijn, weet niet wat t is..pfff en dan zegt manlief steeds: ja je bent gewoon zwanger..jaja zal wel..wel rap dan hoor..maarja we zien wel..is nog niet zover dat de rd'tjes doorkomen dus ik w8 maar af net als zoveel anderen hier.
Manneke is weer klussen vanavond en zoonlief ligt heerlijk op bed.zometeen komen de buren babyfoon brengen die gaan op visite dus dan doen we dat vaak met de foon! is echt super handig. ik dus oppassen, maar meestal slapen de boys gewoon door...dus kan ik heerlijk relaxe op de bank of achter de pc!!
Fijne aaf allemaal...Liefs mij

NOD lijstje:

Spring                                        5e ronde 1e kindje                           27-04-08
Esseltje                                   3e ronde 1e kindje                           29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                           25-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           19-04-08        

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hoi meiden, ff mijn NOD teruggezet. Heb vandaag namelijk een knoeperd van een eisprong gehad (au!) i.p.v. donderdag. Mijn cyclus is dus veranderd in 27 dagen. Was wel ff schrikken, want dag ervoor niet geklust (mannetje moe) wel zondagmiddag en vandaag ook ff (we waren   vrij), maar dat was denk ik te laat. Ik denk niet dat het wat wordt deze maand, wel balen hoor, wil het erg graag. Ga lekker op vakantie even alles van me afzetten.   We zien t wel.   Genoeg over mij, maar moest het toch even kwijt. Hoe is het hier? Veel kwalen, maar negatieve testen? Balen hoor, Essel en Joepie, jullie zijn zwanger denk ik. Nathalie, al RD's? Succes meiden!

Vanuit bed met kaarsjes aan in vorm van harte voor ons allemaa! Hier weer ff een berichtje van mij. Pff wat gebeurd er veel met ons meiden. Onzekere klusmutsen zal ook wel een naam voor ons zijn, hihih.

Esseltje geef de hoop nog niet op meis. Misschien kan een gesprekje met de huisarts geen kwaad, al is het alleen om advies in te winnen en je gerust te stellen. Het is toch afwachten meis, en dan kun je uiteindelijk misschien met hem bespreken of hij nog een onderzoek wil doen. Spannend voor je. Denk aan je!

Joepie er gebeurd van alles daar in jou buik hè. Volgens mij ben je zwanger mutsje van me, hihih. Zullen we weer ff samen zweven?

Ik word hier gek van mijn buikje en voel me niet lekker. Wat is er aan de hand? Zei al tege me vriend, het moet weten wat ie wil, of zwanger of ongesteld worden, maar word gek van die ''pijn'' in mijn buik wil wel eens weten waar ik aan toe ben. Vanavond weer misselijk, wel wat gegeten, maar het smaakt me ook allemaal zo raar. Stond mijn mannetje bij de koelkast zegt ie: wil je een augurk, haha. Bahhh neee, zei tegen hem is dat jou maatstaaf of ik zwanger ben of niet, hihih.

Bolle klets lekker van je af meis. Of het nu over je zwangerschapskwaaltjes gaat, over het weer of over dingen die in je koppie om gaat, het maakt ons allemaal niks uit. Je hebt heel wat met ons te verduren, we zijn af en toe histerische kluskippies hoor! Lief dat je mannetje regelmatig vraagd hoe het met ons is.

Jolie als je vandaag je eisprong had dan had je vandaag ook nog tijd om te klussen hoor. Een bepaald aantal uren is je eitje dan houdbaar, moet je maar ff nalezen meis. Dus geef de hoop niet op! En zondag middag toch ook nog geklust en tis nu dinsdag. Het zaad van je mannetje is best lang houdbaar hoor. Hou ons op de hoogte hoe je je de komende tijd voelt okay?

Ik ga dit ff posten en ff bijlezen, tot strakkies.

Liefs Nathalie

Hier trouwens helemaal geen tekenen van rd-tjes hoor. Af en toe voel ik wat lopen denk ik ohhhh neee, maar dan is het niks, hahah. Hoe voelen jullie trouwens je baarmoeder. Ik weet niet wat ik allemaal voel of wat er allemaal gebeurd in mijn buikje, maar vind het allemaal maar vreemd.

Liefs Nathalie

Nathalie, meisje, ik leef met je mee hoor, vervelend dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent. Hopen natuurlijk op een zwangerschap!   't Is toch nog ff afwachten he deze dagen. Hopelijk blijven de RD's weg....ik hoor het wel.
Ik las idd dat een eitje 24 blijft leven, ik dahct 6 tot 8 uur, maar dat is wanneer ie het best te bevruchten is. Ik ben benieuwd, er is toch wel een kansje....ik laat weten hoe het allemaal gaat.

Liefs Jolie

We houden elkaar op de hoogte! Wel fijn dat je zo duidelijk je eisprong hebt gevoeld. Het kan nog alle kanten op. Ons lichaam kan soms raar reageren. Gewoon lekker klussen en veellll geduld hebben, hihih. Ja ons geduld word wel heel erg op de proef gesteld hè. Ronde na ronde, wat een pieperd ben ik, we zitten nog maar in ronde 2. Stel de rode duiveltjes komen toch dan vraag ik me af wat ik nog meer voel de volgende ronde, haha. Ik heb er geen verstand van wat ik wel of niet moet voelen, maar mijn lichaam doet raar!

Liefs Nathalie

Lieve schatten,

Ook hier de kaarsjes aangestoken, voor ons allemaal.

@ Nathalie:
meid, volgens mij ben je echt zwanger...!!!!  Ik zou het anders ook niet meer weten hoor... Je hebt toch eigenlijk alle verscheinselen... Kan het zijn dat ik ergens las dat je vrijdag weer gaat testen??? Kun je het niet eerder doen???? OHHHH ben zo nieuwsgierig!!!! Ik zit hier gewoon voor je in spanning....!!! Toi toi toi meis...!!! Ja ik wacht het nog af, heb nog steeds 38 graden verhoging, normaal voel ik me daar echt ziek bij, maar nu totaal niet!!! Dus wie weet is het in innestelbloeding. En word ik toch ongi dan ga ik maar ns naar de ha, want ik wil dan wel zekerheid wat betreft mijn eileider!!!

@ Jolie: Meid wees maar niet ongerust, want net wat naat al zei je eitje is 12 tot 24 uur aanwezig, en de zwemmertjes van je mannetje 48/72 uur... Dus nog tijd om te klussen, mocht het niet al raak zijn... want dat kan ook nog ns.

Lieve kipjes,

Fijne avond nog en tot morgen, ik weet nog niet of ik ga werken, tis m'n laatste dag bij deze werkgever, en aangezien wat er allemaal gebeurd is denk ik dat ik morgen nog ziekvier.... Nu was ik ook ziek, maar goed!!!

Terug
Bovenaan