Kluskippies wannabe moms!!

Hoi allemaal,
Ik was lekker in de zon op een terras een goed boek aan het lezen. Lekker pannekoeken gegeten. Alleen er waren wel iets teveel wolken. Maar met jas aan was het toch best lekker.
Beetje een gek verhaaltje... Ik heb een logekatje, en weet je wat die vandaag al 2x gedaan heeft? Nou mijn plantenbak, die binnen in de woonkamer staat, uitgegraven. En dat is echt een joekel van een plantenbak, met een boompje erin. Wat een rommel. En misschien heeft hij er wel uhm... zijn behoefte in gedaan.... Wat nu, nieuwe potgrond? Ik ruik in ieder geval niets, maar het is niet zo'n fris idee.

@Joepie: Baluhh, je rd's. Maar qua klussen let ik er ook op hihi. Het toetje is missionaris. En ja, volgens mij moet iemand die langer bezig is ons fourm maar niet lezen. Dat we al in ronde 2 balen dat we nog niet zwanger zijn. We zijn gewoon ongeduldjes. Wiebelkonten.
@Jolie: geniet ze in Denemarken, ik was laatst in Zweden. Maar het weer zat echt niet mee. Ik hoop dat DM in ieder geval droog is.
@Essel, Als ongi door zet is dat roze een voorbode misschien. Anders kun je het een keer met de HA bespreken, als je dat vaker hebt ofzo. Misschien is het wel niets om druk over te maken.
@Mickje: Baluhh, maar meid denk maar is pas ronde 2, op naar ronde 3.
@MamaJM: augurkentrek....

groetjes,
Antoinette

Ach wat balen ook Joepie..pff schiet niet op hier zo he.. maarja op naar de volgende ronde..het NOD lijstje is weer ontzettend lang..had ik niet verwacht, maar ik sta nu weer zowat bovenaan.. pffff we wachten af..ik hoop dat ik er over zo'n 3weekjes niet meer op sta, maar bij zwanger....maarja afwachten, afwachten en nog duizendmaal afwachten he net als jullie allemaal...gewoon dikke pech... sterkte ermee Joepie!
En antoinette..haha hoe je dat schrijft: augurkengekte...hihi.. ga er nog 1 nemen denk ik. best lekker..mjammie..hihi
Nathalie ook nog steeds geen rd'tjes??spannend hoor.. je hebt zoveel zwangerschapsverschijnselen..maarja je weet nooit....
kga eten en vanavond werken dus ik kom hier morgenmiddag ws weer. morgenochtend eerst zwemmen met zoonlief!!!! heerlijk!!
FIjne avond en liefs mij...

Hey hey allemaal,

Wat een lekker weertje, heb net ff heerlijk gerust. En voel me best goed...

Joepie: wat balen zeg... van je !!! Ik heb dat nu dus ook een paar dagen van te voren... dus begrijp wat je bedoelt... Ik ben benieuwd hoe het de volgende ronde gaat... Omdat ik het nu ook weer heb, en de vorige rondes ook.... een x aantal dagen van te voren roze afscheiding...

Antoinette: Ik wil denk ik toch nog een maandje zonder ha... !!! Anders wordt het misschien zo'n gedoe...!! Ik ben gewoon nu anders gaan tellen.. ik tel vanaf de eerste dag dat ik roze afscheiding heb... en gezien ik een lijst bijhoud, met hoe ik me voel en de temp.     kan het idd toch wel goed kloppen...

Poeh: nou, je baarmoeder zit onder in je buik.. moeilijjk uit te leggen, uhmmm... kijken... !!! Als je ongi bent heb je dan buikpijn onderin??? Die buikpijn komt van je baarmoeder!!! Ik hoor het wel... Ook mijn eierstokken voel ik soms.. die zitten links en rechts van je baarmoeder, in je lies zeg maar...

Meisjes ik ga koken voor mijn schatje...

tot vanaaf....

xx Esseltje

Hier nog ff een verandert lijstje...heb nl. de 20e m'n NOD (uitgegaan
van 27 dagen!)

Liefs Joepie

NOD lijstje:

Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   06-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                  4e ronde 1e kindje                           16-05-08
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????
Gerdien                                  5e ronde 1e kindje                            ??????
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08 Ik hoop dat ik nu op het bankje kom!!!!
Joepie                                      3e ronde 1e kindje                              20-05-08
Mickje                                      3e ronde 1e kindje                                21-05-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Spring                                        5e ronde 1e kindje                27-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      Spannend!!!  
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08     Spannend!!!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Rozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Potverdikkie Kluskippies wat gebeurd er nou. De een naar de ander donderd van het lijstje! Nu is het NOD lijstje wel weer erg lang hoor. We zouden toch onderaan bijbouwen. Joepie, Mickje & Essel, jammer jammer jammer meiden. Wel fijn dat jullie nu weten waar jullie aan toe zijn, wat is het vrouwen lichaam toch een raadsel af en toe zeg! Daar gaan we met onze kaarsjes gisteravond, heeft niet veel geluk gebracht!

We laten ons er niet onder krijgen, op naar de volgende ronde!

Liefs Nathalie

Meiden ik moet ff wat met jullie delen, het moet ff van mijn hart. Zit het maar op te kroppen. Nee nee nog steeds geen rd-tjes hoor, tis iets anders!

Hier is voor mij het zonnetje in mijn leventje ff wat minder gaan schijnen. Tis fijn dat de zon vandaag schijnt anders had ik het helemaal somber ingezien. Wat is het leventje toch oneerlijk soms, bahbahbah! Kreeg voordat ik ging werken eindelijkkkkk een telefoontje van het UWV waar ik al 3 maanden op zit te wachten en al tig keer achteraan ben geweest. Ik ben sinds okt. in de ziektewet vanwege auto ongeluk in maart 2007. Hierdoor mijn baan kwijt geraakt. Was net klaar met mijn studie, leuke uitdagende verantwoordelijke baan kunnen regelen bij mijn stage adres en nu weg foetsie. Zelf begin januari '08 een gesprek aangegaan bij het zwembad waar ik paar keer per week zwem en therapiezwemmen heb. Daar heb ik de kans gekregen om er een beetje achter te komen wat ik nog wel en niet kan. En zit daar inmiddels 3 maanden op therapeutische basis. Nu verplicht het UWV om deze week te weten te komen of ik daar contract kan krijgen. Zo niet dan mag ik daar eind van de maand vol maken en moet dat stoppen. Dan moet ik WSW indicatie gaan aanvragen bij het CWI en waarschijnlijk kom ik dan op sociale werkplaats terecht. Heb ik daar al die jaren voor gestudeerd? Daar zo mijn best voor gedaan? Hun zien mij niet reintergreren in commercieel vrij bedrijf, gezien de klachten en beperkingen die ik heb. Nee ik kan geen uren achtereen per week elke dag werken, maar werk nu beetje in het zwembad. Heb eindelijk weer een beetje nut en plezier in mijn leventje en dan gebeurd er zo iets. En als klap op de vuurpijl kreeg ik ff over de telefoon dat waarschijnlijk mijn aangepaste lease auto ook word ingenomen. Er word gekeken of ik die nodig heb om naar mijn werk te komen. Het zwembad zit hier in het dorp, dus nee dat moet ik maar met rolstoel doen. Boodschappen e.d. ook. Er is van binnen iets bij me geknapt meiden. Stukje gevoel, stukje vrijheid, veel verdriet, kan wel gek worden. 3 jaar vechten voor een aangepaste auto en nu?

Sorry moest het ff kwijt, zit mijn emotische op te kroppen, weet dat ik dat niet moet doen, maar word soms glittend gek van al die tegenslagen in het leven. Mijn buik voelt nu ook anders. Dus als ik rd-tjes op bezoek krijg weet ik wat de oorzaak daar van was! Grrrrrrrrrr $#@^&*@#@^&!!!! Maar goed we geven de hoop niet op, ook al is het ff moeilijk om nu positief te blijven.

Liefs Nathalie

Hoihoi

@ Nathalie; wat enorm K*T voor je!!!!!!!!!!!!  Ik kan mee voorstellen dat je er flink de balen van hebt en je er  rot door voelt! Ik  kan niks anders dan je laten weten dat ik met je mee leef! Veel sterkte en succes meid!
En natuurlijk mag je even in zak en as zitten en balen jezelf rot en ellendig voelen hoor!!!!!!!!! Van mij een dikke knuf en ik hoop dat je het morgen weer wat positiever kan bekijken.
Overigens kan je door aankomende RD'tjes je wel 100x zo belabberd  voelen als  normaal bij slecht nieuws hoor. Ik  zat er gisterenavond ook he-le-maal doorheen met die verbouwing! En ik was ZOOOOO boos op mijn vriend (die, achteraf, eigenlijk niet echt iets verkeerds  had gedaan), dat ik ons mam heb opgebeld en schreeuwde: IK KAP ER MEE!!!!!!!!!!!!!!!!! En toen  alleen maar heb kunnen janken en naar bed ben gegaan.
Vanmorgen werd ik wakker, en ik dacht: pfff, nu voel ik me klote, ik ben kei moe (emotionele bui maakt me altijd super moe) en waarom was ik nou eigenlijk zo over de zeik gegaan? Het viel allemaal wel mee!
En vanmiddag kwamen de RD's... dus die zaten wel dwars denk ik....
Overigens hoop ik voor jou dat die RD's niet komen hoor... je hebt zoveel kwaaltjes! Maarja... het wil allemaal niks zeggen als je het forum zo eens leest. Het is een moeilijke situatie! Ik duim iig voor je!

@ Joepie; dus bij jou ook RD's! Jammer he??????   Tja, we zitten dan nog maar net in ronde 3, maar natuurlijk is het logisch dat we denken van: SJIPS!!  Want stoppen met de pil = zwanger willen worden en dan wel ASAP als het effe zou kunnen!!!!! Niks aan te doen meid, we stappen over de teleurstelling heen, en vol goede moed naar de volgend eronde! (toch?)
Bij mij is het toch wel anders dan de vorige keer. Toen had ik echt meteen hopsikadee heel veel rood bloed, en nu is het een beetje bruinsig... Naja, het zal misschien morgen wel doorzetten.

Meiden, we gaan duimen voor een vruchtbare maand MEI! Want dan leggen alle vogels een EI, dus bij ons mag er wel een eitje in onze buik gaan groeien!
Ik duim vast voor iedereen:

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan