Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hoe zou het met onze Esseltje en Mamoetje zijn?
En met Collie en de andere meiden? De tijd gaat wel snel hè
Het nodlijstje schuift alweer aardig op. Ben ook zo benieuwd hoe het met Antionette is. Weet iemand dat of heeft iemand haar op Hyves ofzo?

Liefs Nathalie

Zozo Nathalie!! haha
goed van jou hoor..
helemaal weer bij..
proberen zo te houden he meid!

Je schrijft altijd van die lieve stukjes! super!
Daarom gun ik jou ook al het goeds en geluk van de wereld meid!

Hier idd lekker rustig daggie..
vanmiddag hebben manlief en zoon Cars dvd gekeken..vind zoonlief zo schattig met al die leuke autootjes...broem broem..hihi

Ohja..wat krijgt papa voor vaderdag?! hihi mag ik nog niet verklappen he..haha
Hij heeft net al wat gehad, omdat ik morgenvroeg moet werken, hihi anders moest hij zolang wachten..
We hebben dus de wc tijdje terug helemaal vernieuwd.
moest nog leuk lampje in.
Soort antiek, hangt aan ketting heel leuk
die had ik dus gekocht
heeft ie net opgehangen!
Zo schattig hoe zoonlief het aan hem gaf..
ik pakte het
en zei: geef maar aan papa..
zat mooi in gepakt dus hij zei al mooooi!
liep   tie naar manlief toe: zegt ie daaaank papa!
zo schattig!
kusje erbij
hihi
morgen na mn werk krijgt hij nog een luchtje en douchegel
en n heel leuke kaart.
heb ik op hallmark gemaakt met foto's van zoonlief er op en er in. dat kan tegenwoordig ook aan de binnekant
en lief gedichtje erin
die kaart kan hij dan in zn bus zetten vant werk..
leuke recente foto!! hihi
Verder niks hoor.
dan is hij verwend genoeg he...
hopelijk dan zsm nog n positieve test he...???!!! duim duim
dat zou t mooiste kado zijn...
we w88 af!
meid fijne avond.
fijn dat je zo goed met je ouders heb gepraat..
Ik kom misschien straks nog ff langs.
kusje van mij

Ahhhh wat een heerlijk mannetje heb je toch MamaJM. Ik vind het altijd zo ontzettend lief en mooi hoe die kleintjes kunnen reageren. Daarom vind ik mijn werk bij het zwembad ook zo gezellig met die zwemkindertjes enzo.

Dat het lijkt dat ik op iederen reageer, komt omdat ik vandaag echt alles in delen heb gedaan. Dus dan lees ik weer iets en kan ik mijn eigen mening of gevoel ergens over weer in kwijt. Als ik alles lees en dan ff snel moet reageren kom ik niet verder dan hoe ik me voel. Maar ja heb er de hele dag over gedaan. Als dit midden in de week is en je hebt eindelijkk ff op een tijdstip tijd om hier te kijken en er is dan zo onwijs veel geschreven dan ben je allang blij dat je iets heb kunnen lezen of ff je eigen verhaal kwijt kan. Dus ik vind niet dat iedereen zich iets wat moet aantrekken van mijn lange verhalen. Ikke heb doordat ik geen parttime baan of fulltime baan heb meer tijd om te kletsen. Ook al heb ik het dan de laatste tijd wat drukker met therapie en opbouw van werk e.d Maar dan vind ik niet dat jullie je schuldig moeten voelen. Vind het fijn om te leze hoe het met jullie gaat. En af en toe kom ik niet meer uit al die namen. Want net zat ik ff rustig en toen keek ik naar nodlijstje en dacht ineens hey van Esseltje, Collie en Mamoetje ook al tijdje niks gehoord, hoe zou het met die meiden zijn. Natuurlijk staan er nog meer meiden op het lijstje, maar dat weet ik dan al niet meer, hihih. Ik sta er zelf ook op en schuif al meer naar boven. Mijn doel is nu gewoon 28 dagen cyclus halen en niet lange onregelmatige. Dan ben ik al blij.

Liefs Nathalie

Hoi meiden,

Wat is er al veel getypt vanavond zeg!

Nathalie: wat goed dat je het met je vriend hebt gehad over dat je meer zijn hulp moet vragen. Als hij dat inderdaad niet gewend is, dan is  het goed dat hij het nu weet. Misschien  maakt dat het voor jou wel makkelijker om vanaf nu af aan meer hulp te vragen! Ik hoop dat het je lukt! Hulp vragen is natuurlijk ook niet makkelijk, maar het hoort er soms bij in een relatie!
Wat goed dat het een fijn gesprek was met je ouders en dat ze je zo steunen. Weten ze eigenlijk af van  jullie kinderwens? Lief van je oma dat ze wil bijspringen en het is te hopen dat je idd uitstel krijgt!!
Welke film kijken jullie?

Joepie: ik ben erg  benieuwd, en ik denk wij allemaal, hoe het met je  gaat.  Nog steeds niet ongesteld?!

maMaJM: voor jou wordt het ook steeds  spannender he?! Duim, duim, duim  Leuk zeg, lekker vaderdag vieren! Fijne dag morgen!  Begrijp ik het ook goed dan dat je morgen gaat testen?  

Ik zag dat ik inmiddels op  de wachtbank zit,  toch wel een beetje spannend. Maar ik hoop maar dat ik  binnen een paar dagen ongesteld word. Ik las vandaag een paar verhalen op internet over meiden die pas na 3-4 maanden weer ongesteld werden nadat ze met de pil gestopt zijn. Dat hoop ik dus echt niet! Dat vind ik momenteel spannender dan dat ik zwanger zou zijn. Die kans is natuurlijk wel zo klein in de eerste ronde!

Ik las trouwens ook iets over de 'zwanger worden' pillen van de Etos,  heeft  iemand van jullie daar ervaring mee? Ik slik nu zelf  alleen foliumpilletjes, maar die van de Etos zouden ook helpen je cyclus regelmatiger te maken. Zou dit waar kunnen zijn? Er zou zowel foliumzuur als andere vitaminen in zitten. Ook waren er veel  meiden (op  zwangerschapspagina.nl) die toch snel zwanger werden na het gebruik hiervan. Dus ik denk dat ik ze binnenkort  ook maar ga gebruiken. Baadt het niet, dan schaadt het vast  ook niet .

En hebben jullie ook al nagedacht over namen? Een meisjesnaam weet ik al heel lang, jongen  vind ik erg lastig. Ik was eerst van plan ze niet te noemen hier, maar ik ken jullie toch niet persoonlijk dus dan maakt het niet uit. Ik vind Serena al jaren erg mooi voor een meisje en dan nog een tweede naam maar daar ben ik nog niet over uit. De laatste tijd vind ik echter ook Veda heel mooi. Ik hou wel van aparte namen. Voor een jongen vind ik Joshua heel erg mooi, maar mijn schoonouders zijn erg christelijk en ik wil niet dat zij hem Jozua gaan noemen dus ik zou liever een niet-bijbelse naam willen. Ook wil  ik niet dat het afgekort gaat worden tot  Jos. Verder vind ik Reza erg mooi, maar weet niet of dat wel een  jongensnaam is. Ezra vind ik ook nog mooi. Ik ben benieuwd of jullie al over namen hebben nagedacht (vast wel!) en   of jullie ze hier willen vertellen  of liever voor je zelf houden.

Zo, dat was een heel verhaal. Eerst maar eens even de  kat bij mijn ouders eten geven (zijn op vakantie) en dan kom ik nog wel even kijken!

Liefs Mosa

Wat ik trouwens wel handig vind met het reageren op verhaaltjes, is dat ik twee keer het forum open. In één daarvan reageer ik en dan kijk ik telkens in de ander waar ik op moet reageren. Uit mijn hoofd zou ik het wel heel moeilijk vinden. Misschien een tipje!

Ja Mosa dat zou ook nog kunnen ja, maar denk dat ik dan met de sites in de knoop kom of achter kom dat ik getypt heb waar ik niet ingelogd ben en dan tekst weer kwijt ben, maar ga het eens proberen. Ik deed het eerst via Word, maar dan kopieerde en platte ik dat, maar dan kreeg ik de laatste tijd vaak een error, dus daar ben ik ook mee opgehouden, hihih.

Tuurlijk denken we over namen na. Toen wij net samen waren hadden we het eens over kinderen en mijn vriend van Gwen heel erg mooi voor meisje. Nu eigenlijk nog niet zoveel weer over gehad. En ik zit steeds met de naam Tygo in mijn hoofd. Maar daar hebben we nog tijd genoeg voor om over na te denken hè. Ik vind Milan ook leuk, maar zo heet het zoontje van vriendin al. Verder weet ik ff zo snel niet meer wat ik nog meer in gedachte had. Ik wou eerst hier de namen niet zeggen, maar ach we zijn nog niet zwanger en nog niks besloten hè. Kan allemaal nog veranderen.

Ik heb als blog op msn mijn horoscoop. Die zat ik net ff te lezen

De afgelopen periode was niet gemakkelijk. Richt al je aandacht op datgene wat je doet. Mensen nemen een voorbeeld aan je omdat je zo succesvol bent...

Elke dag krijg je dan nieuw stukje en soms klopt het idd. Maar dat ik nou zo succesvol ben, hihih

Ik heb geen idee hoe de film heet, we kijken half. 24 uur van La Mans auto race is ook op tv, dus hier word wat af gezapt. Maar zitten gewoon lekker saampjes beneden en kunnen met elkaar kletsen. Ik ga eens ff wat drinken in schenken.

Liefs Nathalie

Hoi meiden ik reageer nog ff snel..
Mosa ik ga morgen niet testen hoor.
Maandag is pas echt mn NOD ws...
en vorige keer natuurlijk op moederdag wel positief getest
maar heb daar niet zo'n leuke herrinering aan de rest he
hoe het afliep
dus ik bewaar de test nog ff hoor...
Jij ook op de w8bank! spannend meis!
we duimen
ik ga slapen
morgenvroeg werken dus... vroeg op..ohoh...
totlaters lieverds!! droomzacht...xxx

MamaJm weltrusten meis!
Werkse morgen en hele fijne vaderdag
Geniet er lekker van met je gezinnetje.

Mosa jij vroeg nog of mijn ouders weten van onze kinderwens
Ze weten niet dat ik gestopt ben met de pil, dat hadden we vanavond bijna gezegd, hihih. Wel gehad over het weg gaan met kids enzo. En de toekomst wat betrefd mijn auto. Omdat we dan niet met 3en weg kunnen ivm dat ik maar 2 zitter heb. Maar papa zei al. Dan kun je door de weeks gewoon met jou auto weg. Maxi cosi kan zo naast je staan. En als jullie dan met jullie drietjes weg gaan, is het beter dat mijn vriend rijd. Toen hij hier het hek maakte zei hij ook wel. Ja en dan komt hier een deurtje later. Dus ik keek hem toen aan van huhm waarom daar. Ja dan loopt ze niet weg zegd ie. Dus ik kijk hem nog eens aan. Net doen of ik van niks weet, hihh. Ja de kleine zegd ie. Dus toen moest ik wel lachen. Toen waren we net gestopt met de pil. Dus 's avonds zei ik al tegen mijn vriend. Hij moest eens weten. Dus vanavond zei ik ook wel paar dingen. Maar ze weten dus niet dat ik gestopt ben met de pil. Omdat ik niet elke maand de vraag wil van hoe het gaat. Of als ik me eens niet lekker voel die extra bezorgheid wil. Tuurlijk is dat allemaal lief bedoeld, maar als het wat langer duurt is dat moeilijk hè. Vertel liever met een leuk cadeautje dat ze opa en oma worden, hihih. Wij gaan toch ronde 5 (99% zeker) dus dan is een half jaar al bijna in zicht hè. Ik heb zelf nu iets met ronde 6.

Maar ik vind het wel allemaal wel ff goed zo. Ik wil genoeg genieten van mijn mannetje. Weer een beetje meer genieten van het leventje. Dat alles niet zo somber is en financieel wat beter gaat. Dat wil niet zeggen dat wij nu beschermd gaan klussen, maar ik wil het een beetje achter me laten. Gewoon lekker genieten van jullie. Ze zenuwen van Joepie. Het duimen voor jullie allemaal. De zwangerschapsverhaaltjes van alle zwangere kippies! Ook dat doet me goed. Mijn/Onze tijd komt nog wel!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan