Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Mosa hier was ik ook weer. Pfff mijn buikje zit vol met lekkere chineze dingen. Tis maar goed dat we niet zo vroeg waren gegaan, anders had oma ons eerst al volgepropt voordat we aan het eten konden beginnen, hihih.

Hier ook weer wat hoofdpijn dat op komt zetten, word er niet goed van. Thuis heb ik lekker makkelijke kleding aangetrokken en tis wel goed zo voor vandaag. Morgen zien we wel weer met alle dingen die geregeld moeten worden.

Heel herkenbaar hoor als je in ronde 1 zit en allemaal dingen gaat lezen en wilt weten. Maar op gegeven moment ben ik en ik denk meer meiden hier, er maar mee gestopt met alles te lezen en te willen weten, want we maakte onszelf er alleen maar gek mee, hihih. Maar af en toe zoek je nog wat op en das natuurlijk logisch. Maar vrouwen die niet weten dat ze zwanger zijn of vroeger toen was dat ook allemaal niet zo, en nu kun je alles zien, lezen en delen met anderen. Maar jezelf van alles beperken wat je wel of niet mag en heel veel mee bezig zijn is ook niet bevordelijk hè.

Ben wel benieuwd hoe het met de rest van de kippies is. Misschien komen ze vanavond nog wel ff op stok, hihih

Liefs Nathalie

Ha meiden!!!

Deze kip komt nog even op stok!

Allemaal een fijne dag gehad?? Ikke wel...zal zo even vertellen hoe ie was, eerst ff reageren!

Collie, fijn dat je er weer bent meid, komt nu erg dichtbij he! Dus je hebt nog een hele hoge temp.? Hopen dat het zo blijft meis? Heb je eerder je temperatuur bijgehouden? En was hij dan ook zo hoog? Ik duim heel hard voor je en dat je lekker in ronde 5 zwanger mag raken!

Mosa, Nathalie heeft gelijk, we gaan idd minder lezen hoor...je wordt er op een gegeven moment helemaal gek van...we moeten ons nu niet druk gaan maken over dingen die misschien kunnen gebeuren en als we alles lezen, dan ga je daar alleen maar over piekeren. Ik duim voor je!

Nathalie, lekker gegeten las ik? Chinees is altijd lekker! wij hebben lekker een pizzaatje gehad bij m'n ouders...was ook erg lekker!
Oma's zijn er om je te verwennen he, jammer genoeg heb ik ze niet meer!

Hier gaat het verder allemaal wel...ga eens koffie proberen, kijken of ik het echt niet meer zo lekker vind...ben de hele dag misselijk geweest...ik moest gewoon wat eten anders werd ik helemaal duizelig, maar toen ik het op had...pppfff...het gaat nu redelijk, heb nu alleen heel veel hoofdpijn...als het maar geen teken is van de RD-tjes...alhoewel dat eerder ook geen teken was...
Morgenvroeg ga ik toch nog maar eens testen...het moet toch een keer positief worden toch...??? Voel me superzwanger, dus....En mocht ie negatief zijn, dan ga ik naar de kruidvat morgenmiddag om die gevoelige testen te halen...die zijn gewoon van het huismerk?

Meiden, ga de koffie proeven...fijne avond en tot snel! En ik duim voor iedereen!

Liefs Joepie

En hoe smaakte de koffie Joepie? Fijn om te horen dat de rd-tjes lekker weg blijven. Ja is gewoon kruidvat eigen merk test. Die zijn ook niet zo duur als die van Clear Blue en anders moet je eens op testjezelfnu kijken daar zijn ze ook niet duur en die schijnen ook heel gevoelig te zijn.

Liefs Nathalie

Nou, zitten we alledrie met hoofdpijn, dat is niet leuk. Die van mij is gelukkig al wat afgezakt, heb net even op de bank geslapen. Dat helpt vaak wel. En vanavond een beetje op tijd naar bed.

Nathalie: ik denk zeker dat je op een gegeven moment minder gaat lezen over hoe het allemaal kan gaan. Maar in het begin dan zoek je weleens wat op en dan ga je maar door en door, maar nu ga ik ook proberen het niet meer te doen . Dat is een beetje hetzelfde als één of andere lichamelijke klacht hebben en op internet gaan opzoeken wat het kan zijn, dan kom je ook de meest vreselijke ziektes tegen. Door de weeks als ik aan het werk ben dan ben ik er niet zoveel mee bezig, dan heb ik er geen tijd voor, maar in het weekend wel. Dus het is goed dat het morgen weer maandag is .

Joepie: en, hoe was je koffie? Ik ben erg benieuwd naar morgenochtend en kom zodra ik op mijn werk ben wel even kijken of je al meer weet. Hopelijk staat er een berichtje van een HEEL erg gelukkig kluskippie!!! Of twee zelfs, maMaJM ging geloof ik ook morgenochtend testen!! Heel veel succes!!

Fijne avond en tot straks waarschijnlijk!
Liefs Mosa

Bleeeehhhhhh....ik vond er echt niks aan! heb 2 slokken gehad en toen was ik er zat van...jammer hoor, want ik vond een bakkie 's avonds erg lekker!

Ik ga zo slapen, zit mezelf echt in de weg...ik laat het morgenvroeg voordat ik naar m'n werk ga wel weten, dus dat is tegen 7.45...dan hoeven jullie niet zolang in spanning te zitten...ga er maar vanuit dat hij negatief is...want dat denk ik stiekem ook een beetje...

Spannend ja, morgen ook MamaJM die gaat testen en weer wat spannende dagen voor de rest!

Welterusten meiden en tot morgen!

Liefs Joepie

Weltrusten Joepie, hopelijk slaap je vannacht goed en morgen hopelijk positief nieuws. Die negatieve testen komen mijn neus een beejte uit. Ik wil glitterssssss!
Raar hoor dat je die koffie niet hoefd. Hopelijk is het allemaal goed teken. Ben benieuwd hoe hoog je temp. morgen ochten nog is. Maar houd er rekening mee dat het negatieve test is, want zoals je zelf al zegd als je zwanger bent, dan is het nog niet heel lang en kan je dus misschien nog niet positief testen ondanks dat je wel zwanger bent. Dus kun je niet beter tot dinsdag wachten dan? Maar eigenlijk ben ik ook wel benieuwd, hihih.

Mosa fijn dat je hoofdpijn is afgezakt. Ikke lig al lekker in bed. Mijn mannetje achter de pc. Dus lig ik niet zo alleen. Lig op het logeerbed. Ik had het koud en dacht lig ik hier een beetje alleen op de bank, ga lekker daar liggen.

Iedereen gezellige dag gehad? was het bij jullie ook zo wisselvallig weer? Dan stralende zon en zo ineens met bakken uit de hemel regen. Echt gek!

Liefs, Nathalie

Meerdere op tijd naar bed vanavond? Lig er zelf ook net in, mn vriend is beneden voetbal aan het kijken en ik ga heerlijk nog even The skeleton key kijken, had ik van mn ouders geleend... Lekker vanuit bed en lekker op tijd erin,heerlijk... Zondags verschonen we het bed altijd, vind het dan zo heerlijk om in een heel fris bed te liggen, kan ik echt van genieten...
huh waarom springt hij ineens op zwarte tekst, dat is raar?! Nou meiden, fijne avond verder en alvast weltrusten..
Heel veel succes voor de meiden die morgen gaan testen, mosa jij klinkt er heel nuchter onder haha... Hoop voor je dat in elk geval als je niet zwanger zult zijn deze dagen dat je in elk geval snel ongi wordt zodat je een hele regelmatige cyclus gelijk al hebt....

Tot morgen...!

Heerlijk is dat he Elmoo, daar kan ik ook zo van genieten.
Gek is dat hè, hihih. Staan sommigen misschien helemaal niet zo bij stil
Lekker douchen, schone nachtkledingn aan, schoon bedje, mmm!

Weltrusten meis en tot morgen!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan