A
Anoniem
Guest
Goedemorgennnn! Dag 6 van het ''overtijd'' zijn is aangebroken, dus zit nu op 28 dagen. Pfff moet er niet aan denken dat ik net als Mamoetje over 20 dagen nog niks zal weten. Wat erg voor je meis. Hopelijk kan de huisarts vrijdag iets voor je betekenen, want dit is wel heel lang die onzekerheid die sloopt je echt.
Esseltje en jij met je roze afscheiding is ook geen peil van op te trekken. En dan Joepie die er ook wel of niet tegen aan zit te hikken. Jeetje meiden kunnen we niet gewoon zwanger zijn of niet, maar niet al die rottige periodes van onzekerheid. Hopelijk hebben de kaarsjes idd geholpen voor ons allemaal!
Nou hier zit mijn buik nog hoor. En voel hem ook nog steeds. Vanmorgen lag ik nog lekker ff in bed en toen dacht ik ohh het gaat wel geloof ik. Maar als ik dan naar de wc loop en ga plassen, nou dan is de ''pijn'' alweer terug hoor. Net ff broodje gegeten. En onze Nemo eten gegeven en toen had ik wat last van mijn rug. Nee he niet dat er ook nog bij. Als ik zwem (sinds deze week) verneem ik mijn rug altijd wel heel duidelijk, maar zo op het droge valt het wel mee. Maar zal wel ochtend stijfheid zijn ofzo. Ik hou het gewoon allemaal in de gaten. Maar begin toch weer te twijfelen of die rode donders niet zullen komen. Niet dat ik daar een duidelijk teken voor hem of afscheiding te vinden is, maar toch.
Dotje jammer dat je berichtje gisteren weg was. Gezellig dat je ff komt kletsen hoe het met je gaat. Er gebeurd hier nu zoveel, dat je behoorlijk wat bij te lezen hebt hoor. Stapje bij stapje kom ook jij dichterbij.
Wens jullie allemaal fijne dag, hier schijnt het zonnetje lekker, maar kweet niet of het ook nog zo waait, want ben nog niet buiten geweest. Ik moet om 12.45 uur werken (weer half uur vroeger ivm nieuw zwemlesgroepje) Ik weet niet of ik het tot het einde toe vol hou om niet te spieken hier, hahah. Anders spreken jullie mij vanavond wel weer.
We houden elkaar op de hoogte!
Dikke knufff voor alle kluskippies!
Liefs Nathalie