Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Was ik weer even heel snel, schreef net Keighley op en had al zoiets van huh, lijkt toch anders dan dat ik het zo mooi vind... Maar moet ook Kayleigh zijn... Wereld van verschil, haha

Daar ben ik dan!

Allereerst, Mir, want ontzettend rot dat je negatief getest hebt, maar zolang je nog niet ongesteld bent....wat je eisprong heb je gevoeld!!Ik hoop dat je even blijft hangen aan ons bootje en dat je snel meer zekerheid hebt...

Nou...heb vanmorgen getest met een digitale test: NIET ZWANGER...
Het was al tegen 5.15, kon me niet meer inhouden...ik maak me nog niet druk hoor, maar wil nu wel een keer duidelijkheid..ik zit nu nog maar op dag 27 van m'n cyclus en zou dan in de 4e week van m'n zwangerschap zitten en vaak kun je dan nog niet positief testen, dus ik probeer af te wachten tot dag 29...dinsdagochtend dus...

MamaJM vroeg of ik de kwaaltjes eens op een rijtje wilde zetten!
Hier komen ze:

- niet ongesteld (geen kwaal, maar wel heel belangrijk,hihi!)
- gevoelige borsten
- gevoelige tepels
- vieze smaak in m'n mond
- doordringende geur in m'n neus
- rommelende darmen
- soms steekjes in m'n buik
- oprispingen
- zuurbrand (weer iets nieuws!)
- hoge temp. (vanmorgen tegen 7.30 was ie al 37.0)
- heel moe (daarom reageerde ik nie meer, lag tegen 20.00 in bed en ben er tegen 9.30 vanmorgen weer uit gegaan.)
- meer zweten
- vaker plassen
- met vlagen misselijk (vooral als ik wat eet)

Dat was het wel zo'n beetje...best wat he??? Allemaal heel leuk en aardig, maar het enige wat ik graag wil is een positieve test!hihi...maar hopelijk komt die dinsdagochtend!
Zou wat zijn als ik nu toch nog ongesteld word...ben er nu wel steeds vaker bang voor en dan toch even checken of het niet zo is...vanmorgen eventjes een tampon in gehad, maar was niks te zien...gelukkig!!

Nathalie, wat fijn dat je een goed gesprek heb gehad...nu volhouden zo, gewoon durven te zeggen wat je op je hart hebt!!! Fijn dat je ouders ook zo lief reageren!

MamaJM, wat een grappig zoontje zeg! Hoop dat wij er ook ooit zo eentje krijgen... meisjes mogen natuurlijk ook, hihi! Jij gaat dus morgen testen...spannend! Ik hoop dat ik nog even kan afwachten en anders gooi  ik er morgen zo'n goedkope tegenaan.

Mosa, ook wij hebben natuurlijk nagedacht over namen, hihi...wij vinden Fiene heel mooi voor een meisje en voor een jongetje Jim (op z'n nederlands) of Jesse...
Maar vriendjelief weet het allemaal nog niet, hij vindt ze wel mooi, maar is er nog een beetje nuchter in! hihi!

Dames, ik ben vandaag veel weg, je kent het wel...dus kan niet zoveel reageren!
Maar probeer jullie tussen de bedrijven door op de hoogte te houden! Jullie moeten maar denken, geen bericht is goed bericht!

Fijne dag!

Liefs Joepie

Goedemorgen allemaal,

Ik kwam even snel kijken of er goed  nieuws was maar helaas (nog) niet.

Miranda jammer, maar je zit nu al wel in de tweede week van je nieuwe cyclus. Dat is wel een voordeel, kun je gelijk weer beginnen met klussen!

Joepie: Balen meid! Ik hoop dat het idd nog te vroeg is om te testen!! Ik wil je geen valse hoop geven maar je hebt wel erg veel duidelijke klachten. Hopelijk ben je dinsdag nog steeds niet ongesteld en heb je dan heel goed nieuws! We duimen gewoon verder!!

En hoe voel jij je maMaJM? Straks als je thuis bent lekker genieten van vaderdag, veel plezier!

Ik ga straks even alles lezen, eerst even lekker douchen.
Liefs Mosa

Zooooo ben ik ook weer. Ja ik lag ook nog in bed Elmoo maar was zo benieuwd hoe het met onze Joepie was dus snel ff laptop aangezet. Ikke lees, niks grrr. En toen kon ik niet meer slapen. Dacht ships dalijk is ze ongi geworden vannacht en is ze nu helemaal overstuur e.d. Maar gelukkig nog geen bloed!!! Yippie! Das toch al overwinning meis. Want anders was je al ongi geweest of vannacht geworden. En al die kwaaltjes poehpoeh! Ik hoop echt dat je snel wat duidelijkheid krijgt. Toch maar opzoek naar een kruidvat meis, want die clear blue testen kun je misschien pas later positief testen. En je temperatuur nog lekker hoog. Hoop zoooo dat het allemaal goed mag gaan. Anders is dat wel een hele harde klap in je gezicht!

Mir jammer dat jou tempartuur is gedaald en je dus vorige week wel wat ongi was. Maar goed de klusperiode breekt weer aan en hopelijk heb je niet weer zo'n onwijs lange cyclus. Moest je niet vrijdag naar de accupuntuur. Wanneer is je eisprong volgens de planning? Misschien pakt dat allemaal wel positief uit meis.

Morgen MamaJM testen die zal misschien net terug zijn van haar werk en aan het genieten van haar mannetjes!

Stom hoor die negatieve testen. Maar ja zolang er geen bloed is is er hoop hè. Sommige meiden duurt het gewoon langer dat positief getest kan worden. Maar brengt weer zoveel onzekerheid met zich mee, en spanning dat is ook niet goed voor toekomstige kleine hè. Dus probeer rustig te blijven allemaal. Ik weet het ik ben zelf ook helemaal hyper rond mijn nod en zeker als je zoveel kwaaltjes hebt.

Ik duim voor jullie en denk aan jullie!   Liefs Nathalie

Hallo meiden,

Wat een supertopic hebben we hier zeg...ik deel met jullie nog meer dan met m'n eigen vriendinnen, vind het toch wel heel bijzonder...

Ook lief om te zien dat jullie allemaal met me meeleven...Ik haal me nu wel dingen in me hoofd, zo van, straks heb ik een buiten baarmoedelijke zwangerschap, test ik daarom negatief, of het vruchtje is idd al weg (doorgespoeld in de wc) en van de andere kant denk ik, meid je bent, mocht het dus raak zijn, nog niet eens 4 weken zwanger, (dag 27) dus je kunt waarschijnlijk niet eens positief testen...Kan de site niet meer vinden, maar er stond ergens, week 4, ook al wil je graag dat je vermoedens bevestigd worden, het is in de 4e week nog bijna niet mogelijk om positief te testen...
Dat geeft me dan wel weer een beetje rust...ben namelijk nog steeds niet ongesteld, maar de kwaaltjes zijn zo overduidelijk aanwezig...

Moet morgen weer werken en dan ga ik de terugweg wel even langs de kruidvat. Dan maar ietsje om, maar ik wil gewoon zekerheid...Ik voel me zwanger, maar wil graag dat iemand anders (een test dus) me even die bevestiging geeft!

Net ook weer even getempt, 37.2...de hele tijd last van oprispingen, weeig gevoel, vieze smaak, rare geur...veel plassen...hoofdpijn...krampen...IK WORD GEK!!!
hihihi...help me dan toch!!!

Lekker hoor, om hier weer van me af te typen! Vriendjelief vind dat ik ook heel geirriteerd doe...vooral gister, vandaag kan ik me inhouden...(doe m'n best!) maar hij vindt het ook erg spannend...vraagt elke keer hoe ik me voel, als ik ben wezen plassen vraagt hij of er nog niks te zien is en net bij z'n ouders doet hij dat met een knipoog...heel lief hoor...het is voor hem ook spannend, want hij voelt natuurlijk niks...

Het kriebelt me alweer, het liefste zou ik nog een test doen, maar weet dat het geen zin heeft...

Meiden, fijne dag en jullie zijn de eerste die het weten (na vriendjelief) als ik positief test! En dan kan ik weer volop reageren op jullie, sorry dat ik zoveel ego-berichtjes type, maar de hormonen gieren door m'n lijf! FORGIVE ME!

Liefs Joepie

Hallo lieve kippies!!

