Vanuit bed met kaarsjes aan in vorm van harte voor ons allemaa! Hier weer ff een berichtje van mij. Pff wat gebeurd er veel met ons meiden. Onzekere klusmutsen zal ook wel een naam voor ons zijn, hihih.
Esseltje geef de hoop nog niet op meis. Misschien kan een gesprekje met de huisarts geen kwaad, al is het alleen om advies in te winnen en je gerust te stellen. Het is toch afwachten meis, en dan kun je uiteindelijk misschien met hem bespreken of hij nog een onderzoek wil doen. Spannend voor je. Denk aan je!
Joepie er gebeurd van alles daar in jou buik hè. Volgens mij ben je zwanger mutsje van me, hihih. Zullen we weer ff samen zweven?
Ik word hier gek van mijn buikje en voel me niet lekker. Wat is er aan de hand? Zei al tege me vriend, het moet weten wat ie wil, of zwanger of ongesteld worden, maar word gek van die ''pijn'' in mijn buik wil wel eens weten waar ik aan toe ben. Vanavond weer misselijk, wel wat gegeten, maar het smaakt me ook allemaal zo raar. Stond mijn mannetje bij de koelkast zegt ie: wil je een augurk, haha. Bahhh neee, zei tegen hem is dat jou maatstaaf of ik zwanger ben of niet, hihih.
Bolle klets lekker van je af meis. Of het nu over je zwangerschapskwaaltjes gaat, over het weer of over dingen die in je koppie om gaat, het maakt ons allemaal niks uit. Je hebt heel wat met ons te verduren, we zijn af en toe histerische kluskippies hoor! Lief dat je mannetje regelmatig vraagd hoe het met ons is.
Jolie als je vandaag je eisprong had dan had je vandaag ook nog tijd om te klussen hoor. Een bepaald aantal uren is je eitje dan houdbaar, moet je maar ff nalezen meis. Dus geef de hoop niet op! En zondag middag toch ook nog geklust en tis nu dinsdag. Het zaad van je mannetje is best lang houdbaar hoor. Hou ons op de hoogte hoe je je de komende tijd voelt okay?
Ik ga dit ff posten en ff bijlezen, tot strakkies.
Liefs Nathalie