Hallo meiden,
Wat een supertopic hebben we hier zeg...ik deel met jullie nog meer dan met m'n eigen vriendinnen, vind het toch wel heel bijzonder...
Ook lief om te zien dat jullie allemaal met me meeleven...Ik haal me nu wel dingen in me hoofd, zo van, straks heb ik een buiten baarmoedelijke zwangerschap, test ik daarom negatief, of het vruchtje is idd al weg (doorgespoeld in de wc) en van de andere kant denk ik, meid je bent, mocht het dus raak zijn, nog niet eens 4 weken zwanger, (dag 27) dus je kunt waarschijnlijk niet eens positief testen...Kan de site niet meer vinden, maar er stond ergens, week 4, ook al wil je graag dat je vermoedens bevestigd worden, het is in de 4e week nog bijna niet mogelijk om positief te testen...
Dat geeft me dan wel weer een beetje rust...ben namelijk nog steeds niet ongesteld, maar de kwaaltjes zijn zo overduidelijk aanwezig...
Moet morgen weer werken en dan ga ik de terugweg wel even langs de kruidvat. Dan maar ietsje om, maar ik wil gewoon zekerheid...Ik voel me zwanger, maar wil graag dat iemand anders (een test dus) me even die bevestiging geeft!
Net ook weer even getempt, 37.2...de hele tijd last van oprispingen, weeig gevoel, vieze smaak, rare geur...veel plassen...hoofdpijn...krampen...IK WORD GEK!!!
hihihi...help me dan toch!!!
Lekker hoor, om hier weer van me af te typen! Vriendjelief vind dat ik ook heel geirriteerd doe...vooral gister, vandaag kan ik me inhouden...(doe m'n best!) maar hij vindt het ook erg spannend...vraagt elke keer hoe ik me voel, als ik ben wezen plassen vraagt hij of er nog niks te zien is en net bij z'n ouders doet hij dat met een knipoog...heel lief hoor...het is voor hem ook spannend, want hij voelt natuurlijk niks...
Het kriebelt me alweer, het liefste zou ik nog een test doen, maar weet dat het geen zin heeft...
Meiden, fijne dag en jullie zijn de eerste die het weten (na vriendjelief) als ik positief test! En dan kan ik weer volop reageren op jullie, sorry dat ik zoveel ego-berichtjes type, maar de hormonen gieren door m'n lijf! FORGIVE ME!
Liefs Joepie