Kluskippies wannabe moms!!

Hey Esseltje! Neee meis ik ga niet weer eerder testen. Ik ga nu echt rustig afwachten. Misschien dit weekend testen of anders volgende week. Maar ik heb eigenlijk meer hoop dat gisteren, ondanks negatieve test, gek hè. Dit kan toch allemaal geen fake zijn. Of mijn lichaam is wel heeelllllllll extreem aan het ontpillen!

Ik blijf morgen ochtend eerst lekker in bed liggen en kijken hoe ik me dan voel. Hoop dat ik morgen middag toch kan werken, zoals ik me nu voel zie ik dat eerlijk gezegd niet zitten. Maar tis ook zo heerlijk werken met die kindertjes! Ik ga strakkies gewoon lekker slapen en zie wel wat de dag ons morgen brengt.

Liefs Nathalie

Ha lieverds,

even heel kort voordat ik naar m'n werk ga, maar volgens mij komen
de rode duiveltjes toch echt door...
Toen ik 20 min. geleden naar de wc ging was er nog niks, maar toen
ik (wel na harde ontlasting) afveegde zat er wel iets roodachtige af-
scheiding bij...Denk dat het nu dan toch vandaag doorzet...

Had net m'n vriendje gesmst en die zei ook wel teleurgesteld te zijn...

Er is nog niks zeker hoor, maar ik hou me er maar aan vast dat we
de 3e ronde in gaan...Natuurlijk stelt dan nog niks voor, maar wat kan
je lichaam je dan voor de gek houden zeg...

Fijne dag allemaal en tot gauw!

Liefs Joepie

(Toch nog even m'n bannertje!)

Goede morgen allemaal,

Hier ff snel een berichtje van mij voordat ik op mijn fietsje stap om naar mijn werk te gaan.

Ik had gisteren ook een bericht getypt maar toen ik op plaats bericht klikte startte de pc op nieuw op. En natuurlijk had ik toen geen tijd meer.

Hier gaat alles goed, wij zijn natuurlijk in afwachting van, nog 10 dagen tot onze NOD Elmoo. Dat nod lijstje werkt goed iedere keer als je een stapje hoger komt te staan weet je dat je weer een stapje dichterbij bent. Ik heb nog geen rare gevoelen in mijn buik, maar toch vind ik deze periode weer spannend. Nathalie jammer dat je negatief hebt getest hopenlijk aan het einde van de week /begin volgende week beter nieuws.  Ik heb verder nog niet echt veel gelezen dus kan ook niet op meer kluskippies reageren. Zal vanavond of morgen ff bijlezen en dan horen jullie weer iets meer van mij.   Ik moet nog 17 uur werken vandaag en vrijdag ochtend en dan maandagmiddag en dan heb ik een heerlijke week vrij. Ik hoop dat het weer dan net zo mooi is.

Ladies geniet van de dag

Spannend hoor Joepie. Je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden heeft een vriendin van   mij ook gehad en die waarschuwt mij daar iedere keer voor. Maar goed we zullen het wel horen van je ik hoop voor je dat het niet doorzet.

Nu moet ik echt gaan want anders ben ik te laat op mijn werk.

Halloo....

Ben ik nog even vanaf mijn werk...na die keer een paar keer naar de wc
geweest, maar niks te zien...tegen 7.35 een tampon thuis in gedaan en
die hier op school weer uitgehaald een klein uurtje later...en er zat wel
wat aan, maar weer dat roze 'slijm'....ook niet heeeeeeel veel...
pppfffff...wat moet ik er nou mee...er vanuit gaan dat het dan toch komt???

Dit wordt echt een zenuwslopende dag voor me...

Ik hoop dat de kids me goed zullen afleiden...vanmiddag één of andere
saaie cursus...dus de dag kom ik wel door!

Ik laat het weten als ik meer nieuws heb!

Jullie ook doen he???

Liefs Joepie

Hee meiden,

Even snel want zit op mijn werk..

De uitslag was weer negatief.. Vrijdag neem ik weer contact met de HA op als ik nog niet ongie ben.. ondertussen al op dag 48.. dus nou mag het wel eens gaan komen..

Het liefst heb ik gewoon een echo ofzo.. dan kunnen ze zien of er al wat zit of dat er nog een eitje moet springen.. maarja dat doen ze niet zo snel.. DUs maar afwachten wat de HA vrijdag zegt..

Natalie en Joepie: Ook voor jullie is het spannend meiden,.. Hoop dat jullie sneller meer weten als ik.. die onzerkheid is niks.. dan kan je beter ongesteld zijn..

Meiden ga reageren als ik thuisben..Kan zijn dat ik dat morgen of vrijdag pas doe want vriendjelief wil misschien naar z'n ma toe.. dus dan ben ik er niet!!

xxx Mamoetje

Lieve Meiden,

Ach Joepie, wat jammer nou  !! Ik moet zeggen dat ik dat ook precies zo heb gehad de vorige rondes, en nu ook weer, roze afscheiding wel/niet!!! Nou vanmorgen was er niets te zien, en nu net naar de wc geweest, en ja hoor weer roze afscheiding  , vanmorgen ook weer getemperatuurd en die was vanmorgen 37,6 dus nog steeds hoog. Maar ik denk echt dat ik ongi ben geworden omdat mijn lichaam er zo fel op reageerde afgelopen maandag... misselijk en migraine enzo... dus ik ga nu tellen vanaf gisteren. En ga dit komende cyclus proberen, en als het niet lukt dat ga ik naar de ha volgende NOD....!!!

Nathalie: meid, het begint nu echt wel spannend te worden voor jou. Natuurlijk begrijp ik het dat je nog niet wil testen, ik zou dat ook niet doen...!!! Maar ben evengoed ontzettend benieuwd, want ik denk echt dat jij onder Bolle komt te staan... Ik hoop dat de kaarsjes van gisteravond geholpen hebben voor jou!!!

@ Mamoetje: dit is echt super vervelend voor jou, moeilijk hoor, dag 48 jeetje... en dan nog negatief testen!! Ik ga voor je duimen en hopen dat je of zwanger bent of dat je ongi wordt, wat dit is helemaal niks....!!!

Zo meiden, vandaag nog maar een dagje thuis gebleven, tis m'n laatste werkdag, en wil toch nog ff mijn hoofdpijn uitzieken... Vanmorgen toch weer last van hoofdpijn.... balen!!! Vandaag maar rustig aan en vanmiddag nog maar ff naar bedje toe....

NOD lijstje:

Spring                                        5e ronde 1e kindje                           27-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08 Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                           25-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           19-04-08        

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hallo,

Daar was ik nog een keer...
Nog steeds niks te zien, ook niet meer als ik gewoon afveeg...word er
een beetje gek van eigenlijk, maar volgens mij wordt het gewoon de
volgende ronde...ik had dat de vorige keren namelijk niet dat het eerst
in afscheiding kwam...ik merkte direct dat ik gewoon ongesteld werd...
Vandaar dat ik nu ook een beetje in de war ben!

Essel, wat jammer dat het toch door heeft gezet...al vraag ik me af
of het al echt ongesteldheid is, of weet je dat zeker??
Groot gelijk dat je ook vandaag nog lekker vrij neemt...toch je laatste
dag!! En nu zit je dus even zonder werk? Hoop voor je dat je snel
wat leuks mag vinden!

Mamoetje, wat vervelend zeg, duurt nu wel erg lang toch! Echt balen
lijkt me dat, ik hoop dat de ha want meer kan doen voor je, want zo
kom je ook niet verder! Ik duim voor je!

Nathalie, volgens mij ben jij ons zwanger mutsje, je mag mamoetje
niet achterna gaan hoor, want dat is ook echt niet leuk! Je moet maar
lekker zwanger zijn, dat lijkt me veel beter! hihi! Hoe gaat het vandaag???

Meiden, ik ga weer aan het werk, heb de kids gezegd dat ze even
zelfstandig moeten werken, maar dat staat niet in hun woordenboek,
jezus, voor een groep 5 zijn ze erg aanhankelijk! en ik sta hier maar
één ochtend, dus kan niet zo heel veel doen!

Tot gauw!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan