Kluskippies wannabe moms!!

hhhmmm...volgens mij is er geen ontkennen meer aan en zijn de
 gearriveerd...Een cyclus van 26 dagen dus...(ga van 28 naar
27 en nu van 26...nog even en ik ben m'n hele leven ongesteld,hihi!)

Ben wel erg teleurgesteld, want had er zoooooooo op gehoopt...
misschien leest iemand die nu in de 13e ronde ofzo is dit en denkt,
meid stel je niet aan, dit was je 2e ronde nog maar...ik weet het
maar toch...baal er wel van! Weer dat wachten tot je rd weg zijn,
weer dat klussen (al is dat niet zo erg) en daarna weer dat lange
wachten...pfff...Moet trouwens wel zeggen dat ik vandaag gehoord
heb dat ik volgend jaar waarschijnlijk één vaste dag krijg en 2
dagen zwangerschapsverlof over ga nemen en die vrouw komt na
de kerstvakantie terug, dus is het misschien wel makkelijk om
deze ronde niet zwanger te zijn, want anders moesten ze voor de
laatste weekjes dan iemand anders zoeken, omdat ik dan met
verlof zou gaan...maar goed...dat zou me natuurlijk geen donder
schelen als ik wel zwanger zou zijn!

Mickje, ik ga dus met je mee...ga dus van een cyclus van 27 dagen
uit, want die van 28 was gewoon tijdens m'n pilperiode...Dan zou
m'n nieuwe NOD euh...19 mei zijn...ga het zo ff veranderen...
Zet ik jou ook wel even op de lijst weer...balen he???M'n lichaam
heeft me echt te pakken gehad...

En zo ook even een nieuw bannertje maken!

Doeidoei meiden!

Liefs Joepie

NOD lijstje:

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08

Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08 Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                              19-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                                21-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Spring                                        5e ronde 1e kindje                27-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      Spannend!!!  
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Nathalie, hoe heb jij die banner bij kindje op komst gemaakt, want
kan ze alleen maar vinden als je al zwanger bent!

Liefs

Ja hoor, zo ongesteld als een lekkende kraan (als die ongesteld kon zijn!)

Op naar de volgende ronde!

Liefs Joepie

http://tt.lilypie.com/R0zmp2.png

http://lilypie.com"> src="http://tt.lilypie.com/R0zmp2.png" alt="Lilypie 21-37 dagen cyclus Ticker" border="0" />

Najaaaaaaaaa zeg...zelfs het bannertje lukt me nie meer!

Meiden, ik ga er vandoor...bannertje komt vanzelf wel weer!

Knuffel Joepie

Goedemiddag allemaal, ik heb vanmorgen vrij gehad omdat ze bestrating kwamen brengen. En wat was het een goed weer!! Ben lekker met de hond geweest wandelen en buiten in de zon mijn boterhammetje opgegeten, echt heerlijk. Daar krijg ik nu goede zin van!!

Zo nu zal ik jullie berichtjes weer eens gaan lezen...

@Esseltje, ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen, misschien dat hij zegt het ligt gewoon aan het ontpillen. Maar dan weet je tenminste wel waar je rekening mee moet houden. Want nu snap jer er natuurlijk niks van wat er allemaal gebeurt.
Lees nu je volgende berichtje, laten we het hopen meid dat je zwanger ik zal voor je duimen. Dus als je wat meer weten laat het ons weten!!! Lees weer je volgende berichtje en nu ben je misschien toch ongi. t Is toch wat ons lichaam. Waar zit eigenlijk precies je baarmoeder, omdat jij zegt dat je een zeurende baarmoeder hebt.
@Joepie, dus jij voelt ook al vanalles, hebt bijna je NOD he. Ben benieuwd of het temperaturen lukt. Lees net dat je meent dat je ongi word, hoop dat het niet doorzet!!
@Jolie, dat is op zich wel balen, maar soms blijft het zaad lang goed. Dus je hebt altijd een kans!! Wel fijn dat je je eisprong voelt zeg. Dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent.
@Nathalie, hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent want jij zit al zo lang in onzekerheid.
@Mamoetje, alweer negatief, dat schiet ook niet op he meid. Denk inderdaad dat je het beste naar de huisarts kunt gaan. Hou ons op de hoogte!!
@Mickje, balen zeg. Op naar de volgende ronde!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen he.

Nou ik ga weer aan t werk.

Tot morgen allemaal!!

Groetjes poeh

Terug
Bovenaan