Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

maMaJM: ik dacht even dat je morgen je NOD had. En omdat je het over het mooiste vadercadeau had, dacht ik dat je morgen ging testen. Wel goed dat je wacht tot maandag! Ik zal voor je duimen en natuurlijk bovenal, mocht het raak zijn, hopen dat het deze keer allemaal voorspoedig zal gaan!!!

Nathalie: Gwen is inderdaad ook een mooie naam! Maar ik wil geen één-lettergreep namen omdat mijn vriend een achternaam heeft met één lettergreep. Dat klinkt dan een beetje raar.
Je horoscoop klopt toch aardig he? Wat is je sterrenbeeld? En mensen kunnen zeker een voorbeeld aan je nemen wat betreft je ontzettend positieve levensinstelling. Op zo'n leeftijd al zo veel meegemaakt hebben en toch zo postief zijn, kunnen meeleven met anderen en altijd klaarstaan voor anderen. Dat is in ieder geval hier zo, maar ik neem aan ook in het dagelijkse leven . Daar kan iedereen alleen maar heel veel respect voor hebben!!!
Ik denk dat het goed is dat je nu eerst even wat meer van je mannetje en het leven gaat genieten. Eerst maar eens even alles weer helemaal op rijtje krijgen (alhoewel ik het idee heb dat dat nu wel aardig lukt) en wie weet is het toch sneller raak dan je denkt!

Wij hebben het wel tegen mijn ouders verteld. Zoiets kan ik niet voor me houden en ze hebben gezegd dat ze er niet telkens naar zullen vragen. Maar ik denk dat ik het zelf wel zeg als ik ongesteld ben. Ook vind ik het wel erg leuk om met mijn moeder een beetje te fantaseren over alles! Verder weet alleen een collegaatje van mijn werk het. Met haar ga ik heel goed om en omdat ik ver weg werk, zie ik haar alleen daar. Maar ik merkte dat ik het toch wel fijn vond om het met iemand te delen.

Ik had gehoopt op nog een berichtje van Joepie (of dat Miranda toch niet al met haar nieuwe ronde bezig is en heel goed nieuws heeft!), maar misschien morgen!

Liefs Mosa

Kwam je ook nog ff kijken voor het slapen gaan Mosa. Ik begin nu wel aardig moe te worden hoor. Denk dat ik dalijk lekker in bed kruip. Mits ik dit zeg, begin ik te gapen, hihih.

Sinds kort weet een vriendin waarmee ik in het revalidatiecentrum heb gelegen van onze kinderwens. Idd wie weet als we het allemaal wat los laten dat ik tot mijn verbazing ineens zwanger raak ofzo. We zien het wel. De komende tijd in elk geval heel wat afleiding. Aangekomende week echt drukke week wat regelen en revalidatietherapie betrefd. En natuurlijk hier van me af kletsen is fijn.

En met jullie meeleven. Ben erg benieuwd hoe Elmoo haar mannetje het heeft gehad bij voetballen deze week. En hoe Joepie morgen ochtend test. Als ik redelijk betijd wakker ben ga ik wel ff snel online kijken en dan weer verder slapen ofzo, hihih. En hoe is het met Miranda, die hebben we ook paar dagen hier niet gezien.

Iedereen zal het morgen ook wel druk hebben met vaderdag natuurlijk.

Fijne nacht, fijne droompjes en slaap lekker!

Liefs Nathalie

Daghoroscoop zondag 15 juni 2008

Steenbok

Het zal voor jou niet gemakkelijk worden positief te blijven denken. Sta open voor alle dingen, die in deze tijd in je leven gebeuren. Bevrijd je nu van negatieve gedachten en blijf je doelstellingen trouw...

Liefs Nathalie

Nou, Nathalie die horoscoop klopt wel precies zeg!

Weltrusten allemaal en let vooral op de tekst op het bed! Ik hoop dat het  zo gaat  voor ons allemaal maar in eerste instantie voor Joepie, maMaJM en Miranda!!!

Tot morgen!
Liefs Mosa

Ooh spannend, Joepie, laat je het ons snel weten? Ik hoop het zo voor je!!!

goedemorgen lieve kippies!!!!!!!

vanmorgen was mijn temp. 36.5 kon het al raden, toch voor de zekerheid een testje gedaan en helaas negatiefoch ja lieve meiden maakt niet uit we gaan gewoon verder!!!! ik was er wel al vanuit gegaan dat het gewoon ongi was de vorige week en nu een week verder ga ik wel al hopelijk naar mijn vruchtbare periode!!!! dus we gaan weer klussen hihihihi!!!

joepie hoe is het met jou meid? nog getest vanmorgen?spannend he ik denk wel dat jij zwanger bent je temp blijft zo hoog en de rd zijn er nog niet en dan je kwaaltjes teveel om op te noemen hihihihi ik blijf voor je duimen meid!!!! ik moet helaas het bootje verlaten!!!!

maMaJm en jij gaat misschien morgen testen? voor jou duim ik ook meid en ook nog geen teken van ongi? geeft moed he!!! duim duim duim

en ik kom straks nog ff terug eerst samen met zoonlief papa in het zonnetje zetten!!!

liefs miranda(mir)

Goeiemorgen meiden,

Zo hey er is gisteravond laat nog veel bijgekletst, leuk..!! Ik lag vanochtend nog in bed en wou eigenlijk nog niet opstaan, maar was zo benieuwd of Joepie al getest had... Meid waar blijf je??? hihi
Mamajm vandaag eerst lekker van je gezinnetje genieten en dan morgen positief testen..!! Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Hier schijnt volop de zon, al komen er wel wolken aan...
Miranda wat balen dat het dan toch je ongi was, maar wel fijn dat nu de klusperiode er weer aankomt. Is toch altijd zo'n overbrugperiode die eerste 2 weken na je ongi of niet?
Hopelijk de volgende ronde dan maar...! Maar ook voor jou vandaag eerst genieten van je gezinnetje...
Mosa, ik had gisteren nog gelezen welke namen je in gedachten hebt, weet alleen nu niet meer welke, maar ik vond ze wel erg leuk..!! Het is wel moeilijk he om namen te vinden waarbij je echt denkt "ja dit is het!!!" .... Wij vonden Kyra een hele mooie naam voor een meisje, maar onze buren hebben vorig jaar een hong gekregen en die heet zo, dus dat wordt hem helaas niet meer. Of Indy vind ik erg mooi ( maar ja ook die naam is al vergeven in onze vriendenkring). Had ook wel gepast, mn vriend zijn voorouders komen van indonesie en hij heeft ook nog een beetje die kleur, heerlijk..haha
Nu denk ik voor een meisje Keighley en voor een jongen Jaiden/Milan/Demian... Maar heb heel erg voorgevoel dat het een meisje wordt, gek he..!
Nathalie, wat grappig dat je Tygo een leuke naam vind, komt niet zo heel veel voor maar zo heet het zoontje van vrienden van ons ook.. Ook een erg stoere en leuke naam!
Nou ik ga even ontbijten, lekker beschuitje met aardbeien... hmmmmmmmmmm

Oh wacht vergeet helemaal te vertellen dat mn vriend het heel erg naar zijn zin heeft gehad, maar een week toch te lang vind. Zwaar hoor, alleen maar bier drinken en feesten..  Als Nederland in de finale komt dan gaan ze die dag ook heen... haha, zou wel een leuk feestje worden....
Oke ga ik nu echt aan mn ontbijt beginnen, iedereen een fijne vaderdag vandaag...

Terug
Bovenaan