Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

hey maMaJm ik vaar met je mee in het schuitje hihihihi en ik voel me vandaag wel redelijk alleen net na het eten alweer dat misselijke gevoel en eem keiharde buik,en net toen ik mijn kleine mannetje in bed ging leggen weer dat gevoel van buiten adem dat beeld ik me echt niet in en oja harde ontlasting kon al een paar dagen niet naar het toilet gaan en vanmorgen wel maar echt keihard sorry voor de details!!!!  en vanmorgen weer getempt en een temp van 36.67 en dat had ik toen ik zwanger raakte van milan ook een temp van 36.7 gemiddeld dus wie weet he!!!! oja en toch wel veel plassen dat kun je toch niet opwekken he ofwel hihihih kun je zo snel na een eventuele innesteling al kwaaltjes krijgen? ik kan me dat allemaal niet meer zo herrineren van milan gek he! en ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn! en jij wil ook zo graag he meid ik gun het je we duimen maar door maar geloof me wij hebben ook snel allemaal een positieve test in handen!!! ik wacht nog ff met testen als ik nu test is hij misschien negatief wie weet en dat zou weer een teleurstelling zijn he en jij wanneer test jij? ik bestel misschien vandaag een testje via internet! hihihi........

naat wat gek jij en niet typen ik begrijp dat je nu ff moeilijk hebt meis,maar voor jou gaat het zonnetje ook snel weer schijnen dat verdien jij ook!!!!!

ga ff lezen en dan reageer ik weer......

petra hoe is het met jou? ben je bijgelezen hihihihi

liefs miranda(mir)

heej Mir gezellig dat je ff komt beppen.
Wij allebei voor de 2 de dus! leuk hoor!
Hoe oud is die van jullie?
Misschien heb ikt al weleens gevraagd hihi maar kan niet alles onthouden hoor hier
Nu we int zelfde schuitje zitten misschien beter!
Ons manneke wordt in sept 2. al hele knaap he..hihi
dus echt wel tijd voor broertje of zusje vind ik. lijkt me zo gezellig voor hem ook!
Ik heb laatste tijd ook meer moeite met ontlasting hoor. ook harder
kan al normaal niet heel goed. alleen als ik veel fruit eet zeg maar
dus dat doe ik ook..
maar laatste dagen is het ook harder dan normaal...hihi
lekker frisse praatjes hier..
plassen moet ik niet echt meer volgens mij.
gewoon normaal..haha
maar dat kan je niet echt opwekken idd. dus wie weet zit er wel iets te duwen en te groeien daar vanonder meis!! spannend
ik ga volgende week testen denk ik.
Ik wil eigenlijk wachten tot na volgende week zaterdag omdat ik dan die date/reuni van mn zwangerschapsgym heb zeg maar
en als ik dan sochtends evt. positief getest heb ist zo moeilijk om m mondje te houden..dus ga het denk ik die zondag doen ofzo...
Dat moet ik wel volhouden verwacht ik omdat ik toch niet helemaal zeker ben van mn cyclus na de mk natuurlijk...
maarja..als jullie in mn schuitje zitten te testen kan ik misschien niet meer wachten...dus ik zeg maar niks..hihi...we zien wel
we duimen maar mooi verder!!
Hou je taai!
Liefs mij en fijne middag!

Mir heb jij trouwens ook hyves???
ik heb Joepie sinds kort ook..dus zou wel grappig zijn..
kan ik misschien foto's zien van je zoontje en jij bij mij
khoort wel

ff vlug voor maMaJm ik heb hyves meid zoek maar bij hyves op miranda dirks uit voerendaal dan vind je mij!!!! staan ook fot's van milan en milan is van april een jaar!!! ik kom straks weer kletsen meid ga nu ff boodschapjes doen sorry tot straks en ik voeg je wel meteen toe straks als je me gevonden hebt op hyves hihihi
liefs miranda(mir)

Oke meid komt goed.
Kga je snel ff zoeken en toevoegen en dan
ga ik  ook zoonlief uit bed halen, ff wat boodschapjes halen
en bij vriendin ff bakkie doen
en vanavond werken...
maar we spreken elkaar weer!
Liefs mamaJM

Ha dames,

Daar was ik weer, helemaal kapot!Hihi, wat zo'n schoolreisje al niet met je doet! Wij hadden dit jaar een bosdag, wij gaan om het jaar naar een attractiepark of bosdag...met 4 groepen (2 groepen 4 en 2 grioepen 5) Was erg leuk, we hebben levend stratego, klootschieten, midgetgolf gedaan en naar een natuurmuseum geweest! De kinderen vonden het geweldig! Lekker spelen in het bos, heerlijk!
De hele dag droog gehad, dus daar hebben we ook heel veel geluk mee gehad!

Elmoo, wat zielig zeg, voor je poes/kater! Wel mooi dat je vanmorgen beter nieuws had? Weet je al wat meer, of het echt nierstenen waren enz!? Sterkte ermee meis!

Nathalie, kan me voorstellen dat je in de stress zit, maar je moet wel op jezelf letten he! Je kunt toch niet meer dan je verhaal doen en ze doen wat ze ermee willen doen, maar het blijven eikels! Heel veel succes!!!

MamaJM, wat een drukke dag zeg! Heb je er wel lekker van genoten?? Je was toch ook in zeeland geweest? Hoe was dat? Of heb ik daar overheen gelezen???
Hoe voel je je verder? Al meer kwaaltjes?

Mir...spannend he, maar je noemt wel dingen op waarvan ik denk, had ik die maar, dan was ik misschien wel zwanger! hihi! Maar wil idd graag zoals MamaJM zegt in het schuitje de goeie kant opvaren, dus ik roei mee...
Heb wel steken in m'n borsten nog steeds en net even getempt...37.1...maar ik weet niet of dat wat zegt...of moet het 's ochtends echt hoog zijn?
Ik weet het ook niet meer hoor...we zoeken het op! hihi!

Nog 2 daagjes wachten en dan is het eindelijk zo ver! Wel jammer dat het dan nog waarschijnlijk de hele dag duurt, want de vorige keer was ik rond een uur of 5 ongesteld...dus nu zit ik de hele zaterdag op de wc...hihi!
Beetje afleiding zoeken dan maar! Heb ook wel last van m'n buik en nog steeds een beetje wittige dikke afscheiding, dus heb m'n vriendje er ook maar vast op voorbereid dat ik gewoon ongesteld ga worden...heb zelfs m'n nieuwe NOD al uitgerekend...11/12 juli!

Meiden, ik ben helemaal gaar...ga lekker douchen en daarna op de bank!!
Fijne avond!

Liefs Joepie

heyyyyyyyyyyy joepie daar ben je weer meid en je hebt een leuke dag gehad vandaag lees en gelukkig droog!!!!!!!!!!! en je wil wat kwaaltjes van mij want dan denk je dat je zwanger bent hihihihihi gekke meid.......... ik heb er niet de hele dag last van maar vooral na het eten/drinken en vanmiddag met boodschappen doen ook weer buiten adem en misselijk maar is misschien ook dat ik er nu teveel mee bezig ben en het te graag wil maar sommige dingen kan ik echt niet dwingen zoals dat vele plassen en dat buiten adem zijn!!!! ook heb ik weer wat afscheidnig beetje bruinig niet veel maar heb een inlegkruisje in voel ik me schone  en ik temp ook wel eens het s'avonds en gisteravond was mijn temp 37.0 graden en vanmorgen weer 36,7 dus gek ik denk dat je van de ochtendtemp. moet uitgaan.............. maar kun je dus nu al zoals ik al last hebben van bepaalde dingen zo snel na een eventuele innesteling? meid roei jij maar lekker met ons mee en hopelijk de goeie kant op

lieve nathalie hoe gaat het met je?

en met de rest van de kippies maMaJm is werken geloof ik......
 tot straks liefs miranda(mir)

Ha meiden,

nou, heb tegen beter weten in een digitale test gedaan en die zei keihard:

NIET ZWANGER
...pppfff...nou, hoe duidelijk wil je het hebben???

Er staat op de test dat je pas kan testen op de dag van je NOD en dat is zaterdagavond, dus volgens mij moet je dan zondag rekenen...weet dus wel dat ik vrij vroeg ben, maar heb wel eens eerder een test vroeg gedaan en toen die negatief aangaven werd ik ook inderdaad ongesteld...dus...ik reken er nu helemaal niet meer op...

Toch ben ik de laatste dagen anders hoor...heb gevoelige borsten, niet alleen steken maar ook spanning erop, het rommelt in mijn buik, af en toe steken...ben ontzettend moe (gisteravond heb ik van half 7 tot kwart over 8 op de bank liggen slapen, even koffie gedronken en daarna maar naar bed gegaan.), ben kortademig, prikkelbaar, emotioneel...ik weet het allemaal niet, maar noem het en ik heb het! (behalve dus de misselijkheid en die wil ik!!!!!hihi!)
Maar het zal dan toch wel weer met de ongesteldheid te maken hebben...

Ik denk dat, mocht het zover zijn, dat ik wel ineens denk aan het einde van m'n cyclus: Oh, dus zo voelt het om zwanger te zijn...dat ik het gewoon ineens zeker weet!...ik hoop het zo...dat zou een lekker gevoel zijn!

Mir, weet je al wanneer je gaat testen eigenlijk??? Heb daar misschien overheen gelezen, maar weet het niet meer...Je temp. is dus een beetje hetzelfde als dat van mij...hoop met heel m'n hart dat het allemaal wat hoger blijft!
Als het morgenvroeg weer lager is, dan weet ik het helemaal zeker...misschien ook wel een lekker gevoel!

Fijne avond meiden en toi toi toi!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan