Hoi allemaal,
Ik was lekker in de zon op een terras een goed boek aan het lezen. Lekker pannekoeken gegeten. Alleen er waren wel iets teveel wolken. Maar met jas aan was het toch best lekker.
Beetje een gek verhaaltje... Ik heb een logekatje, en weet je wat die vandaag al 2x gedaan heeft? Nou mijn plantenbak, die binnen in de woonkamer staat, uitgegraven. En dat is echt een joekel van een plantenbak, met een boompje erin. Wat een rommel. En misschien heeft hij er wel uhm... zijn behoefte in gedaan.... Wat nu, nieuwe potgrond? Ik ruik in ieder geval niets, maar het is niet zo'n fris idee.
@Joepie: Baluhh, je rd's. Maar qua klussen let ik er ook op hihi. Het toetje is missionaris. En ja, volgens mij moet iemand die langer bezig is ons fourm maar niet lezen. Dat we al in ronde 2 balen dat we nog niet zwanger zijn. We zijn gewoon ongeduldjes. Wiebelkonten.
@Jolie: geniet ze in Denemarken, ik was laatst in Zweden. Maar het weer zat echt niet mee. Ik hoop dat DM in ieder geval droog is.
@Essel, Als ongi door zet is dat roze een voorbode misschien. Anders kun je het een keer met de HA bespreken, als je dat vaker hebt ofzo. Misschien is het wel niets om druk over te maken.
@Mickje: Baluhh, maar meid denk maar is pas ronde 2, op naar ronde 3.
@MamaJM: augurkentrek....
groetjes,
Antoinette