Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

heeej Joepie wat een lief plaatje joh! mooi!
Woon jij soms ook in Gelderland? omdat Zwolle maar half uurtje rijden is voor je?
Ikku wel.. hihi...
spannend waar iedereen woont.. wel grappig hoor!
Als het zover is lijkt me leuk, dikke buiken date!!! doen we!
Nathalie zorg jij maar goed voor je mannetje hoor en doe rustig aan..
denk om jezelf.. zijn nog meer dagen van de week dus moet je ook nog wat
te doen hebben he!! En je mannetje zal vast snel opknappen als je zoooo lief
voor m   ben!! haha...
Zoonlief zit nu lekker ff int zwembadje..vind hij heerlijk. ik vind het nog wel beetje waaien dus als hij het leeg geplonst heeft moet hij er ook maar weer uit..hihi
maar waar een kind heerlijk zoet mee is he..
lekker bruin worden meteen....
xx

Lief hè die eendjes in het water, hihih
Ik ga vanavond nog lekker ff zwemmen
Gezellig kletsen en lekker ploeteren
Zometeen eerst maar eens wat eten koken
Hoop dat mijn mannetje ook wat wil eten

Wens jullie fijne avond!

Liefs Nathalie

Heej Nathalie schattig die eendjes...hahaha jammer dat ik ze alleen niet zie?? staat foei??? afslankforum?? iets mis met die site of het plaatje? vreemd hoor
ben wel benieuwd naar het echte plaatje...!!
Hier ook baddereendje..net lekker met m zitten spetteren, maar ga m nu zo echt afdrogen en dan vast eten, manlief komt later belde hij net dus zijn wij vast klaar...
Zwemze straks Nathalie, heerlijk,zal vast lekker rustig zijn, iedereen gaat voetbal kijken haha heb je t hele zwembad voor jezelf!!
eetse voor zo !

Ahhhhhhhhhhh das niet lief!
Mijn lieven eendjes foetsie, sniksnik!
Nou dan ga ik wel nieuw plaatje zoeken grrr!

Doe dat, ben heel benieuwd
wij zijn net 2kwakendekwetterende eenden hier
praten zo op naar nr 4 topic! haha

Ik denk dat maar ff bij mijn baas regelen dat ik vanavond wat te drinken krijg in het zwembad, hihih. Ik zie me al heerlijk dobberen. Denk niet dat ie erin trapt.
Nou ja, hahah nee zo ben ik niet. Ga lekker ploeteren. Zie wel hoeveel er zijn, heb niks gehoord dat er vanavond geen zwemmen is. Dus ik zie wel en anders ga ik wel weer naar huis. Ik ga ff koken nu. Jullie ook eet smakelijk voor strakkies.

Liefs Nathalie

Aaaah wat een leuk plaatje..heerlijk!!
Ga jij maar lekker dobberen idd..hopelijk kan je gewoon zwemmen..
Hier net klaar met afdrogen! was geen probleem. lekker hempie aan en pampertje en nu speelt hij nog wat..
Alles te drogen gehangen op de droogmolen..dus straks opruimen en weer klaar met de pret!!
Kga nu ff lekker eten idd..heb wel trek...

Hoe kom je trouwens aan al die leuke diddl plaatjes Nathalie??
is daar speciale site van ofzo??
ik ben tijdje verzot van diddl geweest namelijk..haha

Hopelijk komen er straks nog ff meiden wat melden over zichzelf hoe het is enzo..maar wie weet kruipen ze allemaal naast de mannekes om EK te kijken..Ach ik neem het ze niet kwalijk hoor. maar ons boeit het gewoon echt niets..kan he
eetse en totlaters..liefs mij

Terug
Bovenaan