A
Anoniem
Guest
hey maMaJm ik vaar met je mee in het schuitje hihihihi en ik voel me vandaag wel redelijk alleen net na het eten alweer dat misselijke gevoel en eem keiharde buik,en net toen ik mijn kleine mannetje in bed ging leggen weer dat gevoel van buiten adem dat beeld ik me echt niet in en oja harde ontlasting kon al een paar dagen niet naar het toilet gaan en vanmorgen wel maar echt keihard sorry voor de details!!!! en vanmorgen weer getempt en een temp van 36.67 en dat had ik toen ik zwanger raakte van milan ook een temp van 36.7 gemiddeld dus wie weet he!!!! oja en toch wel veel plassen dat kun je toch niet opwekken he ofwel hihihih kun je zo snel na een eventuele innesteling al kwaaltjes krijgen? ik kan me dat allemaal niet meer zo herrineren van milan gek he! en ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn! en jij wil ook zo graag he meid ik gun het je we duimen maar door maar geloof me wij hebben ook snel allemaal een positieve test in handen!!! ik wacht nog ff met testen als ik nu test is hij misschien negatief wie weet en dat zou weer een teleurstelling zijn he en jij wanneer test jij? ik bestel misschien vandaag een testje via internet! hihihi........
naat wat gek jij en niet typen ik begrijp dat je nu ff moeilijk hebt meis,maar voor jou gaat het zonnetje ook snel weer schijnen dat verdien jij ook!!!!!
ga ff lezen en dan reageer ik weer......
petra hoe is het met jou? ben je bijgelezen hihihihi
liefs miranda(mir)
naat wat gek jij en niet typen ik begrijp dat je nu ff moeilijk hebt meis,maar voor jou gaat het zonnetje ook snel weer schijnen dat verdien jij ook!!!!!
ga ff lezen en dan reageer ik weer......
petra hoe is het met jou? ben je bijgelezen hihihihi
liefs miranda(mir)