Hoi meiden,
Wat is er al veel getypt vanavond zeg!
Nathalie: wat goed dat je het met je vriend hebt gehad over dat je meer zijn hulp moet vragen. Als hij dat inderdaad niet gewend is, dan is het goed dat hij het nu weet. Misschien maakt dat het voor jou wel makkelijker om vanaf nu af aan meer hulp te vragen! Ik hoop dat het je lukt! Hulp vragen is natuurlijk ook niet makkelijk, maar het hoort er soms bij in een relatie!
Wat goed dat het een fijn gesprek was met je ouders en dat ze je zo steunen. Weten ze eigenlijk af van jullie kinderwens? Lief van je oma dat ze wil bijspringen en het is te hopen dat je idd uitstel krijgt!!
Welke film kijken jullie?
Joepie: ik ben erg benieuwd, en ik denk wij allemaal, hoe het met je gaat. Nog steeds niet ongesteld?!
maMaJM: voor jou wordt het ook steeds spannender he?! Duim, duim, duim Leuk zeg, lekker vaderdag vieren! Fijne dag morgen! Begrijp ik het ook goed dan dat je morgen gaat testen?
Ik zag dat ik inmiddels op de wachtbank zit, toch wel een beetje spannend. Maar ik hoop maar dat ik binnen een paar dagen ongesteld word. Ik las vandaag een paar verhalen op internet over meiden die pas na 3-4 maanden weer ongesteld werden nadat ze met de pil gestopt zijn. Dat hoop ik dus echt niet! Dat vind ik momenteel spannender dan dat ik zwanger zou zijn. Die kans is natuurlijk wel zo klein in de eerste ronde!
Ik las trouwens ook iets over de 'zwanger worden' pillen van de Etos, heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Ik slik nu zelf alleen foliumpilletjes, maar die van de Etos zouden ook helpen je cyclus regelmatiger te maken. Zou dit waar kunnen zijn? Er zou zowel foliumzuur als andere vitaminen in zitten. Ook waren er veel meiden (op zwangerschapspagina.nl) die toch snel zwanger werden na het gebruik hiervan. Dus ik denk dat ik ze binnenkort ook maar ga gebruiken. Baadt het niet, dan schaadt het vast ook niet .
En hebben jullie ook al nagedacht over namen? Een meisjesnaam weet ik al heel lang, jongen vind ik erg lastig. Ik was eerst van plan ze niet te noemen hier, maar ik ken jullie toch niet persoonlijk dus dan maakt het niet uit. Ik vind Serena al jaren erg mooi voor een meisje en dan nog een tweede naam maar daar ben ik nog niet over uit. De laatste tijd vind ik echter ook Veda heel mooi. Ik hou wel van aparte namen. Voor een jongen vind ik Joshua heel erg mooi, maar mijn schoonouders zijn erg christelijk en ik wil niet dat zij hem Jozua gaan noemen dus ik zou liever een niet-bijbelse naam willen. Ook wil ik niet dat het afgekort gaat worden tot Jos. Verder vind ik Reza erg mooi, maar weet niet of dat wel een jongensnaam is. Ezra vind ik ook nog mooi. Ik ben benieuwd of jullie al over namen hebben nagedacht (vast wel!) en of jullie ze hier willen vertellen of liever voor je zelf houden.
Zo, dat was een heel verhaal. Eerst maar eens even de kat bij mijn ouders eten geven (zijn op vakantie) en dan kom ik nog wel even kijken!
Liefs Mosa