A
Anoniem
Guest
Mosa, jou nod komt ook steeds dichterbij meis. Wel spannend allemaal hè. Vooral omdat het voor jou echt de eerste keer is dat je deze afwachtenperiode enzo meemaakt. En komen de rd-tjes wel of niet. Negatieve test of hopelijk positief. Spannend spannend.
Ik heb een mailtje gestuurd dat ik waarschijnlijk wel kom. Zo kon je je ook aanmelden. 21 juni is het. Dus heb nog ff de tijd hè. Als ik echt niet wil ga ik niet. Maar denk dat het wel verstandig is. Al is het maar ff. Heb toch wel het idee dat ik daar voormezelf iets af moet sluiten.
Meiden vrijdag komt steeds dichterbij. En hoe meer ik daar aan ga denken, hoe zenuwachtiger ik word. Ik heb steeds voor me uitgeschoven dat ik nog ff ademruimte tot 01-07-08 heb. Maar dat komt angstvallig dichterbij. De tijd gaat zo ontzettend snel. Als je zit te wachten op Als ikd it nu ook zit te typen en er meer over na denken krijg ik gewoon naar gevoel over me. Ik wil er niet teveel aan denken, want dan word ik volgens mij gillend gek. Morgen krijgt mijn auto nog grote beurt. Laatste horte en stote mijn auto, dus heb ik geprobeerd naar de garage te rijden. En das gelukkig gelukt. Was iet stuk, wat vervangen is. En die zei de monteur dat ie ook aan grote beurt toe was. Dus ik heb zo iets doe nog maar lekker ff voor 01-07-08 dan is als ik (lees hopelijke gemeente) hem over mag nemen dat teministe gebeurd. Ik hoop niet dat ik eind deze week al telefoon krijg van leasemaatschappij dat ik een besluit moet nemen. Dan krijg ik ook te horen hoeveel geld ze moeten hebben voor die auto. Ik hoop echt dat de gemeente me kan en wil helpen. Ik heb dus vrijdag een keuring bij CIZ die moeten rapporteren aan gemeente dus kom vrijdag waarschijnlijk nog niks te weten. Maar moet dus goed uit mijn woorden komen e.d. Ik wil er niet teveel aan denken, want deze spanningen doet mijn lichaam niet veel goeds.
Bedankt voor jullie medeleven. Ik hou jullie zeker op de hoogte als ik iets meer weet!
Liefs Nathalie