Kluskippies wannabe moms!!

Lieve Lieve Lieve
Nathalie,

Meid, wat heb jij een rotdag achter de rug zeg... ik heb echt met je te doen..!!! Vandaar een lief beertje met een klavertje 4, die brengen geluk, en dat gun ik jou vandaag het allermeeste....
Wat een gedoe ook met het UWV en het CWI, en dat ook nog dat er mensen zijn die profiteren omdat ze niet willen werken.... Daar worden mensen zoals jij de dupe van... Echt schandalig... Snap der niks van hoe ze dat jou allemaal kunnen aandoen, vooral omdat je je nu lekker voelt bij je baantje in het zwembad. Laat staan je autootje... werkelijk, hoe hadden ze zich dat gedacht????? Ik snap dat je daar zo boos en verdrietig om bent... Meid helaas kan ik je alleen maar lieve woordjes toeschuiven, maar ik hoop voor je dat je toch lekker mag blijven werken in het zwembad en dat je gewoon lekker met je autootje overal heen kunt tuffen...!!!

En dan nog maar te bedenken dat er mensen zijn die amper wat mee hebben gemaakt, en die alles hebben in het leven, en dan zielig zitten te doen over hoe erg ze het hebben... Daar kan ik zo boos over worden... Zoals mijn schoonzus bijvoorbeeld, super wijffie hoor, maar ze kan zich af en toe zo aanstellen, dat ik daar zo boos over kan worden...

Zij tild altijd alles zo zwaar... en waarom omdat ze vroeger op school is gepest!!   Moet je der nu zien, bloedmooie meid, super slank figuurtje, super leuke vent aan de haak geslagen, 2 liefhebbende ouders die altijd voor haar klaar staan en twee toppers van broers die alles voor hun kleine zusje doen. Daarnaast heeft ze een super leuke vriendinnen groep die heel erg hecht zijn, en altijd voor elkaar klaar staan. Ook heeft ze vorig jaar een super langer wereld gemaakt van 1 jaar lang... enz. enz....
En dan nog zielig doen omdat ze vroeger is gepest... nou als dat alles is wat zij heeft... zou ik meteen met haar willen ruilen...

Wat ik heb mee gemaakt en mijn jeugd en daarna, dat is niks vergeleken wat zij heeft meegemaakt... ZO BOOS kan daar op worden...   Ze heeft nu ruzie met haar vriend en eigenlijk is het uit... en waarom om iets onbenulligs, de hele familie in rep en roer alleen omdat zij zielig is... nou met zoiets kun je ook rustig blijven en proberen er gewoon samen uit te komen, en niet weg te lopen zonder dat iemand weet waar je uithangt... en dan weer zielig doen over vroeger bla bla bla.... mijn schoonouders hebben al 2 nachten niet geslapen, haar ouders niet, en laat staan mijn schoonbroer... die is helemaal in zak en as... dat is zielig... en nu komt het toch weer allemaal goed... Zo'n puberaal gedrag... ben der echt boos om...

Kijk naar Nathalie, super lieve meid die sterk in der schoenen staat en probeert haar leventje weer op te pakken ondanks alle tegenslagen... nou daar heb ik respect voor... Meid ik vind je een kanjer....

Sorry hoor maar moest dit even kwijt, vooral na nathalie's verhaal... want dit zit me al 2 dagen dwars...

Allemaal dikke kus en knuf voor het slapen gaan en tot morgu...

Liefs Esseltje

Jeetje wat is er hier veel gebeurd. Heb net ff bij gelezen maar het is zoveel dat ik niet op alles kan reageren. Zag het NOD lijstje en ik sta nu gewoon tweede best wel spannend aan het worden. Ik voel nog helemaal niks maar goed over 12 dagen hoop ik natuurlijk iets te weten.

Nathalie wat vervelend voor je van het UWV. Kan me voorstellen dat je er goed doorheen zit. Je hebt niet voor niks gestudeerd. Hoop dat het goed komt.

Ik ga nu op bed ben morgen lekker vrij dus kan ik gewoon weer meekletsen en weer gewoon reageren op iedereen want het was net toch wel iets teveel.

Slaap lekker allemaal.

Lieve Nathalie,

Wat een ellende allemaal... Het is ook echt ongelofelijk hoe het UWV te werk gaat. De mensen die niet willen werken wordt niks mee gedaan, maar de mensen die juist graag aan het werk willen worden alleen maar tegen gewerkt..!!! (believe me  I know, wij werken wel samen met UWV's)..

Ik kan me jou machteloosheid zo goed voorstellen, ik voelde het zelfs toen ik jouw verhaal net las... Waar zijn ze nu helemaal mee bezig!!!!  ....
En dan ook nog eens je aangepaste lease auto af willen pakken, wat je tenminste je vrijheid weer terug geeft. Het gaat natuurlijk niet alleen om het werk, maar ook om je eigenwaarde en geluk gevoel om toch weer alle kanten op te kunnen... Daar moeten ze veel meer op gaan letten...!!

Meid ik hoop zo voor jou dat je zwanger bent en daar erg snel zekerheid over hebt zodat het geluk gevoel van je zwangerschap deze nare berichten overheerst... Ik duim met handen en voeten voor je...!!!!!!

En voor Joepie en Mick, wat balen dat de rd dan toch gekomen zijn!!! Op naar de volgende ronde... Ik stel voor als we straks allemaal tegelijk zwanger zijn dat we maar eens met zn allen moeten afspreken om elkaar onze dikke buiken te laten zien.....

En Mamoetje, jeetje wanneer zul je eindelijk zekerheid krijgen, dit is toch ook om gek van te worden... Ik hoop zo dat je snel meer weet en dat je je dan natuurlijk bij bolle kan voegen...!

Voor alle anderen, veel klusplezier en een fijne avond nog,

Elmoo

Voor alle steun en lieve woorden
Vanavond ff bij mijn ouders geweest
Maar merk dat er nog zoveel emoties in me zitten
Straks maar proberen te slapen

Jeetje Esseltje, je schoonzus maakt wel iedereen heel erg overstuur zeg. Weten ze inmiddels waar ze is? Tja meis sommige mensen moeten heel veel meemaken in het leventje. Zo maakt iedereen denk ik wel iets mee. Ze zeggen elk huisje heeft zijn kruisje en dat geloof ik ook wel degelijk. Het is wat je van het leventje maakt. Maar waarom iemand zoveel tegenslagen in zijn of haar leventje moet meemaken ben ik nog steeds niet over uit. Misschien moeten we gewoon denken aan de toekomst. Hopen op een klein wondertje dat in onze buiken mag groeien. Een nieuw leven!

Maar waarom ........... tja op bepaalde vragen krijgen we nooit antwoord in het leven. Ik voel zoveel! Veel dat ik op dit moment niet onder woorden kan brengen of wil brengen.

Hopelijk slapen we vannacht allemaal lekker en ziet het leventje er morgen iets zonniger uit!

Vind jullie top meiden! Nogmaals bedankt voor alle lieve woorden en steun!

Dikke nachtknuffel! Nathalie

Ohh ik had niet verwacht dat er nog meiden wakker zouden zijn. Morgen heb ik trouwens gesprek bij het zwembad over of ze me wat uren op papier kunnen beiden. Ik hoop het, want dan is er een zorg bij het UWV minder, want ik zie het gewoon niet zitten om op een sociale werkplaats te gaan ''werken''

We zitten allemaal in onzekerheid meiden. Wel of niet zwanger mogen zijn? Het berekenen van cyclussen, ei vinden, vage bloedingen, negatieve testen. Ik moest lachen om wat Mickje zei, want ik dacht precies het zelfde. Ik MEI leggen alle volgens een EI! Dus wie weet meiden. Dat de maand MEI maar een hele vruchtbare maand mag zijn voor ons allen.

Vanavond dacht ik ff. Als ons toekomstige kindje deze ellende die we nu meemaken allemaal weet te overleven is het een super sterk kindje. Kweet niet meiden maar heb er een raar gevoel over. Mijn buik voel anders. Maar ik geef de hoop NOOIT op. Dat is iets wat ze me niet af kunnen nemen!

Bolle ik wou jou ff veel succes wensen bij de verloskundige. Want bedenk me net dat het morgen de 24ste is. Heel veel plezier meis. Hopelijk krijg je meer duidelijkheid en word je ongerustheid een beetje weggenomen!

Knufff, Nathalie

Lekker geslapen?
Hier nog geen rd-tjes!
Wens jullie fijne dag!