Sorry ben de afgelopen week erg druk geweest.Veel gewerkt en veel andere dingen ernaast.
Probeer ook niet zoveel met zwanger worden bezig te zijn, hoewel dat erg moeilijk is, nu mijn nod dichterbij komt... Ben op het moment heel erg moe, kan de hele dag wel slapen. Mijn temp blijft s morgens 37.0! Ik  wacht verder gewoon af. Houdt er al rekening mee dat wij naar ronde 6 gaan.
Veel mensen op het wachtbankje!! spannend!! Ik duim voor jullie dat jullie de komende dagen positief mogen testen!! Succes deze zenuwslopende dagen!!

Liefs Collie

Pfff Joepie ik word zelfs hyper van je, hihih. Meis het is ook zo ontzettend spannend! Je hebt veel kwaaltjes. Over dat propje moet je je niet druk maken, want dan was je al wel ongi en er lag geen wc papier in de wc. Probeer zo lang mogelijk te wachten met testen meis. Haal dan eerst maar geen test in huis, of dat je vriend hem verstopt ofzo. Want van die negatieve testen word je echt niet vrolijk. Je zegd het idd zelf al, je bent volgens de berekeningen nog niet eens 4 weken zwanger. Via predictor kun je uitrekenen wanneer je uitgerekend zou zijn en dan zie je ook hoeveel dagen je al zwanger bent, mocht je zwanger zijn. Ik hoop het echt voor je. Krijg helaas nog geen voorgevoel, sorry!

Collie, jou nod komt ook dichterbij meis. Kan me voorstellen dat je dan ook zenuwachtig word. Gelukkig heb je het dan best druk zodat je afleiding hebt, maar in combinatie met moe zijn is dat natuurlijk niet fijn. Ik heb volgende week ook weer drukke week. Maar ga proberen wel te lezen hier, want vind het veel te spannend met jullie hier allemaal.

Het is nu lekker weekend dus kunnen we allemaal vaker kijken, het is dan wel vaderdag dus we hebben ook familieverplichtingen maar okay ff geen werk aan deze kant teministe.

Liefs Nathalie

Zo, alle vaderdagverplichtingen weer gehad . We zijn naar mijn schoonouders geweest, mijn eigen ouders zijn nog op vakantie. Ik kan zien dat jullie allemaal druk zijn met vaderdag, ik hoefde gelukkig niet zo veel bij te lezen vanaf vanochtend!

Joepie: wat is het toch ontzettend spannend voor je! Ik merk dat ik er zelfs vaak aan denk! Ik hoop het zo voor je! Het lijkt er ook wel heel sterk op hoor! En ook nog steeds die hoge temperatuur. En dat je natuurlijk nog steeds niet ongesteld bent! We duimen gewoon verder totdat je meer weet! Ik zou idd proberen nog even te wachten met testen en het dan over een paar dagen nog een keer proberen. Als  je dat volhoudt  tenminste.  

Collie: voor jou wordt het ook erg spannend! Je temperatuur blijft inderdaad hoog, maar het is goed dat je jezelf toch al een beetje voorhoudt naar de volgende ronde te gaan. Dan is de teleurstelling misschien wat kleiner, mocht het niet raak zijn.

Nathalie: ik zal ook voor jou duimen! Zowel voor dat het deze keer toch raak zal zijn (je weet maar nooit!) als dat je uitstel krijgt voor je auto en dat het toch allemaal opgelost gaat worden!

Ik heb sinds een paar uur erg hoofdpijn dus ik denk dat het  teken is dat ik één dezer dagen ongesteld ga worden. Stiekem hoop ik nog steeds dat ik zwanger zal zijn maar waarschijnlijk niet en dan hoop ik dat ik snel ongesteld wordt zodat ik tenminste een mooie cyclus heb. Ik heb op internet verhalen gelezen van meiden die pas na een paar maanden weer ongesteld werden na het stoppen met de pil. Ik weet dat je over sommige dingen ook niet te veel  moet lezen omdat  je jezelf dan alleen maar bang maakt maar ik merk aan mezelf dat ik het toch wel eng vind of het deze week wel gebeurt. Maar aan mijn hoofdpijn te voelen, komt dat denk ik wel goed.  Mocht ik volgend weekend nog niet ongesteld zijn, dan doe ik voor de zekerheid een test.

Fijne avond allemaal!
Liefs Mosa

Terug
Bovenaan