Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Mosa, jou nod komt ook steeds dichterbij meis. Wel spannend allemaal hè. Vooral omdat het voor jou echt de eerste keer is dat je deze afwachtenperiode enzo meemaakt. En komen de rd-tjes wel of niet. Negatieve test of hopelijk positief. Spannend spannend.

Ik heb een mailtje gestuurd dat ik waarschijnlijk wel kom. Zo kon je je ook aanmelden. 21 juni is het. Dus heb nog ff de tijd hè. Als ik echt niet wil ga ik niet. Maar denk dat het wel verstandig is. Al is het maar ff. Heb toch wel het idee dat ik daar voormezelf iets af moet sluiten.

Meiden vrijdag komt steeds dichterbij. En hoe meer ik daar aan ga denken, hoe zenuwachtiger ik word. Ik heb steeds voor me uitgeschoven dat ik nog ff ademruimte tot 01-07-08 heb. Maar dat komt angstvallig dichterbij. De tijd gaat zo ontzettend snel. Als je zit te wachten op Als ikd it nu ook zit te typen en er meer over na denken krijg ik gewoon naar gevoel over me. Ik wil er niet teveel aan denken, want dan word ik volgens mij gillend gek. Morgen krijgt mijn auto nog grote beurt. Laatste horte en stote mijn auto, dus heb ik geprobeerd naar de garage te rijden. En das gelukkig gelukt. Was iet stuk, wat vervangen is. En die zei de monteur dat ie ook aan grote beurt toe was. Dus ik heb zo iets doe nog maar lekker ff voor 01-07-08 dan is als ik (lees hopelijke gemeente) hem over mag nemen dat teministe gebeurd. Ik hoop niet dat ik eind deze week al telefoon krijg van leasemaatschappij dat ik een besluit moet nemen. Dan krijg ik ook te horen hoeveel geld ze moeten hebben voor die auto. Ik hoop echt dat de gemeente me kan en wil helpen. Ik heb dus vrijdag een keuring bij CIZ die moeten rapporteren aan gemeente dus kom vrijdag waarschijnlijk nog niks te weten. Maar moet dus goed uit mijn woorden komen e.d. Ik wil er niet teveel aan denken, want deze spanningen doet mijn lichaam niet veel goeds.

Bedankt voor jullie medeleven. Ik hou jullie zeker op de hoogte als ik iets meer weet!

Liefs Nathalie

Laatste berichtje (denk ik, hahaha) voor vandaag!
Ik hoop dat onze kat me vannacht laat slapen.
Ik denk dat ik hem maar lekker naar buiten doe.
Kan ie stoeien met vogeltjes zonder dat ik er last van hem
Ik heb 3 jaar geleden het katje aan mijn vriend cadeau gegeven,
omdat hij eigenlijk toen op zichzelf ging wonen en thuis dieren gewend was
Dat ie niet alleen thuis zou komen zeg maar. Zelf ben ik ook niet zo'n katten mens. Meer hond, omdat we die altijd thuis hebben gehad en nog. Maar voor mezelf niet, want ik wil wel goed voor zo'n beestje kunnen zorgen. Veel kunnen lopen enzo. Maar dat red ik dus niet echt. Maar Nemo is soms wel schatje hoor. Vooral als ie op mijn buik komt liggen knuffelen dan denk ik echt, ohh wat voel je, hihih.  

Ik denk dat ik lekker in bed kruip en dan nog ff kom kijken of er iets gereageerd is. Of ff lief plaatje plakken.

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Mosa, 25 jaar                        1e ronde - 1e kindje                              17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                              18-06-08  
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                              19-06-08
Esseltje,29 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08
Mamoetje,  19 jaar        6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                               ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda                                        5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08
MamaJM, 23 jaar             3e ronde -  2e kindje                              16-06-08
OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mamoetje,  19 jaar    6e ronde 1e kindje                           03-06-08      (34 dgn)  
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
Elmoo                
2e echo        06-06-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Nathalie: ik zal nog even  op je  reageren dan

Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! Maar het zou toch ongelovelijk zijn als ze je auto af zouden nemen. Echt een rotsituatie waar je in zit. Ik zal aanstaande vrijdag alvast beginnen te duimen! Wat een gedoe ook allemaal! Alsof jij niet liever helemaal gezond zou willen zijn! Dan is goed vervoer voor jou toch  zo belangrijk, dat moeten ze toch begrijpen!

Ik vind het ook erg spannend dat mijn NOD dichter bij komt, alhoewel ik natuurlijk niet weet of het wel de 17e is. Ik ga er alleen vanuit dat ik niet zwanger ben, zou te mooi zijn in de eerste ronde. En ik voel me ook helemaal goed.

Nu ga ik echt naar bed, want de wekker gaat om 6.10 uur weer. Gelukkig m'n laatste dag deze week. Maar ik ben de hele week al te laat naar bed gegaan en nu begin ik het te merken. Maar ik vind het ook zo zonde om vroeg naar mijn bed te gaan, ik ben echt een avondmens. Weltrusten, ik hoop dat je goed slaapt!

Liefs Mosa

eeeh hallo hallo ik kom even binnen gevallen, ik wil graag ook meekleppen, als dat mag?

ik ben Petra, mama van Fleur, geb 230907, en wij willen voor de 2e gaan, lekker snel.
hoeveelste ronde dit is kan ik vaga zeggen, want ik ben na de zwangerschap van Fleur niet opnieuw aan de pil gegaan, pas geleden hebben we besloten dat we het rubbertje ook maar achterwege laten.
Volgende maand willen we echt gaan klussen.
Bij Fleur hebben we er 1 jaar over gedaan, met 2 miskramen tussendoor.
Ik hoop dat het deze x anders gaat zijn, sneller dus.

x Petra

even kijken: werkt dit?

nZ7Pp2.png

Dank je mosa. Tja er gebeuren af en toe zoveel ingrijpende dingen tegelijk in mijn leventje. Ik probeer het zoveel mogelijk van me af te zetten, maar af en toe laait het gewoon weer op. En dat doet mijn lichaam ook niet veel goeds.  Tis soms zo oneerlijk allemaal. Maar goed ik hoop er maar het best van en anders hoop ik echt dat er heellll snel een goede oplossing komt. Mooi zou zijn als ondanks alle ellende er een klein wondertje in me mag groeien, maar zelfs daar durf ik soms niet eens op te hopen, gek hè.

Wacht gewoon rustig je cyclus af meis. 1x ongi worden is ook niet erg, dan weet je teministe een beetje waar je aan toe bent. Tuurlijk zou je liever positief testen, maar fijne regelmatige cyclus is ook heel belangrijk vind ik.

Ik ben nu lekker in bedje gaan liggen. De meiden hebben hier morgen weer genoeg van me te lezen, hihih. Tis idd maar goed dat ik alles in delen heb gedaan, anders werd het helemaal zo lang, hihihih.

Weltrusten lieve meiden, bedankt voor jullie steun!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan