Kluskippies wannabe moms!!

Daar ben ik weer, is niet druk op t werk.

@joepie, wij zijn inderdaad heel wat van plan.
Vandaar dat we zeker nog tot juni bezig zijn. Wij hebben namelijk een nieuwbouwhuis waarvan de achtertuin en voortuin nog helemaal aangelegd moet worden. En we gaan nog een aanbouw maken, dus inderdaad heel veel werk.
Wij hebben ook een superlieve hond, een bernersenner van bijna 4 jaar oud, echt een schat, ga even een foto zoeken.Zo is ze nu:

En zo als puppy:

Lief he!! Ik weet t het is even of topic, maar ik ben zo blij met onze spike.

Groetjes poeh

Hey ladies,

Hoe gaat het bij iedereen? Hier is het nu even rustig we gaan de klus dagen weer in. Is niet verkeerd natuurlijk, en daarna wordt het weer afwachten. Vind het wel een rare gedachten dat ik straks op de nod in engeland zit en mijn vriend gewoon hier. Heb beloofd hem na ieder wc bezoek op de hoogte te houden (wordt een dure telefoon rekening).

Antoinet hoop dat de rd's er nog niet zijn en dat je dit weekend wel een positieve test hebt. Kan me voorstellen dat je duidelijkheid wil.

En voor de andere twee op de wachtlijst (sorry ben de namen even kwijt) suc6.

Ik ben vandaag lekker vrij en ga zo lekker een stuk fietsen met een vriendin, nou ja eigenlijk mijn nichtje van 20 maar ook echt een vriendin. Zij weet ook dat we bezig zijn voor kindjes en ze heeft de bestelling ook al ingeleverd. Een tweeling jongen en meisje. Ze heeft ook aangeboden om onze oppas te worden dus dat scheelt. Ik ga me maar eens aankleden want dan kunnen we zo weg.

Bye bye

Hallo lieve meiden,

Ik haal ons maar even weer omhoog, want we zakken wel aardig zo!
Nathalie, we missen je echt als je er een dag niet bent, haha, jij typt
altijd zo vaak!!!

Dotje, misschien heb ik wat gemist, maar hoezo zit jij dan in Engeland?
Da's idd wel heel raar ja...Maar als je elkaar dan weer ziet, wordt het vast
heel speciaal, mocht je NOD uitblijven!

Poeh, zo he, dat is inderdaad nog een hele verbouwing! Wij zijn gelukkig
iets sneller klaar! Wat een schatje zeg, je hondje, hoe heb je dat gedaan,
wilde het ook proberen,maar kom er niet achter wat die URL-code is
ofzo!

M'n vriendje belde net, was wat stenen aan het ophalen bij zo'n outlet,
had ie ook mooi grind gezien...kostte een euro of 9, 2 zakken, vroeg hij
of je kon pinnen, kon niet, zegt die man, hoeveel heb je bij je? Hij had
nog €5,- in de portemonnee, zegt die kerel, dit is wel goed, wij zijn de
beroerdste nie! Nou, da's mooi meegenomen! En als we nou een hele
partij hadden besteld, maar ik hoefde maar €14.30 over te maken voor
die stenen...fijn dat er nog zulke mensen zijn!

Dit was hem wel weer...heb niet veel om op te reageren!

Dames van de wachtbank, nog nieuws????

Liefs Joepie

Ff snel een teken van leven van mij, hihih. Ben aan het eten koken en is bijna klaar. Dus heb al ff bijgelezen allemaal. Vanmorgen therapie zwemmen en toen naar een oud schoolvriendin geweest waar ik sinds tijdje weer contact mee hen, erg gezellig. Nog lekker stukje in het bos gelopen, heerlijk (maar klein stukje, want tis voor mij hele opgave) gezellig gekletst en nog gelachen met dvd serie van Friends.

Ben nu echt bekaf naar zo'n dagje. Het zonnetje doet me goed, maar voel me ook wel brak. Ff op de vraag ven Joepie terug te komen. Mijn nod is 17 april dat is gebaseerd op cyclus van 22 dagen. Als het langer dan 28 dagen duurt ga ik denk ik testen. Maar ga er niet van uit. Zie dit meer als een gemiste ronde. Of er moet al wonder gebeurd zijn. Ik ben er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig wanneer mijn nod is, want verwacht rd-tjes.

Meiden ik ga ff hapje eten, kom later nog wel ff kletsen.

Liefs Nathalie

Er is niemand, wat is het toch rustig. Zal wel aan het weer liggen, hier schijnt lekker de zon. Zelf heb ik ook niet veel te vertellen, Kom straks nog wel eens kijken.

Groetjes poeh

Ik ben der.. was eigenlijk van plan op te gaan ruimen.. vier  vandaag me verjaardafg.. cxxxx

Mamoetje!!!

Wanneer ben je jarig meis?
En hoeveel lentes, zomers, herfst en winters jong?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan