Kluskippies wannabe moms!!

Jolie, jou was ik in de korte versie vergeten!

Hoe voel je je meisje...ben je al een beetje over de ergste teleurstelling heen? Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt, want je krijgt toch een beetje die zwangerschapskoorts he, als iedereen om je heen maar zwanger raakt...en het idee om helemaal weer opnieuw te beginnen...pppffff...ben er ook bang voor dat het bij mij weer gebeurd, al kan ik me de ene keer heel luchtig opstellen en de andere keer baal ik er gewoon weer van!

Ook voor jou (en natuurlijk voor de rest) komt de tijd dat je mag typen dat je zwanger bent! Tot die tijd moeten we jammer genoeg nog even geduld hebben, maar praat het maar lekker van je af!!!! Doen wij ook als we ergens mee zitten, hihi!

Dag lieve meid, ik moet echt weg!

Liefs Joepie

Hoi Meiden,

Wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die alleen nog maar aan een kleintje kan denken!! Ben zo blij dat ik dit forum heb gevonden!!
Ik hoop dat jullie het goedvinden als ik kom meekletsen!!
Ben eind april gestopt  na twaalf jaar aan de pil te hebben gezeten.
De verhalen van jullie zijn zo herkenbaar geweldig gewoon!!

Groetjes

Hey Kimmie, natuurlijk mag je gezellig met ons mee kletsen. Welkom! Wanneer is je NOD (Niet Ongesteldheids Dag) Heb je al een beetje zicht in je cyclus, of heb je daar net als ik nooit zo op gelet? Wil je nog eens iets meer over jezelf vertellen. We zijn hier erg nieuwsgierig aangelegd namelijk, hihih.

Wens je fijne tijd hier. En dit is de afgelopen dagen een heel vruchtbaar topic gebleken, dus je treft het maar, hihih.

Liefs Nathalie

Ahhhh Joepie, moeten we je nu een paar dagen missen? Heeft die vriendin geen internet, als ze er toch al van af weet, hihih. Nee meis, geniet lekker en we willen we uitgebreid verslag dan hoe je het gehad hebt en hoe het met je gaat, hihih

En niet piepen dat de vakantie er bijna op zit. Je hebt twee weken vakantie gehad, dat kunnen de meeste hier niet zeggen hoor. En kijk eens wat een mooi weer.

Hoe ging je gehandeling? Wat moet je dan ondergaan? Hopelijk kun je er weer een tijdje tegenaan!

Liefs Nathalie

Jammer Dotje dat je tot 20.00 uur moet werken. Das dan best lange dag of niet. Wat doe je ook alweer *ff vergeten sorry* Hhaha dus jij wilt wel dat je borsten groeien. Nou ik heb al grote cup dat gaat nog lachen worden als ik zwanger mag worden. Pfff zeg je mag wel een beetje van mij hebben hoor, hihih.

Jolie, geniet maar lekker van het mooie weer. En lekker zwemmen met je kleine. Heerlijk is dat hè. Ik wist eerst helemaal niet dat jullie ook al kleine hadden. Hoe oud? Ik vergeet soms ook dingen hoor, dus kan zijn dat je het al een paar keer hebt verteld, hihih.

Meiden, ik ga ff rustig aan doen, ben best bekaf van eerst therapie zwemmen, toen met mijn mams naar de tandarts. In tussentijd boodschappen doen. Toen nog naar de action en lekker broodje eten in de stad en ten slotte een pandora armband voor mams uitzoeken voor haar verjaardag. Pff lekker prijzig zeg allemaal, maar ze krijgt van ons 23 mei op haar verjaardag een armband en twee stoppers. Dan moet ze zelf maar sparen voor bedels of schakels enzo, hihih.

Moest haar helemaal van overtuigen dat het nog wel ff duurt dat ze oma word. Niemand weet nog van onze plannen namelijk. Nou mijn ouders en schoonouders zien het wel zitten hoor. Maar dat verhaal zal ik later ff vertellen. Ga nu ff beetje bijtanken, hihi.

Liefs Nathalie

Hey Meiden,

Wat een weer he... Echt jammer voor alle mensen die moeten werken, ik was gelukkig al om half 2 klaar... Net even lekker met het buurmeisje in de tuin gezeten, heerlijk...

Hoi Kimmie, gezellig dat je met ons meekletst...!!
Gerdien hoe is het nu bij jullie? Zijn jullie er alweer een beetje uit? Kan me wel heel goed voorstellen dat je je twijfels soms hebt hoor. Ik denk dat dat ook de angst voor het onzekere is. Je bent dan ook niet meer zo vrij om zo overal naar toe te gaan, maar aan de andere kant krijg je er natuurlijk heel erg veel voor terug...
Mickje heb je al iets leuks geboekt? Wel lekker om dan vrij te zijn, maar wel balen dat je vriend nog steeds in het verband zit... Zal wel zweten zijn met dit weer. Wel heerlijk er straks even uit met zn tweetjes...
Miranda wat lastig inderdaad dat nu je temperatuur weer iets hoger is. Dubbel is het dan he. Ga je toch afwachten of het spontaan op gang komt of wacht je nog even en ga je dan starten daarmee? Lastige situatie.. Maar ja wie weet ben je inderdaad alwel zwanger of heb je net je eisprong gehad?! Kan natuurlijk beide...
Nathalie hoe is het met je oma? Wat schrikken zeg ineens zulk nieuws.. Hoop zo voor je dat je oma nog mag meemaken dat ze overgrootoma wordt... Daar duimen we gewoon met zn alleen heel hard voor!
Jolie, ik kan me heel goed voorstellen dat het een enorme teleurstelling is dat de rd's weer zijn gekomen. Je durft er niet op te hopen dat je zwanger bent om de teleurstelling te beperken, maar als het dan zover is zal het wel aanvoelen als weer een gemiste maand/kans.
Joepie, ik voelde ook helemaal niets. Probeerde overal wat in te voelen en te zien, maar het was er niet. Alleen af en toe een steekje in mn liezen of een licht zeurend gevoel in mn onderbuik, maar ben toch zwanger... Dus ook zonder iets te voelen kan het echt.. Nog   twee weken wachten meid...!! Zal heel hard ook voor jou duimen en litters strooien...
Zelf ben ik in januari gestopt met de nuvaring en niet bewust met zwanger worden en de eisprong bezig geweest, maar toen ik de vorige maand 3 dagen overtijd was en alsnog zwanger werd voelde ik me ook diep ongelukkig... Zo snel stel je je er blijkbaar toch op in, en we willen het natuurlijk ook allemaal zo graag.
Maar jouw tijd zal ook zeker komen... Daar duimen we hel hard voor en zullen nog heel veel glitters gaan en blijven strooien...
Mamoetje, mijn kerel is net als die van jou. Hij is juist ook heel er schoonmakerig. Ik ben meer van het opruimen en hij echt van het poetsen, hebben we ook weleens ruzie over ehad, maar we weten dat we elkaar niet kunnen veranderen   en hebben ons daarbij neergelegd, haha... Ieder zn kwaliteiten roep ik altijd als hij daar weer eens nukkig over doet...
Mamajm, je houdt ons wel in spanning zeg... Hoe voel je je? Hoop zo voor je dat het ook voor jou deze ronde raak is..!!! Zitten we straks lekker met zn allen zwanger te zijn en openen dan een nieuwe topic.. "De zwangere Kluskippies"
Dotje wat spannend dat jullie het je ouders dit weekend gaan vertellen, wat een leuke moederdag zal dat worden.Moeilijk is het om het niet tegen iedereen al te zeggen he...
Poeh,  net als jullie houden wij het ook nog even voor ons. Wel wil ik het mn tweelingzus heel binnenkort aan vertellen. Ben wel heel benieuwd naar haar reactie. Denk dat ze het super zal vinden...! Heb je er al over naedacht hoe jullie het gaan vertellen? Wij gaan onze ouders een fopspeen even met "I love opa/I love oma" en zeggen dan niks, maar geven hun gewoon dat cadeautje en dan afwachten... haha

Pfff drukte net op een knop en dacht even dat ik al mn tekst kwijt was, maar viel gelukkig mee.... Hoop dat ik niemand vergeten ben maar anders in elk geval voor iedereen een hele fijne avond...

Hallo lieve meiden,

Allereerst: welkom Kimmie, kom gezellig meekletsen zou ik zeggen! Thanx voor al het begrip van iedereen, kwam volgens mij wel een beetje verdrietig over he, voel me nu al beter. Het is ook zo herkenbaar voor iedereen, fijn dat je elkaar kan steunen in al die gevoelens. Ik herken ook aan de ene kant er luchtig tegenaan kijken en zin hebben in de volgende ronde, aan de andere kant voel ik angst dat het weer niet lukt en dan krijg ik zo'n en dan...? gevoel, alsof er daarna geen kans meer is, heel vervelend.
Nathalie, geeft niet hoor, er zijn zoveel meiden hier, ik vergis me ook wel eens, maar ik heb een zoontje van bijna 2 jaar. Vandaag dus wezen zwemmen, superrelaxed, vriendinnetje was mee van mij. Ze vroeg of we al dachten aan een tweede en heb verteld dat we al begonnen waren. Wel fijn om er ff open over te hebben, heerlijk, ze vindt het ook zo leuk, is zelf wat jonger en nog single dus nog helemaal niet bezig, maar kon het weer ff kwijt. Ze leeft ook echt mee, super!
En er is echt geen peil te trekken op die zwangerkwalen he Dotje, dus het kan altijd raak zijn. Nog 2 weekjes en dan feesten, we hebben romantische dates in gedachten, mijn mannetje en ik, met kaarsen enzo. Komt helemaal goed!
Dotje leuk dat je het gaat vertellen dit weekend! Dat is zoooo geweldig. Ik weet nog dat wij onverwachts bij mijn ouders op de stoep stonden om het te vertellen. Ik kom binnen, ben de gang nog niet uit, zegt mijn moeder: ben je zwanger? Niet te geloven. Nu waren we dus net 2 maanden getrouwd en wist ze dat we het wilden, maar het was wel snel hahaha!!!!!!
Nou tot straks!

Wat leuk al die verhalen over het vertellen aan de ouders of vrienden/vriendinnen over het zwanger zijn of graag zwanger willen worden. Iedereen heeft daar zo haar eigen manier voor, echt leuk. En moederdag is wel een hele speciale gelegenheid hè. Mijn mams is 23 mei jarig, maar 30 mei pas mijn nod. En mocht het raak zijn, mijn paps is 10 juni jarig dus wie weet. Maar dat vind ik dan wel weer spannend omdat het dan nog maar zo vroeg is. Kweet niet wanneer wij het gaan vertellen, mochten wij zwanger mogen worden. Maar dat is zorg voor later.

Vanmiddag ff in slaap gevallen. Lijk wel oud wijf de laatste dagen. Kan nog wat worden als zwangerschapsmoeheid er ook nog eens bij komt, ihihih.

Wij gaan nog ff genieten van het mooie weer. Tot later!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan