Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Ik dacht ik kom nog ff weltrusten zeggen, want niemand typt toch meer, maar kwam mosa nog gezellig ff kletsen, hihih. Gisteren was wel hele regenachtige dag hier. Op de bruiloft ook veel regen. Vandaag scheen hier lekker de zon gelukkig.

Mijn hoofdpijn heeft idd met mijn whiplash te maken. Gisteren heel drukke dag gehad, langer moeten werken, en tja dan reageerd mijn lichaam heel heftig. Tuurlijk vind ik het erg spannend wat nou morgen weer allemaal gaat gebeuren. En weer een drukke dag. Dus wil eigenlijk zaterdag wel ff heerlijk genieten.

Ik kom morgenvroeg voordat ik weg ga nog wel ff kijken hoe het hier is.

Liefs Nathalie

Hoi kluskippies,

Ff nog een berichtje van mij en geen onbelangrijke: IK BEN ZWANGER!!! Naast me ligt een dikke vette positieve test, yes!! Het duimen heeft geholpen en Nathalie, je voorgevoel was weer goed. We zijn zooooo blij, onwerkelijk ook. Het is de tweede, maar daarom niet minder bijzonder. Ook wel weer spannend allemaal, ik hoop dat alles goed mag gaan. Heb een Kruidvat test gedaan, kon niet wachten tot morgen. Eerst een dun streepje, maar nu echt een duidelijke. Ik ben dankbaar dat het gelukt is, en het lukt ons allemaal, geloof mij maar!

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Miranda                                       5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde -  2e kindje                                16-06-08
Mosa, 25 jaar                          e ronde - 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                               18-06-08
Esseltje                                          5e ronde - 1e kindje                                18-06-08
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                                19-06-08
Mamoetje                                    6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar                4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                        4e ronde -  1e kindje                              29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien                          5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:
Vlinder, 29 jaar    10e ronde 2e kindje            uitgeteld op 30 januari 2009
Jolie, 28 jaar                 3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
1e bezoek        ??-??-??
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
1e echo        14-05-08
Elmoo                
2e echo        06-06-08
1e echo        19-05-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
 2e echo        23-06-08 om 18.00 uur            
1e echo          02-06-08    

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik zit hier met tranen in mijn ogen!
Jolie & mannetje! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

Liefs Nathalie

Jolie:  WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!!
Gefeliciteerd meid!! Is nog snel gegaan zeg! Geniet  maar lekker, wat zullen jullie blij zijn  zeg!!!  

Ikke vind het wel bijzonder hoor dat mijn voorgevoel alweer juist is.

*denk denk denk* voel voel voel * wie is er nu zwanger, hihih

Ik krijg nog ff niks door! hahah

Meiden ik ga mijn bedje opzoeken, kijk zo nog wel ff of jullie nog gereageerd hebben.

Liefs Nathalie

Wij willen glittersssssssssssssssss! hihihih
Kunnen we wel gebruiken meis.
Kunnen jij en je mannetje nu wel slapen vannacht?
Of helemaal hyper, en nog onwerkelijk zekers?

Geniet er lekker van meis. Had je kwaaljtes?
Ik weet het niet meer, ik ben zelf hyper geloof ik, hiih
Ben zo blij voor jullie!

Liefs Nathalie

Goeiemorgen dames!

JOLLIEEEEEEEEEEE, wat geweldig zeg! Van harte gefeliciteerd voor jou, mannetje en straks grote broer!!!! Wat ben ik blij voor jullie! Geniet ervan!

Nathalie, wat goed van je dat je dat voorspelt hebt! Wil je nu wel even snel een voorgevoel hebben dat ik zwanger ben! (mocht het in de buurt van m'n NOD komen) hihi!!

Heb nl. nog steeds een temp. van 36.2. Snap er niks van en nu iedereen hier maar zwanger is, ben ik meer en meer bang dat het bij mij niet lukt, omdat ik dus geen eisprong heb! Had gisterochtend wel steken in m'n buik en ook draderige afscheiding (sorry) maar nog steeds dezelfde temp. Hoorde laatst al ergens dat je ook ongesteld kunt worden zonder eisprong, dus nu maak ik me extra druk! Maar misschien is dat tempen ook wel niks voor mij en werkt het gewoon niet...Heeft iemand daar ervaring heeft, wel getempt, geen veranderingen, maar wel zwanger??(please)

Ik ga er vandoor, nog één dagje en dan lekker lang weekend! (t/m maandag!)

Esseltje, ben je al bij de vk enz. geweest? Of weet je al wat meer???
Bolle, hoe is het met jou, zie je al een buikje?
Mickje, spreek ik op hyves ook wel, dus weet gelukkig hoe het daar gaat!
Elmoo en Poeh, het gaat het met jullie, zwangere mutsjes!?
Kimmie, kun je alweer beginnen aan je volgende klusronde?
(doe dit uit m'n hoofd, het wordt een beetje lastig nu!)

Als me wat te binnen schiet weer, zijn jullie de eerste die het weten!

Fijne dag!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan