Kluskippies wannabe moms!!

Goedemorgennnn! Dag 6 van het ''overtijd'' zijn is aangebroken, dus zit nu op 28 dagen. Pfff moet er niet aan denken dat ik net als Mamoetje over 20 dagen nog niks zal weten. Wat erg voor je meis. Hopelijk kan de huisarts vrijdag iets voor je betekenen, want dit is wel heel lang die onzekerheid die sloopt je echt.

Esseltje en jij met je roze afscheiding is ook geen peil van op te trekken. En dan Joepie die er ook wel of niet tegen aan zit te hikken. Jeetje meiden kunnen we niet gewoon zwanger zijn of niet, maar niet al die rottige periodes van onzekerheid. Hopelijk hebben de kaarsjes idd geholpen voor ons allemaal!

Nou hier zit mijn buik nog hoor. En voel hem ook nog steeds. Vanmorgen lag ik nog lekker ff in bed en toen dacht ik ohh het gaat wel geloof ik. Maar als ik dan naar de wc loop en ga plassen, nou dan is de ''pijn'' alweer terug hoor. Net ff broodje gegeten. En onze Nemo eten gegeven en toen had ik wat last van mijn rug. Nee he niet dat er ook nog bij. Als ik zwem (sinds deze week) verneem ik mijn rug altijd wel heel duidelijk, maar zo op het droge valt het wel mee. Maar zal wel ochtend stijfheid zijn ofzo. Ik hou het gewoon allemaal in de gaten. Maar begin toch weer te twijfelen of die rode donders niet zullen komen. Niet dat ik daar een duidelijk teken voor hem of afscheiding te vinden is, maar toch.

Dotje jammer dat je berichtje gisteren weg was. Gezellig dat je ff komt kletsen hoe het met je gaat. Er gebeurd hier nu zoveel, dat je behoorlijk wat bij te lezen hebt hoor. Stapje bij stapje kom ook jij dichterbij.

Wens jullie allemaal fijne dag, hier schijnt het zonnetje lekker, maar kweet niet of het ook nog zo waait, want ben nog niet buiten geweest. Ik moet om 12.45 uur werken (weer half uur vroeger ivm nieuw zwemlesgroepje) Ik weet niet of ik het tot het einde toe vol hou om niet te spieken hier, hahah. Anders spreken jullie mij vanavond wel weer.

We houden elkaar op de hoogte!

Dikke knufff voor alle kluskippies!

Liefs Nathalie

Hoi meiden.
Ik ben vandaag heerlijk vrij! Ik ga dadelijk naar het bos, waar een heerlijk terras is. Neem een lekker boek mee. Kopje thee en gebakje.. (af en toe moet je jezelf verwennen toch?)
Sommige kluskippies kunnen 's ochtends al vroeg forummen, knap zeg! Ik heb altijd eerst een bak koffie nodig... En rust hihi hi.
Maar ben gelukkig nooit sjachie.
@Essel: Over meer zin gesproken tijdens ovu, komt ook denk ik doordat je weet dat je kan raakschieten. Ik heb zelf geen roze afscheiding gehad, wel bruin of rood. Duss ken ik niet. Maar denk maar is pas 2e ronde joh. HA gaan voor eileideronderzoek is misschien wel goed. Straks ben je wel zwanger, en heb je je voor niets druk gemaakt. Ik ken dat wel hoor. Mijn man zegt tegen me, wat krijg ik als je toch snel zwanger bent... (Aangezien ik er soms teveel over pieker). Nou heel veel kusjes, en een belofte dat ik nooit meer zal zeuren hihi.
@Bolle: Lief dat je met ons mee leeft. En egoverhaaltjes moeten kunnen. We typen wat af jongens. Hartstikke gezellig. We zijn ook klepkippies!
Je hebt de goee instelling qua werken. Lekker focussen op die zwangerschap van je, en de banen liggen voor het oprapen.

Jullie zijn schatten zeg, ik forumde eigenlijk nooit. Maar dit vind ik   gezellig.

Joepie: RD's baluhhhhhhhh.
Jolie: Waar ga je ook alweer naartoe?

Weet je wat lachen is... Heb je net je ei gehad en ga je lekker klussen, dan duurt het +- 5 minuten totdat het zaad het eitje bereikt heeft. Ze raden wel even 20 min op je rug in bed te blijven liggen.. En missionarishouding (vrouw onder) en op z'n hondjes schijnen het best te zijn. Misschien wordt het wel allemaal te klinisch: eerst dit dan dat, dan zoveel minuten wachten, om de dag, bla bla. Oh ja klaar komen nadat je man is klaar gekomen is ook beter.... Gewoon lekker klussen toch.

@Nathalie: Wat ben je een schatm met die kaarsjes in de vorm van een hartje, Ik durf niet aan kaarsjes te doen, onze kat is daar een beetje teveel in geinteresseerd...

@Mamoetje: baluhh, vast ontpillen. Leef echt met je mee. Ik was ook 10 dagen over tijd, nou je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. Maar vooralsnog... We zijn net bezig. Misschien moet je lichaam nog even de balans vinden. Maar goed in de gaten houden is altijd goed.

Alle andere kluskippies: veel klusplezier, We maken onze naam waar! En de wachtbankers: duim duim.

groetjes,
Antoinet

Hi Antionette, nou ik moet nu ff niet aan koffie denken hoor. Net ff broodje gegeten, dat was wel ff lekker gelukkig. Heerlijk vooruitzicht heb jij zeg, lekker op terrasje in het bos met een boek.

Ik ga vanmorgen gewoon lekker proberen te werken. Met die schatten van een zwemleskindertjes! Nou ja de meeste zitten zo lief bekkie op, maar er zijn ook echt donderstenen bij hoor, oehhh alleen die oogjes al, hahah. Kijken of het dochtertje van de baas ook weer bij me is vandaag of dat die lekker aan het spelen gaat. We zien het allemaal wel. Ik weet niet of ik het red om zolang niet te spieken hier, hoe het met jullie is, hahah.

Meiden tot snel!

Liefs Nathalie

Ha lieve meiden,

Er is nog hoop hoor, voor me...want ik nie niks meer...ook niet bij het
afvegen...en normaal als ik ongesteld word, dan zet het ook goed door
in 1x en gaat het nooit zo traag...dus we wachten nog even af, ga er
maar   van uit dat ik ongesteld word, maar toch nog wel een
heeeeeeeeeel klein beetje hoop, omdat het nu toch nog wel lang duurt!

Antoinette, wat heerlijk een dagje vrij...lekker van genieten! Ik wilde
even snel forummen vanmorgen, omdat ik m'n ei even kwijt wilde
(nee, niet m'n klusei, die is van mij, hihi) Sommige van jullie denken
dat ik dus ongesteld ben, maar zover is het dus nog niet! We wachten
af! Je hebt je goed geïnforumeerd hoor, over de standjes enz, hihi!
Toch let ik er ook wel een beetje op hoor, want ik heb het gevoel
dat als ik bovenop zit (ga een beetje intiem worden ) en vriendje
komt klaar, dat alles er gelijk weer uitstroomt en dat willen we niet!!!
Vandaar...

Nathalie, nu ook je rug nog, hihi, het begint er op te lijken meid!
Ik duim nog steeds!
Ik ga even de dag afsluiten met de kids, want we moeten tot half 1!
Daarna een saaie cursus, dus ik zie jullie later vanmiddag weer!

Liefs Joepie

Hallo lieve 'lotgenoten',

The day after: de spanning in mijn baarmoeder is eindelijk weg. Voel me wel goed. Ik ga zaterdag naar Denemarken met man en kind en neem me voor om heeeeeeel erg te gaan genieten (ik heb immers al zo'n kleine dondersteen, wat een geluk!)
Nathalie: beetje gekke vraag misschien, maar hoe ziet het er rond je tepels uit? Glad, of heb je kleine bobbeltjes? Was gewoon benieuwd, had ik namelijk ook bij de eerste.
Joepie: nog een gekke vraag: kan het bloed wat je vanmorgen had niet komen door de harde ontlasting (dat er even iets kapot is gegaan, heb ik ook wel eens...) Ik duim voor je!
O ja, en gisteren heb ik een half uur op mijn rug gelegen hoor, na het klussen! Hihi... Ik dacht dit is nog een kans. Bij de eerste hebben we ook geklust toen ik mijn eisprong voelde (zo fijn dat ik het voel) en toen was het ook raak. Maar het zegt helaas allemaal niets. Ik ga ervan uit dat het niets is, kan altijd nog meevallen. O ja en ik heb nog ergens gelezen dat het normaal is dat je in de tweede helft van je cyclus (na je ei) wat gevoelige tepels kunt hebben en grotere borsten. Had ik ook vorige keer, maar blijkt erbij te horen, zegt dus ook weinig
Meiden een zonnige dag gewenst!

Jolie

Hallo Kipjes,

Antoinette: vreemde gebeurtenis ja die afscheiding, maar dit heb ik eigenlijk altijd al gehad, ook nog toen ik aan de pil was, voor de pil, tja dat kan ik me niet meer herinneren, maar volgens mij werd ik meteen ongi!!! Ook nu word ik ongi, denk ik! Want het begint nu wat bruiner te worden...!!
Geniet lkkr van je vrije dag, het weertje heb je iig mee!!!

Joepie: meid, als het weer weg is, zou ik idd nog niet de hoop opgeven... Wel heel vreemd hoor!!! Snap der niks van... hihi... Ik duim voor je..

Nathatie: Kipje je hebt je ei gevonden... hihi...!!! Ik hoop dat je vanmiddag toch nog een beetje kunt werken met de kinderkes, en dat je niet te veel last hebt...

Hierzo geen verandering en heb de NOD lijst maar aangepast!!!

Liefs Esseltje

Hoi... de  zijn vanmorgen gekomen , dus... op naar ronde 3!
Nieuwe NOD 21 mei. (deze cyclus was mooi 28 dagen)

Ga gauw verder hier, doei!!!

groetjes, Mickje

Heeej   mickje wat balen zeg de rd'tjes...pfff maarja hopelijk verdwijnen ze ook weer snel kan je weer verder klussen he..niks aan..maarja helaas..sterkte ermee!!
En Nathalie en Joepie jullie lijken verdacht erg zwanger hoor...of de rd'tjes houden jullie echt voor de gek..rottig hoor die onzekerheid..zou ik gek van worden. maar gelukkig hebben jullie allebei goed afleiding in je werk dat scheelt! maar Joepie bij jou lijkt t wel een innestelingsbloeding ofzo, als er afentoe wel iets komt en dan weer niet..pff dat lijkt me ook rot hoor, weetje echt niet waar je aan toe bent he.... hopelijk hebben jullie snel meer zekerheid. Nathalie gewoon over paar daagjes nog us testen als de rd'tjes er nog steeds niet zijn...of je cyclus is gewoon in de war dat kan ook.. ontpillen denk ik ook hoor. ik voel me ook raar en vaag in mn buik en het gekste is dat ik vanochtend opeens zo'n enorme trek in augurk had..hihi had ik bij de vorige zwangerschap helemaal niet maar heb dus vanochtend boterhamworst met augurk op mn broodje op hihi!! en je hoort vaak dat dat zwangerschapsgekte is dus wie weet...maarja zit ik me ook maar in te beelden he...haha... ja je moet wat.. misschien heb ik wel n zonnesteek!! whaha zo heerlijk veel buiten geweest met dit stralende weer! vanochtend lekker ff op de fiets met de kleine man! heerlijk ff naar't dorp wat boodschapjes gedaan...al 2 wassen buiten hangen, 1 al droog en  ga ik nu ff wegstrijken  en de handdoeken hangen nog lekker te waaieren...ik ga zo heerlijk zonnen!! beetje verkleuren kan geen kwaad alvast!!
Fijne middag allemaal en voor diegene die aant werk zijn! werkze! ik mag vanavond weer!!
Meiden opt wachtbankje heel veel sterkte met de onzekerheid, hopelijk weten we snel meer....pfff en de meiden waar rd'tjes zijn..pff kijk ze snel weg!! en de rest allemaal klusse he....
Liefs mij

Terug
Bovenaan