Liefs Nathalie

Hoi hoi meiden.

Wat is er veel gebeurd zeg als je even een dag niet erop zit.
Moest hoop bijlezen.

@NATHALIE: Meid wat vervelend vor je met dat gezeur van het uwv.
Ik weet er alles van want loop zelf ook bij het uwv omdat ik met rugklachten zit
En af en toe zijn ze daar echt onmenselijk.
Meid heel veel sterkte!!!

Nou meiden ik snap mijn lijf niet meer hoor.
Maandag de rode duivels gekomen en er echt last vabn gehad met misselijk, pijnlijke tepels en borsten en heel veel tranen.
Nou ik vanmorgen naar de wc niks meer
geen bloed meer in me urine of in mijn maandverband helemaal niks meer.
Ik ben nog nooit zo kort ongi geweest
Heeft iemand hier ervaring mee????

Nou ja dat houd dus in dat ik 7 mei weer vruchtbaar ben en dan lekker aan de klus kan in de volgende ronde
Ben er eerlijk gezegd de laatste dagen niet meer zo mee bezig, willen het nog erg graag maar we zijn bang dat als je er zo mee bezig bent het alleen maar langer duurt.
Ik koop op dit moment ook even geen babykleding meer en kijk niet meer zo veel bevallingsprogramma,s.
Ja op dit moment staat er wel de verlosdkundige praktijk op.
Aalemaal lieve kleine babytjes.

He meiden ik zat te denken, mischien is het leuk om een keer een ontmoeting met elkaar te doen????
Dan zien wel elkaar in het echt en weten we wie de kluskippies nu eigenlijk zijn ha ha hihi

Nou meiden het is een lap tekst maar had veel om bij te tikken.
spreek jullie gauw weer.

Dikke knuffel van Maureen

Allemaal,

Dat het zonnetje maar flink mag schijnen vandaag....!!! Hier nog steeds roze afscheiding en gezakte temperatuur... vanmorgen dacht ik ff dat de afscheiding weg was, maar net naar de wc geweest, en jawel hoor... it's back ...

@ Nathalie: Er is ook helaas geen verklaring voor waarom sommige meer ellende op hun bord krijgen dan andere, maar het is de manier hoe je er mee omgaat.... Schouders naar achteren en vooruit kijken, en genieten van de kleinste dingetjes, en niet te veel aan het verleden blijven plakken, want daar kun je helaas niks maar aan veranderen... Je kunt er alleen van leren, en het in de toekomst beter doen... Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 6 jaar was, en mijn moeder is licht gehandicapt, dus heb altijd veel voor mijzelf moeten zorgen! Mijn vader kijkt nauwelijks naar mij om en daarbij nog veel meer ellende!! Maar ik heb voor mijzelf een toppie leven opgebouwd.. Heb altijd veel en hard gewerkt, heb toen alleen een huisje gekocht, zo goed als helemaal zelf opgeknapt, met wat hulp van vrienden.... En gespaard en bewaard hihi... . Nu mag ik mijzelf ontzettend gelukkig prijzen met een super kerel aan mij zijde... En  nu willen we graag nog gelukkiger worden door een klein wondertje van ons samen, iets moois wat alleen van ons is, een kroon op onze liefde voor elkaar. Ik heb altijd gezegd, ik ga alleen maar voor een kindje als ikzelf dit voor 100% wil en dat ik ook voor 100% zeker weet dat het goed zit in de relatie en dat hij het ook voor 100% wil... Ik wil mijn kind(eren) het niet aandoen om gescheiden ouders te hebben... Ja ik weet 100% weet je het nooit, maar je kunt op z'n minst je best doen... Vandaar ik nu ook in juni 30 jaar wordt, hihi..  EERST ZEKERHEID!!! Maar goed genoeg over mijzelf!!!

Hoe staat het bij jullie allemaal???

Voor een aantal meiden begint de spannende tijd er ook aan te komen... nou meisjes ook voor jullie ga ik strakkies kaarsjes aansteken... hihi...

Joepie: hoe gaat het bij jou, wel jammer hoor dat de rd'tjes zijn gekomen...!!! Bij mij heeft het nog steeds niet doorgezet... maar ja, meestal duurt dat een dag of 5, en dan 2 dagen echt bloed, en dan is t weer helemaal weg.

Liefs Esseltje

Terug
Bovenaan