A
Anoniem
Guest
Lieve Lieve Lieve
Nathalie,
Meid, wat heb jij een rotdag achter de rug zeg... ik heb echt met je te doen..!!! Vandaar een lief beertje met een klavertje 4, die brengen geluk, en dat gun ik jou vandaag het allermeeste....
Wat een gedoe ook met het UWV en het CWI, en dat ook nog dat er mensen zijn die profiteren omdat ze niet willen werken.... Daar worden mensen zoals jij de dupe van... Echt schandalig... Snap der niks van hoe ze dat jou allemaal kunnen aandoen, vooral omdat je je nu lekker voelt bij je baantje in het zwembad. Laat staan je autootje... werkelijk, hoe hadden ze zich dat gedacht????? Ik snap dat je daar zo boos en verdrietig om bent... Meid helaas kan ik je alleen maar lieve woordjes toeschuiven, maar ik hoop voor je dat je toch lekker mag blijven werken in het zwembad en dat je gewoon lekker met je autootje overal heen kunt tuffen...!!!
En dan nog maar te bedenken dat er mensen zijn die amper wat mee hebben gemaakt, en die alles hebben in het leven, en dan zielig zitten te doen over hoe erg ze het hebben... Daar kan ik zo boos over worden... Zoals mijn schoonzus bijvoorbeeld, super wijffie hoor, maar ze kan zich af en toe zo aanstellen, dat ik daar zo boos over kan worden...
Zij tild altijd alles zo zwaar... en waarom omdat ze vroeger op school is gepest!! Moet je der nu zien, bloedmooie meid, super slank figuurtje, super leuke vent aan de haak geslagen, 2 liefhebbende ouders die altijd voor haar klaar staan en twee toppers van broers die alles voor hun kleine zusje doen. Daarnaast heeft ze een super leuke vriendinnen groep die heel erg hecht zijn, en altijd voor elkaar klaar staan. Ook heeft ze vorig jaar een super langer wereld gemaakt van 1 jaar lang... enz. enz....
En dan nog zielig doen omdat ze vroeger is gepest... nou als dat alles is wat zij heeft... zou ik meteen met haar willen ruilen...
Wat ik heb mee gemaakt en mijn jeugd en daarna, dat is niks vergeleken wat zij heeft meegemaakt... ZO BOOS kan daar op worden... Ze heeft nu ruzie met haar vriend en eigenlijk is het uit... en waarom om iets onbenulligs, de hele familie in rep en roer alleen omdat zij zielig is... nou met zoiets kun je ook rustig blijven en proberen er gewoon samen uit te komen, en niet weg te lopen zonder dat iemand weet waar je uithangt... en dan weer zielig doen over vroeger bla bla bla.... mijn schoonouders hebben al 2 nachten niet geslapen, haar ouders niet, en laat staan mijn schoonbroer... die is helemaal in zak en as... dat is zielig... en nu komt het toch weer allemaal goed... Zo'n puberaal gedrag... ben der echt boos om...
Kijk naar Nathalie, super lieve meid die sterk in der schoenen staat en probeert haar leventje weer op te pakken ondanks alle tegenslagen... nou daar heb ik respect voor... Meid ik vind je een kanjer....
Sorry hoor maar moest dit even kwijt, vooral na nathalie's verhaal... want dit zit me al 2 dagen dwars...
Allemaal dikke kus en knuf voor het slapen gaan en tot morgu...
Liefs Esseltje