Hallo lieve meiden,
Allereerst: welkom Kimmie, kom gezellig meekletsen zou ik zeggen! Thanx voor al het begrip van iedereen, kwam volgens mij wel een beetje verdrietig over he, voel me nu al beter. Het is ook zo herkenbaar voor iedereen, fijn dat je elkaar kan steunen in al die gevoelens. Ik herken ook aan de ene kant er luchtig tegenaan kijken en zin hebben in de volgende ronde, aan de andere kant voel ik angst dat het weer niet lukt en dan krijg ik zo'n en dan...? gevoel, alsof er daarna geen kans meer is, heel vervelend.
Nathalie, geeft niet hoor, er zijn zoveel meiden hier, ik vergis me ook wel eens, maar ik heb een zoontje van bijna 2 jaar. Vandaag dus wezen zwemmen, superrelaxed, vriendinnetje was mee van mij. Ze vroeg of we al dachten aan een tweede en heb verteld dat we al begonnen waren. Wel fijn om er ff open over te hebben, heerlijk, ze vindt het ook zo leuk, is zelf wat jonger en nog single dus nog helemaal niet bezig, maar kon het weer ff kwijt. Ze leeft ook echt mee, super!
En er is echt geen peil te trekken op die zwangerkwalen he Dotje, dus het kan altijd raak zijn. Nog 2 weekjes en dan feesten, we hebben romantische dates in gedachten, mijn mannetje en ik, met kaarsen enzo. Komt helemaal goed!
Dotje leuk dat je het gaat vertellen dit weekend! Dat is zoooo geweldig. Ik weet nog dat wij onverwachts bij mijn ouders op de stoep stonden om het te vertellen. Ik kom binnen, ben de gang nog niet uit, zegt mijn moeder: ben je zwanger? Niet te geloven. Nu waren we dus net 2 maanden getrouwd en wist ze dat we het wilden, maar het was wel snel hahaha!!!!!!
Nou tot straks!