A
Anoniem
Guest
Mosa hier was ik ook weer. Pfff mijn buikje zit vol met lekkere chineze dingen. Tis maar goed dat we niet zo vroeg waren gegaan, anders had oma ons eerst al volgepropt voordat we aan het eten konden beginnen, hihih.
Hier ook weer wat hoofdpijn dat op komt zetten, word er niet goed van. Thuis heb ik lekker makkelijke kleding aangetrokken en tis wel goed zo voor vandaag. Morgen zien we wel weer met alle dingen die geregeld moeten worden.
Heel herkenbaar hoor als je in ronde 1 zit en allemaal dingen gaat lezen en wilt weten. Maar op gegeven moment ben ik en ik denk meer meiden hier, er maar mee gestopt met alles te lezen en te willen weten, want we maakte onszelf er alleen maar gek mee, hihih. Maar af en toe zoek je nog wat op en das natuurlijk logisch. Maar vrouwen die niet weten dat ze zwanger zijn of vroeger toen was dat ook allemaal niet zo, en nu kun je alles zien, lezen en delen met anderen. Maar jezelf van alles beperken wat je wel of niet mag en heel veel mee bezig zijn is ook niet bevordelijk hè.
Ben wel benieuwd hoe het met de rest van de kippies is. Misschien komen ze vanavond nog wel ff op stok, hihih
Liefs Nathalie