Kluskippies wannabe moms!!

Hoi Miranda,
Ja misschien ben ik  het  wel. HCG  concentratie  in je bloed verdubbeld  in 2 dagen. Misschien weet ik vrijdag of zaterdag meer. Anders gewoon late ongi.  Wel raar.
Weet je dat je ei ook niet altijd op dag 14 hoeft te vallen. Dus  mensen kunnen na dag 14 nog gewoon voor het goede doel klussen. Moet manlief wel niet zo humeurig zijn, beetje lief zijn voor de kluskippies toch.    

Ben eigenlijjk star wars aan het kijken, kruip weer op de bank met manlief.

groetjes,

Antoinette

Poeh en Nathalie,
Dank voor jullie optimisme. Altijd fijn.  Ik houd jullie op de hoogte
Ga nu echt Star Wars Kijken,
tot morgen.
groetjes,
Antoinette

Hallo meiden,

Zo weer een daggie gewerkt...

@ Antoinette:

Balen meid, dat je nog steeds in het ongewisse zit... Ik had zo voor je gehoopt dat je zwanger zou zijn. Ik was eigenlijk er wel van overtuigd, omdat je toch je NOD al lang gehad hebt.... Nu dan maar weer afwachten tot vrijdag.. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, en geen BLOED geeft MOED!!! Dus dat je eitje maar bevrucht mag zijn... en dat er een mooi wondertje in je mag groeien... ik zal voor je blijven duimen

@ Nathalie:

haha...  trouw kluskippie... lief hoor van je, dat je me al miste. Maar was zoals gezegd erg druk met werk en huisje enz. enz... morgen en vrijdag hebben mijn mannetje en ik vrij en gaan we klussen in de tuin, we moeten nog een poort en schutting plaatsen en ook nog een gedeelte beklinkeren en nog poten...   ( plantjes ) hhihiiiii...  En we willen dit graag voor de zomer klaar hebben, zodat we er lekker van kunnen gaan genieten!! En natuurlijk ook voor de komst van een kleine spruit...!!!
NATHALIE, waterige afscheiding betekend, METEEN KLUSSEN... HOU JE KLUSKIP GEHALTE HOOG!!!! Als je waterige afscheiding hebt ben je het meest vruchtbaar.....   Laat je haantje maar eens flink kraaien... hihi...

@ Miranda:

owh dat vind ik zo'n mooie honden.... Als jullie zo hoog wonen  lijkt me het idd wel moeilijk om der zindelijk te krijgen, maar het is jullie toch gelukt, doorzetters winnen!!!!!!!!!!  wij hebben jaja... 2 Jack Russels en 1 puppie n Engelse staffordshire bullterrier.... echt een lieve scheet... ze begint nu toch wel flink te groeien en ze is al groter en zwaarder dan onze jack russels... De Jackies zijn 13 jaar en 3 jaar en de pup een is van 11 dec 2007. Ze begint nu goed zindelijk te worden, alleen als we haar te lang alleen laten, doet ze nog wel ns wat in de bench maar in huis doet ze niks meer...
Wel balen zeg dat je vriendje zo laat thuis is. Maar geef deze ronde nog maar niet op, wacht maar eens eerst je NOD af... wie weet, komt je eitje toch later!!! Gewoon door klussen!!!

@ Bolle:  

Spannend he, 24 april, ga je erna ook van de daken schreeuwen??? Ik zou het zo hard schreeuwen dat ze het in Tokyo nog zouden kunnen horen, haha..... Of wacht je toch tot je eerste echo?? Maar wel laat de echo?? Of vergis ik me daarin?? Mijn vriendin had de 1ste echo met 9 weken??? Geniet maar lekker van je zwangerschap meis. En wat betreft je solliciteren dat komt vast wel goed!! Ook ik moet nu wat anders gaan zoeken, 1 mei loopt mijn contract af... Ik maak me er maar niet te druk om, komt wel goed. We redden ons wel...Zou wel fijn zijn als ik voor dat ik zwanger ben een nieuwe baan heb, komt anders ook zo raar over!! Maar goed we zien wel...

@ Poeh:

Wij gaan ook flink klussen, maar omdat ik een moeilijke start heb met mijn cyclus is het moeilijk te bepalen wanneer ik mijn ei heb, want ik begin altijd met roze afscheiding en daarna bruin slijm en dan zet mijn ongi pas door, en dit gebeurd dan allemaal in een week voordat mijn ongi doorzet, dus ik wil gewoon weten wanneer mijn ei ongeveer is.... omdat ik mijn eerste ongi dag niet weet.... Hopelijk begrijp je het een beetje... ik heb een wazige cyclus... haha..... ook wel vervelend hoor... maar we gaan ervoor....

@ Mamoetje en Maureen: meiden hoe vergaat het jullie op de wachtbank, al klachtjes... de komende 2 dagen worden erg spannend voor jullie, ik zal ook voor jullie extra duimen . We willen de lijst van zwangere snel langer gaan maken... zodat we kunnen kletsen over zwanger zijn...  

Zo meiden, ik ga maar weer ns kijken op het net voor  vacatures.... tot snel...

NOD lijstje:

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!!

!!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Ff kort berichtje van mij hier. Mijn ouders waren op bezoek geweest. En paps heeft nog ff geholpen met een aantal dingen ophangen in de slaapkamer, aangezien we hier nog niet zo heel lang wonen en het kwam er steeds niet van. In de kleine kamer waar nu onze kledingkast hangt wil ik niks maar aan de muren hangen. Dat word de babykamer, wat niemand nog lekker weet, hihih.

Verder was hier vandaag weer een heerlijk zonnetje, al koelde het later wel snel af. Druk middagje gehad op mijn werk. En nu best wel beetje moe en koud.

Meiden op wachtbankje, ik duim extra hard voor jullie! En hopelijk kunnen we het lijstje van zwangere kluskippies idd snel uitbreiden!

Liefs Nathalie

Hallo allemaal, goedemorgen!!

@Essel, vond jou glitters zo leuk, dus die ga ik ook gebruiken. Is erg rustig hier, ik ben weer aan t werk en moet nog tot 20uur vanavond, erg lang dus.

Kom straks nog wel eens kijken of iemand nog wat geschreven heeft, bij mij is alles rustig dus heb niet zoveel te melden. Wel had ik gisteren erg last van rugpijn, maar daar heb ik wel vaker last van dus dat is niks geks. Kan niet wachten tot ik weer mijn ei krijg en weer allemaal dingen ga voelen.

En meiden op de wachtbank is er bij iemand al nieuws?? Ben benieuwd.

Tot straks... Groetjes poeh

Ben ik even.. Ik ben op me werk dus reageer ff   snel..

Ben nog steeds niet ongie.. morgen of zaterdag ga ik testen weet het nog niet..

Ben nog steeds regelmatig misselijk ezo dus ik zie het wel..

Het blijft toch een terugkerend bezoek aan de wc.. elke 2 min voel ik iets lopen en ga ik weer even kijiken.. ik lees een paar keer per dag mee op mje werk dus misschien tot zo..
xxxxx Mamoetje

(wel zenuwachtig hoor)

Hallo dames,

Daar was ik weer! Ben weer een beetje uitgegriept, alleen nog wat snotterig!
Vandaag nog wel lekker vrij en morgen nog werken, dan weer weekend, terwijl
ik maar 2 daagjes heb gewerkt!
Verder gaat hier alles goed, ze zijn gister met de tuin begonnen en vanavond
gaat vriendje weer verder, hij heeft de slag te pakken, hihi!
Zaterdag wordt het allemaal afgemaakt en kunnen wij ook lekker genieten!
Volgens mij zitten er veel hier in de verbouwing of nie???

Bedankt voor het medeleven van m'n moepsie! Ben zelf ook helemaal gerust-
gesteld!

@Essel, wij hebben ook een hond ja, een golden retriever Yari! Is nu
vandaag precies 7 maand oud!HOERA!!!Ga wel even kijken of ik een
foto kan plaatsen straks!Het is een schatje! Wel hoorde ik van een andere
vriendin die ook een hond heeft dat straks als je kids hebt je hond echt
weer een hond wordt...begrijp je wat ik bedoel???Kan me d'r wel iets
bij voorstellen, maar hij blijft toch mijn poepie!
Wat fijn dat bij je moeder ook nog steeds alles goed is!

@Nathalie, jij mag ook alweer bijna op de wachtbank! Welke cyclus hou
je nu aan???Lijkt net of je heel snel gaat...is misschien ook wel zo! Ga je
meteen testen of wacht je toch nog een paar daagjes af???
Lekker he, dat zonnetje, iedereen is in de tuin aan het werk of aan de
wandel!!! Ik word er ook altijd zoooooooo vrolijk van!

@Miranda, misschien vindt je zelf ook wat rust als je je er idd bij neerlegt
dat het deze maand niet wat gaat worden...Wel jammer hoor, want je
wil zo graag...Misschien heeft je vriendje dat nog niet zo in de gaten...en
hij wil natuurlijk z'n vrienden ook niet laten vallen...Moeilijk hoor!

@Antoinette, ondanks dat ik ziek was, heb ik stiekem toch meegelezen,
wat jammer dat de test negatief is...maar zoals al werd gezegd, geen BLOED
geeft MOED...ik duim nog steeds voor je...misschien duurt het gewoon wat
langer voordat het hormoon in jouw lichaam zit! Of iig genoeg hormoon!
Hou ons op de hoogte!

@Bolle, wat fijn dat je nog steeds bij ons bent! Gezellig hoor, ik zou me
ook wel superzwanger willen voelen! Lijkt me een geweldig gevoel, ook
al zou ik 20x per dag boven de wc hangen (dat zeg ik nu) maakt me niks
uit! 24 april, da's op een donderdag, ga je het daarna vertellen aan iedereen?
Wel lief dat wij na je mannetje de eerste zijn die het weten!

@Mamoetje, ook duimen voor jou dat je ongi weg blijft!!! Ook negatief getest,
jeetje, het gaat lekker bij ons!!! Houd moed meid, want het kan allemaal nog!

@Maureen, jouw NOD is vandaag, is er al nieuws???

@Poeh, wij zijn ook met de tuin bezig ja! Lekker he, alles weer nieuw en
zoals jij het wil! Kan niet wachten tot het klaar is, maar als het goed
is duurt het niet meer zolang...kreeg de indruk dat jullie heel wat van
plan zijn of niet???Werkse vandaag!

Lieve dames, ik ga naar de hond, want die moet eruit!
Ik wens jullie een fijne dag en sorry als ik iemand vergeten ben, maar
voor mijn doen moest ik heeeel veel bijlezen en typen!

Doeidoei!

Liefs Joepie

@Mamoetje,

is erg spannend, he. Zal voor je duimen dat de RD niet komen.

Hier nog wat glitters: Hoop dat t helpt.

Groetjes poeh

Terug
Bovenaan